• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een organisatorisch sterke coördinator met een administratief/secretariële achtergrond. Ik kom het best tot mijn recht in een lerende en groeiende omgeving. Mijn kracht ligt in het snel…

Persoonlijk

Ik ben een organisatorisch sterke coördinator met een administratief/secretariële achtergrond. Ik kom het best tot mijn recht in een lerende en groeiende omgeving. Mijn kracht ligt in het snel doorzien van processen, het terugdringen van tijdverspilling en het aanbrengen van structuur. Dit doe ik door kritisch naar processen te kijken, vragen te stellen en goed te luisteren naar de mensen die betrokken zijn bij het proces. Vervolgens analyseer ik de verzamelde informatie en doe ik een verbetervoorstel. Ik ben een zelfstandige werker, maar functioneer ook prima in een team.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2002 – mei 2015, Gemeente Delft

oktober 2013 – mei 2015 Coördinator administratie Rechtsbeschermingsbedrijf
Coördineren van het administratief proces en aansturen administratief medewerkers, bewaken termijnen/deadlines, opstellen zittingenrooster, plannen en faciliteren hoorzittingen, betaalbaar stellen presentiegelden commissieleden, opstellen kwartaalrapportages, invoeren en muteren van klantgegevens en het verstrekken van informatie aan belanghebbenden.
In deze functie heb ik daarnaast processen geoptimaliseerd en zijn er strakkere afspraken gemaakt met de clusters, waardoor de termijnen van het afhandelen van een bezwaar aanzienlijk zijn ingekort.

november 2010 – september 2013 Projectmedewerker
Inhoudelijk bijgedragen aan verschillende grote projecten zoals het samenvoegen van een aantal procesplannen t.b.v. de Rampenbestrijding, organisatie Provinciale Staten Verkiezingen 2009 en het promoten van de digitale Verklaring Omtrent het Gedrag. Ik heb me voornamelijk beziggehouden met het organiseren van logistieke processen, het samenvoegen, redigeren en up-to-date houden van procesplannen, het optimaliseren van ondersteunende processen en het geven van voorlichting over digitale producten.

mei 2002 – oktober 2010 Managementassistente
Ondersteunen directieleden en managers (agendabeheer, voorbereiden bijeenkomsten en vergaderingen, notuleren), opzetten en inrichten van het secretariaat, klachtencoördinatie en optimaliseren klachtenprocedure waardoor de afhandeltermijnen gehaald worden, oprichten platform voor alle managementassistentes binnen de sector, opstellen en redigeren digitale nieuwsbrief, beheer kleine kas, financiële administratie (coderen facturen, aanmaken financiële verplichtingen).


OVERIGE WERKERVARING
2001 – 2002 Managementassistente via Start People
1999 – 2001 Juridisch secretaresse bij Advocatenkantoor Vuurens & Le Clercq
1998 – 1999 Managementassistente via Randstad Uitzendbureau
1996 – 1997 Bedrijfsleider bij DisCover, Delft
1990 – 1995 Secretaresse via Randstad Uitzendbureau

Werkervaring

2002 – mei 2015, Gemeente Delft

oktober 2013 – mei 2015 Coördinator administratie Rechtsbeschermingsbedrijf
Coördineren van het administratief proces en aansturen administratief medewerkers, bewaken termijnen/deadlines, opstellen zittingenrooster, plannen en faciliteren hoorzittingen, betaalbaar stellen presentiegelden commissieleden, opstellen kwartaalrapportages, invoeren en muteren van klantgegevens en het verstrekken van informatie aan belanghebbenden.
In deze functie heb ik daarnaast processen geoptimaliseerd en zijn er strakkere afspraken gemaakt met de clusters, waardoor de termijnen van het afhandelen van een bezwaar aanzienlijk zijn ingekort.

november 2010 – september 2013 Projectmedewerker
Inhoudelijk bijgedragen aan verschillende grote projecten zoals het samenvoegen van een aantal procesplannen t.b.v. de Rampenbestrijding, organisatie Provinciale Staten Verkiezingen 2009 en het promoten van de digitale Verklaring Omtrent het Gedrag. Ik heb me voornamelijk beziggehouden met het organiseren van logistieke processen, het samenvoegen, redigeren en up-to-date houden van procesplannen, het optimaliseren van ondersteunende processen en het geven van voorlichting over digitale producten.

mei 2002 – oktober 2010 Managementassistente
Ondersteunen directieleden en managers (agendabeheer, voorbereiden bijeenkomsten en vergaderingen, notuleren), opzetten en inrichten van het secretariaat, klachtencoördinatie en optimaliseren klachtenprocedure waardoor de afhandeltermijnen gehaald worden, oprichten platform voor alle managementassistentes binnen de sector, opstellen en redigeren digitale nieuwsbrief, beheer kleine kas, financiële administratie (coderen facturen, aanmaken financiële verplichtingen).


OVERIGE WERKERVARING
2001 – 2002 Managementassistente via Start People
1999 – 2001 Juridisch secretaresse bij Advocatenkantoor Vuurens & Le Clercq
1998 – 1999 Managementassistente via Randstad Uitzendbureau
1996 – 1997 Bedrijfsleider bij DisCover, Delft
1990 – 1995 Secretaresse via Randstad Uitzendbureau

Lees meer

Opleiding

oktober 2014
HBO-deelprogramma Internationaal Officemanagement, Leidse Onderwijs Instellingen
- Business English
- Zakelijk Duits
- Interculturele communicatie
- Internationaal office management

2009-2010
MHBO Middle Management, NCOI, Rotterdam
diploma

2006-2007
HBO Office Management, Secretary Management Institute, Utrecht
diploma

1992-1993
Algemene Ondernemersvaardigheden (AOV)
diploma

1987-1990
MEAO secretarieel, MEAO DE Lijnbaan, Overschie
geen diploma

1983-1987
MAVO-D, Hof van Delft MAVO, Delft
diploma

Opleiding

oktober 2014
HBO-deelprogramma Internationaal Officemanagement, Leidse Onderwijs Instellingen
- Business English
- Zakelijk Duits
- Interculturele communicatie
- Internationaal office management

2009-2010
MHBO Middle Management, NCOI, Rotterdam
diploma

2006-2007
HBO Office Management, Secretary Management Institute, Utrecht
diploma

1992-1993
Algemene Ondernemersvaardigheden (AOV)
diploma

1987-1990
MEAO secretarieel, MEAO DE Lijnbaan, Overschie
geen diploma

1983-1987
MAVO-D, Hof van Delft MAVO, Delft
diploma

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Reizen, lezen, fotografie

Hobby's & interesses

Reizen, lezen, fotografie

Eigenschappen

Plannen en organiseren, coördineren, uitvoeren, proactief, flexibel, luisteren, onderzoekend en nieuwsgierig, helikopterview, resultaatgericht, teamplayer, zelfstandig, klantgericht, integer.

Eigenschappen

Plannen en organiseren, coördineren, uitvoeren, proactief, flexibel, luisteren, onderzoekend en nieuwsgierig, helikopterview, resultaatgericht, teamplayer, zelfstandig, klantgericht, integer.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden