• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Een brede administratieve functie waarin ik, binnen vooraf afgesproken kaders, de vrijheid heb om mij te ontwikkelen, te bewegen en zelf invulling kan geven aan mijn functie dat is wat ik zoek en waar…

Persoonlijk

Een brede administratieve functie waarin ik, binnen vooraf afgesproken kaders, de vrijheid heb om mij te ontwikkelen, te bewegen en zelf invulling kan geven aan mijn functie dat is wat ik zoek en waar ik mij het prettigst bij voel.
Wel met duidelijke afspraken en richtlijnen zodat mij duidelijk is waar mijn verantwoordelijkheden liggen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2014-04 tot 2015-08 Medewerker facturatie MKB regio West bij Countus
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor het tijdig en foutloos factureren van de MKB klanten binnen de regio in samenwerking met de ondernemersadviseurs, regio directeur en gedelegeerden.
Daarnaast ook verantwoordelijk voor relatiebeheer, bewaking van het onderhanden werk, termijnfacturatie/afrekeningen en (eventuele) creditnota’s.

2007-01 tot 2014-02 Senior Implementatie Support bij Start People (hoofdkantoor)
Werkzaamheden:
Uitvoeren van administratieve en projectmatige secretariële activiteiten ten behoeve van complexe implementatietrajecten met als doel een nieuw contract zo snel mogelijk rendabel te maken.
Ondersteuning van de Implementatiemanagers met als hoofdtaken:
• het coördineren, borgen en controleren (bewaken deadlines) van de implementatietrajecten.
• het borgen van de administratie rondom de trajecten (in management informatiesystemen)
• fungeren als aanspreekpunt voor eigen organisatie
• zorgdragen voor en controle op de faciliteiten van inhouse- en mobiele vestigingen.

2006-04 tot 2006-12 Projectassistente Organisatie & Strategie bij Start Uitzendbureau (hoofdkantoor)
Werkzaamheden:
administratieve en projectmatige ondersteuning van managers en buitendienstmedewerkers bij projecten. Assisteren/organiseren evenementen op locaties. Samenstellen en redigeren trainingsmateriaal, bewaken deadlines, verwerken aanvragen en gegevens, inventariseren vragen. Daarnaast algemene secretariële werkzaamheden uitgevoerd.

2005-07 tot 2006-04 Marketing & Sales Assistant bij Artu Biologicals (Fornix)
Werkzaamheden:
administratieve ondersteuning van (rayon)managers. Verzorgen analyses, beheren klantenbestand en informatieaanvragen, samenstellen informatiepakketten, aanspreekpunt klanten, verwerken bezoekverslagen, studieonderzoeken. Gastvrouw bij congressen/seminars en contactpersoon voor deelnemers en sprekers.

2000 tot 2005-07 Secretaresse internationale business unit bij PricewaterhouseCoopers Accountants
Werkzaamheden:
secretariële ondersteuning van 8 accountants. Verantwoordelijk voor agendabeheer, organiseren meetings, beheren cliëntenbestand, boeken reizen in binnen- en buitenland, aanspreekpunt French desk en actief als CT (core team) secretaresse. Tevens verantwoordelijk voor de facturatie, cursussen en benodigdheden nieuwe medewerkers en algemene secretariële taken.

Werkzaamheden/functies van vóór 2000 kan ik in een separate mail toesturen. Dit betreffen werkzaamheden die geen raakvlakken meer hebben met wat ik nu zoek.

Werkervaring

2014-04 tot 2015-08 Medewerker facturatie MKB regio West bij Countus
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor het tijdig en foutloos factureren van de MKB klanten binnen de regio in samenwerking met de ondernemersadviseurs, regio directeur en gedelegeerden.
Daarnaast ook verantwoordelijk voor relatiebeheer, bewaking van het onderhanden werk, termijnfacturatie/afrekeningen en (eventuele) creditnota’s.

2007-01 tot 2014-02 Senior Implementatie Support bij Start People (hoofdkantoor)
Werkzaamheden:
Uitvoeren van administratieve en projectmatige secretariële activiteiten ten behoeve van complexe implementatietrajecten met als doel een nieuw contract zo snel mogelijk rendabel te maken.
Ondersteuning van de Implementatiemanagers met als hoofdtaken:
• het coördineren, borgen en controleren (bewaken deadlines) van de implementatietrajecten.
• het borgen van de administratie rondom de trajecten (in management informatiesystemen)
• fungeren als aanspreekpunt voor eigen organisatie
• zorgdragen voor en controle op de faciliteiten van inhouse- en mobiele vestigingen.

2006-04 tot 2006-12 Projectassistente Organisatie & Strategie bij Start Uitzendbureau (hoofdkantoor)
Werkzaamheden:
administratieve en projectmatige ondersteuning van managers en buitendienstmedewerkers bij projecten. Assisteren/organiseren evenementen op locaties. Samenstellen en redigeren trainingsmateriaal, bewaken deadlines, verwerken aanvragen en gegevens, inventariseren vragen. Daarnaast algemene secretariële werkzaamheden uitgevoerd.

2005-07 tot 2006-04 Marketing & Sales Assistant bij Artu Biologicals (Fornix)
Werkzaamheden:
administratieve ondersteuning van (rayon)managers. Verzorgen analyses, beheren klantenbestand en informatieaanvragen, samenstellen informatiepakketten, aanspreekpunt klanten, verwerken bezoekverslagen, studieonderzoeken. Gastvrouw bij congressen/seminars en contactpersoon voor deelnemers en sprekers.

2000 tot 2005-07 Secretaresse internationale business unit bij PricewaterhouseCoopers Accountants
Werkzaamheden:
secretariële ondersteuning van 8 accountants. Verantwoordelijk voor agendabeheer, organiseren meetings, beheren cliëntenbestand, boeken reizen in binnen- en buitenland, aanspreekpunt French desk en actief als CT (core team) secretaresse. Tevens verantwoordelijk voor de facturatie, cursussen en benodigdheden nieuwe medewerkers en algemene secretariële taken.

Werkzaamheden/functies van vóór 2000 kan ik in een separate mail toesturen. Dit betreffen werkzaamheden die geen raakvlakken meer hebben met wat ik nu zoek.

Lees meer

Opleiding

2009 tot 2010 : Basis Dierenverzorging; diploma
2001 tot 2002 : Management Assistente via Scheidegger; diploma
1999 tot 2000 : Secretaresse opleiding (Nederlands) via Scheidegger; diploma
1983 tot 1986 : LTS C - Electrotechniek; diploma
1979 tot 1982 : MAVO-D

Cursus/training:

Time Management; interne cursus bij PwC; certificaat
e-GFS DDS; (internationaal facturatie systeem) interne cursus bij PwC
TEAMS; (databasebeheer farmaceutische branche) bij Artu Biologicals
ACCES basisopleiding; certificaat
Excel basis en vervolg; certificaten
FMS training; (facturatie en relatiebeheer systeem) intern bij Start People
Intercedente training; basis cursus intern bij Start People
PowerPoint training; intern bij Start People
BHV opleiding + ploegleidertraining jaarlijkse externe opleiding; certificaat
Dynamics (Navision); (facturatie en relatiebeheer systeem) interne cursus bij Countus

Opleiding

2009 tot 2010 : Basis Dierenverzorging; diploma
2001 tot 2002 : Management Assistente via Scheidegger; diploma
1999 tot 2000 : Secretaresse opleiding (Nederlands) via Scheidegger; diploma
1983 tot 1986 : LTS C - Electrotechniek; diploma
1979 tot 1982 : MAVO-D

Cursus/training:

Time Management; interne cursus bij PwC; certificaat
e-GFS DDS; (internationaal facturatie systeem) interne cursus bij PwC
TEAMS; (databasebeheer farmaceutische branche) bij Artu Biologicals
ACCES basisopleiding; certificaat
Excel basis en vervolg; certificaten
FMS training; (facturatie en relatiebeheer systeem) intern bij Start People
Intercedente training; basis cursus intern bij Start People
PowerPoint training; intern bij Start People
BHV opleiding + ploegleidertraining jaarlijkse externe opleiding; certificaat
Dynamics (Navision); (facturatie en relatiebeheer systeem) interne cursus bij Countus

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Dieren, aquasporten, puzzelen, musea bezoeken

Hobby's & interesses

Dieren, aquasporten, puzzelen, musea bezoeken

Eigenschappen

Leergierig, enthousiast, projectmatige instelling, no nonsens mentaliteit, planning en structuur

Eigenschappen

Leergierig, enthousiast, projectmatige instelling, no nonsens mentaliteit, planning en structuur

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Finance
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Gedetacheerd
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Alexandra Rodrigus te bekijken