• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Schindler Liften B.V. Den Haag
Sales Assistant (januari 2007-maart 2015)
Het assisteren van de sales manager en supervisor op het financieel en administratief gebied ten behoeve van de nieuwbouw projecten en grote renovatie opdrachten. Verantwoordelijk voor het tijdig invoeren van nieuwe offerte aanvragen in diverse systemen en deze opvolgen.
Opdrachten beoordelen op financiële risico’s en facturatieafspraken ten behoeve van het tijdig kunnen factureren en innen van de termijnfacturen. De contractuele afspraken vertalen in het SAP systeem zodat de opeenvolgende processen foutloos kunnen plaatsvinden. Verder verantwoordelijk voor het verwerken van meer/minderwerken. Aanvragen en administratief verwerken van bankgaranties, uitvoerdersbonnen, manurenregisters en liftkeuringen. Aanmaken van inkooporders en het bemannen van de helpdesk.

Schindler Liften B.V. Den Haag
Facturist (februari 2002-december 2006)
Factureren van nieuwbouw projecten en grote en kleine renovatie opdrachten. In het offertestadium verkopers adviseren met facturatie/betaalschema’s. Het systeem aanpassen aan de hand van de overeengekomen afspraken zodat er tijdig en correct gefactureerd kan worden. Verantwoordelijk voor het aanvragen en administreren van bankgaranties, uitvoerdersbonnen en manuren registers. Het maandelijks boeken van de opleverlijst (omzet) van balans naar resultaten rekening en diverse voorzieningen. Verder incidenteel collega’s vervangen van de debiteuren en crediteuren administratie.

ASC Benelux B.V. Voorburg
Medewerker Financiële Administratie (december 2001)
Controleren, coderen en invoeren van inkoopfacturen. Beantwoorden van vragen inzake crediteurenbeheer. Maken van verkoopfacturen en het bijhouden van de debiteurenadministratie.

Berenschot Euro Management Utrecht
Medewerker Financiële Administratie (mei 2000-november 2001)
Controleren, coderen en invoeren van declaraties van consultants en het bijhouden van de crediteuren administratie. Beantwoorden van vragen in verband met het niet vergoeden van bepaalde ingediende kosten. Maken van declaraties naar opdrachtgever ( Europese Commissie) en het bijhouden van de debiteuren administratie. Vervaardigen van diverse financiële informatie ten behoeve van de interne projectadministratie.

Werkervaring

Schindler Liften B.V. Den Haag
Sales Assistant (januari 2007-maart 2015)
Het assisteren van de sales manager en supervisor op het financieel en administratief gebied ten behoeve van de nieuwbouw projecten en grote renovatie opdrachten. Verantwoordelijk voor het tijdig invoeren van nieuwe offerte aanvragen in diverse systemen en deze opvolgen.
Opdrachten beoordelen op financiële risico’s en facturatieafspraken ten behoeve van het tijdig kunnen factureren en innen van de termijnfacturen. De contractuele afspraken vertalen in het SAP systeem zodat de opeenvolgende processen foutloos kunnen plaatsvinden. Verder verantwoordelijk voor het verwerken van meer/minderwerken. Aanvragen en administratief verwerken van bankgaranties, uitvoerdersbonnen, manurenregisters en liftkeuringen. Aanmaken van inkooporders en het bemannen van de helpdesk.

Schindler Liften B.V. Den Haag
Facturist (februari 2002-december 2006)
Factureren van nieuwbouw projecten en grote en kleine renovatie opdrachten. In het offertestadium verkopers adviseren met facturatie/betaalschema’s. Het systeem aanpassen aan de hand van de overeengekomen afspraken zodat er tijdig en correct gefactureerd kan worden. Verantwoordelijk voor het aanvragen en administreren van bankgaranties, uitvoerdersbonnen en manuren registers. Het maandelijks boeken van de opleverlijst (omzet) van balans naar resultaten rekening en diverse voorzieningen. Verder incidenteel collega’s vervangen van de debiteuren en crediteuren administratie.

ASC Benelux B.V. Voorburg
Medewerker Financiële Administratie (december 2001)
Controleren, coderen en invoeren van inkoopfacturen. Beantwoorden van vragen inzake crediteurenbeheer. Maken van verkoopfacturen en het bijhouden van de debiteurenadministratie.

Berenschot Euro Management Utrecht
Medewerker Financiële Administratie (mei 2000-november 2001)
Controleren, coderen en invoeren van declaraties van consultants en het bijhouden van de crediteuren administratie. Beantwoorden van vragen in verband met het niet vergoeden van bepaalde ingediende kosten. Maken van declaraties naar opdrachtgever ( Europese Commissie) en het bijhouden van de debiteuren administratie. Vervaardigen van diverse financiële informatie ten behoeve van de interne projectadministratie.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen en cursussen
2014: Certificaat Veiligheid voor Operationeel Leidinggevende VCA.
2007: Certificaat SOL-module 1 Introductie in de lifttechniek.
2004: Certificaat SPD Bedrijfsadministratie module Algemene Economie,
Hogeschool Praehep te Rijswijk.
2000: MBO diploma, MEAO Bedrijfsadministratie, Arcus College te Heerlen.

Opleiding

Opleidingen en cursussen
2014: Certificaat Veiligheid voor Operationeel Leidinggevende VCA.
2007: Certificaat SOL-module 1 Introductie in de lifttechniek.
2004: Certificaat SPD Bedrijfsadministratie module Algemene Economie,
Hogeschool Praehep te Rijswijk.
2000: MBO diploma, MEAO Bedrijfsadministratie, Arcus College te Heerlen.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Goed), Duits (Matig), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed), Duits (Matig), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Nevenactiviteiten Voorzitter en penningmeester VVE
Vissen, zwemmen, fietsen en wandelen
Familie en vrienden

Hobby's & interesses

Nevenactiviteiten Voorzitter en penningmeester VVE
Vissen, zwemmen, fietsen en wandelen
Familie en vrienden

Eigenschappen

Profiel
Mijn naam is Roger Gardier. Ik werk graag in een functie waarin ik mijn financieel administratieve kwaliteiten kan benutten. Nauwkeurig, sociaal, leergierig, betrouwbaar en betrokken karakteriseren mij.
Ik ben communicatief en cijfermatig vaardig, gestructureerd en proactief. Verder ben ik flexibel en naast een echte teamspeler ben ik ook iemand die zelfstandig uitstekend kan functioneren.

Eigenschappen

Profiel
Mijn naam is Roger Gardier. Ik werk graag in een functie waarin ik mijn financieel administratieve kwaliteiten kan benutten. Nauwkeurig, sociaal, leergierig, betrouwbaar en betrokken karakteriseren mij.
Ik ben communicatief en cijfermatig vaardig, gestructureerd en proactief. Verder ben ik flexibel en naast een echte teamspeler ben ik ook iemand die zelfstandig uitstekend kan functioneren.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Techniek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: Financieel medewerker
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden