• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een ervaren ICT 1-ste en 2-de lijns supporter met ruim 9 jaar ervaring Waarvan de laatste jaren als workplanner, waar ik mijn communicatieve vaardigheden goed kon gebruiken. Ik ben toegewijde…

Persoonlijk

Ik ben een ervaren ICT 1-ste en 2-de lijns supporter met ruim 9 jaar ervaring
Waarvan de laatste jaren als workplanner, waar ik mijn communicatieve vaardigheden goed kon gebruiken.
Ik ben toegewijde doorzetter die klantgericht en flexibel de vraagstukken oplost.
Ik leer heel snel en ben in staat om zelfstandig en zorgvuldig de zaken op een praktische manier op te pakken binnen de gestelde tijd.
Ik heb ook een team leiding gegeven van ongeveer 10 a 20 man en vind eerlijkheid, collegialiteit en sfeer belangrijk. Tevens vind ik het leuk om iemand iets te leren of uit te leggen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Workplanner derde lijns support
08/2012 – 04/2014 Atos Origin, Eindhoven,
▪ Aanspreekpunt voor andere afdelingen om de taken zo snel en efficiënt mogelijk uit te voeren en in geval van urgentie samen zo snel mogelijk een oplossing te zoeken.
▪ Ik zorg ervoor dat de taken die de analisten uit voeren juist en op tijd uitgevoerd worden. Het maken van roosters zodat er een volledige en voldoende bezetting is gedurende de openingstijden van de verschillende contracten die wij behandelen. Het opvangen van de overige taken van de teamleader in zijn afwezigheid. En natuurlijk draag ik zorg voor het team zodat het team optimaal functioneert.

Workplanner 2-de lijn / Analist 2-de lijns
08/2010 – 08/2012 Atos Origin, Eindhoven,
▪ Na nog geen half jaar pure Analist 2-de lijns te zijn geweest is er gevraagd om daarnaast Workplanner 2-de lijn te worden, de taak als workplanner werd steeds groter en uiteindelijk een bijna volledige functie.
▪ Ik zorg ervoor dat de taken die de analisten uit voeren juist en op tijd uitgevoerd worden. Projectmatig verbeteringen doorvoeren waardoor de analysten sneller en efficiënter hun taken kunnen uitvoeren, natuurlijk hoort overleg plegen en testen ook bij deze werkzaamheden. Het maken van roosters zodat er een volledige en voldoende bezetting is gedurende de openingstijden van de verschillende contracten die wij behandelen. Het opvangen van de overige taken van de teamleader in zijn afwezigheid. En natuurlijk draag ik zorg voor het team zodat het team optimaal functioneert. Tevens voer ik als het erg druk is ook nog de werkzaamheden uit van de werkervaring hieronder.

Ondersteuning van de servicedesk / proces coördinator
10/2005 - 8/2010 Atos Origin, Eindhoven,
▪ Ondersteuning van de servicedesk o.a. het bijhouden werkinstructies en onderhoud van de werkplekken en alle aanverwante taken zoals regelen van account etc.
▪ Gedurende deze periode de functie van proces coördinator erbij gaan doen. O.a. klachten behandelen en op verzoek tickets controleren of deze zowel inhoudelijk en volgens procedure zijn aangemaakt
▪ Tevens het opzetten van een servicedesk vanwege outsourcing bij een bedrijf in Suriname voor wat betreft inwerken, monitoring en sturing.
▪ Het inrichten van nieuwe contracten, specifiek aangaande het gedeelte van de servicedesk. Dit houdt onder andere in gesprekken voeren met de algemeen projectmanager, voormalige servicedesk van het nieuwe contract enz. Tevens er voor zorgen dat alle tools en werkinstructies beschikbaar zijn zodat het contract goed ondersteund kan worden.

Helpdesk mdw 1-ste lijns met oplossend vermogen
3/2004 - 10/2005 Atos Origin, Eindhoven,
▪ Het oplossen en inleggen (registratie tool USD) van problemen via telefoon en SMS (remote tool) , betreffende desktop, kantoor applicaties, usermanagement, inbelfaciliteiten en VPN

Helpdeskmedewerker 2-de lijns
7/2002 - 12/2003 ABN AMRO BANK, Breda,
▪ Het ondersteunen van gebruikers per telefoon en op de werkplek. Tevens het inrichten en plaatsen van hardware.
Helpdeskmedewerker 1-ste en 2-de lijns
1/2000 - 5/2002 Tas Infrastructure Management / Pink Roccade IT Management, Zoetermeer (detachering),
▪ Interne opleiding gehad met o.a. telefoontraining en klantgericht werken.

Werkervaring

Workplanner derde lijns support
08/2012 – 04/2014 Atos Origin, Eindhoven,
▪ Aanspreekpunt voor andere afdelingen om de taken zo snel en efficiënt mogelijk uit te voeren en in geval van urgentie samen zo snel mogelijk een oplossing te zoeken.
▪ Ik zorg ervoor dat de taken die de analisten uit voeren juist en op tijd uitgevoerd worden. Het maken van roosters zodat er een volledige en voldoende bezetting is gedurende de openingstijden van de verschillende contracten die wij behandelen. Het opvangen van de overige taken van de teamleader in zijn afwezigheid. En natuurlijk draag ik zorg voor het team zodat het team optimaal functioneert.

Workplanner 2-de lijn / Analist 2-de lijns
08/2010 – 08/2012 Atos Origin, Eindhoven,
▪ Na nog geen half jaar pure Analist 2-de lijns te zijn geweest is er gevraagd om daarnaast Workplanner 2-de lijn te worden, de taak als workplanner werd steeds groter en uiteindelijk een bijna volledige functie.
▪ Ik zorg ervoor dat de taken die de analisten uit voeren juist en op tijd uitgevoerd worden. Projectmatig verbeteringen doorvoeren waardoor de analysten sneller en efficiënter hun taken kunnen uitvoeren, natuurlijk hoort overleg plegen en testen ook bij deze werkzaamheden. Het maken van roosters zodat er een volledige en voldoende bezetting is gedurende de openingstijden van de verschillende contracten die wij behandelen. Het opvangen van de overige taken van de teamleader in zijn afwezigheid. En natuurlijk draag ik zorg voor het team zodat het team optimaal functioneert. Tevens voer ik als het erg druk is ook nog de werkzaamheden uit van de werkervaring hieronder.

Ondersteuning van de servicedesk / proces coördinator
10/2005 - 8/2010 Atos Origin, Eindhoven,
▪ Ondersteuning van de servicedesk o.a. het bijhouden werkinstructies en onderhoud van de werkplekken en alle aanverwante taken zoals regelen van account etc.
▪ Gedurende deze periode de functie van proces coördinator erbij gaan doen. O.a. klachten behandelen en op verzoek tickets controleren of deze zowel inhoudelijk en volgens procedure zijn aangemaakt
▪ Tevens het opzetten van een servicedesk vanwege outsourcing bij een bedrijf in Suriname voor wat betreft inwerken, monitoring en sturing.
▪ Het inrichten van nieuwe contracten, specifiek aangaande het gedeelte van de servicedesk. Dit houdt onder andere in gesprekken voeren met de algemeen projectmanager, voormalige servicedesk van het nieuwe contract enz. Tevens er voor zorgen dat alle tools en werkinstructies beschikbaar zijn zodat het contract goed ondersteund kan worden.

Helpdesk mdw 1-ste lijns met oplossend vermogen
3/2004 - 10/2005 Atos Origin, Eindhoven,
▪ Het oplossen en inleggen (registratie tool USD) van problemen via telefoon en SMS (remote tool) , betreffende desktop, kantoor applicaties, usermanagement, inbelfaciliteiten en VPN

Helpdeskmedewerker 2-de lijns
7/2002 - 12/2003 ABN AMRO BANK, Breda,
▪ Het ondersteunen van gebruikers per telefoon en op de werkplek. Tevens het inrichten en plaatsen van hardware.
Helpdeskmedewerker 1-ste en 2-de lijns
1/2000 - 5/2002 Tas Infrastructure Management / Pink Roccade IT Management, Zoetermeer (detachering),
▪ Interne opleiding gehad met o.a. telefoontraining en klantgericht werken.

Lees meer

Opleiding

8/2013 Training “de gevoelige snaar” (communicatie), Garderen, Gelderland
▪ Training gevolgd via Horizon (Leusden)

8/2009 Prince 2 Intern Atos
▪ Certificaat

11/2005 Actiegericht Leidinggeven, Den Dolder, Utrecht
▪ Certificaat
▪ Aan de hand van concrete opdrachten (deels in de buitenlucht) oefenen in de rol als leidinggevende. Tijdens de training ook regelmatig de rol vervullen van medewerker of observator. Daardoor een beter zicht krijgen op het effect van het gedrag als leidinggevende op medewerkers. Ook ervaren hoe het is om als medewerker op verschillende manieren 'geleid' te worden.

2/2000 ITIL foundation, Bunschoten, Utrecht
▪ Certificaat▪

Opleiding

8/2013 Training “de gevoelige snaar” (communicatie), Garderen, Gelderland
▪ Training gevolgd via Horizon (Leusden)

8/2009 Prince 2 Intern Atos
▪ Certificaat

11/2005 Actiegericht Leidinggeven, Den Dolder, Utrecht
▪ Certificaat
▪ Aan de hand van concrete opdrachten (deels in de buitenlucht) oefenen in de rol als leidinggevende. Tijdens de training ook regelmatig de rol vervullen van medewerker of observator. Daardoor een beter zicht krijgen op het effect van het gedrag als leidinggevende op medewerkers. Ook ervaren hoe het is om als medewerker op verschillende manieren 'geleid' te worden.

2/2000 ITIL foundation, Bunschoten, Utrecht
▪ Certificaat▪

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Parachutespringen (in ruste)

Hobby's & interesses

Parachutespringen (in ruste)

Eigenschappen

Doorzetter
Klantgericht
Flexibel
Leergierig
Praktisch

Eigenschappen

Doorzetter
Klantgericht
Flexibel
Leergierig
Praktisch

Mijn actuele situatie

  • Functie: Programmeur
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Sector: ICT
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Paul Bos te bekijken

Mijn documenten