• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring
2014 - nu Gastvrouw (oproep). B&B Tussen Gracht en StJan. Reserveringen, incheck gasten en beheer locatie. 's-Hertogenbosch.
2014 – nu Beheerder/interieurverzorger monumentaal pand 's-Hertogenbosch (oproep). Vereniging Hendrick de Keyser. Beheer locatie.
2011 - 2013 Programmacoördinator. De Baak Opleidingsinstituut, Antwerpen - Driebergen.
Ondersteuning manager. Coördinatie en administratie van internationale incompany trajecten. Invoeren gegevens in datamanagementsysteem Navision. Plannen aanmeldingen en leertrajecten in Navision. Aanspreekpunt voor docenten en deelnemers. Sitebeheer. Redactie digitale nieuwsbrieven, offertes, aanbestedingen. Ontvangst deelnemers op locatie.
2001 - 2011 Medewerker publieksactiviteiten. Scryption museum voor schriftelijke communicatie, Tilburg. Ondersteuning directie bij programmering, Secretariële taken (agendabeheer, telefoon, archivering, kopiëren). Baliewerkzaamheden. Organiseren bestuursoverleggen. Sitebeheer.Organisatie educatieve activiteiten: workshops, themadagen, programma's bij openingen. Inplannen museumdocenten. Onderhouden contacten o.a. telefonisch met relaties van museum. Uitvoerende PR activiteiten. Samenstellen kwartaal- en jaaroverzichten. Subsidieaanvragen coördineren. Evenementenorganisatie. Organisatie groepsbezoeken. Planning inzet en begeleiding van medewerkers. Werven van vrijwilligers. Ontvangst gasten.
2001 Secretaresse adjunct financieel directeur. IgloMoraGroep, 's-Hertogenbosch.
1998 – 2000 Secretaresse KAM (kwaliteit, arbo, milieu) en medewerker Operational Audit. Projectorganisatie Hogesnelheidslijn-Zuid, Utrecht. Organisatie interne veiligheidstrainingen. Archiefwerkzaamheden. Redactie artikelen voor KAM-site.

Nevenactiviteiten
2013 – nu Medewerker gastvrijheid. Kloosterhotel ZIN, Vught. Ondersteuning bij voorbereiden en uitgifte lunches en diners.
2013 – nu Wooncoach. Welzijnsorganisatie Divers, 's-Hertogenbosch. Begeleiding van geselecteerde wijkbewoners bij op orde houden van woonomgeving.
2007 - 2012 Secretaris Vereniging Tilburg Minamiashigara (stedenband Tilburg-Japan).
Ledenadministratie. Organisatie bestuursoverleggen. Organisatie ledenactiviteiten en delegaties van en naar Japan. Siteontwikkeling en beheer.
2004 - 2009 Bijwonen, verslaglegging en rapportage van interviews met minderjarige asielzoekers bij de IND (Immigratie en Naturalisatiedienst). Stichting VluchtelingenWerk, ’s-Hertogenbosch.

Werkervaring

Werkervaring
2014 - nu Gastvrouw (oproep). B&B Tussen Gracht en StJan. Reserveringen, incheck gasten en beheer locatie. 's-Hertogenbosch.
2014 – nu Beheerder/interieurverzorger monumentaal pand 's-Hertogenbosch (oproep). Vereniging Hendrick de Keyser. Beheer locatie.
2011 - 2013 Programmacoördinator. De Baak Opleidingsinstituut, Antwerpen - Driebergen.
Ondersteuning manager. Coördinatie en administratie van internationale incompany trajecten. Invoeren gegevens in datamanagementsysteem Navision. Plannen aanmeldingen en leertrajecten in Navision. Aanspreekpunt voor docenten en deelnemers. Sitebeheer. Redactie digitale nieuwsbrieven, offertes, aanbestedingen. Ontvangst deelnemers op locatie.
2001 - 2011 Medewerker publieksactiviteiten. Scryption museum voor schriftelijke communicatie, Tilburg. Ondersteuning directie bij programmering, Secretariële taken (agendabeheer, telefoon, archivering, kopiëren). Baliewerkzaamheden. Organiseren bestuursoverleggen. Sitebeheer.Organisatie educatieve activiteiten: workshops, themadagen, programma's bij openingen. Inplannen museumdocenten. Onderhouden contacten o.a. telefonisch met relaties van museum. Uitvoerende PR activiteiten. Samenstellen kwartaal- en jaaroverzichten. Subsidieaanvragen coördineren. Evenementenorganisatie. Organisatie groepsbezoeken. Planning inzet en begeleiding van medewerkers. Werven van vrijwilligers. Ontvangst gasten.
2001 Secretaresse adjunct financieel directeur. IgloMoraGroep, 's-Hertogenbosch.
1998 – 2000 Secretaresse KAM (kwaliteit, arbo, milieu) en medewerker Operational Audit. Projectorganisatie Hogesnelheidslijn-Zuid, Utrecht. Organisatie interne veiligheidstrainingen. Archiefwerkzaamheden. Redactie artikelen voor KAM-site.

Nevenactiviteiten
2013 – nu Medewerker gastvrijheid. Kloosterhotel ZIN, Vught. Ondersteuning bij voorbereiden en uitgifte lunches en diners.
2013 – nu Wooncoach. Welzijnsorganisatie Divers, 's-Hertogenbosch. Begeleiding van geselecteerde wijkbewoners bij op orde houden van woonomgeving.
2007 - 2012 Secretaris Vereniging Tilburg Minamiashigara (stedenband Tilburg-Japan).
Ledenadministratie. Organisatie bestuursoverleggen. Organisatie ledenactiviteiten en delegaties van en naar Japan. Siteontwikkeling en beheer.
2004 - 2009 Bijwonen, verslaglegging en rapportage van interviews met minderjarige asielzoekers bij de IND (Immigratie en Naturalisatiedienst). Stichting VluchtelingenWerk, ’s-Hertogenbosch.

Lees meer

Opleiding

Opleiding en cursussen
2013 Basistraining voor Professional Organizer bij NBPO. Begeleiden van mensen met of zonder beperking met op orde houden van woonomgeving.
2008 Kernopleiding projectmanagement bij NCOI.
Cursus over de beginselen van projectmatig werken.
2003 Cursus Museum en publiek en cursus Inrichten van vitrines, bij BMS (Brabantse Museum Stichting).
1999 - 2000 Communicatiemedewerker bij SRM Opleidingen.
1999 Assistent Communicatiemedewerker bij SRM Opleidingen.
1993 - 1994 Grafische technieken,'s-Hertogenbosch: drukwerk ontwerpen en vervaardigen.
1983 - 1988 Academie voor Beeldende Kunsten, ''s-Hertogenbosch:
ruimtelijke vormgeving, tekenen.
1977 - 1980 VHBO, Utrecht: ne, en, fr, du, gs, tekenen.
1974 - 1976 MTS, Boxtel: etaleren, decoreren, reclame.

Opleiding

Opleiding en cursussen
2013 Basistraining voor Professional Organizer bij NBPO. Begeleiden van mensen met of zonder beperking met op orde houden van woonomgeving.
2008 Kernopleiding projectmanagement bij NCOI.
Cursus over de beginselen van projectmatig werken.
2003 Cursus Museum en publiek en cursus Inrichten van vitrines, bij BMS (Brabantse Museum Stichting).
1999 - 2000 Communicatiemedewerker bij SRM Opleidingen.
1999 Assistent Communicatiemedewerker bij SRM Opleidingen.
1993 - 1994 Grafische technieken,'s-Hertogenbosch: drukwerk ontwerpen en vervaardigen.
1983 - 1988 Academie voor Beeldende Kunsten, ''s-Hertogenbosch:
ruimtelijke vormgeving, tekenen.
1977 - 1980 VHBO, Utrecht: ne, en, fr, du, gs, tekenen.
1974 - 1976 MTS, Boxtel: etaleren, decoreren, reclame.

Lees meer

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Graag buiten actief. Natuurliefhebber.
Geïnteresseerd in cultuur, architectuur, duurzaamheid, MVO.

Hobby's & interesses

Graag buiten actief. Natuurliefhebber.
Geïnteresseerd in cultuur, architectuur, duurzaamheid, MVO.

Eigenschappen

Competenties/vaardigheden
Gestructureerd en nauwkeurig.
Gericht op gastvrijheid en representatie.
Betrouwbaar en verantwoordelijk.
Gericht op verbetering van processen.
Ervaring met internet, intranet, Windows, MS Office, Outlook, Navision, contentbeheer (Dreamweaver, Wordpress, Sitecore), LinkedIn, Pinterest.
Redactionele en schriftelijke vaardigheden. Schrijven voor internet.
Mondelinge en schriftelijke beheersing van Nederlands, uitdrukkingsvaardigheid in Engels en Frans.
Creatief in bedenken van oplossingen.
Luister en Inlevingsvermogen.
Aandacht voor detail en kwaliteitsgericht.
Adviesvaardigheden op gebied van woonorganisatie.
Leerbereid.

Aanvullende informatie
Flexibel inzetbaar.
Referenties op aanvraag.
Bij het aannemen van een 50+ uitkeringsgerechtigde heeft een werkgever recht op premiekorting voor werknemersverzekeringen en zijn er regelingen voor scholingskosten. Zie voor info site Belastingdienst en UWV.

Eigenschappen

Competenties/vaardigheden
Gestructureerd en nauwkeurig.
Gericht op gastvrijheid en representatie.
Betrouwbaar en verantwoordelijk.
Gericht op verbetering van processen.
Ervaring met internet, intranet, Windows, MS Office, Outlook, Navision, contentbeheer (Dreamweaver, Wordpress, Sitecore), LinkedIn, Pinterest.
Redactionele en schriftelijke vaardigheden. Schrijven voor internet.
Mondelinge en schriftelijke beheersing van Nederlands, uitdrukkingsvaardigheid in Engels en Frans.
Creatief in bedenken van oplossingen.
Luister en Inlevingsvermogen.
Aandacht voor detail en kwaliteitsgericht.
Adviesvaardigheden op gebied van woonorganisatie.
Leerbereid.

Aanvullende informatie
Flexibel inzetbaar.
Referenties op aanvraag.
Bij het aannemen van een 50+ uitkeringsgerechtigde heeft een werkgever recht op premiekorting voor werknemersverzekeringen en zijn er regelingen voor scholingskosten. Zie voor info site Belastingdienst en UWV.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Fashion & Styling
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, ZZP
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden