• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Het Friese Land 04-03-2015 t/m 30-04-2015
Functie: Planner
Werkzaamheden: Het inplannen van 150 workshops en 320 coaching gesprekken voor Project Metasales

Het Friese Land 05-01-2015t/m 30-03-2015
Functie: Huishoudelijk Medewerker

Italiaans Restaurant Bella Roma 01-06-2014 t/m 17-12-2015
Functie: Algemeen Medewerker
Werkzaamheden: opnemen telefonische bestellingen, klanten ontvangen en bedienen, assistentie kok, schoonmaak, afwas, bezorgen, acquisitie etc.

Start People Inhouse Concorp Jirnsum B.V. 17-09-2013 t/m 14-10-2013
Functie: Administratief medewerker project
Werkzaamheden: het in kaart brengen van ingrediënten en voedingswaarden van alle producten en deze in een Excel document zetten, vervolgens deze importeren in PDM SRC.

Start People Politie Fryslân 14-09-2011 t/m 31-12-2011
Functie: Facilitair Management Consultant
Werkzaamheden: Uitgifte en registratie mobiele telefoons. Spreekuur defecte telefoontoestellen. Voorbereidingen migratie telefonie naar andere provider, ondersteuning verhuizing meldkamer, inventariseren actuele investeringen ten behoeve van de investeringscommissie etc. Assistentie bij voorbereidingen kerst en jaarwisseling, zoals bestellen en afleveren van veiligheidsbrillen, brandblusser, gehoorbeschermers en catering bij de dienstdoende teams. Ingekomen aanvragen voor relatiebeheer in behandeling nemen.

Start People: Politie Fryslân, Gemeente Sneek 07-09-2009 t/m 14-09-2011
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden: telefoonverkeer, agendabeheer, correspondentie, postverwerking, beheer kantoorbenodigdheden, verslaglegging, ondersteuning directeur Dienst Bedrijfsvoering, ondersteuning afdeling Bureau Control, HRM Advies & Beheer, Planning & Control, Bedrijfsvoering, Dienst Bedrijfsvoering.

Schreuder Groep Beheer en Onderhouds-management 01-09-2008 t/m 01-09-2009
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden: telefoonverkeer, agendabeheer, correspondentie, postverwerking, verslaglegging, ondersteuning vestigingsleider en projectleiders, acquisitieafspraken organiseren, optimaliseren relatiebeheersysteem, nakijken en corrigeren rapportages. Beheer kantoorartikelen.

Bokma Wonen en Friso Prefab Woningbouw 17-04-2006 t/m 31-08-2008
Functie: Administratief medewerker/receptioniste
Werkzaamheden ; Inkoopfacturen controleren, coderen en boeken in het boekhoudsysteem, secretariële werkzaamheden, beheer kantoorartikelen, telefoonverkeer, agendabeheer directeur, assistentie verkoop particuliere woningen, ontvangen bezoekers (receptie).

Dactylo Uitzendbureau 03-03-2006 t/m 31-03-2006
Functie: Boekhoudkundig medewerker
Werkzaamheden: salarisadministratie, facturering, crediteurenadministratie.

Manpower: Nuon CCC 01-04-2005 t/m 14-02-2006
Functie: Callcenter-medewerker
Administratief verwerken van verhuizingen, telefoonverkeer.

Farm Service BV 01-01-2003 t/m 01-03-2005
Functie: Financieel administratief medewerker
Werkzaamheden: Inboeken bank- en giroafschriften, debiteuren en crediteurenbeheer, inkoopadministratie, magazijnoverboekingen, deel projectadministratie en telefoonverkeer, beheer kantoorartikelen.

Fryslân Miljeu Afvalsturing Friesland 01-06-2002 t/m 01-01-2003
Functie: Telefoniste/receptioniste
Werkzaamheden: telefoonverkeer, inplannen afspraken, organiseren personeel en materiaal bij calamiteiten, receptietaken
.
Kielstra Kraanverhuur en Pax Bouw-en Ind. Serv. 01-10-1996 t/m 01-06-2002
Functie: Administratief medewerker/ass.planning
Werkzaamheden: facturering, urenverantwoording werknemers, inkoopfacturen verwerken, projectadministratie, administratieve ondersteuning aan chef werkplaats.
Assistentie planner, beheer kantoorartikelen.

Adia personeelsdiensten/Friese Pers 01-09-1996 t/m 30-09-1996
Functie: Afdeling secretaresse
Werkzaamheden: uitwerken verkoopfacturen en verslagen, ondersteuning debiteurenadministratie.

BML Bouw bv 01-01-1996 t/m 01-05-1996
Functie: Telefoniste/ receptioniste/adm. medewerker
Werkzaamheden:telefoonverkeer, receptietaken, uitwerken verkoopfacturen, verslagen, klachtenbeheer.

BML Bouw bv 01-01-1988 t/m 01-08-1995
Functie: Assistentie boekhouder
Werkzaamheden: Inboeken inkoopfacturen, assistentie projectadministratie, voorbereidingen betalingen en het invoeren van loonstaten c.q. urenbriefjes.

Uitzendbureau 01-08-1985 t/m 31-12-1987
Functies zoals: telefoniste, receptioniste, administratief medewerkster, debiteurenadministratie etc.

Werkervaring

Het Friese Land 04-03-2015 t/m 30-04-2015
Functie: Planner
Werkzaamheden: Het inplannen van 150 workshops en 320 coaching gesprekken voor Project Metasales

Het Friese Land 05-01-2015t/m 30-03-2015
Functie: Huishoudelijk Medewerker

Italiaans Restaurant Bella Roma 01-06-2014 t/m 17-12-2015
Functie: Algemeen Medewerker
Werkzaamheden: opnemen telefonische bestellingen, klanten ontvangen en bedienen, assistentie kok, schoonmaak, afwas, bezorgen, acquisitie etc.

Start People Inhouse Concorp Jirnsum B.V. 17-09-2013 t/m 14-10-2013
Functie: Administratief medewerker project
Werkzaamheden: het in kaart brengen van ingrediënten en voedingswaarden van alle producten en deze in een Excel document zetten, vervolgens deze importeren in PDM SRC.

Start People Politie Fryslân 14-09-2011 t/m 31-12-2011
Functie: Facilitair Management Consultant
Werkzaamheden: Uitgifte en registratie mobiele telefoons. Spreekuur defecte telefoontoestellen. Voorbereidingen migratie telefonie naar andere provider, ondersteuning verhuizing meldkamer, inventariseren actuele investeringen ten behoeve van de investeringscommissie etc. Assistentie bij voorbereidingen kerst en jaarwisseling, zoals bestellen en afleveren van veiligheidsbrillen, brandblusser, gehoorbeschermers en catering bij de dienstdoende teams. Ingekomen aanvragen voor relatiebeheer in behandeling nemen.

Start People: Politie Fryslân, Gemeente Sneek 07-09-2009 t/m 14-09-2011
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden: telefoonverkeer, agendabeheer, correspondentie, postverwerking, beheer kantoorbenodigdheden, verslaglegging, ondersteuning directeur Dienst Bedrijfsvoering, ondersteuning afdeling Bureau Control, HRM Advies & Beheer, Planning & Control, Bedrijfsvoering, Dienst Bedrijfsvoering.

Schreuder Groep Beheer en Onderhouds-management 01-09-2008 t/m 01-09-2009
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden: telefoonverkeer, agendabeheer, correspondentie, postverwerking, verslaglegging, ondersteuning vestigingsleider en projectleiders, acquisitieafspraken organiseren, optimaliseren relatiebeheersysteem, nakijken en corrigeren rapportages. Beheer kantoorartikelen.

Bokma Wonen en Friso Prefab Woningbouw 17-04-2006 t/m 31-08-2008
Functie: Administratief medewerker/receptioniste
Werkzaamheden ; Inkoopfacturen controleren, coderen en boeken in het boekhoudsysteem, secretariële werkzaamheden, beheer kantoorartikelen, telefoonverkeer, agendabeheer directeur, assistentie verkoop particuliere woningen, ontvangen bezoekers (receptie).

Dactylo Uitzendbureau 03-03-2006 t/m 31-03-2006
Functie: Boekhoudkundig medewerker
Werkzaamheden: salarisadministratie, facturering, crediteurenadministratie.

Manpower: Nuon CCC 01-04-2005 t/m 14-02-2006
Functie: Callcenter-medewerker
Administratief verwerken van verhuizingen, telefoonverkeer.

Farm Service BV 01-01-2003 t/m 01-03-2005
Functie: Financieel administratief medewerker
Werkzaamheden: Inboeken bank- en giroafschriften, debiteuren en crediteurenbeheer, inkoopadministratie, magazijnoverboekingen, deel projectadministratie en telefoonverkeer, beheer kantoorartikelen.

Fryslân Miljeu Afvalsturing Friesland 01-06-2002 t/m 01-01-2003
Functie: Telefoniste/receptioniste
Werkzaamheden: telefoonverkeer, inplannen afspraken, organiseren personeel en materiaal bij calamiteiten, receptietaken
.
Kielstra Kraanverhuur en Pax Bouw-en Ind. Serv. 01-10-1996 t/m 01-06-2002
Functie: Administratief medewerker/ass.planning
Werkzaamheden: facturering, urenverantwoording werknemers, inkoopfacturen verwerken, projectadministratie, administratieve ondersteuning aan chef werkplaats.
Assistentie planner, beheer kantoorartikelen.

Adia personeelsdiensten/Friese Pers 01-09-1996 t/m 30-09-1996
Functie: Afdeling secretaresse
Werkzaamheden: uitwerken verkoopfacturen en verslagen, ondersteuning debiteurenadministratie.

BML Bouw bv 01-01-1996 t/m 01-05-1996
Functie: Telefoniste/ receptioniste/adm. medewerker
Werkzaamheden:telefoonverkeer, receptietaken, uitwerken verkoopfacturen, verslagen, klachtenbeheer.

BML Bouw bv 01-01-1988 t/m 01-08-1995
Functie: Assistentie boekhouder
Werkzaamheden: Inboeken inkoopfacturen, assistentie projectadministratie, voorbereidingen betalingen en het invoeren van loonstaten c.q. urenbriefjes.

Uitzendbureau 01-08-1985 t/m 31-12-1987
Functies zoals: telefoniste, receptioniste, administratief medewerkster, debiteurenadministratie etc.

Lees meer

Opleiding

2000 Sprechfertigkeit Deutsch Geschäftssprache (MBO)
1998 Excel en Word (Office)
1988 Diverse bedrijfsmatige cursussen
1985 Middenstand (tijdens het 2e examenjaar LEAO)
1985 LEAO – kantoorpraktijk
2012 Hartreanimatie en AED, cursus EHBO.

Opleiding

2000 Sprechfertigkeit Deutsch Geschäftssprache (MBO)
1998 Excel en Word (Office)
1988 Diverse bedrijfsmatige cursussen
1985 Middenstand (tijdens het 2e examenjaar LEAO)
1985 LEAO – kantoorpraktijk
2012 Hartreanimatie en AED, cursus EHBO.

Lees meer

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Fries (Goed), Duits (Matig), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Het organiseren van evenementen voor Veilig Verkeer Nederland. Alles met betrekking tot de verkeersveiligheid. Ik ben binnen Fryslân Noord coördinator voor Leeuwarden en Leeuwarderadeel.
Ook verzorg ik evenementen op verzoek in Het Bildt en Franeker.
Daarnaast ben ik secretaris van VVN Fryslân Noord.

Hobby's & interesses

Het organiseren van evenementen voor Veilig Verkeer Nederland. Alles met betrekking tot de verkeersveiligheid. Ik ben binnen Fryslân Noord coördinator voor Leeuwarden en Leeuwarderadeel.
Ook verzorg ik evenementen op verzoek in Het Bildt en Franeker.
Daarnaast ben ik secretaris van VVN Fryslân Noord.

Lees meer

Eigenschappen

Ik kan goed organiseren en plannen. Steekwoorden; belangstellend, betrouwbaar, enthousiast, ordelijk, organisatorisch, zelfstandig, zorgzaam, gevoelig, vriendelijk.

Eigenschappen

Ik kan goed organiseren en plannen. Steekwoorden; belangstellend, betrouwbaar, enthousiast, ordelijk, organisatorisch, zelfstandig, zorgzaam, gevoelig, vriendelijk.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Politie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 8-16 uur, 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden