• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring:

Maart 2014 - Organisatie: Gemeente Groningen,
september 2014 afdeling: Shared Service Center
Functie: HR Beheerder
Taken:
 beheren van de personeelsgegevens evenals uitvoeren van mutaties voor het salarissysteem.
 aanspreekpunt voor medewerkers met betrekking tot rechtspositionele aspecten.
 geven van algemene arbeidsvoorwaardelijke informatie

Juli 2007 - LTCA (Lotsy Training Coaching Advies)
heden
Trainingen:
 Communicatieve vaardigheden,
 klantgedreven werken,
 teambuilding,
 gesprekstechnieken,
Coaching:
 persoonlijke en organisatie-coaching, gericht op ontwikkeling en groei,

Zie ook:www.ltca.nl

April 2005 - Organisatie: gemeente Groningen, dienst Sociale Zaken en Werk,
juni 2007 afdeling Personeel en Organisatie
Functie: personeelsfunctionaris
Taken:
 aanspreekpunt voor de teamleiders
 adviseren over vraagstukken m.b.t. rechtspositie
 ziekteverzuim en re-integratie,
 werving- en selectietrajecten begeleiden en voeren
 voeren van arbeidsvoorwaardelijke gesprekken,
 contactpersoon voor organisaties buiten de gemeente

Juni 2001 - Organisatie: gemeente Groningen, dienst Sociale Zaken en Werk
april 2005 afdeling Personeel en Organisatie
Functie:: medewerker rechtspositie en informatie.
Taken:
 beheren van de personeelsgegevens evenals uitvoeren van mutaties voor het salarissysteem.
 aanspreekpunt voor medewerkers met betrekking tot rechtspositionele aspecten.
 geven van algemene arbeidsvoorwaardelijke informatie


Oktober 1999 - Lotsy Training en Advies
januari 2005 Functie: freelance trainer
Taken:
 het verzorgen van o.a. trainingen communicatieve vaardigheden en gesprekstechnieken bij het
callcenter van KPN Telecom zakelijke markt (vaste net) in Leeuwarden.
 trainingen gegeven bij KPN Mobile in Groningen (verkoop) en bij KPN Telecom vaste net in rayon
Noordoost (communicatieve vaardigheden en gesprekstechnieken).
 een deel van de opleiding tot bedrijfsleider bij Zeeman Textielsuper uitgevoerd.

Februari 1999 - Organisatie: KPN Telecom, Leeuwarden
oktober 1999 Functie: projectmedewerker
Lid van het implementatieteam van een nieuw op te zetten callcenter.
Taken:
 het meedenken over en meehelpen aan het opzetten van het basisstramien voor het operationele plan
van het callcenter.
 het geven van basisopleidingen en aanvullende opleidingen voor (nieuwe) teamleden van verschillende
afdelingen van het callcenter
 trainingen verzorgd voor het callcenter op het gebied van de communicatieve vaardigheden en
gesprekstechnieken.

Januari 1998 - Organisatie: KPN Telecom Groningen.
februari 1999 Functie: Trainer on the Job.
Taken:
 het trainen van medewerkers qua gesprekstechnieken, communicatieve en commerciële vaardigheden
op 3 verschillende afdelingen waar telefonisch opdrachten / vragen van klanten binnenkomen.
 trainingen stresshantering verzorgd. Op de afdelingen is het omgaan met stress en tijdsdruk een
belangrijk item.

Maart 1997 - Organisatie: KPN Telecom Groningen
januari 1998 Functie: Systeem- en procestrainer van de afdeling Telefonische Verkoop Sales
Consumenten (TVSC)
Taken:
 het trainen van nieuwe medewerkers in de te gebruiken systemen.
 voor een groep nieuwe medewerkers van 22 personen heb ik een opleidingsplan geschreven en
daarna, gedurende 1 maand, opleiding gegeven.
 aansluitend voor hen het algemene aanspreekpunt en begeleider geweest.
 troubleshooter voor alle procesvragen / problemen.


December 1994 - Organisatie: KPN Telecom
maart 1997 Functie: klantadviseur / verkoper Consumentenmarkt. (TVSC)
Taken:
 het analyseren van de klantwens, adviseren en informeren van (potentiële) klanten in de
consumentenmarkt.
 verkoop van apparatuur en diensten van KPN Telecom passend bij de behoefte van de klant.

Juli 1994- Organisatie: KPN Telecom Klantenservice Mobiele Communicatie.
december 1994 Functie: administratief medewerker indienststelling
Taken:
 het in dienst stellen van, en doorvoeren van mutaties voor mobiele telefoonaansluitingen.

April 1992- Organisatie: ABN AMRO Bank Groningen
november 1993 Functie: medewerker kas/balie
Taken:
 kashandelingen uitvoeren zoals opnames, stortingen, vreemde valuta, uitgeven van travellercheques,
kas opmaken, ondersteunen centrale kas.

Werkervaring

Werkervaring:

Maart 2014 - Organisatie: Gemeente Groningen,
september 2014 afdeling: Shared Service Center
Functie: HR Beheerder
Taken:
 beheren van de personeelsgegevens evenals uitvoeren van mutaties voor het salarissysteem.
 aanspreekpunt voor medewerkers met betrekking tot rechtspositionele aspecten.
 geven van algemene arbeidsvoorwaardelijke informatie

Juli 2007 - LTCA (Lotsy Training Coaching Advies)
heden
Trainingen:
 Communicatieve vaardigheden,
 klantgedreven werken,
 teambuilding,
 gesprekstechnieken,
Coaching:
 persoonlijke en organisatie-coaching, gericht op ontwikkeling en groei,

Zie ook:www.ltca.nl

April 2005 - Organisatie: gemeente Groningen, dienst Sociale Zaken en Werk,
juni 2007 afdeling Personeel en Organisatie
Functie: personeelsfunctionaris
Taken:
 aanspreekpunt voor de teamleiders
 adviseren over vraagstukken m.b.t. rechtspositie
 ziekteverzuim en re-integratie,
 werving- en selectietrajecten begeleiden en voeren
 voeren van arbeidsvoorwaardelijke gesprekken,
 contactpersoon voor organisaties buiten de gemeente

Juni 2001 - Organisatie: gemeente Groningen, dienst Sociale Zaken en Werk
april 2005 afdeling Personeel en Organisatie
Functie:: medewerker rechtspositie en informatie.
Taken:
 beheren van de personeelsgegevens evenals uitvoeren van mutaties voor het salarissysteem.
 aanspreekpunt voor medewerkers met betrekking tot rechtspositionele aspecten.
 geven van algemene arbeidsvoorwaardelijke informatie


Oktober 1999 - Lotsy Training en Advies
januari 2005 Functie: freelance trainer
Taken:
 het verzorgen van o.a. trainingen communicatieve vaardigheden en gesprekstechnieken bij het
callcenter van KPN Telecom zakelijke markt (vaste net) in Leeuwarden.
 trainingen gegeven bij KPN Mobile in Groningen (verkoop) en bij KPN Telecom vaste net in rayon
Noordoost (communicatieve vaardigheden en gesprekstechnieken).
 een deel van de opleiding tot bedrijfsleider bij Zeeman Textielsuper uitgevoerd.

Februari 1999 - Organisatie: KPN Telecom, Leeuwarden
oktober 1999 Functie: projectmedewerker
Lid van het implementatieteam van een nieuw op te zetten callcenter.
Taken:
 het meedenken over en meehelpen aan het opzetten van het basisstramien voor het operationele plan
van het callcenter.
 het geven van basisopleidingen en aanvullende opleidingen voor (nieuwe) teamleden van verschillende
afdelingen van het callcenter
 trainingen verzorgd voor het callcenter op het gebied van de communicatieve vaardigheden en
gesprekstechnieken.

Januari 1998 - Organisatie: KPN Telecom Groningen.
februari 1999 Functie: Trainer on the Job.
Taken:
 het trainen van medewerkers qua gesprekstechnieken, communicatieve en commerciële vaardigheden
op 3 verschillende afdelingen waar telefonisch opdrachten / vragen van klanten binnenkomen.
 trainingen stresshantering verzorgd. Op de afdelingen is het omgaan met stress en tijdsdruk een
belangrijk item.

Maart 1997 - Organisatie: KPN Telecom Groningen
januari 1998 Functie: Systeem- en procestrainer van de afdeling Telefonische Verkoop Sales
Consumenten (TVSC)
Taken:
 het trainen van nieuwe medewerkers in de te gebruiken systemen.
 voor een groep nieuwe medewerkers van 22 personen heb ik een opleidingsplan geschreven en
daarna, gedurende 1 maand, opleiding gegeven.
 aansluitend voor hen het algemene aanspreekpunt en begeleider geweest.
 troubleshooter voor alle procesvragen / problemen.


December 1994 - Organisatie: KPN Telecom
maart 1997 Functie: klantadviseur / verkoper Consumentenmarkt. (TVSC)
Taken:
 het analyseren van de klantwens, adviseren en informeren van (potentiële) klanten in de
consumentenmarkt.
 verkoop van apparatuur en diensten van KPN Telecom passend bij de behoefte van de klant.

Juli 1994- Organisatie: KPN Telecom Klantenservice Mobiele Communicatie.
december 1994 Functie: administratief medewerker indienststelling
Taken:
 het in dienst stellen van, en doorvoeren van mutaties voor mobiele telefoonaansluitingen.

April 1992- Organisatie: ABN AMRO Bank Groningen
november 1993 Functie: medewerker kas/balie
Taken:
 kashandelingen uitvoeren zoals opnames, stortingen, vreemde valuta, uitgeven van travellercheques,
kas opmaken, ondersteunen centrale kas.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen:

2006-2007* Opleiding transformationeel trainer/coach Instituut Orbis, post HBO, Niekerk
1989-1991 HEAO-CE Hanzehogeschool Groningen
1987-1989* MDS-C School voor Commercieel Onderwijs, Groningen
1986-1987 Diëtetiek Hanzehogeschool Groningen
1979-1986* HAVO / OSG De Groene Driehoek te Hoogeveen
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Duits,
Economie, Scheikunde, Biologie

( * = diploma behaald)


Cursussen:

2011 Intellectueel Eigendom
2011 NTI-NLP Master Practitioner, Limmen
2010 NTI-NLP Practitioner, Limmen
1998 Opleiding Trainer on the Job KPN Telecom
1997 Opleiding Gastdocent KPN Telecom
1995-1996 Bedrijfskunde / PBNA (deelcertificaat)

Opleiding

Opleidingen:

2006-2007* Opleiding transformationeel trainer/coach Instituut Orbis, post HBO, Niekerk
1989-1991 HEAO-CE Hanzehogeschool Groningen
1987-1989* MDS-C School voor Commercieel Onderwijs, Groningen
1986-1987 Diëtetiek Hanzehogeschool Groningen
1979-1986* HAVO / OSG De Groene Driehoek te Hoogeveen
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Duits,
Economie, Scheikunde, Biologie

( * = diploma behaald)


Cursussen:

2011 Intellectueel Eigendom
2011 NTI-NLP Master Practitioner, Limmen
2010 NTI-NLP Practitioner, Limmen
1998 Opleiding Trainer on the Job KPN Telecom
1997 Opleiding Gastdocent KPN Telecom
1995-1996 Bedrijfskunde / PBNA (deelcertificaat)

Lees meer

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed)

Hobby's & interesses

Reizen, koken, muziek, skaten, lezen

Hobby's & interesses

Reizen, koken, muziek, skaten, lezen

Eigenschappen

Op persoonlijk niveau heb ik geleerd om handelen vanuit belemmeringen en bedreigingen om te zetten naar handelen vanuit mogelijkheden en kansen. Dit heeft mij veel kracht gegeven. Het kunnen inzetten van die kracht geef ik mee aan anderen.
Ik ben een goed luisteraar en vragensteller, mijn analytische vaardigheden zijn goed aanwezig en ik houd ervan om een project gedegen voor te bereiden en goed af te ronden. Mijn rust en empathisch vermogen maken dat men mij snel vertrouwt. Met mijn enthousiasme kan ik mensen motiveren om verandering teweeg te brengen en door te zetten

Eigenschappen

Op persoonlijk niveau heb ik geleerd om handelen vanuit belemmeringen en bedreigingen om te zetten naar handelen vanuit mogelijkheden en kansen. Dit heeft mij veel kracht gegeven. Het kunnen inzetten van die kracht geef ik mee aan anderen.
Ik ben een goed luisteraar en vragensteller, mijn analytische vaardigheden zijn goed aanwezig en ik houd ervan om een project gedegen voor te bereiden en goed af te ronden. Mijn rust en empathisch vermogen maken dat men mij snel vertrouwt. Met mijn enthousiasme kan ik mensen motiveren om verandering teweeg te brengen en door te zetten

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Consultant
  • Sector: Onderwijs
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Trainingscoördinator
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, ZZP
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden