• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

.

2001-december 2014 Voedingskundig Communicatiemedewerker Customer Care Baby-Marketing (winnaar Nationale Contact Center Award 2008), Nutricia – Danone Early Life Nutrition te Zoetermeer


Taken en verantwoordelijkheden
• Verantwoordelijk voor voedingskundige informatie, instructies en communicatie uitingen op de verpakking van producten binnen de Nutricia range.
• Schrijven en redigeren van marketing communicatiematerialen zoals website content, (E)Direct Mails, brochures en advertenties.
• Teamverantwoordelijke voor het bedenken, schrijven en plannen van alle communicatie uitingen van Nutricia via Facebook (#fans >26.000). Aansturen en inspireren van collega’s op het gebied van interactie via de Facebook fanpagina.
• Ontwikkelen, introduceren en organiseren van workshops met (aanstaande) ouders op de grote ouder- en kindbeurzen van Nederland.
• Evalueren van veelgestelde vragen, opmerkingen en klachten en het initiëren van optimalisatie door diverse betrokken afdelingen met elkaar te verbinden, met als doel de klanttevredenheid te verhogen.
• Adviseren over voeding tijdens de zwangerschap, baby- en peutervoeding aan ouders, medische relaties en stakeholders. (Persoonlijke) verbinding aangaan en relatie opbouwen met ouders.
• Structureel onderdeel uitmaken van multidisciplinaire “Product Introductie Teams” met de verantwoordelijkheid technische producteigenschappen en voordelen te vertalen naar begrijpelijke communicatie richting de consument.
• Het volgen van ontwikkelingen omtrent producten en activiteiten van o.a. concurrenten.
• Het onder de aandacht brengen van relevante producten bij ouders, om zodoende cross-selling te stimuleren.
• Voedingskundig opleiden van nieuwe collega’s tijdens de Food & Milks Academy.


Resultaten
• Twee seizoenen lang opgetreden als deskundige voor een informatief/ commercieel item in het TV programma “Koffietijd”.
• Succesvolle transformatie van de traditionele Nutricia beursstand door middel van het ontwikkelen en introduceren van workshops met (aanstaande) ouders op de grote ouder- en kindbeurzen van Nederland. Dit heeft geleid tot aanzienlijk betere mogelijkheden voor meer en langdurige interactie met de consument.
• Gevraagd om een blog bij te houden op de website van Nutricia (gem >100.000 bezoekers per maand) over zwangerschap en moederschap als onderdeel van de verpersoonlijking van het merk “Nutricia”.
• Ca. 26.000 fans op Nutricia voor jou Facebook pagina.

2000-2001 Sodexho B.V. te Capelle a/d IJssel
• Afstudeeropdracht Ontwikkeling Gezonde Snacks (Eervolle vermelding Jaarprijs Goede Voeding 2001)
• Stage opdracht implementeren Themaweken Gezonde Voeding havenbedrijf ECT.

1999 HEMA B.V. te Amsterdam
• Schrijven marketingplan gebak
• Stage inkoopafdeling brood, gebak en koek

Werkervaring

.

2001-december 2014 Voedingskundig Communicatiemedewerker Customer Care Baby-Marketing (winnaar Nationale Contact Center Award 2008), Nutricia – Danone Early Life Nutrition te Zoetermeer


Taken en verantwoordelijkheden
• Verantwoordelijk voor voedingskundige informatie, instructies en communicatie uitingen op de verpakking van producten binnen de Nutricia range.
• Schrijven en redigeren van marketing communicatiematerialen zoals website content, (E)Direct Mails, brochures en advertenties.
• Teamverantwoordelijke voor het bedenken, schrijven en plannen van alle communicatie uitingen van Nutricia via Facebook (#fans >26.000). Aansturen en inspireren van collega’s op het gebied van interactie via de Facebook fanpagina.
• Ontwikkelen, introduceren en organiseren van workshops met (aanstaande) ouders op de grote ouder- en kindbeurzen van Nederland.
• Evalueren van veelgestelde vragen, opmerkingen en klachten en het initiëren van optimalisatie door diverse betrokken afdelingen met elkaar te verbinden, met als doel de klanttevredenheid te verhogen.
• Adviseren over voeding tijdens de zwangerschap, baby- en peutervoeding aan ouders, medische relaties en stakeholders. (Persoonlijke) verbinding aangaan en relatie opbouwen met ouders.
• Structureel onderdeel uitmaken van multidisciplinaire “Product Introductie Teams” met de verantwoordelijkheid technische producteigenschappen en voordelen te vertalen naar begrijpelijke communicatie richting de consument.
• Het volgen van ontwikkelingen omtrent producten en activiteiten van o.a. concurrenten.
• Het onder de aandacht brengen van relevante producten bij ouders, om zodoende cross-selling te stimuleren.
• Voedingskundig opleiden van nieuwe collega’s tijdens de Food & Milks Academy.


Resultaten
• Twee seizoenen lang opgetreden als deskundige voor een informatief/ commercieel item in het TV programma “Koffietijd”.
• Succesvolle transformatie van de traditionele Nutricia beursstand door middel van het ontwikkelen en introduceren van workshops met (aanstaande) ouders op de grote ouder- en kindbeurzen van Nederland. Dit heeft geleid tot aanzienlijk betere mogelijkheden voor meer en langdurige interactie met de consument.
• Gevraagd om een blog bij te houden op de website van Nutricia (gem >100.000 bezoekers per maand) over zwangerschap en moederschap als onderdeel van de verpersoonlijking van het merk “Nutricia”.
• Ca. 26.000 fans op Nutricia voor jou Facebook pagina.

2000-2001 Sodexho B.V. te Capelle a/d IJssel
• Afstudeeropdracht Ontwikkeling Gezonde Snacks (Eervolle vermelding Jaarprijs Goede Voeding 2001)
• Stage opdracht implementeren Themaweken Gezonde Voeding havenbedrijf ECT.

1999 HEMA B.V. te Amsterdam
• Schrijven marketingplan gebak
• Stage inkoopafdeling brood, gebak en koek

Lees meer

Opleiding

1997-2001 HBO Commerciële Voedingskunde, Hogeschool van Amsterdam (diploma behaald)
- Keuzevak NIMA Marketing B, (Hogeschool certificaat behaald)

1995-1997 CIDESCO opleiding schoonheidsverzorging, Instituut Berber Hoogkamer te Utrecht (diploma behaald)

1995-1996 STIVAS A opleiding schoonheidsverzorging, Instituut Berber Hoogkamer te Utrecht (diploma behaald)

1989-1995 HAVO, Anna van Rijn college te Nieuwegein (diploma behaald)

Opleiding

1997-2001 HBO Commerciële Voedingskunde, Hogeschool van Amsterdam (diploma behaald)
- Keuzevak NIMA Marketing B, (Hogeschool certificaat behaald)

1995-1997 CIDESCO opleiding schoonheidsverzorging, Instituut Berber Hoogkamer te Utrecht (diploma behaald)

1995-1996 STIVAS A opleiding schoonheidsverzorging, Instituut Berber Hoogkamer te Utrecht (diploma behaald)

1989-1995 HAVO, Anna van Rijn college te Nieuwegein (diploma behaald)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed)

Hobby's & interesses

• Voor Theaterstichting Kwibus: eindredactie Kwibusnieuws (ledenblad), redigeren en schrijven van teksten voor flyers en programmaboekjes en beheren van Facebook pagina.
• Toneelspelen en zingen
• Hardlopen, bootcamp en yoga

Hobby's & interesses

• Voor Theaterstichting Kwibus: eindredactie Kwibusnieuws (ledenblad), redigeren en schrijven van teksten voor flyers en programmaboekjes en beheren van Facebook pagina.
• Toneelspelen en zingen
• Hardlopen, bootcamp en yoga

Lees meer

Eigenschappen

Creactief, sociaal, volhardend, communicatief, oplossingsgericht.

Eigenschappen

Creactief, sociaal, volhardend, communicatief, oplossingsgericht.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Marketing Medewerker, Online Marketeer, PR Adviseur, PR Agent
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: Marketing-communicatie medewerker
  • Functie: Marketing Medewerker, Online Marketeer, PR Adviseur, PR Agent
  • Sector: Media & Journalistiek
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden