• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Het werk van facilitair medewerker is mij op het lijf geschreven. Ik werk graag voor en met mensen en voel me snel thuis onder collega’s. Humor en plezier zijn belangrijk in mijn werk. Ik voel me…

Persoonlijk

Het werk van facilitair medewerker is mij op het lijf geschreven. Ik werk graag voor en met mensen en voel me snel thuis onder collega’s. Humor en plezier zijn belangrijk in mijn werk. Ik voel me verantwoordelijk voor het werk dat ik doe en wil zo goed mogelijk presteren. Ik hou van afwisseling en werk graag toe naar een zichtbaar resultaat. Als conciërge heb ik een schoolnetwerk aangelegd, een studie systeembeheer geregeld, was de tuinman, begeleidde leerlingen, maakte schoolfoto's, deed licht en geluid bij de musicals. Daarna heb ik gewerkt in het voortgezet onderwijs, het bedrijfsleven en bij de overheid. Zo heb ik brede ervaring opgedaan. Ik sta open voor nieuwe ervaringen en vind het prettig om mij te kunnen ontwikkelen en steeds beter te worden in mijn werk

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Nov 2015 – heden Locatiebeheerder bij: opleidingsinstituut Dienst Justitiële Inrichtingen.
Ik zorg voor het openen en sluiten van het pand en receptietaken.
Ik ben gastheer voor cursisten en ondersteuner voor docenten.
Verdere taken:
Gebouwbeheer (gebreken, storingen verhelpen of aanmelden en voortgang bewaken) inrichten en opruimen van vergaderzalen.
Assisteren bij storingen/wensen met ICT. (beamer, laptop, internet),
Contact met leveranciers en externen onderhouden.

2015. Negen weken invalkracht als Conciërge voor MBO-Utrecht.
-Toezien op orde en netheid. Ingrijpen bij conflictsituaties.
- Receptiewerkzaamheden.
-Faciliteren van ouderavonden en vergaderingen.
-Openen en/of afsluiten, sleutelbeheer, beheer gebouw.

2012 -2014. Medewerker voor de Belastingdienst in Utrecht, facilitaire dienstverlening.
-Behandelen van klachten en meldingen via FMIS van gebreken en storingen in het pand.
Zelf reparaties uitvoeren of anders aanmelden en monteurs begeleiden.
-Zorg voor de benodigdheden en inrichting van vergaderzalen.
-Kantoorvoorraden bijhouden en aanvullen.
-Interne verhuizingen. Kleine reparaties aan gebouw en inventaris.
-Post verzorgen. Ontvangen van leveranciers.

2011. Facilitair medewerker voor het CIZ-Utrecht en CIZ-Driebergen.
-Problemen verhelpen bij kopieerapparaten, keukens, toiletten, kantoormeubilair.
-Beoordelen van gebreken aan gebouwen zoals lekkages, slecht functionerende
zonwering, sloten etc. Bedrijven aansturen op herstelwerkzaamheden.
-Herinrichten van kantoorruimten. Onderhoud aan werkplekken zoals lampen
vervangen, ophangen van schilderijen en whiteboards, op hoogte stellen van
bureaus, verplaatsen van meubilair en planten.
-Magazijnbeheer. Het op peil houden van voorraden zoals toners, briefpapier,
enveloppen, kopieerpapier en diverse folders op de afdelingen.

2009 – 2010. Post, reproductie en facilitair medewerker voor JohnsonDiversey.
-Aannemen, verspreiden en verzendklaar maken van post en pakketten.
-Het drukken van folders, boekjes, lesmateriaal en mailings. Scannen en printen,
lamineren en boren.
-Bestellen en verspreiden van kantoorartikelen.
-Controleren en distribueren van goederen.
-Het faciliteren en onderhouden van vergaderruimten.
-Aanspreekpunt voor medewerkers, bezoekers en leveranciers.

2007 – 2008. Conciërge/huismeester. ROC Midden Nederland en Guido de Brés.
-Openen en/of afsluiten, sleutelbeheer, beheer gebouw, groenvoorziening.
-Gebreken en storingen aan diverse apparatuur verhelpen.
-Inrichten van ruimten voor diverse activiteiten.
In de zomervakantie heb ik een verhuizing, herinrichting en verbouwing begeleid.
Na de zomervakantie voor Guido de Brés, VMBO - HAVO.
-Toezien op orde en netheid. Ingrijpen bij conflictsituaties tussen leerlingen.
-Bespreken van ongewenst gedrag met leerlingen en leidinggevende.
-Absentenadministratie.
-Faciliteren van ouderavonden en vergaderingen.
-Klein onderhoud aan inventaris en gebouw.
-Verlenen van eerste hulp.

2006 – 2007. Facilitair medewerker voor de materiaaldienst en GVI, Gemeente Amsterdam.
-Klachten, wensen en storingen werden bij mij gemeld. Mijn taak was het
controleren, registreren en doorzetten van de meldingen.
-Beheer van het wagenpark.
-Ontvangst en distributie van goederen, magazijnvoorraden bijhouden.
-Klein onderhoud aan werkplekken, inventaris en gebouwen.
-Faciliteren van vergaderingen.
-Contactpersoon met het schoonmaakbedrijf en de beveiliging, sleutelbeheer.
-BHV. (bedrijfshulpverlening).

2005 – 2006. Medewerker post bij UW.
Sorteren en bezorgen van post. Digitaliseren van kaarten (looproutes) voor
bezorgers.

1994 – 2005. Conciërge, ICT beheerder van Basisschool Sint Jan de Doper.
-Onderhoud aan werkplekken, inventaris en gebouwen.
-Onderhoud aan het schoolplein en de tuin.
-ICT beheer. Installeren van software, verhelpen van storingen, reparaties aan
hardware en onderhoud aan het schoolnetwerk dat ik heb aangelegd.
-Maken van schoolboekje en maandelijks infobulletin. Kopiëren voor docenten.
-Organiseren van feesten en inrichten van ruimten voor o.a. musicals, carnaval
en sinterklaas.
-Constateren en verhelpen van storingen aan cv ketels, telefoon, elektriciteit, alarm
en kopieerapparaat.
-Begeleiden van kinderen naar evenementen buiten de school.
-Eerste hulp verlenen. Bij calamiteiten kinderen begeleiden naar hulpverlening.
-Schoolfoto’s maken en verkopen.

Werkervaring

Nov 2015 – heden Locatiebeheerder bij: opleidingsinstituut Dienst Justitiële Inrichtingen.
Ik zorg voor het openen en sluiten van het pand en receptietaken.
Ik ben gastheer voor cursisten en ondersteuner voor docenten.
Verdere taken:
Gebouwbeheer (gebreken, storingen verhelpen of aanmelden en voortgang bewaken) inrichten en opruimen van vergaderzalen.
Assisteren bij storingen/wensen met ICT. (beamer, laptop, internet),
Contact met leveranciers en externen onderhouden.

2015. Negen weken invalkracht als Conciërge voor MBO-Utrecht.
-Toezien op orde en netheid. Ingrijpen bij conflictsituaties.
- Receptiewerkzaamheden.
-Faciliteren van ouderavonden en vergaderingen.
-Openen en/of afsluiten, sleutelbeheer, beheer gebouw.

2012 -2014. Medewerker voor de Belastingdienst in Utrecht, facilitaire dienstverlening.
-Behandelen van klachten en meldingen via FMIS van gebreken en storingen in het pand.
Zelf reparaties uitvoeren of anders aanmelden en monteurs begeleiden.
-Zorg voor de benodigdheden en inrichting van vergaderzalen.
-Kantoorvoorraden bijhouden en aanvullen.
-Interne verhuizingen. Kleine reparaties aan gebouw en inventaris.
-Post verzorgen. Ontvangen van leveranciers.

2011. Facilitair medewerker voor het CIZ-Utrecht en CIZ-Driebergen.
-Problemen verhelpen bij kopieerapparaten, keukens, toiletten, kantoormeubilair.
-Beoordelen van gebreken aan gebouwen zoals lekkages, slecht functionerende
zonwering, sloten etc. Bedrijven aansturen op herstelwerkzaamheden.
-Herinrichten van kantoorruimten. Onderhoud aan werkplekken zoals lampen
vervangen, ophangen van schilderijen en whiteboards, op hoogte stellen van
bureaus, verplaatsen van meubilair en planten.
-Magazijnbeheer. Het op peil houden van voorraden zoals toners, briefpapier,
enveloppen, kopieerpapier en diverse folders op de afdelingen.

2009 – 2010. Post, reproductie en facilitair medewerker voor JohnsonDiversey.
-Aannemen, verspreiden en verzendklaar maken van post en pakketten.
-Het drukken van folders, boekjes, lesmateriaal en mailings. Scannen en printen,
lamineren en boren.
-Bestellen en verspreiden van kantoorartikelen.
-Controleren en distribueren van goederen.
-Het faciliteren en onderhouden van vergaderruimten.
-Aanspreekpunt voor medewerkers, bezoekers en leveranciers.

2007 – 2008. Conciërge/huismeester. ROC Midden Nederland en Guido de Brés.
-Openen en/of afsluiten, sleutelbeheer, beheer gebouw, groenvoorziening.
-Gebreken en storingen aan diverse apparatuur verhelpen.
-Inrichten van ruimten voor diverse activiteiten.
In de zomervakantie heb ik een verhuizing, herinrichting en verbouwing begeleid.
Na de zomervakantie voor Guido de Brés, VMBO - HAVO.
-Toezien op orde en netheid. Ingrijpen bij conflictsituaties tussen leerlingen.
-Bespreken van ongewenst gedrag met leerlingen en leidinggevende.
-Absentenadministratie.
-Faciliteren van ouderavonden en vergaderingen.
-Klein onderhoud aan inventaris en gebouw.
-Verlenen van eerste hulp.

2006 – 2007. Facilitair medewerker voor de materiaaldienst en GVI, Gemeente Amsterdam.
-Klachten, wensen en storingen werden bij mij gemeld. Mijn taak was het
controleren, registreren en doorzetten van de meldingen.
-Beheer van het wagenpark.
-Ontvangst en distributie van goederen, magazijnvoorraden bijhouden.
-Klein onderhoud aan werkplekken, inventaris en gebouwen.
-Faciliteren van vergaderingen.
-Contactpersoon met het schoonmaakbedrijf en de beveiliging, sleutelbeheer.
-BHV. (bedrijfshulpverlening).

2005 – 2006. Medewerker post bij UW.
Sorteren en bezorgen van post. Digitaliseren van kaarten (looproutes) voor
bezorgers.

1994 – 2005. Conciërge, ICT beheerder van Basisschool Sint Jan de Doper.
-Onderhoud aan werkplekken, inventaris en gebouwen.
-Onderhoud aan het schoolplein en de tuin.
-ICT beheer. Installeren van software, verhelpen van storingen, reparaties aan
hardware en onderhoud aan het schoolnetwerk dat ik heb aangelegd.
-Maken van schoolboekje en maandelijks infobulletin. Kopiëren voor docenten.
-Organiseren van feesten en inrichten van ruimten voor o.a. musicals, carnaval
en sinterklaas.
-Constateren en verhelpen van storingen aan cv ketels, telefoon, elektriciteit, alarm
en kopieerapparaat.
-Begeleiden van kinderen naar evenementen buiten de school.
-Eerste hulp verlenen. Bij calamiteiten kinderen begeleiden naar hulpverlening.
-Schoolfoto’s maken en verkopen.

Lees meer

Opleiding

2009 Cursus Facilitair Medewerker via Mailprofs. Inhoud: Facilitair, Post, BHV
2002 – 2009 BHV (bedrijfshulpverlening)
2000 – 2001 Service medewerker ICT en medewerker beheer ICT. ROC. Niveau 2 en 3
1974 – 1979 Sociale academie, Culemborg. Maatschappelijk werk, groepswerk
1967 – 1974 MAVO – HAVO

Opleiding

2009 Cursus Facilitair Medewerker via Mailprofs. Inhoud: Facilitair, Post, BHV
2002 – 2009 BHV (bedrijfshulpverlening)
2000 – 2001 Service medewerker ICT en medewerker beheer ICT. ROC. Niveau 2 en 3
1974 – 1979 Sociale academie, Culemborg. Maatschappelijk werk, groepswerk
1967 – 1974 MAVO – HAVO

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Guitaar spelen, fotograferen, wandelen en fietsen.

Hobby's & interesses

Guitaar spelen, fotograferen, wandelen en fietsen.

Eigenschappen

Ik ben 60 jaar, woon in Utrecht, speel gitaar, fotografeer, wandel en fiets, liefst door open landschappen met een verre horizon. Ik vind het prettig anderen van dienst te zijn en voel me snel thuis onder collega’s. Humor en plezier zijn belangrijk in mijn werk. Ik voel me verantwoordelijk voor het werk dat ik doe en wil weten wat voor de werkgever belangrijk is om zo goed mogelijk kunnen presteren. Ik hou van afwisseling en werk graag toe naar een zichtbaar resultaat. Ik sta open voor nieuwe ervaringen en vind het prettig om mij te kunnen ontwikkelen en steeds beter te worden in mijn werk.

Eigenschappen

Ik ben 60 jaar, woon in Utrecht, speel gitaar, fotografeer, wandel en fiets, liefst door open landschappen met een verre horizon. Ik vind het prettig anderen van dienst te zijn en voel me snel thuis onder collega’s. Humor en plezier zijn belangrijk in mijn werk. Ik voel me verantwoordelijk voor het werk dat ik doe en wil weten wat voor de werkgever belangrijk is om zo goed mogelijk kunnen presteren. Ik hou van afwisseling en werk graag toe naar een zichtbaar resultaat. Ik sta open voor nieuwe ervaringen en vind het prettig om mij te kunnen ontwikkelen en steeds beter te worden in mijn werk.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Facilitair Medewerker, Facility Coördinator, Hoofd Facilitaire Zaken, Technisch Medewerker Facilitaire Dienst
  • Sector: Facilitaire Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Facilitair Medewerker, Facility Coördinator, Hoofd Facilitaire Zaken, Technisch Medewerker Facilitaire Dienst
  • Sector: Facilitaire Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Gedetacheerd, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten