• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Wie ben ik: Ik ben Emmelies *****, *****, woonachtig in *****, alleenstaand, geen kinderen Wat kan ik: Mijn interesse en kwaliteiten liggen op het gebied van klantgerichtheid en het aansturen/…

Persoonlijk

Wie ben ik: Ik ben Emmelies *****, *****, woonachtig in *****, alleenstaand, geen kinderen

Wat kan ik: Mijn interesse en kwaliteiten liggen op het gebied van klantgerichtheid en het aansturen/ coachen van medewerkers. Ik kan goed motiveren, enthousiasmeren. ik houd van aanpakken, heb een positieve instelling. Daarnaast kan ik goed plannen en organiseren en ben ik oplossing- en resultaatgericht. Verder ben ik flexibel, communicatief ingesteld, teamplayer, heb doorzettingsvermogen. Dit alles met een vleugje humor.

Wat wil ik: Na 27,5 in de kinderopvang gewerkt te hebben, waarvan bijna 13 jaar als leidinggevende en het afgelopen jaar als teamleider van een Klantenservice, ben ik nu op zoek naar een leuke baan bij een klant- en mensgerichte organisatie. Het liefst als leidinggevende op een klantenservice/ klantcontactcentrum. Ik ben beschikbaar voor 32-40 uur, liefst omgeving Rotterdam. reizen tot ongeveer een uur met OV of maximaal 45 minuten met auto.

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te lezen, zingen, dansen, fitnessen, fietsen, puzzelen (leg- en denkpuzzels).

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

 juni 2014- juni 2015
Teamleider klantenservice bij Mediq Combicare

werkzaamheden:
Samen met 2 collega teamleiders dagelijkse aansturing van de klantenservice medewerkers, +/- 70, op telefonische bereikbaarheid, klantgerichtheid, verwerken van informatie in het bestelsysteem, mondelinge en schriftelijke vaardigheden.

Daarnaast: het uitvoeren van de beoordelingsprocedure (planning, voortgang/ functioneren en beoordelen en verwerken in SAP) van 23 medewerkers en voeren van ziekteverzuimgesprekken, dagelijks werkrooster maken in Excel, de dagelijkse telefonische bereikbaarheid voor klanten optimaliseren (trafficken), zo nodig bij klachten en/of vragen klanten te woord staan, overleg met productmanagers, klachten (van verwijzers en klanten) oppakken/ uitzoeken en verwerken in het systeem, voeren van sollicitatiegesprekken/ evaluatiegesprekken met uitzendkrachten, overleg/ contact met verschillende afdelingen o.a. inkoop, machtigingen, sales, marketing

 Oktober 2001- juni 2014
Locatiemanager bij kinderopvang Rolykids te Rotterdam

werkzaamheden:
4 nieuwe locaties opgestart (over de laatste 7 jaar), aansturen van 8- 23 medewerkers, lid van het MT, intern auditor, vervangend praktijkopleider.
Daarnaast: werving/ selectie nieuwe medewerkers, plannen en inroosteren medewerkers/ invallers, voorbereiden/ ontwikkelen/ implementeren beleid, contacten met interne en externe klanten (o.a. directeuren basisscholen), beheer locatiebudget (verantwoording afleggen aan directie), informatiegesprekken potentiële klanten, rondleiding geven, invallen op de groep.



 Maart 1990 – oktober 2001
Kindercentrum Catootje van Stichting Kinderopvang DAK te Den Haag

werkzaamheden:
Functies: Praktijkopleider, groepsleidster, adjunct- hoofd (ook vervangend op andere locaties).
Planning kinderen eigen locatie, aanspreekpunt bij afwezigheid hoofdleidster, gesprekken nieuwe klanten.

Werkervaring

 juni 2014- juni 2015
Teamleider klantenservice bij Mediq Combicare

werkzaamheden:
Samen met 2 collega teamleiders dagelijkse aansturing van de klantenservice medewerkers, +/- 70, op telefonische bereikbaarheid, klantgerichtheid, verwerken van informatie in het bestelsysteem, mondelinge en schriftelijke vaardigheden.

Daarnaast: het uitvoeren van de beoordelingsprocedure (planning, voortgang/ functioneren en beoordelen en verwerken in SAP) van 23 medewerkers en voeren van ziekteverzuimgesprekken, dagelijks werkrooster maken in Excel, de dagelijkse telefonische bereikbaarheid voor klanten optimaliseren (trafficken), zo nodig bij klachten en/of vragen klanten te woord staan, overleg met productmanagers, klachten (van verwijzers en klanten) oppakken/ uitzoeken en verwerken in het systeem, voeren van sollicitatiegesprekken/ evaluatiegesprekken met uitzendkrachten, overleg/ contact met verschillende afdelingen o.a. inkoop, machtigingen, sales, marketing

 Oktober 2001- juni 2014
Locatiemanager bij kinderopvang Rolykids te Rotterdam

werkzaamheden:
4 nieuwe locaties opgestart (over de laatste 7 jaar), aansturen van 8- 23 medewerkers, lid van het MT, intern auditor, vervangend praktijkopleider.
Daarnaast: werving/ selectie nieuwe medewerkers, plannen en inroosteren medewerkers/ invallers, voorbereiden/ ontwikkelen/ implementeren beleid, contacten met interne en externe klanten (o.a. directeuren basisscholen), beheer locatiebudget (verantwoording afleggen aan directie), informatiegesprekken potentiële klanten, rondleiding geven, invallen op de groep.



 Maart 1990 – oktober 2001
Kindercentrum Catootje van Stichting Kinderopvang DAK te Den Haag

werkzaamheden:
Functies: Praktijkopleider, groepsleidster, adjunct- hoofd (ook vervangend op andere locaties).
Planning kinderen eigen locatie, aanspreekpunt bij afwezigheid hoofdleidster, gesprekken nieuwe klanten.

Lees meer

Opleiding

Periode Plaats Diploma
Manager in de kinderopvang 2005- 2006 Utrecht ja
(HBO niveau)
HBO-SPH (deeltijd) 1997- 2000 Den Haag ja
Praktijkopleiding van de OVDB 1991- 1992 Den Haag ja
MBO- KV/JV (3 jaar) 1981- 1984 Rotterdam ja

2004
Intern auditor
2005- 2014
Bedrijfshulpverlener

Opleiding

Periode Plaats Diploma
Manager in de kinderopvang 2005- 2006 Utrecht ja
(HBO niveau)
HBO-SPH (deeltijd) 1997- 2000 Den Haag ja
Praktijkopleiding van de OVDB 1991- 1992 Den Haag ja
MBO- KV/JV (3 jaar) 1981- 1984 Rotterdam ja

2004
Intern auditor
2005- 2014
Bedrijfshulpverlener

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Lezen, reizen, theater, (salsa)dansen, muziek, zingen, fitness, puzzelen (zowel leg- als
denkpuzzels zoals sudoku), computer, internet

Hobby's & interesses

Lezen, reizen, theater, (salsa)dansen, muziek, zingen, fitness, puzzelen (zowel leg- als
denkpuzzels zoals sudoku), computer, internet

Eigenschappen

Sociaal, doorzettingsvermogen, klantgericht, samenwerken/ teamplayer, taalvaardig/ communicatief, leergierig/ leervermogen, mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, oplossings- en resultaatgericht, flexibel, enthousiast, humor, mensen mens

Ik ben computer vaardig, durf te proberen, leer snel, redelijk technisch inzicht.
Ik heb ervaring met MS Word, Excel en kan werken met Powerpoint.
Daarnaast heb ik ervaring met HR-SAP (verzuimsignaal en verwerken beoordelingscyclus), Avaya, Accountview

Eigenschappen

Sociaal, doorzettingsvermogen, klantgericht, samenwerken/ teamplayer, taalvaardig/ communicatief, leergierig/ leervermogen, mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, oplossings- en resultaatgericht, flexibel, enthousiast, humor, mensen mens

Ik ben computer vaardig, durf te proberen, leer snel, redelijk technisch inzicht.
Ik heb ervaring met MS Word, Excel en kan werken met Powerpoint.
Daarnaast heb ik ervaring met HR-SAP (verzuimsignaal en verwerken beoordelingscyclus), Avaya, Accountview

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: Teamleider (bij voorkeur op een klantcontactcentrum)
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden