• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


“Ik kan goed omgaan met mensen en ik heb overtuigingskracht. Mijn overtuigingskracht blijkt uit de vele verkooptransacties die ik heb weten te realiseren in het verleden. Daaruit blijkt tevens mijn…

Persoonlijk

“Ik kan goed omgaan met mensen en ik heb overtuigingskracht. Mijn overtuigingskracht blijkt uit de vele verkooptransacties die ik heb weten te realiseren in het verleden. Daaruit blijkt tevens mijn commerciële drive die ik bezit en inmiddels na ruim veertien jaar een tweede natuur is geworden. Tenslotte beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken. Zoals u zult begrijpen ziet u dat mijn talenten voornamelijk in de verkoop/ commerciële branche het best tot zijn recht zullen komen”

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Loopbaan

10 september 2012- 01-01-2015: maatschappelijk verzorgende in opleiding bij zorggroep Tellens

-Het ondersteunen van mensen bij de algemene dagelijkse levensverrichtingen.
-Het organiseren en uitvoeren van activiteiten met betrekking tot welzijn.
-Alle voorkomende werkzaamheden met betrekking tot gezondheidszorg.
-Het formuleren van zorgdoelen in samenspraak met de cliënt.
-Het waarnemen en herkennen van ziektebeelden en veranderingen in het sociaal en
lichamelijk gedrag van de cliënten.
-Het opstellen van dagrapporten, overdrachtsrapporten en medicijnregistratie
-Verzorgen van kwartaalrapportages over de toegewezen cliënten
-Voorbereiden en uitwerken van cliëntbesprekingen







1-10-2010 tot 01-04-2012: Verkoop adviseur(buitendienst) bij Rentokil Initial.

-Identificeren en bezoeken potentiële nieuwe relaties.
-Verkopen van services en middelen aan nieuwe én bestaande klanten.
-Adviseren over preventie en bestrijdingsmaterialen.
-Zelfstandig werken in Rayon Friesland.
-Contact met allerlei soorten bedrijven en organisaties.
-Zelfstandig opstellen offertes en deze omzetten in contracten/opdrachten
-Behouden en uitbreiden van bestaande relaties.
-Het visueel inspecteren van objecten en bedrijven m.b.t. ongediertepreventie.


1-08-2009 tot 1-8-2010: Commercieel medewerker bij Autolok Autoverhuur te Leeuwarden. Hier voerde ik alle voorkomende werkzaamheden uit m.b.t. autoverhuur zoals hieronder beschreven bij vorige werkgever.


1-11-1998 tot-1-8-2009: Begonnen aanvankelijk als chauffeur/commercieel medewerker bij Budget rent a car. Toentertijd was Budget rent a car een van de grootste autoverhuurders wereldwijd,en in Nederland zelf de grootste met ruim honderd vestigingen door het hele land .Vanaf 2002 tot 2009 werkzaam geweest als supervisor bij diverse vestigingen (Amersfoort, Nieuwegein, Hilversum )
Hier voerde ik alle voorkomende werkzaamheden uit die men tegenkomt in de autoverhuur zoals:

- Aansturen/coördinatie van de chauffeurs en commercieel medewerkers.
- Beantwoording van binnenkomende telefoon.
- Baliewerkzaamheden (ontvangen van klanten)
- In-/uitchecken van klanten.
- Boeken van reserveringen.
- Opstellen van huurovereenkomsten.
- Opstellen van verhuurplanning.
- Correspondentie via mail.
- Facturering.
- Planning met betrekking tot het onderhoud van de auto’s.
- Planning van het wagenpark.
- Verwerken van de schadeafhandeling m.b.t. de verzekeringsmaatschappij.
- Autorisatie verwerken m.b.t. de inzet van huurauto’s.
- Nabellen openstaande facturen (incasso)
-Acquisitie.
-Contact onderhouden met diverse lease maatschappijen.
-Afleveren personen auto’s en bestelwagen bij debiteuren.










Juli 1993-november 1998: Procesoperator/meewerkend voorman bij Enthoven B.V. te Zwaanshoek. Ik bewaakte en beheerde het productieproces bij een bedrijf in de levensmiddelen industrie. Bij afwezigheid van de productieleider zorgde ik ook voor de aansturing/coördinatie van de productiemedewerkers en het productie proces.

Werkervaring

Loopbaan

10 september 2012- 01-01-2015: maatschappelijk verzorgende in opleiding bij zorggroep Tellens

-Het ondersteunen van mensen bij de algemene dagelijkse levensverrichtingen.
-Het organiseren en uitvoeren van activiteiten met betrekking tot welzijn.
-Alle voorkomende werkzaamheden met betrekking tot gezondheidszorg.
-Het formuleren van zorgdoelen in samenspraak met de cliënt.
-Het waarnemen en herkennen van ziektebeelden en veranderingen in het sociaal en
lichamelijk gedrag van de cliënten.
-Het opstellen van dagrapporten, overdrachtsrapporten en medicijnregistratie
-Verzorgen van kwartaalrapportages over de toegewezen cliënten
-Voorbereiden en uitwerken van cliëntbesprekingen







1-10-2010 tot 01-04-2012: Verkoop adviseur(buitendienst) bij Rentokil Initial.

-Identificeren en bezoeken potentiële nieuwe relaties.
-Verkopen van services en middelen aan nieuwe én bestaande klanten.
-Adviseren over preventie en bestrijdingsmaterialen.
-Zelfstandig werken in Rayon Friesland.
-Contact met allerlei soorten bedrijven en organisaties.
-Zelfstandig opstellen offertes en deze omzetten in contracten/opdrachten
-Behouden en uitbreiden van bestaande relaties.
-Het visueel inspecteren van objecten en bedrijven m.b.t. ongediertepreventie.


1-08-2009 tot 1-8-2010: Commercieel medewerker bij Autolok Autoverhuur te Leeuwarden. Hier voerde ik alle voorkomende werkzaamheden uit m.b.t. autoverhuur zoals hieronder beschreven bij vorige werkgever.


1-11-1998 tot-1-8-2009: Begonnen aanvankelijk als chauffeur/commercieel medewerker bij Budget rent a car. Toentertijd was Budget rent a car een van de grootste autoverhuurders wereldwijd,en in Nederland zelf de grootste met ruim honderd vestigingen door het hele land .Vanaf 2002 tot 2009 werkzaam geweest als supervisor bij diverse vestigingen (Amersfoort, Nieuwegein, Hilversum )
Hier voerde ik alle voorkomende werkzaamheden uit die men tegenkomt in de autoverhuur zoals:

- Aansturen/coördinatie van de chauffeurs en commercieel medewerkers.
- Beantwoording van binnenkomende telefoon.
- Baliewerkzaamheden (ontvangen van klanten)
- In-/uitchecken van klanten.
- Boeken van reserveringen.
- Opstellen van huurovereenkomsten.
- Opstellen van verhuurplanning.
- Correspondentie via mail.
- Facturering.
- Planning met betrekking tot het onderhoud van de auto’s.
- Planning van het wagenpark.
- Verwerken van de schadeafhandeling m.b.t. de verzekeringsmaatschappij.
- Autorisatie verwerken m.b.t. de inzet van huurauto’s.
- Nabellen openstaande facturen (incasso)
-Acquisitie.
-Contact onderhouden met diverse lease maatschappijen.
-Afleveren personen auto’s en bestelwagen bij debiteuren.










Juli 1993-november 1998: Procesoperator/meewerkend voorman bij Enthoven B.V. te Zwaanshoek. Ik bewaakte en beheerde het productieproces bij een bedrijf in de levensmiddelen industrie. Bij afwezigheid van de productieleider zorgde ik ook voor de aansturing/coördinatie van de productiemedewerkers en het productie proces.

Lees meer

Opleiding

1990-1991: Mavo aan het Erasmus college te Heemstede.
Met de vakken: Wiskunde, Geschiedenis, Frans, Duits, Engels, en Nederlands.

1991-1993: Havo aan het Erasmus College te Heemstede.
Met de vakken :Frans, Duits ,Engels ,Nederlands ,Geschiedenis, Economie.

Opleiding

1990-1991: Mavo aan het Erasmus college te Heemstede.
Met de vakken: Wiskunde, Geschiedenis, Frans, Duits, Engels, en Nederlands.

1991-1993: Havo aan het Erasmus College te Heemstede.
Met de vakken :Frans, Duits ,Engels ,Nederlands ,Geschiedenis, Economie.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Goed), Engels (Goed), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

-Voetbal
-Computers en daarmee verwante zaken zowel hardware als software.
-Assemblage van computersystemen.
-Autorijden.
-Katten.

Hobby's & interesses

-Voetbal
-Computers en daarmee verwante zaken zowel hardware als software.
-Assemblage van computersystemen.
-Autorijden.
-Katten.

Eigenschappen

- Communicatief sterk
- Positieve instelling.
- Gemotiveerd.
- Flexibel en Proactief.
- Stressbestendig.
- Overtuigingskracht+ Inlevingsvermogen.
- Pragmatisch.
- Assertief

Eigenschappen

- Communicatief sterk
- Positieve instelling.
- Gemotiveerd.
- Flexibel en Proactief.
- Stressbestendig.
- Overtuigingskracht+ Inlevingsvermogen.
- Pragmatisch.
- Assertief

Mijn actuele situatie

  • Functie: Accountmanager, Commercieel Medewerker Binnendienst, Manager Verkoop, Sales Manager, Sales Medewerker, Verkoper, Vertegenwoordiger
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Martijn Swart te bekijken