• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Loopbaan
2015 – 04/15 Unique Breda, Administratief Medewerker aannemen storingen
Veelvuldig telefonisch contact met bijvoorbeeld opzichters van woningcorporaties,huismeesters, particuliere voor het aannemen van verschillende storingen omtrent CV ketels/ verwarmingsinstallaties, beantwoorden van vragen en het inplannen van onderhoudsafspraken etc.
Inplannen monteurs en het verwerken van alle informatie in het Navision systeem.
Daarnaast het ontvangen en doorverbinden van alle inkomende gesprekken naar de verschillende afdelingen.

2014-2014 Randstad BV Gouda, medewerker afdeling inkoop/logistiek en planning
Alle voorkomende administratieve werkzaamheden.
Bewaken van leveringscondities en reclameren bij overschrijding. M.b.t. memo artikelen: traceren van juiste leverancier, prijs opvragen en bestellen. Beheren van administratie m.b.t. leveranciers en bijbehorende artikelbestanden met gegevens zoals contracten, prijsafspraken, condities etc. Onderhoud artikelbestand ERP systeem(artikel aanmaak, prijsonderhoud) Ondersteunen van de inkoper.
Daarnaast heb ik ook een deeltaak als planner van de montage medewerkers

2000 - 2013 Fri-Jado B.V., Etten Leur (koeltechnisch bedrijf)
Medewerker afdeling inkoop en montage planning
Alle voorkomende administratieve werkzaamheden.
Bestellen van vrijgegeven inkoopcomponenten(bij binnen- en buitenlandse leveranciers) en afstemmen van leverdata op productieplanning en verkoop van accessoires en spareparts. Bewaken van leveringscondities en reclameren bij overschrijding. M.b.t. memo artikelen: traceren van juiste leverancier, prijs opvragen en bestellen. Beheren van administratie m.b.t. leveranciers en bijbehorende artikelbestanden met gegevens zoals contracten, prijsafspraken, condities etc. Onderhoud artikelbestand ERP systeem(artikel aanmaak, prijsonderhoud) Ondersteunen van de inkoper.
Daarnaast heb ik ook een deeltaak als planner van de montage medewerkers. Ook verzorg ik de verwerking van de timesheets in het interne urenverantwoording systeem ten behoeve van de salarisadministratie.

1996 – 2000 Fri-Jado B.V.
Telefoniste / receptioniste

1990 – 1995 Fri-Jado B.V.
Administratief medewerkster afdeling Kwaliteit
Ondersteunde werkzaamheden voor Manager kwaliteit op het gebied van de introductie ISO normering

1987 – 1990 Fri-Jado B.V
Administratief medewerkster Typekamer
Administratief uitwerken en verwerken van offertes. Overige administratieve werkzaamheden.

1986 – 1987 Fri-Jado B.V.
Telefoniste / receptioniste
Telex bedienen.
Administratieve werkzaamheden.

1985 – 1985 Jan Bruijns Supermarkten, Zundert
Administratief Medewerkster
Diverse administratieve werkzaamheden en inkoop ondersteuning. Aannemen van telefoon en ontvangen van leveranciers.

1982 – 1984 Elizabeth verpleeghuis Breda
In Service Opleiding tot ziekenverzorgende

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Werkervaring

Loopbaan
2015 – 04/15 Unique Breda, Administratief Medewerker aannemen storingen
Veelvuldig telefonisch contact met bijvoorbeeld opzichters van woningcorporaties,huismeesters, particuliere voor het aannemen van verschillende storingen omtrent CV ketels/ verwarmingsinstallaties, beantwoorden van vragen en het inplannen van onderhoudsafspraken etc.
Inplannen monteurs en het verwerken van alle informatie in het Navision systeem.
Daarnaast het ontvangen en doorverbinden van alle inkomende gesprekken naar de verschillende afdelingen.

2014-2014 Randstad BV Gouda, medewerker afdeling inkoop/logistiek en planning
Alle voorkomende administratieve werkzaamheden.
Bewaken van leveringscondities en reclameren bij overschrijding. M.b.t. memo artikelen: traceren van juiste leverancier, prijs opvragen en bestellen. Beheren van administratie m.b.t. leveranciers en bijbehorende artikelbestanden met gegevens zoals contracten, prijsafspraken, condities etc. Onderhoud artikelbestand ERP systeem(artikel aanmaak, prijsonderhoud) Ondersteunen van de inkoper.
Daarnaast heb ik ook een deeltaak als planner van de montage medewerkers

2000 - 2013 Fri-Jado B.V., Etten Leur (koeltechnisch bedrijf)
Medewerker afdeling inkoop en montage planning
Alle voorkomende administratieve werkzaamheden.
Bestellen van vrijgegeven inkoopcomponenten(bij binnen- en buitenlandse leveranciers) en afstemmen van leverdata op productieplanning en verkoop van accessoires en spareparts. Bewaken van leveringscondities en reclameren bij overschrijding. M.b.t. memo artikelen: traceren van juiste leverancier, prijs opvragen en bestellen. Beheren van administratie m.b.t. leveranciers en bijbehorende artikelbestanden met gegevens zoals contracten, prijsafspraken, condities etc. Onderhoud artikelbestand ERP systeem(artikel aanmaak, prijsonderhoud) Ondersteunen van de inkoper.
Daarnaast heb ik ook een deeltaak als planner van de montage medewerkers. Ook verzorg ik de verwerking van de timesheets in het interne urenverantwoording systeem ten behoeve van de salarisadministratie.

1996 – 2000 Fri-Jado B.V.
Telefoniste / receptioniste

1990 – 1995 Fri-Jado B.V.
Administratief medewerkster afdeling Kwaliteit
Ondersteunde werkzaamheden voor Manager kwaliteit op het gebied van de introductie ISO normering

1987 – 1990 Fri-Jado B.V
Administratief medewerkster Typekamer
Administratief uitwerken en verwerken van offertes. Overige administratieve werkzaamheden.

1986 – 1987 Fri-Jado B.V.
Telefoniste / receptioniste
Telex bedienen.
Administratieve werkzaamheden.

1985 – 1985 Jan Bruijns Supermarkten, Zundert
Administratief Medewerkster
Diverse administratieve werkzaamheden en inkoop ondersteuning. Aannemen van telefoon en ontvangen van leveranciers.

1982 – 1984 Elizabeth verpleeghuis Breda
In Service Opleiding tot ziekenverzorgende

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lees meer

Opleiding

Opleidingen

2014 Basiskennis Calculatie, Fabius opleidingen

2013/2014 Basiskennis Boekhouden, Fabius opleidingen
bestaande uit: journaliseren, bijwerken(sub) grootboekrekeningen, werken met
AccountView boekhoudprogramma, presenteren/rapporten,theorie belastingen, sociale verzekeringen, ondernemingsvormen, E-bankieren, privacywetgeving, archiveren, theorie computer
boekhouden, verwerken van inkoop- en verkoopfacturen, boeken van bank- afschriften en kasmutaties, Diploma

2006 Interne opleiding ACTO Informatisering/MyProject
Basisfunctionaliteiten, Certificaat

2004 Cobra
Excel, Certificaat

2001 Schoevers
Vergadertechniek, Diploma

2001 Schoevers
Notuleren, Diploma

2000 ISBW
Management Assistente, Diploma

1982 Opleiding tot ziekenverzorgende, Elizabeth verpleeghuis Breda
Niet afgerond

1980 De Nieuwstraat
MBO – Inas – Diploma

1976-1980 LHNO Sprundel - Diploma

Opleiding

Opleidingen

2014 Basiskennis Calculatie, Fabius opleidingen

2013/2014 Basiskennis Boekhouden, Fabius opleidingen
bestaande uit: journaliseren, bijwerken(sub) grootboekrekeningen, werken met
AccountView boekhoudprogramma, presenteren/rapporten,theorie belastingen, sociale verzekeringen, ondernemingsvormen, E-bankieren, privacywetgeving, archiveren, theorie computer
boekhouden, verwerken van inkoop- en verkoopfacturen, boeken van bank- afschriften en kasmutaties, Diploma

2006 Interne opleiding ACTO Informatisering/MyProject
Basisfunctionaliteiten, Certificaat

2004 Cobra
Excel, Certificaat

2001 Schoevers
Vergadertechniek, Diploma

2001 Schoevers
Notuleren, Diploma

2000 ISBW
Management Assistente, Diploma

1982 Opleiding tot ziekenverzorgende, Elizabeth verpleeghuis Breda
Niet afgerond

1980 De Nieuwstraat
MBO – Inas – Diploma

1976-1980 LHNO Sprundel - Diploma

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Fietsen, lezen, wandelen, reizen.

Hobby's & interesses

Fietsen, lezen, wandelen, reizen.

Eigenschappen

nuchter, doener, betrokken, sociaal, eerlijk, betrouwbaar, geduldig, optimistisch
behulpzaam, loyaal, proactief, zelfstandig kunnen werken en in groepsverband, collegiaal.

Eigenschappen

nuchter, doener, betrokken, sociaal, eerlijk, betrouwbaar, geduldig, optimistisch
behulpzaam, loyaal, proactief, zelfstandig kunnen werken en in groepsverband, collegiaal.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Techniek
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten