• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Vanaf 1996 Begonnen als extra taak naast de functie van locatiemanager met het opzetten van het kwaliteitsstelsel voor de kinderopvang binnen de toenmalige Stichting Netwerk Ommoord en vanaf 1999 in de regiegroep Kwaliteitszorg binnen de toenmalige Stichting Welzijn Alexander.
Vanaf 1998 Voorlopig verantwoordelijke voor de kwaliteitszorg voor (de tegenwoordige) Kinderopvang BijDeHand: het vorm geven van het kwaliteitsstelsel binnen onze organisatie naast de functie van locatiemanager op het gebied van de uitvoering tot de aanstelling van een nieuwe kwaliteitsmedewerker.
Vanaf 2000 – 2006 Als materiedeskundige kinderopvang werkzaam geweest bij Bureau Veritas voor certificering kinderopvanginstellingen volgens het HKZ schema., mede audis uitgevoerd bij kdv. het Steigertje te Rotterdam, Kobergroep te Breda en een kdv. in Hellevoetsluis. Bureau Veritas is in 2005 gestopt met haar werkzaamheden voor de kinderopvang.
Vanaf 2006 ingeschreven als materie-deskundige bij Kiwa en 1 x geaudit bij een kinderopvangorganisatie in Goes. Daarna werden eigen materiedeskundigen in dienst genomen.
Vanaf januari 2007 Het bijhouden van de handboeken en het klachtenregister van de organisatie na certificering in november 2006; het organiseren van de interne audit voor 2007.
Vanaf 2008 Herverdeling van de handboeken: iedere locatiemanager heeft een onderdeel van
het kwaliteitsstelsel, waar zij verantwoordelijk is.
Januari 2011-maart 2013 Het opzetten en inhoud geven aan de functie van preventiemedewerker van
Kinderopvang BijDeHand t.b.v. 54 locaties. Deze functie heeft de volgende
aandachtsvelden: veiligheid op het gebied van brandveiligheid, (ergonomisch)
meubilair, gedrag/werkwijze, inrichting accommodatie, Arbo, BHV-K trainingen,
ontruimingsoefeningen, etc.
Door bezuinigingen is de functie per 1 maart 2013 opgeheven.

Werkervaring locatiemanager:
1980 – 1995 hoofd kindercentrum Aja Kabaja, te Rotterdam met 3 groepen hele dagopvang, 7
groepen peuterspeelzaal naar een uitbreiding tot 1997 naar 6 hele dagopvang-
groepen, 6 peuterspeelzaalgroepen, 1 halve dagopvanggroep en 4 groepen
buitenschoolse opvang.
vanaf 1995 tot 1997 Na de fusie met het sociaal cultureel werk een gedeelde eindverantwoordelijkheid
van de nieuw opgerichte Stichting Netwerk Ommoord met als aandachtsgebieden
personeelszaken, kinderopvang en accommodatie.
1997 Fusie wordt in gang gezet met alle kinderopvanginstellingen, sociaal cultureel werk en jongerenwerk in de Deelgemeente Prins Alexander met een nieuwe directeur als eindverantwoordelijke. Tijdelijk naast eerder genoemde taken de functie van locatiemanager voor 5 maanden van kinderdagverblijf Mickey i.v.m. langdurig ziekteverlof van de betreffende locatiemanager. Vanaf oktober bovengenoemde taken op het Centraal Bureau en locatiemanager van kinderdagverblijf De Kleine Reus.
Vanaf januari 1998 tot januari 2011 volledige taken als locatiemanager van kinderdagverblijf De Kleine Reus en vanaf
1999 tot 2002 tevens tijdelijk locatiemanager van kinderdagverblijf Woeste Willem
met een eigen locatiehoofd.

Werkervaring

Vanaf 1996 Begonnen als extra taak naast de functie van locatiemanager met het opzetten van het kwaliteitsstelsel voor de kinderopvang binnen de toenmalige Stichting Netwerk Ommoord en vanaf 1999 in de regiegroep Kwaliteitszorg binnen de toenmalige Stichting Welzijn Alexander.
Vanaf 1998 Voorlopig verantwoordelijke voor de kwaliteitszorg voor (de tegenwoordige) Kinderopvang BijDeHand: het vorm geven van het kwaliteitsstelsel binnen onze organisatie naast de functie van locatiemanager op het gebied van de uitvoering tot de aanstelling van een nieuwe kwaliteitsmedewerker.
Vanaf 2000 – 2006 Als materiedeskundige kinderopvang werkzaam geweest bij Bureau Veritas voor certificering kinderopvanginstellingen volgens het HKZ schema., mede audis uitgevoerd bij kdv. het Steigertje te Rotterdam, Kobergroep te Breda en een kdv. in Hellevoetsluis. Bureau Veritas is in 2005 gestopt met haar werkzaamheden voor de kinderopvang.
Vanaf 2006 ingeschreven als materie-deskundige bij Kiwa en 1 x geaudit bij een kinderopvangorganisatie in Goes. Daarna werden eigen materiedeskundigen in dienst genomen.
Vanaf januari 2007 Het bijhouden van de handboeken en het klachtenregister van de organisatie na certificering in november 2006; het organiseren van de interne audit voor 2007.
Vanaf 2008 Herverdeling van de handboeken: iedere locatiemanager heeft een onderdeel van
het kwaliteitsstelsel, waar zij verantwoordelijk is.
Januari 2011-maart 2013 Het opzetten en inhoud geven aan de functie van preventiemedewerker van
Kinderopvang BijDeHand t.b.v. 54 locaties. Deze functie heeft de volgende
aandachtsvelden: veiligheid op het gebied van brandveiligheid, (ergonomisch)
meubilair, gedrag/werkwijze, inrichting accommodatie, Arbo, BHV-K trainingen,
ontruimingsoefeningen, etc.
Door bezuinigingen is de functie per 1 maart 2013 opgeheven.

Werkervaring locatiemanager:
1980 – 1995 hoofd kindercentrum Aja Kabaja, te Rotterdam met 3 groepen hele dagopvang, 7
groepen peuterspeelzaal naar een uitbreiding tot 1997 naar 6 hele dagopvang-
groepen, 6 peuterspeelzaalgroepen, 1 halve dagopvanggroep en 4 groepen
buitenschoolse opvang.
vanaf 1995 tot 1997 Na de fusie met het sociaal cultureel werk een gedeelde eindverantwoordelijkheid
van de nieuw opgerichte Stichting Netwerk Ommoord met als aandachtsgebieden
personeelszaken, kinderopvang en accommodatie.
1997 Fusie wordt in gang gezet met alle kinderopvanginstellingen, sociaal cultureel werk en jongerenwerk in de Deelgemeente Prins Alexander met een nieuwe directeur als eindverantwoordelijke. Tijdelijk naast eerder genoemde taken de functie van locatiemanager voor 5 maanden van kinderdagverblijf Mickey i.v.m. langdurig ziekteverlof van de betreffende locatiemanager. Vanaf oktober bovengenoemde taken op het Centraal Bureau en locatiemanager van kinderdagverblijf De Kleine Reus.
Vanaf januari 1998 tot januari 2011 volledige taken als locatiemanager van kinderdagverblijf De Kleine Reus en vanaf
1999 tot 2002 tevens tijdelijk locatiemanager van kinderdagverblijf Woeste Willem
met een eigen locatiehoofd.

Lees meer

Opleiding

1965-1970 Mavo 3 en Mavo 4 (diploma)
1970 – 1973 PABO (kleuterkweek) (geen diploma).
1973 – 1976 MBO- InrichtingsWerk (diploma)
1991-1992 Cursus Actuele vraagstukken voor management en organisatie in de kinderopvang
door het VOG (bewijs van deelname).
1994-1995 Cursus Financieel Management voor leidinggevenden door Syneff Consult (bewijs van deelname)
2004 training Resultaat Gericht Management
2006 training interne auditor door Lloyd’s

Opleiding

1965-1970 Mavo 3 en Mavo 4 (diploma)
1970 – 1973 PABO (kleuterkweek) (geen diploma).
1973 – 1976 MBO- InrichtingsWerk (diploma)
1991-1992 Cursus Actuele vraagstukken voor management en organisatie in de kinderopvang
door het VOG (bewijs van deelname).
1994-1995 Cursus Financieel Management voor leidinggevenden door Syneff Consult (bewijs van deelname)
2004 training Resultaat Gericht Management
2006 training interne auditor door Lloyd’s

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Wandelen, fietsen, lezen, dansen

Hobby's & interesses

Wandelen, fietsen, lezen, dansen

Eigenschappen

serieus, gemotiveerd, hardwerkend, communicatief sterk, mensgericht

Eigenschappen

serieus, gemotiveerd, hardwerkend, communicatief sterk, mensgericht

Mijn actuele situatie

  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Riet Beinema te bekijken

Mijn documenten