• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een ervaren callcentermedewerkster inbound, ik ben op zoek naar een baan in een callcenter of klantenservice, Ik ben zeer klantvriendelijk. Ik kan werken in teamverband maar ook zelfstandig, ik…

Persoonlijk

Ik ben een ervaren callcentermedewerkster inbound, ik ben op zoek naar een baan in een callcenter of klantenservice, Ik ben zeer klantvriendelijk. Ik kan werken in teamverband maar ook zelfstandig, ik kan goed met mensen omgaan en heb een groot inlevingsvermogen. Verder kan ik flexibel werken, avonden zijn ook geen probleem

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

31-01-2014 tot en met 02-08-2015.
Belastingdienst Apeldoorn
Functie: Callcentermedewerkster 1e en 2e lijn inbound.
Afdeling is opgezet n.a.v. de nieuwe wetgeving inzake 1 bankrekeningnummer.
Werkzaamheden: Mensen telefonisch informeren over de nieuwe wetgeving in het kader van 1 bankrekeningnummer voor teruggave van inkomstenbelasting, toeslagen en de zorgverzekeringswet, het verwerken van de administratie in de systemen.

01-06-2012 tot en met 01-03- 2013
Van Bruggen Adviesgroep Apeldoorn
Functie: Callcentermedewerkster: inkomende telefoon beantwoorden. Klanten bellen na aanmelding mail en internet, afspraken maken voor adviseurs hypotheken, lijsten nabellen, kwaliteitsonderzoeken.

01-01-2010 tot en met 10-01-2011
Optima Forma Epe
Functie: Medewerkster Team Arbeid, cliënten begeleiden voor een jaar die vanuit een uitkering terugkeren naar een betaalde baan, De werkzaamheden bestaan o.a. uit administratieve taken en het begeleiden en coachen van personen in een groep en individuele gesprekken. Bedrijven benaderen voor vrijwilligerswerk voor cliënten om werk ervaring op te doen.

10-06-2009 tot en met 31-12-2009
Optima Forma Epe
Functie:Baliemedewerkster: telefoon opnemen, afspraken maken voor patiënten fysiotherapie en voor cliënten voor de andere afdelingen.

01-05-2008 tot en met 31-12-2008
HBS Holding ( waaronder Callcenter de Veluwe)
Functie:Telefonistes werven en selecteren. Sollicitatiegesprekken voeren en administratie hiervan afhandelen. Facturen maken. Administratie van het callcenter de Veluwe verwerken. Contacten onderhouden met telefonistes die gedetacheerd zijn bij Callcenter in Apeldoorn. Bij de andere B.V.'s van de werkgever ondersteuning geven aan collega's.

11-06-2007 tot en met 31-03-2008
Inzetbureau Epe
Functie Telefoniste/ receptioniste met coachende en begeleidende taken. Selectie en werving telefonistes waaronder vervoersbedrijf en later callcenter de Veluwe.

19 februari 2007 tot en met 01 juni 2007
Belastingdienst Apeldoorn:
Functie Callcentermedewerkster inbound: voor ondernemers, buitenlandse BTW nummers verifiëren en verwerken met computer.

27 Oktober 1999 t/m 01 december 2006
Trigion Teleservices te Apeldoorn (voorheen Prened Services):
Functie Callcentermedewerkster inbound :
Werkzaamheden voor diverse bedrijven in geheel Nederland zoals het aannemen en afhandelen van storingsmeldingen, alarmeringen, calamiteiten, sollicitatielijnen, oproepen kraamverzorgsters, thuiszorg, afmeldingen van computertechnici wanneer ze klaar zijn met hun werkzaamheden, aanmelden en afmelden overwerkers, aannemen van koel-en bier storingen en bestellingen voor restaurants en bedrijven, aannemen ziekmeldingen en vervanging regelen van medewerkers Trigion voor verschillende vestigingen. Meldingen aannemen en afhandelen woningbouwverenigingen. Na kantoortijden receptiediensten op afstand. Noodtelefoon voor de offshore booreilanden aannemen en afhandelen meestal in het Engels. Ook storingen via email en fax afhandelen.

Werkervaring

31-01-2014 tot en met 02-08-2015.
Belastingdienst Apeldoorn
Functie: Callcentermedewerkster 1e en 2e lijn inbound.
Afdeling is opgezet n.a.v. de nieuwe wetgeving inzake 1 bankrekeningnummer.
Werkzaamheden: Mensen telefonisch informeren over de nieuwe wetgeving in het kader van 1 bankrekeningnummer voor teruggave van inkomstenbelasting, toeslagen en de zorgverzekeringswet, het verwerken van de administratie in de systemen.

01-06-2012 tot en met 01-03- 2013
Van Bruggen Adviesgroep Apeldoorn
Functie: Callcentermedewerkster: inkomende telefoon beantwoorden. Klanten bellen na aanmelding mail en internet, afspraken maken voor adviseurs hypotheken, lijsten nabellen, kwaliteitsonderzoeken.

01-01-2010 tot en met 10-01-2011
Optima Forma Epe
Functie: Medewerkster Team Arbeid, cliënten begeleiden voor een jaar die vanuit een uitkering terugkeren naar een betaalde baan, De werkzaamheden bestaan o.a. uit administratieve taken en het begeleiden en coachen van personen in een groep en individuele gesprekken. Bedrijven benaderen voor vrijwilligerswerk voor cliënten om werk ervaring op te doen.

10-06-2009 tot en met 31-12-2009
Optima Forma Epe
Functie:Baliemedewerkster: telefoon opnemen, afspraken maken voor patiënten fysiotherapie en voor cliënten voor de andere afdelingen.

01-05-2008 tot en met 31-12-2008
HBS Holding ( waaronder Callcenter de Veluwe)
Functie:Telefonistes werven en selecteren. Sollicitatiegesprekken voeren en administratie hiervan afhandelen. Facturen maken. Administratie van het callcenter de Veluwe verwerken. Contacten onderhouden met telefonistes die gedetacheerd zijn bij Callcenter in Apeldoorn. Bij de andere B.V.'s van de werkgever ondersteuning geven aan collega's.

11-06-2007 tot en met 31-03-2008
Inzetbureau Epe
Functie Telefoniste/ receptioniste met coachende en begeleidende taken. Selectie en werving telefonistes waaronder vervoersbedrijf en later callcenter de Veluwe.

19 februari 2007 tot en met 01 juni 2007
Belastingdienst Apeldoorn:
Functie Callcentermedewerkster inbound: voor ondernemers, buitenlandse BTW nummers verifiëren en verwerken met computer.

27 Oktober 1999 t/m 01 december 2006
Trigion Teleservices te Apeldoorn (voorheen Prened Services):
Functie Callcentermedewerkster inbound :
Werkzaamheden voor diverse bedrijven in geheel Nederland zoals het aannemen en afhandelen van storingsmeldingen, alarmeringen, calamiteiten, sollicitatielijnen, oproepen kraamverzorgsters, thuiszorg, afmeldingen van computertechnici wanneer ze klaar zijn met hun werkzaamheden, aanmelden en afmelden overwerkers, aannemen van koel-en bier storingen en bestellingen voor restaurants en bedrijven, aannemen ziekmeldingen en vervanging regelen van medewerkers Trigion voor verschillende vestigingen. Meldingen aannemen en afhandelen woningbouwverenigingen. Na kantoortijden receptiediensten op afstand. Noodtelefoon voor de offshore booreilanden aannemen en afhandelen meestal in het Engels. Ook storingen via email en fax afhandelen.

Lees meer

Opleiding

Thuisstudie basisopleiding secretaresse: NHA 10 maanden NHA getuigschrift 2010
Secretariaatspraktijk.- Secretariële vaardigheden.- Pers en pr.- Planning en organisatie.
Archivering.- Elementaire kennis bedrijfseconomie

Telefoniste receptioniste LSSO MBO2 1999-2000 diploma
Telefoneren, toetsenbordvaardigheden, tekstverwerken, praktijkvaardigheden

Telefoontrainingen waaronder klantvriendelijkheid, hoe om te gaan met mensen,
omgaan met agressie, inzichten en afhandelen verschillende soorten meldingen met de computer

Mavo Nederlands en Engels D niveau certificaat 1993
LHNO diploma 1974

Opleiding

Thuisstudie basisopleiding secretaresse: NHA 10 maanden NHA getuigschrift 2010
Secretariaatspraktijk.- Secretariële vaardigheden.- Pers en pr.- Planning en organisatie.
Archivering.- Elementaire kennis bedrijfseconomie

Telefoniste receptioniste LSSO MBO2 1999-2000 diploma
Telefoneren, toetsenbordvaardigheden, tekstverwerken, praktijkvaardigheden

Telefoontrainingen waaronder klantvriendelijkheid, hoe om te gaan met mensen,
omgaan met agressie, inzichten en afhandelen verschillende soorten meldingen met de computer

Mavo Nederlands en Engels D niveau certificaat 1993
LHNO diploma 1974

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

lezen, computer, reizen

Hobby's & interesses

lezen, computer, reizen

Eigenschappen

betrouwbaar, vriendelijk, flexibel, stressbestendig

Eigenschappen

betrouwbaar, vriendelijk, flexibel, stressbestendig

Mijn actuele situatie

  • Functie: Financieel Adviseur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden