• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Een People manager met een brede technische kennis, die zijn kennis graag overbrengt naar zijn medewerkers. Door brede kennis en ervaring in 1999 gevraagd voor de functie als Chef Technische dienst op…

Persoonlijk

Een People manager met een brede technische kennis, die zijn kennis graag overbrengt naar zijn medewerkers. Door brede kennis en ervaring in 1999 gevraagd voor de functie als Chef Technische dienst op een marinevaartuig, mijn mooiste periode binnen de marine. Sinds 2012 ben ik verplicht met een vervroegd pensioen gegaan vanaf de marine.
Het is voor mij een uitdaging om voor technische problemen voor mensen een oplossing te vinden. Mezelf verder ontwikkelen doe ik graag, een acht tot vijf mentaliteit heb ik niet. Verder ben ik een rustig en betrouwbaar persoon en neem ik graag zelf initiatieven.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2012 – 2015 Connexxion taxi Services
Functie: chauffeur personenvervoer
1980 – 2012 Koninklijke Marine
Diverse technische, onderwijs- en managementfuncties:
2007 - 2012 Senior medewerker systemen en bedrijfsvoering.
Geven van technisch advies op het gebied van onderhoud, bedrijfsvoering,
veiligheid en administratie; Functioneel leiding geven aan 5 technici.
Fungeren als technisch specialist voor collega's op afstand.
2004 - 2007 Onderwijsontwikkelaar
Het ontwikkelen en waar nodig aanpassen van de toegepaste les methodes
gericht op calamiteitenbestrijding.
2002 - 2004 Chef technisch bedrijfsbureau
Verantwoordelijk binnen het bedrijfsbureau voor de coördinatie van gebouw
gebonden installaties, motoren, meet -en regeltechniek, test faciliteiten (elektrische)
arbeidsmiddelen; het aansturen van een team van 6 technici.
1999 - 2002 Chef TD Marinevaartuig
Verantwoordelijk voor de gehele technische scheepsinstallatie en bedrijfsvoering van
een marinevaartuig; aansturing, coachen, opleiding, begeleiding en
beoordeling van 8 technici;
1994 - 1999 Instructeur / trainer
Het lesgeven en trainen van uiteenlopende cursisten in het bestrijden van brand,
scheepsaverij en andere calamiteiten.
1980 - 1994 Allround Monteur Schepen (Elektrisch + Mechanisch)
Werkzaam geweest aan uiteenlopende installaties op diverse typen Marineschepen,
van mijnenveger, landingsvaartuigen, en fregatten tot mijnenjagers.

Werkervaring

2012 – 2015 Connexxion taxi Services
Functie: chauffeur personenvervoer
1980 – 2012 Koninklijke Marine
Diverse technische, onderwijs- en managementfuncties:
2007 - 2012 Senior medewerker systemen en bedrijfsvoering.
Geven van technisch advies op het gebied van onderhoud, bedrijfsvoering,
veiligheid en administratie; Functioneel leiding geven aan 5 technici.
Fungeren als technisch specialist voor collega's op afstand.
2004 - 2007 Onderwijsontwikkelaar
Het ontwikkelen en waar nodig aanpassen van de toegepaste les methodes
gericht op calamiteitenbestrijding.
2002 - 2004 Chef technisch bedrijfsbureau
Verantwoordelijk binnen het bedrijfsbureau voor de coördinatie van gebouw
gebonden installaties, motoren, meet -en regeltechniek, test faciliteiten (elektrische)
arbeidsmiddelen; het aansturen van een team van 6 technici.
1999 - 2002 Chef TD Marinevaartuig
Verantwoordelijk voor de gehele technische scheepsinstallatie en bedrijfsvoering van
een marinevaartuig; aansturing, coachen, opleiding, begeleiding en
beoordeling van 8 technici;
1994 - 1999 Instructeur / trainer
Het lesgeven en trainen van uiteenlopende cursisten in het bestrijden van brand,
scheepsaverij en andere calamiteiten.
1980 - 1994 Allround Monteur Schepen (Elektrisch + Mechanisch)
Werkzaam geweest aan uiteenlopende installaties op diverse typen Marineschepen,
van mijnenveger, landingsvaartuigen, en fregatten tot mijnenjagers.

Lees meer

Opleiding

OPLEIDINGEN
2013 MBO2 Chauffeur personenvervoer taxi
1984 MBO 4 technicus bedrijfsinstallaties
1977 LTS elektrotechniek C-niveau

CURSUSSEN
2014 EHBO
2012 Beheerder brandmeldinstallaties
2012 ECDL computergebruik
(Hardware, Windows en MS Office)
2011 Algemene PLC techniek
2009 Lager management vorming
2009 Management module8-manager en omgeving
2009 VCA VOL
2003 Coachend leiderschap
2003 Periodieke inspectie van arbeidsmiddelen
2003 NEN 1010 kerncursus elektrische installaties
2003 NEN 3140 bedrijfsvoering
1994 Brand / veiligheid instructeur

Opleiding

OPLEIDINGEN
2013 MBO2 Chauffeur personenvervoer taxi
1984 MBO 4 technicus bedrijfsinstallaties
1977 LTS elektrotechniek C-niveau

CURSUSSEN
2014 EHBO
2012 Beheerder brandmeldinstallaties
2012 ECDL computergebruik
(Hardware, Windows en MS Office)
2011 Algemene PLC techniek
2009 Lager management vorming
2009 Management module8-manager en omgeving
2009 VCA VOL
2003 Coachend leiderschap
2003 Periodieke inspectie van arbeidsmiddelen
2003 NEN 1010 kerncursus elektrische installaties
2003 NEN 3140 bedrijfsvoering
1994 Brand / veiligheid instructeur

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Techniek (een probleem uitwerken, een oplossing bedenken en uitvoeren)
Klussen (eigen huis, doe bijna alles zelf)
Recreatie zwemmen
Groentetuin (werken met natuur een stuk ontspanning en sociaal verenigingscontact)

Hobby's & interesses

Techniek (een probleem uitwerken, een oplossing bedenken en uitvoeren)
Klussen (eigen huis, doe bijna alles zelf)
Recreatie zwemmen
Groentetuin (werken met natuur een stuk ontspanning en sociaal verenigingscontact)

Lees meer

Eigenschappen

Leiding geven
Belangrijk bij leiding geven is een goed onderbouwd verhaal, goed overleg, rekening houden met interne en externe factoren en een overtuigende manier van brengen naar leidinggevenden, collega’s en medewerkers.

Logisch nadenken
Als technicus los je een technisch probleem op door logisch nadenken en het plaatsen in een groter geheel. Door middel van het afwegen van mogelijkheden komt men tot een degelijk en betrouwbaar resultaat.

Klantgericht werken
In het personenvervoer moet men soms, afhankelijk van de gesteldheid van de passagier, een andere, misschien wat langere route nemen. Ook moet men af en toe een stuk gedrag accepteren of ombuigen naar weer een stuk rust in de bus, hierbij soms even minder rekening houden met jezelf ten behoeve van de passagier.

Leergierig
Gedurende mijn carrière bij de Koninklijke Marine en bij Connexxion heb ik vaak op eigen initiatief opleidingen gevolgd, o.a. bij Connexxion een EHBO opleiding met positief resultaat.

Betrouwbaarheid en eerlijkheid
In mijn laatste functie als chauffeur personenvervoer ging ik om met kwetsbare en hulpbehoevende mensen, hierbij zijn sociale vaardigheden en eigenschappen als integriteit en betrouwbaarheid een vereiste, gezien de doelgroep zoals mensen met dementie of autisme.

Eigenschappen

Leiding geven
Belangrijk bij leiding geven is een goed onderbouwd verhaal, goed overleg, rekening houden met interne en externe factoren en een overtuigende manier van brengen naar leidinggevenden, collega’s en medewerkers.

Logisch nadenken
Als technicus los je een technisch probleem op door logisch nadenken en het plaatsen in een groter geheel. Door middel van het afwegen van mogelijkheden komt men tot een degelijk en betrouwbaar resultaat.

Klantgericht werken
In het personenvervoer moet men soms, afhankelijk van de gesteldheid van de passagier, een andere, misschien wat langere route nemen. Ook moet men af en toe een stuk gedrag accepteren of ombuigen naar weer een stuk rust in de bus, hierbij soms even minder rekening houden met jezelf ten behoeve van de passagier.

Leergierig
Gedurende mijn carrière bij de Koninklijke Marine en bij Connexxion heb ik vaak op eigen initiatief opleidingen gevolgd, o.a. bij Connexxion een EHBO opleiding met positief resultaat.

Betrouwbaarheid en eerlijkheid
In mijn laatste functie als chauffeur personenvervoer ging ik om met kwetsbare en hulpbehoevende mensen, hierbij zijn sociale vaardigheden en eigenschappen als integriteit en betrouwbaarheid een vereiste, gezien de doelgroep zoals mensen met dementie of autisme.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Transportmanager
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Carrièreniveau: Senior management
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: Gemotiveerde flexibele technicus, tevens chauffeur, instructeur
  • Functie: Transportmanager
  • Sector: Techniek
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Bijbaan
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden