• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Het bedrijf waar ik meer van 30 jaar voor heb gewerkt is onlangs failliet gegaan. Daarom ben ik sinds enige maanden op zoek naar een andere uitdaging. Dat ik zolang voor dezelfde werkgever heb gewerkt…

Persoonlijk

Het bedrijf waar ik meer van 30 jaar voor heb gewerkt is onlangs failliet gegaan. Daarom ben ik sinds enige maanden op zoek naar een andere uitdaging. Dat ik zolang voor dezelfde werkgever heb gewerkt geeft aan dat ik een loyale en trouwe medewerker ben. Als werknemer ben ik daarnaast ook precies, betrouwbaar, discreet en meedenkend. Als mens en collega ben ik open, geduldig en direct. Op mijn werk ben ik niet anders dan thuis. What you see is what you get. Wat is zoek is een werkomgeving waarin ik anderen kan helpen door mijzelf te zijn. Een werkgever die mijn kracht ziet en gebruikt en die weet te waarderen. Collega's die een uitdaging zijn omdat zij anders zijn, maar interessant zijn doordat zij op dezelfde golflengte zitten. Ik zoek een werkomgeving waar ik met plezier naar toe ga, zoals ik dat al ruim 30 jaar ben gewend. Heel eerlijk: wie wil er nou op achteruit gaan? Ik in ieder geval niet.

Ik heb kennis van en ervaring met MS Office (Outlook, Word en Excel). En verder heb ik ervaring met branche-specifieke software Symsys/CMS, een geïntegreerd softwarepakket voor de reclamebranche. Ik doe momenteel een zelfstudie in Exact Online (via een proefabonnement).
Verder leer ik graag en makkelijk en maak me dingen snel eigen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

- 2005 – 2015: BVH Communicatie-adviesbureau (Rotterdam)
functie: financial controller
- 1983 – 2005: Via creative communications (Rotterdam)
functie: administratief medewerkster en financial controller

De werkzaamheden bestonden o.a. uit:
- verzorgen en beheren financiële administratie / projectadministratie
- opstellen van management informatie / rapportages en analyses
- verzorgen van de salarisadministratie / arbeidsvoorwaarden en -contracten
- voorbereiden opstellen jaarrekening(en)
- voorbereiden forecast en budgettering
- in kaart brengen en inrichten van administratieve organisatie
Vanaf begin 2014 maakte ik deel uit van het management team.

Werkervaring

- 2005 – 2015: BVH Communicatie-adviesbureau (Rotterdam)
functie: financial controller
- 1983 – 2005: Via creative communications (Rotterdam)
functie: administratief medewerkster en financial controller

De werkzaamheden bestonden o.a. uit:
- verzorgen en beheren financiële administratie / projectadministratie
- opstellen van management informatie / rapportages en analyses
- verzorgen van de salarisadministratie / arbeidsvoorwaarden en -contracten
- voorbereiden opstellen jaarrekening(en)
- voorbereiden forecast en budgettering
- in kaart brengen en inrichten van administratieve organisatie
Vanaf begin 2014 maakte ik deel uit van het management team.

Lees meer

Opleiding

- PD Boekhouden, MBA en SPD Ia : 1983 - 1989 (avondopleidingen)
- MEAO Medisch Secretaresse : 1981 - 1982
- VWO(ongedeeld Atheneum) : 1975 - 1981

Opleiding

- PD Boekhouden, MBA en SPD Ia : 1983 - 1989 (avondopleidingen)
- MEAO Medisch Secretaresse : 1981 - 1982
- VWO(ongedeeld Atheneum) : 1975 - 1981

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

- Taoïstische Tai Chi
- Zingen

Hobby's & interesses

- Taoïstische Tai Chi
- Zingen

Eigenschappen

Ik heb bijna 32 jaar ervaring als financieel administrateur in de reclamebranche. Voor wat betreft het werk zit mijn kracht en ervaring vooral in het zelfstandig kunnen voeren van de financiële administratie van een zakelijk dienstverlener in het MKB. Als werknemer ben ik loyaal, precies, betrouwbaar, discreet en meedenkend. Als mens en collega ben ik open, geduldig en direct.

Eigenschappen

Ik heb bijna 32 jaar ervaring als financieel administrateur in de reclamebranche. Voor wat betreft het werk zit mijn kracht en ervaring vooral in het zelfstandig kunnen voeren van de financiële administratie van een zakelijk dienstverlener in het MKB. Als werknemer ben ik loyaal, precies, betrouwbaar, discreet en meedenkend. Als mens en collega ben ik open, geduldig en direct.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten