• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben opzoek naar een uitdagende administratieve functie, ik kom uit de horeca branche dus ben stress en hard werken wel gewend. Horeca is een heel leuk vak, maar ik wil graag me horizon verbreden en…

Persoonlijk

Ik ben opzoek naar een uitdagende administratieve functie, ik kom uit de horeca branche dus ben stress en hard werken wel gewend.
Horeca is een heel leuk vak, maar ik wil graag me horizon verbreden en buiten de horeca een carrière opbouwen.

Zelfstandig werken en snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden zijn echt mijn ding.
Maar teamplayer en leergierig ben ik ook zeker.

Bent u de werkgever die ik zoek?

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

04-2015 tot heden: BackOffice medewerker bij King Arthur Groep (op vrijwillige basis).

12-2012 - 10-2014 Administratief medewerker/Assistent manager
Compass Group,
Personeelsplanning, facturatie, leidinggeven aan team, dagelijkse en maandelijkse administratie verwerken, urenregistratie, offertes maken, kassa werkzaamheden verrichten., telefoon opnemen, mail beantwoorden, bestellingen verwerken, notuleren bij werkbesprekingen, afspraken inplannen voor de manager van locatie, assisteren van de manager op locatie. controles uitvoeren op diverse punten (HACCP, werkwijze van het bedrijf, financieel etc.) rapportages maken in Office Excel, Office Word etc.
Bedrijfsgrootte: meer dan 500 werknemers
Functieniveau: Professioneel medewerker, assistent manager
Leidinggevend: : Middel management

02-2010 - 11-2012 Administratief medewerker/Assistent manager
Avenance ,
Personeelsplanning, facturatie, leidinggeven aan team, dagelijkse en maandelijkse administratie verwerken, urenregistratie,offertes maken, kassa werkzaamheden verrichten, telefoon opnemen, mail beantwoorden, bestellingen verwerken, notuleren bij werkbesprekingen, afspraken inplannen voor de manager van de locatie, assisteren van de manager op locatie, controles uitvoeren op diverse punten (HACCP, werkwijze van het bedrijf, financieel etc.) rapportages maken in Office Excel, Office Word etc.
Bedrijfsgrootte: meer dan 500 werknemers
Functieniveau: professioneel medewerker, assistent manager
Leidinggevend: : middel management


08-1999 - 01-2010 Assistent catering manager/Regio beheerster
Sodexo b.v.,
Leidinggeven aan team, personeelsplanning, dagelijkse/maandelijkse administratie verwerken.
Urenregistratie, Zelf meewerken op de werkvloer, kassa werkzaamheden verrichten, zelfstandig een locatie beheren., telefoon aannemen, mail beantwoorden.
Assisteren van de catering manager
Bedrijfsgrootte: meer dan 500 werknemers
Functieniveau: Middel management
Leidinggevend: 5 - 15

06-1998 - 07-1999 Catering medewerkster
Hocras, Bussum
Voorbereiden van de lunch in het bedrijfsrestaurant, kassa werkzaamheden. Schoonmaakwerkzaamheden.
Bedrijfsgrootte: 100-200 werknemers
Functieniveau: Professioneel medewerker
Leidinggevend: Geen

1997-1998 Bedienings medewerker
Petit restaurant “De Smidse”, Hilversum
Bedienen van de gasten, terras lopen, kassa werkzaamheden.


1994-1997 Parttime verkoopster bij Bakkerij Dekker en Winkler
Brood en banketbakkerij Dekker&Winkler, Hilversum
Verkoopster in de winkel, schoonmaakwerkzaamheden, klanten te woord staan, kassa werkzaamheden.

Werkervaring

04-2015 tot heden: BackOffice medewerker bij King Arthur Groep (op vrijwillige basis).

12-2012 - 10-2014 Administratief medewerker/Assistent manager
Compass Group,
Personeelsplanning, facturatie, leidinggeven aan team, dagelijkse en maandelijkse administratie verwerken, urenregistratie, offertes maken, kassa werkzaamheden verrichten., telefoon opnemen, mail beantwoorden, bestellingen verwerken, notuleren bij werkbesprekingen, afspraken inplannen voor de manager van locatie, assisteren van de manager op locatie. controles uitvoeren op diverse punten (HACCP, werkwijze van het bedrijf, financieel etc.) rapportages maken in Office Excel, Office Word etc.
Bedrijfsgrootte: meer dan 500 werknemers
Functieniveau: Professioneel medewerker, assistent manager
Leidinggevend: : Middel management

02-2010 - 11-2012 Administratief medewerker/Assistent manager
Avenance ,
Personeelsplanning, facturatie, leidinggeven aan team, dagelijkse en maandelijkse administratie verwerken, urenregistratie,offertes maken, kassa werkzaamheden verrichten, telefoon opnemen, mail beantwoorden, bestellingen verwerken, notuleren bij werkbesprekingen, afspraken inplannen voor de manager van de locatie, assisteren van de manager op locatie, controles uitvoeren op diverse punten (HACCP, werkwijze van het bedrijf, financieel etc.) rapportages maken in Office Excel, Office Word etc.
Bedrijfsgrootte: meer dan 500 werknemers
Functieniveau: professioneel medewerker, assistent manager
Leidinggevend: : middel management


08-1999 - 01-2010 Assistent catering manager/Regio beheerster
Sodexo b.v.,
Leidinggeven aan team, personeelsplanning, dagelijkse/maandelijkse administratie verwerken.
Urenregistratie, Zelf meewerken op de werkvloer, kassa werkzaamheden verrichten, zelfstandig een locatie beheren., telefoon aannemen, mail beantwoorden.
Assisteren van de catering manager
Bedrijfsgrootte: meer dan 500 werknemers
Functieniveau: Middel management
Leidinggevend: 5 - 15

06-1998 - 07-1999 Catering medewerkster
Hocras, Bussum
Voorbereiden van de lunch in het bedrijfsrestaurant, kassa werkzaamheden. Schoonmaakwerkzaamheden.
Bedrijfsgrootte: 100-200 werknemers
Functieniveau: Professioneel medewerker
Leidinggevend: Geen

1997-1998 Bedienings medewerker
Petit restaurant “De Smidse”, Hilversum
Bedienen van de gasten, terras lopen, kassa werkzaamheden.


1994-1997 Parttime verkoopster bij Bakkerij Dekker en Winkler
Brood en banketbakkerij Dekker&Winkler, Hilversum
Verkoopster in de winkel, schoonmaakwerkzaamheden, klanten te woord staan, kassa werkzaamheden.

Lees meer

Opleiding

09-1996 - 05-1997 MBO, Horeca/Bediening
Middelbare Hotelschool, Amsterdam Diploma niet behaald
Opleiding is gestopt

08-1992 - 06-1996 VMBO/Mavo, Horeca
Delta scholengemeenschap, Bussum
Diploma behaald

Cateringmedewerker (Mei 2000)
Bedrijfs Administratie (Mei 2000)
HACCP in de praktijk (Maart 2001)
Word en Excel voor beginners (Mei 2001)
Basis module Communicatie (Januari 2007)

Opleiding

09-1996 - 05-1997 MBO, Horeca/Bediening
Middelbare Hotelschool, Amsterdam Diploma niet behaald
Opleiding is gestopt

08-1992 - 06-1996 VMBO/Mavo, Horeca
Delta scholengemeenschap, Bussum
Diploma behaald

Cateringmedewerker (Mei 2000)
Bedrijfs Administratie (Mei 2000)
HACCP in de praktijk (Maart 2001)
Word en Excel voor beginners (Mei 2001)
Basis module Communicatie (Januari 2007)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Zingen (in een pop/rock koor)
Sporten, hardlopen en fitness
Lezen
Vrienden en familie

Hobby's & interesses

Zingen (in een pop/rock koor)
Sporten, hardlopen en fitness
Lezen
Vrienden en familie

Eigenschappen

Teamplayer
Zelfstandig
Communicatief sterk
Hardwerkend
Altijd in om nieuwe dingen te leren
Leidinggeven
Stressbestendig

Eigenschappen

Teamplayer
Zelfstandig
Communicatief sterk
Hardwerkend
Altijd in om nieuwe dingen te leren
Leidinggeven
Stressbestendig

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: Administratief medewerker
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden