• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2013- mei 2014 Informant Belastingtelefoon. Het beantwoorden van klantvragen inzake inkomstenbelasting.

2005 -2013 KPN Contact callcenter-agent afd. ADSL en Digitenne.
Naast het zelfstandig afhandelen van klantcontacten, gesprekken inluisteren en beoordelen van collega agents conform COPC normering.
Het begeleiden en coachen van agents met als doelstelling
de gesprekstechniek op de afdelingen KPN Digitenne en ADSL op een hoger niveau te brengen qua klanttevredenheid en efficiency.
Daarnaast ook het per mail het behandelen van inkomende klantcontacten. Overcompleet in verband met reorganisatie per 01-11-2013.

1998 – 2005 SNT Enschede: Callcenter-agent afd. Factuurservice alsmede het inluisteren van gesprekken volgens C.O.P.C. norm en het begeleiden van agents met betrekking tot gesprekstechniek op de afdeling Factuurservice.

1987 – 2005 KPN Telecom: Operator informatiecentrum 0900-8008 /118. Het verstrekken van informatie over telefoonnummers binnenland. Gedurende deze functie zitting gehad in een landelijke commissie in het kader van veranderingen ten behoeve van de dienst.

1978 – 1986 Directie-secretaresse van de algemeen directeur van Rabobank Hengelo (O.).
Het notuleren van vergaderingen, beantwoorden telefoon-centrale, receptiewerkzaamheden, postbehandeling, het uitwerken van correspondentie.

1977 – 1978 Kas- en baliemedewerkster Rabobank Hengelo (O.)

Werkervaring

2013- mei 2014 Informant Belastingtelefoon. Het beantwoorden van klantvragen inzake inkomstenbelasting.

2005 -2013 KPN Contact callcenter-agent afd. ADSL en Digitenne.
Naast het zelfstandig afhandelen van klantcontacten, gesprekken inluisteren en beoordelen van collega agents conform COPC normering.
Het begeleiden en coachen van agents met als doelstelling
de gesprekstechniek op de afdelingen KPN Digitenne en ADSL op een hoger niveau te brengen qua klanttevredenheid en efficiency.
Daarnaast ook het per mail het behandelen van inkomende klantcontacten. Overcompleet in verband met reorganisatie per 01-11-2013.

1998 – 2005 SNT Enschede: Callcenter-agent afd. Factuurservice alsmede het inluisteren van gesprekken volgens C.O.P.C. norm en het begeleiden van agents met betrekking tot gesprekstechniek op de afdeling Factuurservice.

1987 – 2005 KPN Telecom: Operator informatiecentrum 0900-8008 /118. Het verstrekken van informatie over telefoonnummers binnenland. Gedurende deze functie zitting gehad in een landelijke commissie in het kader van veranderingen ten behoeve van de dienst.

1978 – 1986 Directie-secretaresse van de algemeen directeur van Rabobank Hengelo (O.).
Het notuleren van vergaderingen, beantwoorden telefoon-centrale, receptiewerkzaamheden, postbehandeling, het uitwerken van correspondentie.

1977 – 1978 Kas- en baliemedewerkster Rabobank Hengelo (O.)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Bloemschikken, fotografie, lezen, reizen.

Hobby's & interesses

Bloemschikken, fotografie, lezen, reizen.

Eigenschappen

Ik ben een betrokken, zorgzame en behulpzame vrouw met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, doorzettings- en inlevingsvermogen. Ik ben direct maar met respect voor de ander. In mijn werk ben ik punctueel. Afspraken nakomen vind ik belangrijk. Ik houd van afwisseling, uitdaging, zelfstandigheid, openheid en eerlijkheid op mijn werk.

Eigenschappen

Ik ben een betrokken, zorgzame en behulpzame vrouw met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, doorzettings- en inlevingsvermogen. Ik ben direct maar met respect voor de ander. In mijn werk ben ik punctueel. Afspraken nakomen vind ik belangrijk. Ik houd van afwisseling, uitdaging, zelfstandigheid, openheid en eerlijkheid op mijn werk.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 2 maanden

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Yvonne Verdonk te bekijken

Mijn documenten