• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Graag ga ik weer in de hoek waar mijn hart het meeste ligt aan de slag, alles wat maken heeft met creatieve Marketing. Zowel als eventmanager en als Loyalty manager kon ik daar mijn creativiteit in…

Persoonlijk

Graag ga ik weer in de hoek waar mijn hart het meeste ligt aan de slag, alles wat maken heeft met creatieve Marketing. Zowel als eventmanager en als Loyalty manager kon ik daar mijn creativiteit in kwijt. Daar ben ik ook goed in en dat merk je dan ook aan de resultaten.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring
Sept 13 – tot heden Consultant / Project Manager IT Marketing projecten
Adnovate, Maarssen. Klanten: Aegon, ING en Ashland (Valvoline)

Werkzaamheden Consultant / Project Manager
Als consultant adviseer ik de klant over veranderingstrajecten binnen de marketingorganisatie en optimalisatie van de totale marketing/communicatieketen. Dit in de vorm van oplossingen op het gebied van Multi-Channel Content Management. Als projectmanager ben ik verantwoordelijk voor de implementatie van de gekozen oplossingen. Via de scrum technologie stem ik voortdurend met de klant de exacte wensen af, bewaakt de kwaliteit en voortgang en zorg ik ervoor dat de klant tevreden is en blijft. Mijn werk is een mix van coördinatie, communicatie en uitvoering om alles op tijd, binnen budget en juist te leveren. In feite ben ik de spil tussen klant, productie en ontwikkeling.

Okt 12 – tot Sept 13 Manager A-kaart
Stad Antwerpen, Antwerpen

Werkzaamheden Manager A-kaart:
Samen met mijn team werkte ik aan de verdere uitbouw van de A-kaart (loyaltykaart stad Antwerpen) als spaar- kortings- en toegangskaart voor de stedelijke dienstverlening. Taken: strategische voorstellen uitwerken, nieuwe A-kaartpartners aantrekken en relatiemanagement van de bestaande partners, opzetten tijdelijke acties, analyse van de cijfers en vertaling naar marketing- en communicatieacties. Het opstellen van het marketing – en communicatieplan en coördinatie van de uitvoering. Aansturing en coördinatie van het nieuwe A-kaart ICT systeem en van daaruit het opzetten van managementvoorstellen. Onder mijn leiding is het aantal A-kaarthouders gegroeid van 100.000 naar 158.000 leden. Wekelijks ontvingen we nog 800 nieuwe leden.


Jan 11- tot heden Eigenaar eigen bedrijf (bijberoep)
LivingMindz Klanten: Makelaarskantoren, zelfstandige ondernemers

Werkzaamheden LivingMindz:
LivingMindz is een marketing bureau dat zich richt op het geven van marketing adviezen aan zelfstandige ondernemers met name op de makelaarsmarkt. Voor de Belgische makelaarsmarkt heb ik een aantal concepten ontwikkeld waarmee de makelaar haar online marketing effectiever en efficiënter kan inzetten.

Aug 07 – tot Jan 11 Project Manager Marketing projecten
Leads to Loyals, Capelle aan den IJssel Klanten: SCA, Gall & Gall , Staatsbosbeheer, Mercedes, Philips.

Werkzaamheden SCA:
Ontwerp, ontwikkeling, training en implementatie van het op maat gemaakte online Benelux TENA sample marketing programma. Dit programma verzorgt alles; van web aanvraag tot en met de verzending van samples binnen de gehele Benelux. Verder het projectmanagement + implementatie online Loyalty marketing programma’s ten behoeve van de Benelux markt. En daarnaast het operationele en technische projectmanagement van alle maandelijkse marketingcampagnes. Mijn overige werkzaamheden waren: Het account- en projectmanagement van diverse on- en offline marketingcampagnes in het B2C en B2B segment, voor de genoemde klanten. Vertaling van strategische en marketingdoelstellingen in technische en creatieve oplossingen, variërend van e-mailmarketing tot campagnewebsites en DM activiteiten. Sturing aan diverse projectteams. Opzet Functionele Ontwerpen van nieuwe systemen.

Augustus 06 tot Aug 07 Marketing Manager
Fastbyte, Nieuwegein

Werkzaamheden:
Professionalisering van Fastbyte middels het opzetten van de marketing afdeling en de ontwikkeling van een digitaal marketing plan. Ontwerp, ontwikkeling en implementatie van de nieuwe website.

Apr 04 tot Aug 06 Account- en Eventmanager
Bevents (inmiddels Joffi), Utrecht. Klanten: Microsoft, ING, Obvion en overige.

Werkzaamheden:
Account en evenementen management van diverse marketing campagnes in het B2B en B2C segment voor de genoemde klanten. Vertaling van marketingdoelstellingen in creatieve evenementenoplossingen, variërend van beurzen, congressen, seminars, personeelsfeesten, communicatietrajecten, campagnewebsites en DM activiteiten. Sturing aan diverse externe leveranciers en interne projectteams.

Extra info:
Bevents is inmiddels gefuseerd met Joffi.

Juni. 00 tot Apr 04 Account- en Eventmanager
Bureau van Harten, Amsterdam. Klanten: BEN, ENECO, Kluwer, Sanoma, Atos KPMG, Metro en overige.

Werkzaamheden:
Account en evenementen management van diverse marketing campagnes en communicatie concepten in het B2B en B2C segment voor de genoemde klanten. Vertaling van marketingdoelstellingen in creatieve evenementenoplossingen, variërend van beurzen, congressen, seminars, personeelsfeesten, klant-relatiedagen, communicatietrajecten, blad introducties, campagnewebsites, DM activiteiten. Sturing aan diverse externe leveranciers en interne projectteams.

Extra info: Winnaar van de Bronzen Giraffe voor Sanoma, voor het concept In Love Again en van de EVA Award, voor het communicatietraject van Kluwer.

Mei 99 tot Mei 00 Project Manager
N.A.P, Nieuwegein

Werkzaamheden:
Eindverantwoordelijk voor en sturing aan meerdere projectteams van Accenture, ten behoeve van de ontwikkeling van een nieuw software programma. Dit programma had als doel de personeelsadministratie naadloos te laten aansluiten op de verzekeringsmarkt. Verder was ik verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de training voor dit programma en het opzetten van de SLA's en OLA's, et cetera.

Extra info: Helaas bestaat N.A.P. niet meer.

Apr 94 tot Apr 99 Account Manager
Ricoh, ’s-Hertogenbosch

Werkzaamheden:
Account management van de klanten. Verkoop/verhuur kopiers, Multi Functionele Producten (MFP's), printers, complete digitale netwerken en de overige diensten van Nashuatec. Eerst 2,5 jaar voor de doelgroep non profit en het basis onderwijs, et cetera. De laatste 2,5 jaar voor de zakelijke markt. Relatiemanagement. 4 jaar lid OR.
4 jaar lid team ter ontwikkeling nieuw CRM pakket.

Werkervaring

Werkervaring
Sept 13 – tot heden Consultant / Project Manager IT Marketing projecten
Adnovate, Maarssen. Klanten: Aegon, ING en Ashland (Valvoline)

Werkzaamheden Consultant / Project Manager
Als consultant adviseer ik de klant over veranderingstrajecten binnen de marketingorganisatie en optimalisatie van de totale marketing/communicatieketen. Dit in de vorm van oplossingen op het gebied van Multi-Channel Content Management. Als projectmanager ben ik verantwoordelijk voor de implementatie van de gekozen oplossingen. Via de scrum technologie stem ik voortdurend met de klant de exacte wensen af, bewaakt de kwaliteit en voortgang en zorg ik ervoor dat de klant tevreden is en blijft. Mijn werk is een mix van coördinatie, communicatie en uitvoering om alles op tijd, binnen budget en juist te leveren. In feite ben ik de spil tussen klant, productie en ontwikkeling.

Okt 12 – tot Sept 13 Manager A-kaart
Stad Antwerpen, Antwerpen

Werkzaamheden Manager A-kaart:
Samen met mijn team werkte ik aan de verdere uitbouw van de A-kaart (loyaltykaart stad Antwerpen) als spaar- kortings- en toegangskaart voor de stedelijke dienstverlening. Taken: strategische voorstellen uitwerken, nieuwe A-kaartpartners aantrekken en relatiemanagement van de bestaande partners, opzetten tijdelijke acties, analyse van de cijfers en vertaling naar marketing- en communicatieacties. Het opstellen van het marketing – en communicatieplan en coördinatie van de uitvoering. Aansturing en coördinatie van het nieuwe A-kaart ICT systeem en van daaruit het opzetten van managementvoorstellen. Onder mijn leiding is het aantal A-kaarthouders gegroeid van 100.000 naar 158.000 leden. Wekelijks ontvingen we nog 800 nieuwe leden.


Jan 11- tot heden Eigenaar eigen bedrijf (bijberoep)
LivingMindz Klanten: Makelaarskantoren, zelfstandige ondernemers

Werkzaamheden LivingMindz:
LivingMindz is een marketing bureau dat zich richt op het geven van marketing adviezen aan zelfstandige ondernemers met name op de makelaarsmarkt. Voor de Belgische makelaarsmarkt heb ik een aantal concepten ontwikkeld waarmee de makelaar haar online marketing effectiever en efficiënter kan inzetten.

Aug 07 – tot Jan 11 Project Manager Marketing projecten
Leads to Loyals, Capelle aan den IJssel Klanten: SCA, Gall & Gall , Staatsbosbeheer, Mercedes, Philips.

Werkzaamheden SCA:
Ontwerp, ontwikkeling, training en implementatie van het op maat gemaakte online Benelux TENA sample marketing programma. Dit programma verzorgt alles; van web aanvraag tot en met de verzending van samples binnen de gehele Benelux. Verder het projectmanagement + implementatie online Loyalty marketing programma’s ten behoeve van de Benelux markt. En daarnaast het operationele en technische projectmanagement van alle maandelijkse marketingcampagnes. Mijn overige werkzaamheden waren: Het account- en projectmanagement van diverse on- en offline marketingcampagnes in het B2C en B2B segment, voor de genoemde klanten. Vertaling van strategische en marketingdoelstellingen in technische en creatieve oplossingen, variërend van e-mailmarketing tot campagnewebsites en DM activiteiten. Sturing aan diverse projectteams. Opzet Functionele Ontwerpen van nieuwe systemen.

Augustus 06 tot Aug 07 Marketing Manager
Fastbyte, Nieuwegein

Werkzaamheden:
Professionalisering van Fastbyte middels het opzetten van de marketing afdeling en de ontwikkeling van een digitaal marketing plan. Ontwerp, ontwikkeling en implementatie van de nieuwe website.

Apr 04 tot Aug 06 Account- en Eventmanager
Bevents (inmiddels Joffi), Utrecht. Klanten: Microsoft, ING, Obvion en overige.

Werkzaamheden:
Account en evenementen management van diverse marketing campagnes in het B2B en B2C segment voor de genoemde klanten. Vertaling van marketingdoelstellingen in creatieve evenementenoplossingen, variërend van beurzen, congressen, seminars, personeelsfeesten, communicatietrajecten, campagnewebsites en DM activiteiten. Sturing aan diverse externe leveranciers en interne projectteams.

Extra info:
Bevents is inmiddels gefuseerd met Joffi.

Juni. 00 tot Apr 04 Account- en Eventmanager
Bureau van Harten, Amsterdam. Klanten: BEN, ENECO, Kluwer, Sanoma, Atos KPMG, Metro en overige.

Werkzaamheden:
Account en evenementen management van diverse marketing campagnes en communicatie concepten in het B2B en B2C segment voor de genoemde klanten. Vertaling van marketingdoelstellingen in creatieve evenementenoplossingen, variërend van beurzen, congressen, seminars, personeelsfeesten, klant-relatiedagen, communicatietrajecten, blad introducties, campagnewebsites, DM activiteiten. Sturing aan diverse externe leveranciers en interne projectteams.

Extra info: Winnaar van de Bronzen Giraffe voor Sanoma, voor het concept In Love Again en van de EVA Award, voor het communicatietraject van Kluwer.

Mei 99 tot Mei 00 Project Manager
N.A.P, Nieuwegein

Werkzaamheden:
Eindverantwoordelijk voor en sturing aan meerdere projectteams van Accenture, ten behoeve van de ontwikkeling van een nieuw software programma. Dit programma had als doel de personeelsadministratie naadloos te laten aansluiten op de verzekeringsmarkt. Verder was ik verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de training voor dit programma en het opzetten van de SLA's en OLA's, et cetera.

Extra info: Helaas bestaat N.A.P. niet meer.

Apr 94 tot Apr 99 Account Manager
Ricoh, ’s-Hertogenbosch

Werkzaamheden:
Account management van de klanten. Verkoop/verhuur kopiers, Multi Functionele Producten (MFP's), printers, complete digitale netwerken en de overige diensten van Nashuatec. Eerst 2,5 jaar voor de doelgroep non profit en het basis onderwijs, et cetera. De laatste 2,5 jaar voor de zakelijke markt. Relatiemanagement. 4 jaar lid OR.
4 jaar lid team ter ontwikkeling nieuw CRM pakket.

Lees meer

Opleiding

HEAO Commerciële Economie, te ’s-Hertogenbosch. Bachelor of Commerce
Afgestudeerd in februari 1994, Internationale Marketing.

Opleidingen:
□ Resultaatgericht en Coachend Leidinggeven, Van Kelst & Co
□ Harmonie (training op software programma) via Made4It
□ Kenneth Smit verkooptrainingen, meerdere verkooptrainingen gevolgd via Ricoh.
□ Prince2 Foundation, bij APM Group te Tilburg (project management methodologie).
□ AccountView (training op software programma).
□ Opleiding Doeltreffende Leidinggeven (certificaat behaald, extra te volgen opleiding op de HEAO)

Computervaardigheden
Tekstverwerking: Word, Spreadsheets: Excel, E-mail: Outlook, Gmail , Presentatiesoftware: PowerPoint, Prezi, Gliffy, Databasetoepassingen: MyBase, CRM systemen: ISIS, Sales Force, AccountVieuw, Planningssystemen: Basecamp, Jira, On-line nieuwsbrieven CMS systeem: Clang E-Village, Mailchimp. Operating Systems: Windows NT / XP / Vista, Facebook zakelijke pagina opstellen+ onderhouden, LinkedIn, Trello, Yammer, Marktonderzoek programma Harmonie.

Opleiding

HEAO Commerciële Economie, te ’s-Hertogenbosch. Bachelor of Commerce
Afgestudeerd in februari 1994, Internationale Marketing.

Opleidingen:
□ Resultaatgericht en Coachend Leidinggeven, Van Kelst & Co
□ Harmonie (training op software programma) via Made4It
□ Kenneth Smit verkooptrainingen, meerdere verkooptrainingen gevolgd via Ricoh.
□ Prince2 Foundation, bij APM Group te Tilburg (project management methodologie).
□ AccountView (training op software programma).
□ Opleiding Doeltreffende Leidinggeven (certificaat behaald, extra te volgen opleiding op de HEAO)

Computervaardigheden
Tekstverwerking: Word, Spreadsheets: Excel, E-mail: Outlook, Gmail , Presentatiesoftware: PowerPoint, Prezi, Gliffy, Databasetoepassingen: MyBase, CRM systemen: ISIS, Sales Force, AccountVieuw, Planningssystemen: Basecamp, Jira, On-line nieuwsbrieven CMS systeem: Clang E-Village, Mailchimp. Operating Systems: Windows NT / XP / Vista, Facebook zakelijke pagina opstellen+ onderhouden, LinkedIn, Trello, Yammer, Marktonderzoek programma Harmonie.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

□ Reizen, festivals bezoeken, stedentrips, onbekende gebieden verkennen.
□ Interieur (bouwen en verbouwen), mode, lezen, psychologie, film.
□ Social networks: LinkedIn, Facebook.

Hobby's & interesses

□ Reizen, festivals bezoeken, stedentrips, onbekende gebieden verkennen.
□ Interieur (bouwen en verbouwen), mode, lezen, psychologie, film.
□ Social networks: LinkedIn, Facebook.

Eigenschappen

Mijn competenties:
• Snel schakelen: ik switch makkelijk tussen verschillende taken die afwisselend en snel na elkaar om aandacht vragen. Daarvoor ben ik in een staat van (positieve) stress alertheid en zorgvuldig.
• Vak bevlogen: ik werk vanuit een positieve motivatie, ben pro actief en vernieuwend in mijn aanpak en ik ben altijd nieuwsgierig naar wat mensen beweegt.
• Verantwoordelijk: ik werkt conform mijn kwaliteitsnorm en ik bent ook gewend om verantwoordelijk te zijn voor mijn eigen resultaat en dat van mijn team.
• Communicatief en contactueel sterk. Ik heb het vermogen om interne en externe opdrachtgevers te adviseren en voor me te winnen.
• Commercieel gedreven: Ik ken en begrijp de behoeften en wensen van mijn opdrachtgevers. Ook weet ik wie mijn concurrentie is en daardoor ben ik in staat de eigen diensten in de markt te positioneren.
• Humor, heel belangrijk aangezien het relativeert. En vaak weet ik met humor leven in de brouwerij te brengen en op die manier bij te dragen aan een waardevolle verbinding.
• Teamspeler: ik werk effectief en efficiënt samen met anderen.

Eigenschappen

Mijn competenties:
• Snel schakelen: ik switch makkelijk tussen verschillende taken die afwisselend en snel na elkaar om aandacht vragen. Daarvoor ben ik in een staat van (positieve) stress alertheid en zorgvuldig.
• Vak bevlogen: ik werk vanuit een positieve motivatie, ben pro actief en vernieuwend in mijn aanpak en ik ben altijd nieuwsgierig naar wat mensen beweegt.
• Verantwoordelijk: ik werkt conform mijn kwaliteitsnorm en ik bent ook gewend om verantwoordelijk te zijn voor mijn eigen resultaat en dat van mijn team.
• Communicatief en contactueel sterk. Ik heb het vermogen om interne en externe opdrachtgevers te adviseren en voor me te winnen.
• Commercieel gedreven: Ik ken en begrijp de behoeften en wensen van mijn opdrachtgevers. Ook weet ik wie mijn concurrentie is en daardoor ben ik in staat de eigen diensten in de markt te positioneren.
• Humor, heel belangrijk aangezien het relativeert. En vaak weet ik met humor leven in de brouwerij te brengen en op die manier bij te dragen aan een waardevolle verbinding.
• Teamspeler: ik werk effectief en efficiënt samen met anderen.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Consultant
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: Marketeer/Eventmanager/:Loyaltymanager
  • Functie: Marketing Medewerker, Online Marketeer, PR Adviseur, PR Agent
  • Sector: Reizen & Recreatie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim
  • Salaris: 5.000 - 7.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten