• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een zeer leergierig, gedreven en sociaal persoon. Beschik snel over inzicht in werkzaamheden, ben nauwkeurig, presentatiegericht en beschik over een goed doorzettingsvermogen. Zelfstandig…

Persoonlijk

Ik ben een zeer leergierig, gedreven en sociaal persoon. Beschik snel over inzicht in werkzaamheden, ben nauwkeurig, presentatiegericht en beschik over een goed doorzettingsvermogen. Zelfstandig werken is aan mijn besteed maar ook zeker teambuilding gaat mijn zeer goed af, waarin mijn krachten liggen om mijn collega’s te motiveren en het overzicht te houden. Plannen en organiseren zijn dingen die mij ook zeker liggen door het snelle inzicht en omdat ik daarnaast oplossingsgericht kan werken. Verder ben ik een zeer gastvrij/klantvriendelijk persoon met goede communicatieve vaardigheden waardoor ik gasten/klanten kundig en professioneel kan ontvangen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

09-06-2011 t/m 31-08-2014
Werkvoorbereider bij Icare V&V Flevoland
Functieomschrijving: Werkvoorbereider/ Wijkteamondersteuner
Taken: - Plannen van personeel op juiste locaties - Aanmaken van personeelsfiles nieuw personeel - Personeel vacatures maken en online zetten - Voorselectie sollicitanten, inplannen gesprekken, communicatie over sollicitatieproces, alle voorkomende werkzaamheden voorbereidend op gesprek bij leidinggevende - Ondersteunend voor wijkteams, als contactpersoon, regelaar en bemiddelaar - Verricht administratieve controletaken, waaronder uren/vakantie/ziekte registratie, ter ondersteuning van het team en de teamcoach en signaleert afwijkingen en omissies - Verricht in voorkomende gevallen secretariële werkzaamheden zoals notuleren, controle vacaturen, post behandelen, bestellingen, afspraken maken, kleine kas bijhouden etc...
Binnen deze functie verliep de communicatie voornamelijk per mail of telefoon, daar al het uitvoerende personeel in de wijken werkzaam zijn.

15-09-2010 t/m 14-03-2011
Rayonleider bij Evon Services B.V schoonmaakorganisatie te Almere
Functieomschrijving: Supervisor/Rayonleider
Taken: - Controleren en aansturen van alle schoonmaakactiviteiten - Realiseren van de doelstelling van het tevoren bepaalde beleid - Uitbreiden van het klantenbestand - Verbeteren van de marktpositie van de schoonmaakorganisatie
Directe verantwoordelijkheid voor: - De gehele uitvoering binnen de objecten - Uitvoering van de overeengekomen programma’s - De kwaliteit van het geleverde werk - Het kostenresultaat van alle objecten - Het uitbreiden van werkzaamheden (intern) - In stand houden van contacten met de opdrachtgevers - Prestentatie en kundigheid van de medewerkers - De werksfeer

1-04-2004 t/m 31-08-2010
Housekeeping Manager bij NH Naarden te Naarden.
Functieomschrijving: Executive Housekeeper
Taken: - Leiden van medewerkers in de huishouding waaronder plannen, regelen, aansturen van medewerkers in de uitvoering, en personeelsbeheer. Daartoe o.m.: * opstellen van werkrooster en plannen/regelen van voldoende bezetting. * mede selecteren van nieuwe medewerkers, regelen van of zelf verzorgen van voldoende opleiding/training/inwerking, uitvoeren van beoordelingen - Coördineren/regelen van de uitvoering van de werkzaamheden - Het aanleveren van gegevens voor de jaarlijkse budgettering en “capex””. - De gestelde budgetten m.b.t omzet, uitgaven en payroll bewaken en continue trachten een zo hoog mogelijk afdelingsresultaat te behalen - Zorgdragen voor een efficiënte vakantieplanning - Lid van het Management team van NH Naarden Hotel

1-01-2001 t/m 31-03-2004
Supervisor F&B bij Hotel NH Naarden te Naarden
Functieomschrijving: Food & Beverage Supervisor
Taken: - Coördineren en regelen van alle werkzaamheden binnen de afdeling F&B en het assisteren c.q. vervangen van de F&B Manager bij afwezigheid. - Het indelen van de werkzaamheden, geven van aanwijzingen en instructies, toezien op de voortgang en kwaliteit. Oplossen van zich voordoende problemen, adviseren aan de F&B Manager over te ondernemen actie maatregelen. - financiële stroom bijhouden zoals kassa afdrachten en voorraad beheer. (uitgiften, voorraad tellen en bestellen) - Behandelen van opmerkingen en klachten van gasten t.a.v. het gehele hotelproduct, eventueel met tussenkomst van de F&B Manager. - Het in goede banen lijden van de communicatie binnen de afdeling F&B en alle betrokken afdelingen.- Duty Manager diensten draaien - Dienstroosters opstellen

1-03-1999 t/m 31-12-2000
1e Medewerkster Bediening bij Hotel Tulip Inn Naarden te Naarden
01-09-1998 t/m 29-02-1999
Medewerkster bediening bij Hotel Tulip Inn Naarden te Naarden

Werkervaring

09-06-2011 t/m 31-08-2014
Werkvoorbereider bij Icare V&V Flevoland
Functieomschrijving: Werkvoorbereider/ Wijkteamondersteuner
Taken: - Plannen van personeel op juiste locaties - Aanmaken van personeelsfiles nieuw personeel - Personeel vacatures maken en online zetten - Voorselectie sollicitanten, inplannen gesprekken, communicatie over sollicitatieproces, alle voorkomende werkzaamheden voorbereidend op gesprek bij leidinggevende - Ondersteunend voor wijkteams, als contactpersoon, regelaar en bemiddelaar - Verricht administratieve controletaken, waaronder uren/vakantie/ziekte registratie, ter ondersteuning van het team en de teamcoach en signaleert afwijkingen en omissies - Verricht in voorkomende gevallen secretariële werkzaamheden zoals notuleren, controle vacaturen, post behandelen, bestellingen, afspraken maken, kleine kas bijhouden etc...
Binnen deze functie verliep de communicatie voornamelijk per mail of telefoon, daar al het uitvoerende personeel in de wijken werkzaam zijn.

15-09-2010 t/m 14-03-2011
Rayonleider bij Evon Services B.V schoonmaakorganisatie te Almere
Functieomschrijving: Supervisor/Rayonleider
Taken: - Controleren en aansturen van alle schoonmaakactiviteiten - Realiseren van de doelstelling van het tevoren bepaalde beleid - Uitbreiden van het klantenbestand - Verbeteren van de marktpositie van de schoonmaakorganisatie
Directe verantwoordelijkheid voor: - De gehele uitvoering binnen de objecten - Uitvoering van de overeengekomen programma’s - De kwaliteit van het geleverde werk - Het kostenresultaat van alle objecten - Het uitbreiden van werkzaamheden (intern) - In stand houden van contacten met de opdrachtgevers - Prestentatie en kundigheid van de medewerkers - De werksfeer

1-04-2004 t/m 31-08-2010
Housekeeping Manager bij NH Naarden te Naarden.
Functieomschrijving: Executive Housekeeper
Taken: - Leiden van medewerkers in de huishouding waaronder plannen, regelen, aansturen van medewerkers in de uitvoering, en personeelsbeheer. Daartoe o.m.: * opstellen van werkrooster en plannen/regelen van voldoende bezetting. * mede selecteren van nieuwe medewerkers, regelen van of zelf verzorgen van voldoende opleiding/training/inwerking, uitvoeren van beoordelingen - Coördineren/regelen van de uitvoering van de werkzaamheden - Het aanleveren van gegevens voor de jaarlijkse budgettering en “capex””. - De gestelde budgetten m.b.t omzet, uitgaven en payroll bewaken en continue trachten een zo hoog mogelijk afdelingsresultaat te behalen - Zorgdragen voor een efficiënte vakantieplanning - Lid van het Management team van NH Naarden Hotel

1-01-2001 t/m 31-03-2004
Supervisor F&B bij Hotel NH Naarden te Naarden
Functieomschrijving: Food & Beverage Supervisor
Taken: - Coördineren en regelen van alle werkzaamheden binnen de afdeling F&B en het assisteren c.q. vervangen van de F&B Manager bij afwezigheid. - Het indelen van de werkzaamheden, geven van aanwijzingen en instructies, toezien op de voortgang en kwaliteit. Oplossen van zich voordoende problemen, adviseren aan de F&B Manager over te ondernemen actie maatregelen. - financiële stroom bijhouden zoals kassa afdrachten en voorraad beheer. (uitgiften, voorraad tellen en bestellen) - Behandelen van opmerkingen en klachten van gasten t.a.v. het gehele hotelproduct, eventueel met tussenkomst van de F&B Manager. - Het in goede banen lijden van de communicatie binnen de afdeling F&B en alle betrokken afdelingen.- Duty Manager diensten draaien - Dienstroosters opstellen

1-03-1999 t/m 31-12-2000
1e Medewerkster Bediening bij Hotel Tulip Inn Naarden te Naarden
01-09-1998 t/m 29-02-1999
Medewerkster bediening bij Hotel Tulip Inn Naarden te Naarden

Lees meer

Opleiding

Opleidingen:
1994 - 1998. SVH Leerlingstelsel Horeca
Primaire en voortgezette opleiding zelfstandig werkend gastvrouw
Diploma’s behaald in 1996 en 1998
1992 - 1994 Scholengemeenschap Echnaton Mavo/ VBO Richting Detail Handel (Diploma)

Stage/leerbedrijf:
1-09-1997 t/m 31-08-1998 * 5e jaars leerling bij Hotel Days Inn Naarden te Naarden, dit
hotel is vervolgens op 1-11-1997 overgenomen door Tulip
Inn.
1-09-1996 t/m 31-08-1997 * 4e jaars leerling bij Hotel Days Inn Naarden te Naarden
1-09-1995 t/m 31-08-1996 * 3e jaars leerling bij Restaurant t’Swarte Schaap te
Amsterdam
1-04-1995 t/m 31-08-1995 * 2e jaars leerling bij Hotel Hilfertsom te Hilversum
1-09-1994 t/m 31-03-1995 * 2e jaars leerling bij Hotel Het Hof van Holland te Hilversum

Certificaten:
2005 Bedrijfshulpverlener, herhalingscursussen tot 2010
2004 Leermeester 2000 Financieel Management onderdeel van horeca
ondernemers vaardigheden
1998 Sociale hygiëne
1998 Financieel Administratie onderdeel van h.o.v
1997 Operationeel management onderdeel van h.o.v
1997 Personeel en organisatie onderdeel van h.o.v
1997 Marketing, onderdeel van horeca ondernemers vaardigheden
1993 Toetsenbord vaardigheden

Computerkennis Microsoft Office: Word en Excel, Caress, Ons, Squirel, Nhs, Oracle

Opleiding

Opleidingen:
1994 - 1998. SVH Leerlingstelsel Horeca
Primaire en voortgezette opleiding zelfstandig werkend gastvrouw
Diploma’s behaald in 1996 en 1998
1992 - 1994 Scholengemeenschap Echnaton Mavo/ VBO Richting Detail Handel (Diploma)

Stage/leerbedrijf:
1-09-1997 t/m 31-08-1998 * 5e jaars leerling bij Hotel Days Inn Naarden te Naarden, dit
hotel is vervolgens op 1-11-1997 overgenomen door Tulip
Inn.
1-09-1996 t/m 31-08-1997 * 4e jaars leerling bij Hotel Days Inn Naarden te Naarden
1-09-1995 t/m 31-08-1996 * 3e jaars leerling bij Restaurant t’Swarte Schaap te
Amsterdam
1-04-1995 t/m 31-08-1995 * 2e jaars leerling bij Hotel Hilfertsom te Hilversum
1-09-1994 t/m 31-03-1995 * 2e jaars leerling bij Hotel Het Hof van Holland te Hilversum

Certificaten:
2005 Bedrijfshulpverlener, herhalingscursussen tot 2010
2004 Leermeester 2000 Financieel Management onderdeel van horeca
ondernemers vaardigheden
1998 Sociale hygiëne
1998 Financieel Administratie onderdeel van h.o.v
1997 Operationeel management onderdeel van h.o.v
1997 Personeel en organisatie onderdeel van h.o.v
1997 Marketing, onderdeel van horeca ondernemers vaardigheden
1993 Toetsenbord vaardigheden

Computerkennis Microsoft Office: Word en Excel, Caress, Ons, Squirel, Nhs, Oracle

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed), Duits (Matig), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Vrije tijd Mijn huisdieren, sociale contacten onderhouden, bezoeken van het theater, Volleybal, zwemmen, uit eten, shoppen

Hobby's & interesses

Vrije tijd Mijn huisdieren, sociale contacten onderhouden, bezoeken van het theater, Volleybal, zwemmen, uit eten, shoppen

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: allround medewerkster
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden