• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Juni 2014 – heden Eigenaar Marrone Coaching en Advies.

Marrone Coaching en Advies biedt ondersteuning op het gebied van personeelsmanagement, het verzorgen en onderhouden van personeelsadministratie, ondersteuning en adviseur voor lijnmanagers, begeleiding bij langdurig verzuim en werving en selectie.
Daarnaast begeleidt Marrone Coaching en Advies individuele personen of kleine groepen bij verandertrajecten binnen organisaties.
Interimmanagement en optreden als vertrouwenspersoon behoren ook tot de mogelijkheden.

Marrone Coaching en Advies onderscheidt zich door haar pragmatische en praktische benadering en is altijd op zoek naar de beste oplossing voor mens en organisatie. Met meer dan 20 jaar ervaring in een facilitaire omgeving een toegevoegde waarde in omgang en benadering van technisch en facilitair personeel.

Ervaring HR

Bijgedragen aan het tot stand komen van 1 Facility afdeling over de locaties heen. Input bij het vormen van de organisatie en opstellen van functieprofielen. Mijn rol en bedrage was ondersteuning en begeleiding van medewerkers na implementatie.
Mede initiator van implementatie front office Facility Management integraal naar Klantenservice. Instructie naar afdelingsmanagers met betrekking tot nieuwe werkwijze front office. Ondersteuning en coaching van medewerkers in nieuwe werkwijze.
Deelname aan project “klantgerichter werken door medewerkers Facility Management”.
Vervanging van HR adviseur tijdens zwangerschap.
Medeverantwoordelijk voor de aantrekking van tijdelijk logistiek personeel tijdens vakantieperiodes. Vastlegging en rapportage bij langdurig verzuim.


2007 – heden (senior)Planner Facility Management , FloraHolland Rijnsburg

Adviseren van afdelingsmanager op het gebied van HR op tactisch en operationeel niveau.
Beantwoorden van en adviseren in vraagstukken van de medewerkers binnen het HR-werkveld. Aanspreekpunt en beheerder van ARBO en VCA. Ervaring in het werven en selecteren van personeel, het opstellen van contracten en het monitoren/ begeleiden van verzuimgesprekken.
Medewerkers Facilitaire afdeling adviseren, coachen en ontwikkelen in verschillende verandertrajecten waaronder de mutatie van 3 FM afdelingen naar 1 FM afdeling en in het klantgerichter werken.

Verantwoordelijk voor de work-flow en planning van technisch en facilitair personeel (eventueel inhuren van personeel).
Samen met de klant maken van afspraken betreffende de planning van werkzaamheden. Verantwoordelijk voor het bewaken en controleren van nakoming van de planning. Operationeel aansturen van medewerkers facilitair management. Deelname aan diverse projecten zowel op vestiging als op concernniveau. Veel contact met leveranciers en (onder)aannemers met betrekking tot uitvoering van opdrachten.


2000 – 2007 Chef Technische Dienst, FloraHolland Rijnsburg

Functionele leiding over de Technische Dienst. Budget- en beleidsverantwoordelijke.
Verantwoordelijk voor het opstellen van het jaarplan van de afdeling.
Samen met het hoofd van de afdeling verantwoordelijk voor de in-,door- en uitstroom van personeel. Aanspreekpunt en beheerder van ARBO en VCA. Het houden van functionerings-, beoordelings-, ziekteverzuim- en reïntegratiegesprekken.
Begeleiden van projecten waarbij veel contact is met leveranciers, aannemers en klanten.


1994 – 2000 Planning en Organisatie Technische Dienst, FloraHolland Rijnsburg

Totale verantwoording voor de aanname en verwerking van de werkorders waarbij ik de operationele leiding had over de medewerkers van de Technische Dienst. Verzorgen van de juiste managementinformatie naar het hoofd van de afdeling (doorlooptijden werkorders, planning, kostenoverzichten etc.)

Werkervaring

Juni 2014 – heden Eigenaar Marrone Coaching en Advies.

Marrone Coaching en Advies biedt ondersteuning op het gebied van personeelsmanagement, het verzorgen en onderhouden van personeelsadministratie, ondersteuning en adviseur voor lijnmanagers, begeleiding bij langdurig verzuim en werving en selectie.
Daarnaast begeleidt Marrone Coaching en Advies individuele personen of kleine groepen bij verandertrajecten binnen organisaties.
Interimmanagement en optreden als vertrouwenspersoon behoren ook tot de mogelijkheden.

Marrone Coaching en Advies onderscheidt zich door haar pragmatische en praktische benadering en is altijd op zoek naar de beste oplossing voor mens en organisatie. Met meer dan 20 jaar ervaring in een facilitaire omgeving een toegevoegde waarde in omgang en benadering van technisch en facilitair personeel.

Ervaring HR

Bijgedragen aan het tot stand komen van 1 Facility afdeling over de locaties heen. Input bij het vormen van de organisatie en opstellen van functieprofielen. Mijn rol en bedrage was ondersteuning en begeleiding van medewerkers na implementatie.
Mede initiator van implementatie front office Facility Management integraal naar Klantenservice. Instructie naar afdelingsmanagers met betrekking tot nieuwe werkwijze front office. Ondersteuning en coaching van medewerkers in nieuwe werkwijze.
Deelname aan project “klantgerichter werken door medewerkers Facility Management”.
Vervanging van HR adviseur tijdens zwangerschap.
Medeverantwoordelijk voor de aantrekking van tijdelijk logistiek personeel tijdens vakantieperiodes. Vastlegging en rapportage bij langdurig verzuim.


2007 – heden (senior)Planner Facility Management , FloraHolland Rijnsburg

Adviseren van afdelingsmanager op het gebied van HR op tactisch en operationeel niveau.
Beantwoorden van en adviseren in vraagstukken van de medewerkers binnen het HR-werkveld. Aanspreekpunt en beheerder van ARBO en VCA. Ervaring in het werven en selecteren van personeel, het opstellen van contracten en het monitoren/ begeleiden van verzuimgesprekken.
Medewerkers Facilitaire afdeling adviseren, coachen en ontwikkelen in verschillende verandertrajecten waaronder de mutatie van 3 FM afdelingen naar 1 FM afdeling en in het klantgerichter werken.

Verantwoordelijk voor de work-flow en planning van technisch en facilitair personeel (eventueel inhuren van personeel).
Samen met de klant maken van afspraken betreffende de planning van werkzaamheden. Verantwoordelijk voor het bewaken en controleren van nakoming van de planning. Operationeel aansturen van medewerkers facilitair management. Deelname aan diverse projecten zowel op vestiging als op concernniveau. Veel contact met leveranciers en (onder)aannemers met betrekking tot uitvoering van opdrachten.


2000 – 2007 Chef Technische Dienst, FloraHolland Rijnsburg

Functionele leiding over de Technische Dienst. Budget- en beleidsverantwoordelijke.
Verantwoordelijk voor het opstellen van het jaarplan van de afdeling.
Samen met het hoofd van de afdeling verantwoordelijk voor de in-,door- en uitstroom van personeel. Aanspreekpunt en beheerder van ARBO en VCA. Het houden van functionerings-, beoordelings-, ziekteverzuim- en reïntegratiegesprekken.
Begeleiden van projecten waarbij veel contact is met leveranciers, aannemers en klanten.


1994 – 2000 Planning en Organisatie Technische Dienst, FloraHolland Rijnsburg

Totale verantwoording voor de aanname en verwerking van de werkorders waarbij ik de operationele leiding had over de medewerkers van de Technische Dienst. Verzorgen van de juiste managementinformatie naar het hoofd van de afdeling (doorlooptijden werkorders, planning, kostenoverzichten etc.)

Lees meer

Opleiding

2014 – 2015 Bedrijfspsychologie
2014 Praktische Psychologie.
2007 – 2010 Bachelor Personeel & Arbeid, 3-jarige deeltijdstudie aan de hogeschool Leiden
1998 – 1999 Bedrijfsorganisatie
1994 – 1995 Middle management
1990 – 1994 MTS WTB
1983 – 1985 LTS C niveau, Louis de Colignyschool in Katwijk
1979 – 1983 MAVO D niveau, Juliana Mavo in Katwijk

Opleiding

2014 – 2015 Bedrijfspsychologie
2014 Praktische Psychologie.
2007 – 2010 Bachelor Personeel & Arbeid, 3-jarige deeltijdstudie aan de hogeschool Leiden
1998 – 1999 Bedrijfsorganisatie
1994 – 1995 Middle management
1990 – 1994 MTS WTB
1983 – 1985 LTS C niveau, Louis de Colignyschool in Katwijk
1979 – 1983 MAVO D niveau, Juliana Mavo in Katwijk

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Italiaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed), Italiaans (Goed)

Hobby's & interesses

Talen, lezen, voetbal en Italië

Hobby's & interesses

Talen, lezen, voetbal en Italië

Eigenschappen

Ik ben te kenmerken als iemand die van pragmatische en praktische oplossingen houdt, integer is, goede communicatieve vaardigheden heeft en zich gemakkelijk door alle lagen van de organisatie beweegt

Eigenschappen

Ik ben te kenmerken als iemand die van pragmatische en praktische oplossingen houdt, integer is, goede communicatieve vaardigheden heeft en zich gemakkelijk door alle lagen van de organisatie beweegt

Mijn actuele situatie

  • Functie: Intercedent
  • Sector: Techniek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: Personeelsmanager
  • Functie: Intercedent
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Interim, Freelance, ZZP
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten