• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Een zeer gemotiveerde managementondersteuner met een brede kennis van zaken en ervaring in verschillende soorten bedrijven. De rollen waarin ik in mijn kracht sta, zijn organiseren en plannen, sterk…

Persoonlijk

Een zeer gemotiveerde managementondersteuner met een brede kennis van zaken en ervaring in verschillende soorten bedrijven. De rollen waarin ik in mijn kracht sta, zijn organiseren en plannen, sterk in communicatieve uitingen en projectmatig werken. Ik zet mijn creativiteit en menselijk inzicht in om opdrachten voor u op tijd en in perfecte staat af te ronden. Persoonskenmerken: Zelfstandig, flexibel, betrouwbaar en gedreven.
Ik ben op zoek naar een leuke, zelfstandige en verantwoordelijke functie, waarbij mijn inzet wordt gewaardeerd. In de regio Amsterdam, Schiphol, Utrecht. Reizen doe ik met het openbaar vervoer.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Periode: 2016 – Heden
Organisatie: Dokters van de Wereld, Amsterdam
Functie: Office Manager
Werkzaamheden:
- Agendabeheer, post, mail- en telefoonverwerking
- Eerste aanspreekpunt voor bezoekers en algemene ICT storingen
- Zorgdragen voor de gezamenlijke lunch
- Up-to-date houden van ledenadministratie
- Zakenreizen regelen en beheren
- Voorraadbeheer van kantoorartikelen
- Mede ontwerpen en implementeren van kantoorbeleid door standaardisatie en het uitvoeren van verbeteringen
- Ondersteunen van het management door het uitvoeren van analyses, bijwerken en generen van rapportages

Periode: 2010 – 2015
Organisatie: PuntP, Arkin, Amsterdam
Functie: Management Assistent
Werkzaamheden:
- Complexe agenda’s beheren en regisseren
- Voorbereiden en faciliteren van bijeenkomsten, vergaderingen, presentaties en verslaglegging
- Redigeren van kwartaalrapportages en jaarplannen
- Muteren verlofregistratie, ziekte- en herstelmeldingen
- Coördineren, opmaken en verzenden e-mail nieuwsbrieven
- Verantwoordelijk voor projecten op het gebied van het Nieuwe Werken en kantoorautomatisering (pilot thuiswerken en realisatie digitaal archiefsysteem). Beide projecten zijn succesvol

Periode: 2008 – 2010
Organisatie: Mentrum, Arkin, Amsterdam
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
- Voeren van complex agendabeheer
- Organiseren van vergaderingen, bijeenkomsten en verslaglegging
- Zelfstandig verzorgen in- en uitgaande correspondentie
- Verlofregistratie, ziekte- en herstelmeldingen
- Afhandelen van financiële en facilitaire zaken
- Ondersteunen P&O adviseur tijdens reorganisatie en tijdelijke ondersteuning van Ondernemingsraad

Periode: 2007 – 2008
Organisatie: Secretary Plus Management Support BV, Amsterdam
Functie: Directiesecretaresse (Gedetacheerd bij ING en Rodamco Europe)
Werkzaamheden
- Agendabeheer en mailscreening
- Maken van verslagen Ned/Eng
- Plannen van zakenreizen en conference calls
- Onderhouden van externe (internationale) contacten
- Organiseren van meetings en evenementen

Periode: 2005 – 2007
Organisatie: Inspectie voor de Gezondheidszorg, Amsterdam
Functie: Managementassistente
Werkzaamheden:
- (Complex) agendabeheer
- Deelname aan en verslaglegging managementteam overleg
- Aanspreekpunt en ondersteuning voor ICT support
- Aanleveren van managementinformatie m.b.t. personeelszaken
- Verantwoordelijk voor archief w.o. personeelsdossier
- Inwerken en aansturen receptioniste
- Afhandelen financiële en facilitaire zaken w.o. technisch- beheer en onderhoud

Periode: 2003 – 2004
Organisatie: AM Wonen BV, Amsterdam
Functie: Secretaresse Projectmanagers
Werkzaamheden:
- Verzenden en mailen van koop-/huurovereenkomsten
- Verrichten nazorg bij klachtenafhandeling
- Onderhouden van contacten met klanten en onderhoudspartners
- Opzetten en up-to-date houden van klant- en relatiebestand
- Bijhouden archief en voorraadbeheer kantoorartikelen

Periode: 2000 - 2003
Organisatie: NH Amsterdam Centre Hotel, Amsterdam
Functie: Allround gastvrouw Restaurant
Werkzaamheden:
- Ontvangen van gasten en eindverantwoordelijkheid late diensten

Secretariële functies:
Periode: 2000 – IBSS Consultancy, Senior secretaresse
1999 – 2000 Strik & Dunnewijk, Senior secretaresse
1997 – 1999 BZO (Stichting Kinderopvang),
1e Secretariaatsmedewerker, leidinggevende functie

Overige werkervaring:
Periode: 1982 - 1997
Organisatie: Diverse organisaties
Functie: Verschillende functies als secretaresse, gastvrouw, receptioniste

Periode: 1974 - 1982
Organisatie: Koutentakis Productions, Griekenland
Functie: Professioneel balletdanseres

Werkervaring

Periode: 2016 – Heden
Organisatie: Dokters van de Wereld, Amsterdam
Functie: Office Manager
Werkzaamheden:
- Agendabeheer, post, mail- en telefoonverwerking
- Eerste aanspreekpunt voor bezoekers en algemene ICT storingen
- Zorgdragen voor de gezamenlijke lunch
- Up-to-date houden van ledenadministratie
- Zakenreizen regelen en beheren
- Voorraadbeheer van kantoorartikelen
- Mede ontwerpen en implementeren van kantoorbeleid door standaardisatie en het uitvoeren van verbeteringen
- Ondersteunen van het management door het uitvoeren van analyses, bijwerken en generen van rapportages

Periode: 2010 – 2015
Organisatie: PuntP, Arkin, Amsterdam
Functie: Management Assistent
Werkzaamheden:
- Complexe agenda’s beheren en regisseren
- Voorbereiden en faciliteren van bijeenkomsten, vergaderingen, presentaties en verslaglegging
- Redigeren van kwartaalrapportages en jaarplannen
- Muteren verlofregistratie, ziekte- en herstelmeldingen
- Coördineren, opmaken en verzenden e-mail nieuwsbrieven
- Verantwoordelijk voor projecten op het gebied van het Nieuwe Werken en kantoorautomatisering (pilot thuiswerken en realisatie digitaal archiefsysteem). Beide projecten zijn succesvol

Periode: 2008 – 2010
Organisatie: Mentrum, Arkin, Amsterdam
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
- Voeren van complex agendabeheer
- Organiseren van vergaderingen, bijeenkomsten en verslaglegging
- Zelfstandig verzorgen in- en uitgaande correspondentie
- Verlofregistratie, ziekte- en herstelmeldingen
- Afhandelen van financiële en facilitaire zaken
- Ondersteunen P&O adviseur tijdens reorganisatie en tijdelijke ondersteuning van Ondernemingsraad

Periode: 2007 – 2008
Organisatie: Secretary Plus Management Support BV, Amsterdam
Functie: Directiesecretaresse (Gedetacheerd bij ING en Rodamco Europe)
Werkzaamheden
- Agendabeheer en mailscreening
- Maken van verslagen Ned/Eng
- Plannen van zakenreizen en conference calls
- Onderhouden van externe (internationale) contacten
- Organiseren van meetings en evenementen

Periode: 2005 – 2007
Organisatie: Inspectie voor de Gezondheidszorg, Amsterdam
Functie: Managementassistente
Werkzaamheden:
- (Complex) agendabeheer
- Deelname aan en verslaglegging managementteam overleg
- Aanspreekpunt en ondersteuning voor ICT support
- Aanleveren van managementinformatie m.b.t. personeelszaken
- Verantwoordelijk voor archief w.o. personeelsdossier
- Inwerken en aansturen receptioniste
- Afhandelen financiële en facilitaire zaken w.o. technisch- beheer en onderhoud

Periode: 2003 – 2004
Organisatie: AM Wonen BV, Amsterdam
Functie: Secretaresse Projectmanagers
Werkzaamheden:
- Verzenden en mailen van koop-/huurovereenkomsten
- Verrichten nazorg bij klachtenafhandeling
- Onderhouden van contacten met klanten en onderhoudspartners
- Opzetten en up-to-date houden van klant- en relatiebestand
- Bijhouden archief en voorraadbeheer kantoorartikelen

Periode: 2000 - 2003
Organisatie: NH Amsterdam Centre Hotel, Amsterdam
Functie: Allround gastvrouw Restaurant
Werkzaamheden:
- Ontvangen van gasten en eindverantwoordelijkheid late diensten

Secretariële functies:
Periode: 2000 – IBSS Consultancy, Senior secretaresse
1999 – 2000 Strik & Dunnewijk, Senior secretaresse
1997 – 1999 BZO (Stichting Kinderopvang),
1e Secretariaatsmedewerker, leidinggevende functie

Overige werkervaring:
Periode: 1982 - 1997
Organisatie: Diverse organisaties
Functie: Verschillende functies als secretaresse, gastvrouw, receptioniste

Periode: 1974 - 1982
Organisatie: Koutentakis Productions, Griekenland
Functie: Professioneel balletdanseres

Lees meer

Opleiding

Datum: Opleiding: Instituut:
Periode: 2013 – 2014 Kort HBO Officemanagement, NCOI Amsterdam
o.a. Scriptie personeelsplan, thema lfb personeelsbeleid
Diploma behaald
Periode: 1983 – 1985 MBO Secretaresse opleiding, Instituut NIBO Amsterdam
Inclusief notuleren Ned / Eng
Diploma behaald
Periode: 1968 – 1972 Mavo-4 met profiel talen, Sg. De Liefde Amsterdam
Diploma behaald

Datum: Cursus: Instituut:
2011 Workshop Mindmapping en NLP, Management Support
2010 Nieuw Grieks, GGA
2009 Notuleren op de laptop, Vergouwen Overduin
2008 Diverse functiegerichte cursussen (in-company), Secretary Plus
2007 Workshop WPM database relatiebeheer(in-company), IGZ Academy
2000 Business Engels Advanced Level 3, BLTC
1986 Basiscursus PR, ISW
1983 Bedrijfscorrespondentie Nederlands, Schoevers
(Cursus certificaten behaald)

Opleiding

Datum: Opleiding: Instituut:
Periode: 2013 – 2014 Kort HBO Officemanagement, NCOI Amsterdam
o.a. Scriptie personeelsplan, thema lfb personeelsbeleid
Diploma behaald
Periode: 1983 – 1985 MBO Secretaresse opleiding, Instituut NIBO Amsterdam
Inclusief notuleren Ned / Eng
Diploma behaald
Periode: 1968 – 1972 Mavo-4 met profiel talen, Sg. De Liefde Amsterdam
Diploma behaald

Datum: Cursus: Instituut:
2011 Workshop Mindmapping en NLP, Management Support
2010 Nieuw Grieks, GGA
2009 Notuleren op de laptop, Vergouwen Overduin
2008 Diverse functiegerichte cursussen (in-company), Secretary Plus
2007 Workshop WPM database relatiebeheer(in-company), IGZ Academy
2000 Business Engels Advanced Level 3, BLTC
1986 Basiscursus PR, ISW
1983 Bedrijfscorrespondentie Nederlands, Schoevers
(Cursus certificaten behaald)

Lees meer

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Sport, yoga, lezen, reizen, koken, Passie voor de Griekse taal en cultuur.

Hobby's & interesses

Sport, yoga, lezen, reizen, koken, Passie voor de Griekse taal en cultuur.

Eigenschappen

resultaatgericht, proactief, betrouwbaar, zelfstandig en kwaliteitsgericht.

Eigenschappen

resultaatgericht, proactief, betrouwbaar, zelfstandig en kwaliteitsgericht.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Mijn werkgebieden

Mijn documenten