• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring:
2015 -2015 UWV, klantadviseur afdeling WW. Het beantwoorden van vragen die
betrekking hebben op een WW uitkering en of vragen van werkzoekenden.

2013 -2014 KPN, medewerker klantenservice frontoffice zakelijk mobiel.
Het telefonisch te woord staan van de zakelijke klanten van de mobiele
telefonie. Voornamelijk factuurvragen, adviesgesprekken over
abonnementen eventueel verkoopgesprekken, klachtafhandeling

2013 – 2013 YEST modezaak
Verkoopmedewerkster kledingzaak.

2010 – 2013 Energiewacht, medewerker frontoffice.
Het telefonisch te woord staan van klanten, het aannemen van
storingen van centrale verwarming en of warm water klachten, eventueel de klanten
mondeling helpen en of storingen
vermelden in het klantsysteem zodat monteurs aangestuurd kunnen worden.
Daarnaast nog verwerken van binnenkomende mails en faxen met opdrachten van
voornamelijk woningbouwverenigingen.

2008 – 2009 IKEA Nederland, CCCN, medewerker frontoffice.
Het telefonisch te woord staan van klanten van het landelijk
Informatienummer (klantenservice) van Ikea, o.a. klachtenafhandeling
en serviceverlening.


1999 – 2008 SNT Callcenter. Operator voor gemiddeld 30 opdrachtgevers.
Voornamelijk ervaring in inbound telefoonverkeer en werkte met diverse klantbestanden en web-applicaties.

1980 – 1992 Winkelmedewerker bij De Boer supermarkten.
Alle voorkomende werkzaamheden in een supermarkt,
(kassa, waaronder ook hoofdkas beheer, versafdelingen, bestellingen
plaatsen)
De laatste 3 jaren afdelingschef AGF en alle bijkomende werk-
zaamheden om een afdeling er uitmuntend er uit te laten zien.

Werkervaring

Werkervaring:
2015 -2015 UWV, klantadviseur afdeling WW. Het beantwoorden van vragen die
betrekking hebben op een WW uitkering en of vragen van werkzoekenden.

2013 -2014 KPN, medewerker klantenservice frontoffice zakelijk mobiel.
Het telefonisch te woord staan van de zakelijke klanten van de mobiele
telefonie. Voornamelijk factuurvragen, adviesgesprekken over
abonnementen eventueel verkoopgesprekken, klachtafhandeling

2013 – 2013 YEST modezaak
Verkoopmedewerkster kledingzaak.

2010 – 2013 Energiewacht, medewerker frontoffice.
Het telefonisch te woord staan van klanten, het aannemen van
storingen van centrale verwarming en of warm water klachten, eventueel de klanten
mondeling helpen en of storingen
vermelden in het klantsysteem zodat monteurs aangestuurd kunnen worden.
Daarnaast nog verwerken van binnenkomende mails en faxen met opdrachten van
voornamelijk woningbouwverenigingen.

2008 – 2009 IKEA Nederland, CCCN, medewerker frontoffice.
Het telefonisch te woord staan van klanten van het landelijk
Informatienummer (klantenservice) van Ikea, o.a. klachtenafhandeling
en serviceverlening.


1999 – 2008 SNT Callcenter. Operator voor gemiddeld 30 opdrachtgevers.
Voornamelijk ervaring in inbound telefoonverkeer en werkte met diverse klantbestanden en web-applicaties.

1980 – 1992 Winkelmedewerker bij De Boer supermarkten.
Alle voorkomende werkzaamheden in een supermarkt,
(kassa, waaronder ook hoofdkas beheer, versafdelingen, bestellingen
plaatsen)
De laatste 3 jaren afdelingschef AGF en alle bijkomende werk-
zaamheden om een afdeling er uitmuntend er uit te laten zien.

Lees meer

Opleiding

2000 - 2002 Commercieel medewerker binnen dienst (Customer service 3 en Telebusiness 3)
1989 – 1989 Vakdiploma voor de handel in aardappelen groenten en fruit
1975 – 1980 Mavo

Opleiding

2000 - 2002 Commercieel medewerker binnen dienst (Customer service 3 en Telebusiness 3)
1989 – 1989 Vakdiploma voor de handel in aardappelen groenten en fruit
1975 – 1980 Mavo

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig)

Eigenschappen

Competenties:
Als persoon en medewerker ben ik open en oprecht.
Ik houd van duidelijkheid en weet graag waar ik aan toe ben.
Naast duidelijkheid houd ik ervan dat zaken praktisch en concreet zijn.
In de omgang ben ik enthousiast en betrouwbaar.
Daarnaast ben ik stressbestendig, sociaal, collegiaal , empatisch,
hulpvaardig, klantvriendelijk en maak me dingen snel eigen en kan met meerdere systemen tegelijk werken.

Eigenschappen

Competenties:
Als persoon en medewerker ben ik open en oprecht.
Ik houd van duidelijkheid en weet graag waar ik aan toe ben.
Naast duidelijkheid houd ik ervan dat zaken praktisch en concreet zijn.
In de omgang ben ik enthousiast en betrouwbaar.
Daarnaast ben ik stressbestendig, sociaal, collegiaal , empatisch,
hulpvaardig, klantvriendelijk en maak me dingen snel eigen en kan met meerdere systemen tegelijk werken.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Facilitair Medewerker, Facility Coördinator, Hoofd Facilitaire Zaken, Technisch Medewerker Facilitaire Dienst
  • Sector: Facilitaire Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Receptionist
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: < 1.750
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Yolanda van Dijk te bekijken