• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben enthousiast en leergierig en heb ambities in de financiële sector. Vakinhoudelijk ben ik goed op de hoogte en beschik ik over brede kennis. Door mijn organisatietalent ben ik zeer goed in…

Persoonlijk

Ik ben enthousiast en leergierig en heb ambities in de financiële sector. Vakinhoudelijk ben ik goed op de hoogte en beschik ik over brede kennis. Door mijn organisatietalent ben ik zeer goed in staat om overzicht te houden in complexe processen. Mijn kracht ligt bij het verbinding maken met mensen en mijn sterke analytische vermogen. Ik ben loyaal en zeer resultaatgericht.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Periode: 2013 - 2015
Bedrijf: Nationale-Nederlanden te Rotterdam
Functie: HR Midoffice medewerker bij de afdeling Mobiliteit
Werkzaamheden:
Administratieve ondersteuning van de manager Mobiliteit
- Coördineren werkzaamheden Midoffice (2 tot 4 medewerkers)
- Verzorgen van managementinformatie en rapportages
- Maken van procedurebeschrijvingen en het bewaken van de procedures
- Coördineren administratieve proces bij preventieve mobiliteit en boventalligheid
- Fungeren als aanspreekpunt voor boventallige medewerkers, externe partijen en collega's
- Afhandelen van facturen en declaraties van collega’s en boventallige medewerkers
- Plannen van interne cursussen voor boventallige medewerkers

Periode: 2006 – 2013
Bedrijf: Nationale-Nederlanden te Den Haag
Functie: Managementassistente
Werkzaamheden:
Commerciële, secretariële en administratieve ondersteuning van een Rayondirecteur Sales
- Meedenken en begeleiden van commerciële plannen
- Verzorgen van managementinformatie en rapportages
- Maken van analyses
- Agendabeheer en –planning en mailbeheer
- Bijhouden van personeelszaken

Periode: 2004 – 2006
Bedrijf: NCP Certificatie te Bilthoven
Functie: Medewerker administratie
Werkzaamheden:
Administratieve werkzaamheden rondom certificering en erkenningen van bedrijven die zich bezig houden met diefstalpreventie en brandveiligheid
- Verzorgen van telefonische en schriftelijke intakes
- Beoordelen van ingestuurde kwaliteitshandboeken
- Bewaken van het certificeringstraject
- Opzetten en inrichten van administratieve processen
- Adviseren van klanten

Periode: 2004
Bedrijf: Tuinen.nl te Barneveld
Functie: Commercieel medewerker
Werkzaamheden:
Commerciële en administratieve werkzaamheden rondom een internetdienst in ontwerp en aanleg van tuinen
- Adviseren van klanten
- Bewaking voortgang
- Bemiddelen tussen tuinontwerper/hovenier en klant
- Benaderen van partijen voor nieuwe samenwerking
- Opstellen van contracten

Periode: 2003 - 2004
Bedrijf: Oskam Assurantiën BV te Lopik
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden:
- Polis administratie, debiteuren- en crediteurenadministratie
- Agendaplanning voor de buitendienst
- Adviseren bij het aanschaffen van automatiseringstoepassingen en hardware.

Werkervaring

Periode: 2013 - 2015
Bedrijf: Nationale-Nederlanden te Rotterdam
Functie: HR Midoffice medewerker bij de afdeling Mobiliteit
Werkzaamheden:
Administratieve ondersteuning van de manager Mobiliteit
- Coördineren werkzaamheden Midoffice (2 tot 4 medewerkers)
- Verzorgen van managementinformatie en rapportages
- Maken van procedurebeschrijvingen en het bewaken van de procedures
- Coördineren administratieve proces bij preventieve mobiliteit en boventalligheid
- Fungeren als aanspreekpunt voor boventallige medewerkers, externe partijen en collega's
- Afhandelen van facturen en declaraties van collega’s en boventallige medewerkers
- Plannen van interne cursussen voor boventallige medewerkers

Periode: 2006 – 2013
Bedrijf: Nationale-Nederlanden te Den Haag
Functie: Managementassistente
Werkzaamheden:
Commerciële, secretariële en administratieve ondersteuning van een Rayondirecteur Sales
- Meedenken en begeleiden van commerciële plannen
- Verzorgen van managementinformatie en rapportages
- Maken van analyses
- Agendabeheer en –planning en mailbeheer
- Bijhouden van personeelszaken

Periode: 2004 – 2006
Bedrijf: NCP Certificatie te Bilthoven
Functie: Medewerker administratie
Werkzaamheden:
Administratieve werkzaamheden rondom certificering en erkenningen van bedrijven die zich bezig houden met diefstalpreventie en brandveiligheid
- Verzorgen van telefonische en schriftelijke intakes
- Beoordelen van ingestuurde kwaliteitshandboeken
- Bewaken van het certificeringstraject
- Opzetten en inrichten van administratieve processen
- Adviseren van klanten

Periode: 2004
Bedrijf: Tuinen.nl te Barneveld
Functie: Commercieel medewerker
Werkzaamheden:
Commerciële en administratieve werkzaamheden rondom een internetdienst in ontwerp en aanleg van tuinen
- Adviseren van klanten
- Bewaking voortgang
- Bemiddelen tussen tuinontwerper/hovenier en klant
- Benaderen van partijen voor nieuwe samenwerking
- Opstellen van contracten

Periode: 2003 - 2004
Bedrijf: Oskam Assurantiën BV te Lopik
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden:
- Polis administratie, debiteuren- en crediteurenadministratie
- Agendaplanning voor de buitendienst
- Adviseren bij het aanschaffen van automatiseringstoepassingen en hardware.

Lees meer

Opleiding

Periode: 2015
Opleiding en instelling: WFT Basis, WFTNIVO
Resultaat: Diploma behaald

Periode: 2014 – 2015
Opleiding en instelling: Persoonlijke Financiële Planning (FFP 2.0), Avans Hogeschool B.V. te Breda
Resultaat: Diploma behaald

Periode: 2010
Opleiding en instelling: Post HBO Beroepsopleiding tot professionele schuldhulpverlener, LearnCare Academy te Alkmaar
Resultaat: Diploma behaald

Periode: 2006 – 2007
Opleiding en instelling: MBO Managementassistent, Schoevers College te Utrecht
Resultaat: Diploma behaald

Periode: 1999 – 2003
Opleiding en instelling: School voor Communicatiesystemen (ICT), Hogeschool van Utrecht
Resultaat: Diploma behaald

Periode: 1996 – 1999
Opleiding en instelling: MBO bedrijfsadministratie met fiscaal recht, Abstede te Utrecht
Resultaat: Diploma behaald

Periode: 1992 – 1996
Opleiding en instelling: MAVO, Willem de Zwijger te Schoonhoven
Resultaat: Diploma behaald

Opleiding

Periode: 2015
Opleiding en instelling: WFT Basis, WFTNIVO
Resultaat: Diploma behaald

Periode: 2014 – 2015
Opleiding en instelling: Persoonlijke Financiële Planning (FFP 2.0), Avans Hogeschool B.V. te Breda
Resultaat: Diploma behaald

Periode: 2010
Opleiding en instelling: Post HBO Beroepsopleiding tot professionele schuldhulpverlener, LearnCare Academy te Alkmaar
Resultaat: Diploma behaald

Periode: 2006 – 2007
Opleiding en instelling: MBO Managementassistent, Schoevers College te Utrecht
Resultaat: Diploma behaald

Periode: 1999 – 2003
Opleiding en instelling: School voor Communicatiesystemen (ICT), Hogeschool van Utrecht
Resultaat: Diploma behaald

Periode: 1996 – 1999
Opleiding en instelling: MBO bedrijfsadministratie met fiscaal recht, Abstede te Utrecht
Resultaat: Diploma behaald

Periode: 1992 – 1996
Opleiding en instelling: MAVO, Willem de Zwijger te Schoonhoven
Resultaat: Diploma behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed)

Eigenschappen

Ik ben enthousiast en leergierig en heb ambities in de financiële sector. Vakinhoudelijk ben ik goed op de hoogte en beschik ik over brede kennis. Door mijn organisatietalent ben ik zeer goed in staat om overzicht te houden in complexe processen. Mijn kracht ligt bij het verbinding maken met mensen en mijn sterke analytische vermogen. Ik ben loyaal en zeer resultaatgericht.

Eigenschappen

Ik ben enthousiast en leergierig en heb ambities in de financiële sector. Vakinhoudelijk ben ik goed op de hoogte en beschik ik over brede kennis. Door mijn organisatietalent ben ik zeer goed in staat om overzicht te houden in complexe processen. Mijn kracht ligt bij het verbinding maken met mensen en mijn sterke analytische vermogen. Ik ben loyaal en zeer resultaatgericht.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Intercedent
  • Sector: Finance
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Gedetacheerd, Uitzendbasis
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Mariska Sieveking te bekijken