• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben Energiek, positief, vrolijk, behulpzaam, zelfstandig, authentiek, open-minded, goed kunnen luisteren, samenwerken en teamgeest. Ik sta altijd open voor nieuwe uitdagingen en ik vind het…

Persoonlijk

Ik ben Energiek, positief, vrolijk, behulpzaam, zelfstandig, authentiek, open-minded, goed kunnen luisteren, samenwerken en teamgeest. Ik sta altijd open voor nieuwe uitdagingen en ik vind het belangrijk om mij prettig te voelen in dat wat ik doe en waarin ik echt mezelf kan zijn.

Ik geef op werkgebeid alles wat ik in mij heb om er een succes van te maken. Ik ben iemand van aanpakken, ook al is het maar een tijdelijke functie, maar op dit moment kom ik op het punt aan dat ik graag ergens voor langere tijd actief aan de gang wil gaan.

Naast wat sportieve hobby's heb ik een passie voor muziek en radioprogramma's maken.Op vrijwillige basis maak ik radioprogramma's voor lokale radio omroep:: Radio Beverwijk. www.radiobveverwijk.nl
Graag zou ik in het radiowerk (entertainment branche) verder willen doorgroeien en mijn werk van willen maken.

Daarnaast ben ik van start gegaan met een eigen bedrijf, administratiekantoor: René Thepass Accounting Services. www.rt-accounting.nl om zo ook mijn kansen te vergroten in het verder specialiseren in de financiele dienstverlening.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Juli 2015::
Financieel medewerker (uitzendwerk) – Scan Modul
- Crediteurenadministratie.
Mei 2015 tot Juni 2015:
Financieel medewerker (uitzendwerk) - Ministerie van Defensie
- Financiele administratie verwerken.
- Doorbelastingen boeken.
Januari 2015 tot Maart 2015:
Crediteurenadministrateur (uitzendwerk) – Aaftink Verwarming BV
- Crediteurenadministratie.
Mei 2014 tot juli 2014:
Allround administratief medeweker (uitzendwerk) – Twin Filter
- Crediteuren- en debiteurenadministratie.
- Boeken van bankmutaties en overige werkzaamheden.
November 2013 tot maart 2014:
Accounts Payable Employee (uitzendwerk) – UPC Nederland
- Projectadministratie outsourcing energiefacturen.
- Crediteurenadministratie.
Januari 2013 tot juli 2013:
Accounts Payable accountant (uitzendwerk) – ReMark
- Crediteurenadministratie.
- Online betalingen verrichten.
- Expense administration.
Oktober 2011 tot december 2012:
Medewerker AZR administratie – Stichting PartiCura Combizorg
- Koppelen AZR bestanden.
- Indicaties controleren op basis van richtlijnen AWBZ thuiszorg.
- Contact onderhouden met zorgkantoren en zorgaanbieders
Februari 2011 tot oktober 2011:
ISB Administrator/Professional Buyer – TNT Head Office
- Interne Crediteurenadministratie.
- Boeken en beheren van Intercompany administratie.
- Assisteren bij periode afsluiting.
- Contractadministratie.
November 2009 tot februari 2011:
Financieel administratief medewerker – Adomex International
- Crediteurenadministratie.
- Boeken van bankmutaties.
- Assisteren bij maandafsluiting.
Juni 2008 tot november 2009:
Account Assistent Finance – Cargill Cocoa
- BTW administratie.
- Commissie van agenten berekenen en uitbetalen.
- Financiële administratie verzorgen voor de vestiging in Engeland.
- Kredietlimieten klanten bewaken.
- Crediteurenadministratie.
- Debiteurenadministratie.
- Maand, kwartaal- en jaarafsluiting
Juni 2007 tot juni 2008:
Financieel administratief medewerker - Finyard detachering
Voor Group4 Securicor:
- Dagelijkse en maandelijkse rapportage van diverse administraties.
- ESF subsidie 2007-2013 projectadministratie inrichten en beheren.
- ESF deelnemersadministratie opzetten en ESF proof maken.
- ESF urenadministratie en financiële administratie ESF proof maken.
- Informatiebijeenkomsten organiseren en presenteren over het ESF.
- Voortgangsproces van de ESF projectadministratie monitoren.
- Assisteren bij het indienen van de aanvraag ESF subsidie.
Voor PPG Industries / Sigma Coatings:
- Calculeren en uitbetalen van commissie van agenten.
- Maandelijkse rapportages voor de afdeling Credit & Collection.
Januari 2006 tot Juni 2007:
Tijdelijk werk op uitzendbasis:
- IOI Group Loders Croklaan: medewerker Cost Account.
- Eurobrom: Crediteurenadministrateur.
Januari 2000 tot januari 2006:
Medewerker Bedrijfsmiddelenadministratie (Etos) en HR support
personeelsadministratie - Accounting Plaza
- Inrichten, beheren en monitoren van de ESF3 subsidie administratie.
- Beheren en controleren van de Leningenadministratie voor de vereniging Gemeenschappelijk Units Bezit (G.U.B.) inzake het Albert Heijn Vaste Klanten Fonds.
- Personeelsadministratie voor Albert Heijn.
- Factuurcontrole voor de kinderopvangadministratie (Kintent).
- Project- en crediteurenadministratie voor Etos.
Februari 1998 tot januari 2000:
Assistent Accountant - van Brugge & Partners B.V.
- Samenstellen van rapporten t.b.v. van de fiscale jaarrekening.
December 1994 tot februari 1998:
Tijdelijk werk voor diverse werkgevers op uitzendbasis

Referenties op aanvraag.
Eigen administratiekantoor: René Thepass Accounting Services.

Overige werkervaring:
September 2014
tot heden: Vrijwilliger Radio Beverwijk als radiotechnicus, presentator en programmamaker..

Werkervaring

Juli 2015::
Financieel medewerker (uitzendwerk) – Scan Modul
- Crediteurenadministratie.
Mei 2015 tot Juni 2015:
Financieel medewerker (uitzendwerk) - Ministerie van Defensie
- Financiele administratie verwerken.
- Doorbelastingen boeken.
Januari 2015 tot Maart 2015:
Crediteurenadministrateur (uitzendwerk) – Aaftink Verwarming BV
- Crediteurenadministratie.
Mei 2014 tot juli 2014:
Allround administratief medeweker (uitzendwerk) – Twin Filter
- Crediteuren- en debiteurenadministratie.
- Boeken van bankmutaties en overige werkzaamheden.
November 2013 tot maart 2014:
Accounts Payable Employee (uitzendwerk) – UPC Nederland
- Projectadministratie outsourcing energiefacturen.
- Crediteurenadministratie.
Januari 2013 tot juli 2013:
Accounts Payable accountant (uitzendwerk) – ReMark
- Crediteurenadministratie.
- Online betalingen verrichten.
- Expense administration.
Oktober 2011 tot december 2012:
Medewerker AZR administratie – Stichting PartiCura Combizorg
- Koppelen AZR bestanden.
- Indicaties controleren op basis van richtlijnen AWBZ thuiszorg.
- Contact onderhouden met zorgkantoren en zorgaanbieders
Februari 2011 tot oktober 2011:
ISB Administrator/Professional Buyer – TNT Head Office
- Interne Crediteurenadministratie.
- Boeken en beheren van Intercompany administratie.
- Assisteren bij periode afsluiting.
- Contractadministratie.
November 2009 tot februari 2011:
Financieel administratief medewerker – Adomex International
- Crediteurenadministratie.
- Boeken van bankmutaties.
- Assisteren bij maandafsluiting.
Juni 2008 tot november 2009:
Account Assistent Finance – Cargill Cocoa
- BTW administratie.
- Commissie van agenten berekenen en uitbetalen.
- Financiële administratie verzorgen voor de vestiging in Engeland.
- Kredietlimieten klanten bewaken.
- Crediteurenadministratie.
- Debiteurenadministratie.
- Maand, kwartaal- en jaarafsluiting
Juni 2007 tot juni 2008:
Financieel administratief medewerker - Finyard detachering
Voor Group4 Securicor:
- Dagelijkse en maandelijkse rapportage van diverse administraties.
- ESF subsidie 2007-2013 projectadministratie inrichten en beheren.
- ESF deelnemersadministratie opzetten en ESF proof maken.
- ESF urenadministratie en financiële administratie ESF proof maken.
- Informatiebijeenkomsten organiseren en presenteren over het ESF.
- Voortgangsproces van de ESF projectadministratie monitoren.
- Assisteren bij het indienen van de aanvraag ESF subsidie.
Voor PPG Industries / Sigma Coatings:
- Calculeren en uitbetalen van commissie van agenten.
- Maandelijkse rapportages voor de afdeling Credit & Collection.
Januari 2006 tot Juni 2007:
Tijdelijk werk op uitzendbasis:
- IOI Group Loders Croklaan: medewerker Cost Account.
- Eurobrom: Crediteurenadministrateur.
Januari 2000 tot januari 2006:
Medewerker Bedrijfsmiddelenadministratie (Etos) en HR support
personeelsadministratie - Accounting Plaza
- Inrichten, beheren en monitoren van de ESF3 subsidie administratie.
- Beheren en controleren van de Leningenadministratie voor de vereniging Gemeenschappelijk Units Bezit (G.U.B.) inzake het Albert Heijn Vaste Klanten Fonds.
- Personeelsadministratie voor Albert Heijn.
- Factuurcontrole voor de kinderopvangadministratie (Kintent).
- Project- en crediteurenadministratie voor Etos.
Februari 1998 tot januari 2000:
Assistent Accountant - van Brugge & Partners B.V.
- Samenstellen van rapporten t.b.v. van de fiscale jaarrekening.
December 1994 tot februari 1998:
Tijdelijk werk voor diverse werkgevers op uitzendbasis

Referenties op aanvraag.
Eigen administratiekantoor: René Thepass Accounting Services.

Overige werkervaring:
September 2014
tot heden: Vrijwilliger Radio Beverwijk als radiotechnicus, presentator en programmamaker..

Lees meer

Opleiding

1999: MBA Bedrijfsadministratie & Belastingrecht.
1995 t/m 2007: Cursus Windows, Ms Excel, Ms Word, SAP, BaaN IV en Pecas.
1990 t/m 1995: MEAO diploma bedrijfsadministratie. Diploma behaald, Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Bedrijfsadministratie, Bedrijfseconomie, Algemene economie, Statistiek.
1986 t/m 1990: LEAO diploma C-niveau. Diploma behaald. Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Duits, Wiskunde, Handel 1, Handel 2, Kantoorpraktijk. Type diploma behaald.

Opleiding

1999: MBA Bedrijfsadministratie & Belastingrecht.
1995 t/m 2007: Cursus Windows, Ms Excel, Ms Word, SAP, BaaN IV en Pecas.
1990 t/m 1995: MEAO diploma bedrijfsadministratie. Diploma behaald, Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Bedrijfsadministratie, Bedrijfseconomie, Algemene economie, Statistiek.
1986 t/m 1990: LEAO diploma C-niveau. Diploma behaald. Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Duits, Wiskunde, Handel 1, Handel 2, Kantoorpraktijk. Type diploma behaald.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Radio, DJ, fietsen (wielrennen), motorrijden, autorijden, muziek, computers, voetbal, hardlopen, wandelen.

Hobby's & interesses

Radio, DJ, fietsen (wielrennen), motorrijden, autorijden, muziek, computers, voetbal, hardlopen, wandelen.

Eigenschappen

Energiek, positief, vrolijk, behulpzaam, zelfstandig, authentiek, goed kunnen luisteren, samenwerken en teamgeest.

Eigenschappen

Energiek, positief, vrolijk, behulpzaam, zelfstandig, authentiek, goed kunnen luisteren, samenwerken en teamgeest.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Kunst & Cultuur
  • Dienstverband: Vast, ZZP, Uitzendbasis
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Rene Thepass te bekijken

Mijn documenten