• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik heb ruim 17 jaar werkervaring in debiteuren- en crediteurenbeheer, orderadministratie, schriftelijk en telefonische aanmaning van klanten, opbergen van documenten, uitzoekwerkzaamheden, informatie…

Persoonlijk

Ik heb ruim 17 jaar werkervaring in debiteuren- en crediteurenbeheer, orderadministratie, schriftelijk en telefonische aanmaning van klanten, opbergen van documenten, uitzoekwerkzaamheden, informatie navragen, kopie opvragen van documenten en verzenden en ben goed cijfermatig onderlegd. Daarnaast werk ik graag in teamverband en ook zelfstandig. Ik leer snel dingen op te pakken.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

13-08-14 tot heden Dierenbescherming Limburg te Born: Vrijwilliger op dinsdag- en vrijdagochtend:
Taken: uitlaten van diverse honden, kennels schoonmaken

10-04-07 tot 01-08-13 De Vriesbrandbeveiliging te Nuth: Administratief medewerker:
Taken: Aanname telefoon en doorverbinden, receptie functie, facturatie en mutaties van controlewerkzaamheden van monteurs en leverwerk, schriftelijke en telefonische aanmaning van klanten, kopie facturen verzenden, adreswijziging van klanten doorvoeren, opbergen van documenten, bestellen van kantoorartikelen en voorraadbeheer hiervan.

02-05-05 tot 10-04-07 DSM Elastomers Europe te Sittard (detacheringbasis) boekhoudkundig medewerker:
Taken: boeken van inkoopfacturen, openen van nieuwe post, aanmaningen controleren en beantwoorden van de telefoon, het opbergen van facturen op documentnummer, opvragen van kopie facturen, adreswijzigingen doorgeven aan leveranciers, coderen, versturen en coderen facturen, betaalbaar stellen van leveranciers, afletteren en controleren van verschillen op de tussenrekeningen, aangifte CBS kwartaal aanmaken en verzenden.

17-08-04 tot 01-05-05 Gemeente Heerlen (op projectbasis) administratief medewerker:
Taken: ontvangen bezwaarschrift inzake gemeentelijke belastingen afhandelen en belastingplichtige schriftelijk informeren hierover, informatie navragen bij belanghebbende of instanties, betalingsregelingen maken, retourpost behandelen, adreswijzigingen en grondslagen aanpassen in het geautomatiseerd systeem, uitzoekwerkzaamheden.

07-07-03 tot 13-08-04 DSM Elastomers Europe te Sittard (detacheringbasis)
zie DSM Elastomers Europe

28-04-03 tot 07-06-03 NedCar te Born (uitzendbasis) administratief medewerker:
Taken: controleren van verschillen tussen verschillende boekhoudingen, versturen van de facturering, boeken van banken

21-04-01 tot 01-04-03 Chemelot Bv te Geleen en Stork Limburg te Elsloo(detacheringbasis): boekhoudkundig medewerker:
zie DSM Elastomers Europe

05-06-00 tot 19-04-01 Stichting G.O.Z.L. te Heerlen: administratief medewerker
Taken: boeken van bank- en girobetalingen, maken van nieuwe nota’s, facturering, telefoon aanname en afhandeling hiervan.

01-02-00 tot 01-06-00 Dohmen & Otten te Heerlen : boekhoudkundig medewerker:
Taken: bijhouden kas-bank-giroboek, debiteuren- en crediteurenbeheer, facturering, maken van afrekeningen, boeken van exploten

24-06-99 tot 01-02-00 Tegelhandel C&C te Schimmert: administratief medewerker:
Taken: het verwerken van de orders van klanten, facturering, oplossen van leveringsproblemen,
het opbergen van relevante boekingsstukken.

03-09-97 tot 23-06-99 USZO te Heerlen: administratief medewerker
Taken: medewerker vorderingen, cliënten informeren inzake vorderingen en daaruit voortvloeiende problemen oplossen.

01-09-96 tot 01-09-97 ABP te Heerlen: administratief medewerker:
Taken: medewerker signalengroep, berekeningsgrondslagen controleren en correctie aanbrengen.

1996 Rentex Massop BV te Kerkrade: administratief medewerker: Stagiair (MEAO)
Taken: tekstverwerking, facturering, telefoon aannemen, controleren van boekingsstukken

Werkervaring

13-08-14 tot heden Dierenbescherming Limburg te Born: Vrijwilliger op dinsdag- en vrijdagochtend:
Taken: uitlaten van diverse honden, kennels schoonmaken

10-04-07 tot 01-08-13 De Vriesbrandbeveiliging te Nuth: Administratief medewerker:
Taken: Aanname telefoon en doorverbinden, receptie functie, facturatie en mutaties van controlewerkzaamheden van monteurs en leverwerk, schriftelijke en telefonische aanmaning van klanten, kopie facturen verzenden, adreswijziging van klanten doorvoeren, opbergen van documenten, bestellen van kantoorartikelen en voorraadbeheer hiervan.

02-05-05 tot 10-04-07 DSM Elastomers Europe te Sittard (detacheringbasis) boekhoudkundig medewerker:
Taken: boeken van inkoopfacturen, openen van nieuwe post, aanmaningen controleren en beantwoorden van de telefoon, het opbergen van facturen op documentnummer, opvragen van kopie facturen, adreswijzigingen doorgeven aan leveranciers, coderen, versturen en coderen facturen, betaalbaar stellen van leveranciers, afletteren en controleren van verschillen op de tussenrekeningen, aangifte CBS kwartaal aanmaken en verzenden.

17-08-04 tot 01-05-05 Gemeente Heerlen (op projectbasis) administratief medewerker:
Taken: ontvangen bezwaarschrift inzake gemeentelijke belastingen afhandelen en belastingplichtige schriftelijk informeren hierover, informatie navragen bij belanghebbende of instanties, betalingsregelingen maken, retourpost behandelen, adreswijzigingen en grondslagen aanpassen in het geautomatiseerd systeem, uitzoekwerkzaamheden.

07-07-03 tot 13-08-04 DSM Elastomers Europe te Sittard (detacheringbasis)
zie DSM Elastomers Europe

28-04-03 tot 07-06-03 NedCar te Born (uitzendbasis) administratief medewerker:
Taken: controleren van verschillen tussen verschillende boekhoudingen, versturen van de facturering, boeken van banken

21-04-01 tot 01-04-03 Chemelot Bv te Geleen en Stork Limburg te Elsloo(detacheringbasis): boekhoudkundig medewerker:
zie DSM Elastomers Europe

05-06-00 tot 19-04-01 Stichting G.O.Z.L. te Heerlen: administratief medewerker
Taken: boeken van bank- en girobetalingen, maken van nieuwe nota’s, facturering, telefoon aanname en afhandeling hiervan.

01-02-00 tot 01-06-00 Dohmen & Otten te Heerlen : boekhoudkundig medewerker:
Taken: bijhouden kas-bank-giroboek, debiteuren- en crediteurenbeheer, facturering, maken van afrekeningen, boeken van exploten

24-06-99 tot 01-02-00 Tegelhandel C&C te Schimmert: administratief medewerker:
Taken: het verwerken van de orders van klanten, facturering, oplossen van leveringsproblemen,
het opbergen van relevante boekingsstukken.

03-09-97 tot 23-06-99 USZO te Heerlen: administratief medewerker
Taken: medewerker vorderingen, cliënten informeren inzake vorderingen en daaruit voortvloeiende problemen oplossen.

01-09-96 tot 01-09-97 ABP te Heerlen: administratief medewerker:
Taken: medewerker signalengroep, berekeningsgrondslagen controleren en correctie aanbrengen.

1996 Rentex Massop BV te Kerkrade: administratief medewerker: Stagiair (MEAO)
Taken: tekstverwerking, facturering, telefoon aannemen, controleren van boekingsstukken

Lees meer

Opleiding

2002 : cursus communiceren en persoonlijke effectiviteit (6 bijeenkomsten van +/- 3 uur)
1992-1996 : M.E.A.O. BA Economisch College te Heerlen
1992-1993 : Basisexamen machineschrijven A :Economisch College te Heerlen
1991-1992 : Tekstverwerking : Economisch College te Heerlen
1987- 1992 : L.E.A.O. Schoolgemeenschap Herland te Heerlen
1991-1992 : Homed Herland te Heerlen (oefenbedrijf)

Opleiding

2002 : cursus communiceren en persoonlijke effectiviteit (6 bijeenkomsten van +/- 3 uur)
1992-1996 : M.E.A.O. BA Economisch College te Heerlen
1992-1993 : Basisexamen machineschrijven A :Economisch College te Heerlen
1991-1992 : Tekstverwerking : Economisch College te Heerlen
1987- 1992 : L.E.A.O. Schoolgemeenschap Herland te Heerlen
1991-1992 : Homed Herland te Heerlen (oefenbedrijf)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

fietsen, wandelen, fitness

Hobby's & interesses

fietsen, wandelen, fitness

Eigenschappen

ijverig, doorzetter, behulpzaam, verantwoordelijk, respectvol, vriendelijke, ordelijk, zorgvuldig en pratktisch

Eigenschappen

ijverig, doorzetter, behulpzaam, verantwoordelijk, respectvol, vriendelijke, ordelijk, zorgvuldig en pratktisch

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: administratief medewerker
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten