• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Blue Sky Group B.V. in Amstelveen
Bestuurssecretaris van een financiële instelling
• verantwoordelijk voor proces en inhoud van vergaderingen:: bestuur, toezichtorganen, medezeggenschaporganen en vaktechnische werkgroepen
• verantwoordelijk voor jaarplanning, agenderen en uitwerken van vergaderingen, opstellen van besluitenlijsten, uitzetten van acties en herinneren aan nakomen van acties
• verantwoordelijk voor de governance en compliance: signaleren wet- en regelgeving, adviseren over de gevolgen, vertalen in beleidsdocumenten ter besluitvorming, implementeren en toezicht houden op naleving (bekend met diverse governancecodes)
• verantwoordelijk voor opstellen (strategische)beleidsdocumenten, notities, publicaties, (terugkoppeling)rapportages, correspondentie en bestuursverslag van het jaarverslag
• eerste aanspreekpunt voor externe relaties
• betrokken bij diverse organisatiebrede projecten: o.a. integraal risicomanagement, inrichten in control statement en checklist uitbesteding vermogensbeheer

Onze Lieve Vrouwe Gasthuis in Amsterdam
Beleidsmedewerker arbeidszaken (interim)
• verzorgen advies- en instemmingverzoeken OR
• namens werkgever contactpersoon voor OR
• verantwoordelijk voor het opstellen diverse regelingen

Koninklijke Maatschappij ter Bevordering van de Bouwkunst
Bond van Nederlandse Architecten BNA in Amsterdam
Beleidsmedewerker sociaal-juridische zaken
• verantwoordelijk voor strategische beleidsontwikkeling in de branche
• verzorgen publicaties in het verenigingsblad en op de website
• verantwoordelijk voor collectieve en individuele (leden)advisering
• adviseur werkgeversdelegatie Cao-onderhandelingen en bestuur pensioenfonds
• secretaris van diverse (leden)commissies en werkgroepen
• leidinggeven aan het secretariaat
• secretaris van Klachtencommissie en Raad van Beroep

Stadsdeel Amsterdam Zuidoost, Milieutechnisch bedrijf in Amsterdam
Coördinerend beleidsmedewerker / plaatsvervangend hoofd (projectbasis)
• medeverantwoordelijk voor organisatieverandering
• lid managementteam
• gedeeld leiding geven aan 150 medewerkers (diverse nationaliteiten)
• deelnemen aan diverse overlegorganen op bestuurlijk niveau met bedrijven, overheid en politiek
• intermediair tussen de politiek en de uitvoerenden van de reiniging

Coöperatie PC in Amsterdam
Directiesecretaris / bedrijfsjurist
• eindverantwoordelijke voor alle juridische aangelegenheden
• voorbereiden, notuleren en uitwerken bestuursvergaderingen, vergaderingen RVC en ALV

Stichting Fonds Architectenbureaus in Amsterdam, ambtelijk secretaris
VOG in Rijswijk, Juridisch adviseur arbeidsrecht
Koninklijk Verbond voor Grafische Ondernemingen in Amstelveen,
Juridisch adviseur arbeidsrecht
Stichting Midden-Rijnland in Leiden, gezinsverzorgster

Werkervaring

Blue Sky Group B.V. in Amstelveen
Bestuurssecretaris van een financiële instelling
• verantwoordelijk voor proces en inhoud van vergaderingen:: bestuur, toezichtorganen, medezeggenschaporganen en vaktechnische werkgroepen
• verantwoordelijk voor jaarplanning, agenderen en uitwerken van vergaderingen, opstellen van besluitenlijsten, uitzetten van acties en herinneren aan nakomen van acties
• verantwoordelijk voor de governance en compliance: signaleren wet- en regelgeving, adviseren over de gevolgen, vertalen in beleidsdocumenten ter besluitvorming, implementeren en toezicht houden op naleving (bekend met diverse governancecodes)
• verantwoordelijk voor opstellen (strategische)beleidsdocumenten, notities, publicaties, (terugkoppeling)rapportages, correspondentie en bestuursverslag van het jaarverslag
• eerste aanspreekpunt voor externe relaties
• betrokken bij diverse organisatiebrede projecten: o.a. integraal risicomanagement, inrichten in control statement en checklist uitbesteding vermogensbeheer

Onze Lieve Vrouwe Gasthuis in Amsterdam
Beleidsmedewerker arbeidszaken (interim)
• verzorgen advies- en instemmingverzoeken OR
• namens werkgever contactpersoon voor OR
• verantwoordelijk voor het opstellen diverse regelingen

Koninklijke Maatschappij ter Bevordering van de Bouwkunst
Bond van Nederlandse Architecten BNA in Amsterdam
Beleidsmedewerker sociaal-juridische zaken
• verantwoordelijk voor strategische beleidsontwikkeling in de branche
• verzorgen publicaties in het verenigingsblad en op de website
• verantwoordelijk voor collectieve en individuele (leden)advisering
• adviseur werkgeversdelegatie Cao-onderhandelingen en bestuur pensioenfonds
• secretaris van diverse (leden)commissies en werkgroepen
• leidinggeven aan het secretariaat
• secretaris van Klachtencommissie en Raad van Beroep

Stadsdeel Amsterdam Zuidoost, Milieutechnisch bedrijf in Amsterdam
Coördinerend beleidsmedewerker / plaatsvervangend hoofd (projectbasis)
• medeverantwoordelijk voor organisatieverandering
• lid managementteam
• gedeeld leiding geven aan 150 medewerkers (diverse nationaliteiten)
• deelnemen aan diverse overlegorganen op bestuurlijk niveau met bedrijven, overheid en politiek
• intermediair tussen de politiek en de uitvoerenden van de reiniging

Coöperatie PC in Amsterdam
Directiesecretaris / bedrijfsjurist
• eindverantwoordelijke voor alle juridische aangelegenheden
• voorbereiden, notuleren en uitwerken bestuursvergaderingen, vergaderingen RVC en ALV

Stichting Fonds Architectenbureaus in Amsterdam, ambtelijk secretaris
VOG in Rijswijk, Juridisch adviseur arbeidsrecht
Koninklijk Verbond voor Grafische Ondernemingen in Amstelveen,
Juridisch adviseur arbeidsrecht
Stichting Midden-Rijnland in Leiden, gezinsverzorgster

Lees meer

Opleiding

Opleiding directiesecretaris, Governance University
Post-HBO Bedrijfskunde, Hogeschool van Amsterdam o.a. organisatiekunde, management, marketing en economie

Cursus Engels voor gevorderden, Eerste Nederlandse Talenpracticum
Integraal risicomanagement, IIR
Projectmatig werken, interne opleiding Blue Sky Group
Financieel management voor non-financials, Euroforum
Vermogensbeheer, Stichting Pensioenopleidingen
Business English, interne opleiding Blue Sky Group
Projectmanagement en Timemanagement, Prospectief Groep
Onderhandelen, Krauthammer Internationaal
Praktisch omgaan met contracten, Kluwer Opleidingen.

Opleiding

Opleiding directiesecretaris, Governance University
Post-HBO Bedrijfskunde, Hogeschool van Amsterdam o.a. organisatiekunde, management, marketing en economie

Cursus Engels voor gevorderden, Eerste Nederlandse Talenpracticum
Integraal risicomanagement, IIR
Projectmatig werken, interne opleiding Blue Sky Group
Financieel management voor non-financials, Euroforum
Vermogensbeheer, Stichting Pensioenopleidingen
Business English, interne opleiding Blue Sky Group
Projectmanagement en Timemanagement, Prospectief Groep
Onderhandelen, Krauthammer Internationaal
Praktisch omgaan met contracten, Kluwer Opleidingen.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Frans (Matig), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Final Frontier B.V., adviseur van de directie en diverse werkzaamheden
Vrijwilliger project Stadsdeel Amsterdam Oost inzake begeleiding jeugdwerklozen i.o.
Huiswerkbegeleider

Hardlopen, wielrennen, zwemmen, lezen, afspreken met vrienden, lekker (uit) eten, reizen

Hobby's & interesses

Final Frontier B.V., adviseur van de directie en diverse werkzaamheden
Vrijwilliger project Stadsdeel Amsterdam Oost inzake begeleiding jeugdwerklozen i.o.
Huiswerkbegeleider

Hardlopen, wielrennen, zwemmen, lezen, afspreken met vrienden, lekker (uit) eten, reizen

Lees meer

Eigenschappen

Ik ben een enthousiast, integere en positief ingestelde persoon. Mijn sterke kwaliteiten zijn analyseren en oplossingsgericht werken. Daarnaast ben ik goed in het organiseren en plannen en het hierbij twee stappen vooruit te denken. Mijn werk doe ik toegewijd en betrokken. Ik ben organisatiesensitief en heb goed gevoel voor de (bestuurlijke) verhoudingen. Als verbinder verbind ik zowel mensen als informatie. Ik voel me prettig in een omgeving waarbij het werken met mensen voorop staat. Mijn collega’s vinden het prettig om met mij samen te werken o.a. vanwege mijn manier van managen van verwachtingen en vinden mij zeer toegankelijk. Aan de bestuurstafel ben ik een gedegen adviseur / gesprekspartner. Mijn energie haal ik uit het opereren in een complexe omgeving, waarbij snel inleven en veel schakelen is vereist.

Eigenschappen

Ik ben een enthousiast, integere en positief ingestelde persoon. Mijn sterke kwaliteiten zijn analyseren en oplossingsgericht werken. Daarnaast ben ik goed in het organiseren en plannen en het hierbij twee stappen vooruit te denken. Mijn werk doe ik toegewijd en betrokken. Ik ben organisatiesensitief en heb goed gevoel voor de (bestuurlijke) verhoudingen. Als verbinder verbind ik zowel mensen als informatie. Ik voel me prettig in een omgeving waarbij het werken met mensen voorop staat. Mijn collega’s vinden het prettig om met mij samen te werken o.a. vanwege mijn manier van managen van verwachtingen en vinden mij zeer toegankelijk. Aan de bestuurstafel ben ik een gedegen adviseur / gesprekspartner. Mijn energie haal ik uit het opereren in een complexe omgeving, waarbij snel inleven en veel schakelen is vereist.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Directeur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Directeur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Daphny Batstra te bekijken

Mijn documenten