• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring


Juni 2014-Mei 2015

Backoffice medewerker
FNV Bondgenoten

Werkzaamheden:
• Leden aanmelden en uitschrijven
• Informatie opvragen bij leden en andere bonden
• Overige mutaties verwerken (adres/persoonsgegevens wijzigingen, afvoerreden verwerken enz.)
• Postverwerking en klachtenafhandeling


februari 2014- mei 2015

Administratief medewerker
De Amersfoortse Verzekeringen

Werkzaamheden:
• Naverrekenen van WGA producten en verzuimverzekeringen
• Overige mutaties (adregegevens wijzigen, lijsten aanvullen, controleren en beoordelen etc.)

november 2013- februari 2014

Backoffice medewerker
Fondsenbeheer Nederland (onderdeel Rabo Vastgoedgroep), afdeling: Controlling & Treasury

Werkzaamheden:
• Verwerken van de facturen in het systeem en archiveren
• Inboeken van betalingen en archiveren

april 2012- juni 2013
Leerarbeidsplaats, Medewerker Infrastructuur
Gemeente Katwijk, afdeling: Openbare Werken

Werkzaamheden:
• Het verwerken van verkeersgegevens in Excel ten behoeve van het jaarlijkse verkeersrapport
• Het uitvoeren van een evaluatieonderzoek naar de herinrichting van de Hoofdstraat in de gemeente Katwijk (scriptie). De Hoofdstraat is in 2011 heringericht naar aanleiding van klachten van omwonenden over trilling en geluidsoverlast. In het evaluatieonderzoek wordt beoordeeld of de inrichting voldoet aan de uitgangspunten van de gemeente en/of het gebruik een positieve bijdrage heeft geleverd aan de ruimtelijke kwaliteit en verkeersveiligheid

aug. 2011-maart 2012
Stagiair Stedelijk Beheer
Gemeente Amersfoort, afdeling: Stedelijk Beheer

Werkzaamheden:
• Opstellen plan van aanpak ten behoeve van project naar afschaffen van de kapvergunning
• Correspondentie verzorgen richting burgers en bedrijven.
• Gemeentelijke verordening opstellen
• Raadsvragen beantwoorden

sept. 2008- mei 2010
Polismedewerker
Achmea, Zwolle, opdrachtgever: TPS

Werkzaamheden:
• Mutaties invoeren in het systeem (Betaal,-relatie, aanmeldingen o.a.)
• Correspondentie verzorgen (mail, brief en telefoon)
• Complexe aanvragen behandeld de klant infomeren

Werkervaring

Werkervaring


Juni 2014-Mei 2015

Backoffice medewerker
FNV Bondgenoten

Werkzaamheden:
• Leden aanmelden en uitschrijven
• Informatie opvragen bij leden en andere bonden
• Overige mutaties verwerken (adres/persoonsgegevens wijzigingen, afvoerreden verwerken enz.)
• Postverwerking en klachtenafhandeling


februari 2014- mei 2015

Administratief medewerker
De Amersfoortse Verzekeringen

Werkzaamheden:
• Naverrekenen van WGA producten en verzuimverzekeringen
• Overige mutaties (adregegevens wijzigen, lijsten aanvullen, controleren en beoordelen etc.)

november 2013- februari 2014

Backoffice medewerker
Fondsenbeheer Nederland (onderdeel Rabo Vastgoedgroep), afdeling: Controlling & Treasury

Werkzaamheden:
• Verwerken van de facturen in het systeem en archiveren
• Inboeken van betalingen en archiveren

april 2012- juni 2013
Leerarbeidsplaats, Medewerker Infrastructuur
Gemeente Katwijk, afdeling: Openbare Werken

Werkzaamheden:
• Het verwerken van verkeersgegevens in Excel ten behoeve van het jaarlijkse verkeersrapport
• Het uitvoeren van een evaluatieonderzoek naar de herinrichting van de Hoofdstraat in de gemeente Katwijk (scriptie). De Hoofdstraat is in 2011 heringericht naar aanleiding van klachten van omwonenden over trilling en geluidsoverlast. In het evaluatieonderzoek wordt beoordeeld of de inrichting voldoet aan de uitgangspunten van de gemeente en/of het gebruik een positieve bijdrage heeft geleverd aan de ruimtelijke kwaliteit en verkeersveiligheid

aug. 2011-maart 2012
Stagiair Stedelijk Beheer
Gemeente Amersfoort, afdeling: Stedelijk Beheer

Werkzaamheden:
• Opstellen plan van aanpak ten behoeve van project naar afschaffen van de kapvergunning
• Correspondentie verzorgen richting burgers en bedrijven.
• Gemeentelijke verordening opstellen
• Raadsvragen beantwoorden

sept. 2008- mei 2010
Polismedewerker
Achmea, Zwolle, opdrachtgever: TPS

Werkzaamheden:
• Mutaties invoeren in het systeem (Betaal,-relatie, aanmeldingen o.a.)
• Correspondentie verzorgen (mail, brief en telefoon)
• Complexe aanvragen behandeld de klant infomeren

Lees meer

Opleiding

Opleidingen
2010-2013 HBO Bestuurskunde diploma behaald, de Haagse Hogeschool Den Haag, Titel: BC.
2011-2013 Afstudeerrichting: Management in de Publieke Ruimte (MPR), Certificaat CROW
2009 WFT Basis diploma behaald, NIBE SVV
2006 – 2008 HBO Bestuurskunde Propedeuse behaald, Hogeschool Avans, ’s-Hertogenbosch
2004 – 2006 HAVO Profiel Economie & Maatschappij diploma behaald, Farel College Amersfoort

Opleiding

Opleidingen
2010-2013 HBO Bestuurskunde diploma behaald, de Haagse Hogeschool Den Haag, Titel: BC.
2011-2013 Afstudeerrichting: Management in de Publieke Ruimte (MPR), Certificaat CROW
2009 WFT Basis diploma behaald, NIBE SVV
2006 – 2008 HBO Bestuurskunde Propedeuse behaald, Hogeschool Avans, ’s-Hertogenbosch
2004 – 2006 HAVO Profiel Economie & Maatschappij diploma behaald, Farel College Amersfoort

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Hobby’s/interesses

• Politiek en maatschappelijk geïnteresseerd
• Voetbal, tennis, hardlopen en fitness

Hobby's & interesses

Hobby’s/interesses

• Politiek en maatschappelijk geïnteresseerd
• Voetbal, tennis, hardlopen en fitness

Eigenschappen

U vindt in mij een professional die resultaatgericht te werk gaat. Dit uit zich o.a. in het opleggen van doelen/’targets’ waar ik doegericht naar toe werk. Ik ben flexibel in mijn werkzaamheden en neem initiatief om processen binnen de organisatie te verbeteren. Anderen omschrijven mij als betrouwbaar, hard werkend, gedreven en leergierig

Eigenschappen

U vindt in mij een professional die resultaatgericht te werk gaat. Dit uit zich o.a. in het opleggen van doelen/’targets’ waar ik doegericht naar toe werk. Ik ben flexibel in mijn werkzaamheden en neem initiatief om processen binnen de organisatie te verbeteren. Anderen omschrijven mij als betrouwbaar, hard werkend, gedreven en leergierig

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Reizen & Recreatie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, WIA, Wajong of doelgroepregister
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten