• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Projectmanager Communicatie
Wageningen Universiteit en Research (B2B en B2C)
November 2014 – heden (32 uur).
• Optimaal organiseren en begeleiden van communicatietrajecten;
• Sparringspartner voor Ministerie van EZ, Corporate Communicatie, onderzoekers en kenniscentra;
• Communicatieadvies strategisch plan, communicatieplannen schrijven, customer experience in kaart brengen;
• Projectmanagement films, animaties, interactieve pdf’s, brochures en events;
• Inzetten van social media, ontwikkelen van websites en apps;
• Timemanagement, projectmanagement, contacten met diverse leveranciers en producenten.

Senior Marketing Communicatie Adviseur
VWE voertuiginformatie en –documentatie in Utrecht (B2B en B2C).
December 2013 - augustus 2014 (32 uur, tijdelijke opdracht).
• Branding, positionering, ontwikkelen proposities, customer journey en persona’s voor het nieuwe merk Finnik;
• Brandbook opstellen voor diverse apps, marketingcommunicatieplan schrijven;
• Doorontwikkelen van (online) communicatiemiddelen;
• Projectleider bouw nieuw scalable platform voor diverse divices;
• Briefen, begeleiden en aansturen van externe partijen zoals reclamebureau, filmbureau, mediabureau, fotograaf en drukker;
• Productlancering voorbereiden, huisstijlbewaking, infographics persberichten en webteksten schrijven.

Senior Marketing Communicatie Adviseur
Zorgverzekeraar VGZ in Arnhem (B2B en B2C).
Oktober 2012 - augustus 2013 (32 uur, tijdelijke opdracht).
• Coachen 12 collega’s Team Marketingcommunicatie;
• Ontwikkelen, realiseren en adviseren over marketing-communicatiebeleid, marketingcommunicatieplan en activiteiten;
• Realiseren van marketingcommunicatiedoelstellingen;
• Opstellen en bewaken van marketingcommunicatie budget;
• Projecten en campagnes initiëren en coördineren;
• Organiseren van evenementen, IZA jubileumdagen (10.000 bezoekers in Openluchtmuseum) en interne MMC dag;

Marketing & Communicatie Coördinator
Logicx Mobiliteit BV, dochter van de ANWB in Apeldoorn (B2B).
September 2006 – september 2012 (32 uur).
• Schrijven van Marketingcommunicatieplan en Multimediaplan;
• Bewaken Marketingcommunicatie budget;
• Verantwoordelijk voor internet, intranet en social media;
• Organiseren van beurzen, klantendagen en personeelsdagen;
• Huisstijlbewaking en signing en styling van 20 vestigingen;
• Projectleider fleetmarking van 250 voertuigen;
• Back up Directie als woordvoerder landelijke en regionale pers;
• Adviseur met betrekking tot interne- en externe communicatie;
• Initiëren en onderhouden van contacten met reclamebureaus, fotografen, drukkers en overige toeleveranciers;
• Initiëren en ontwikkelen van nationale en internationale communicatie middelen (o.a. corporate brochures, corporate film, corporate bedrijfspresentatie en advertenties);

Communicatie Manager
Unipro B.V. marktleider kleefstoffen en kunstharsvloeren in Haaksbergen (B2B).
Juli 2000 – augustus 2006 (40 uur).
• Opstellen van een jaarlijks marketingcommunicatieplan, multimedia plan en bewaken van marketing services budget;
• Opzetten en uitvoeren van product communicatie waaronder introducties, verpakkingen, labels, free publicity;
• Projectleider evenementen organisatie waaronder internationale symposia, relatiedagen, beurzen, open dagen en product trainingen;
• Projectleider 6 nieuwe internetsites, e-marketing;
• Projectleider direct mail campagnes (database marketing);
• Adviseur met betrekking tot beleid en uitvoering interne- en externe communicatie en promotionele activiteiten;
• Initiëren en onderhouden van contacten met reclamebureaus, fotografen, drukkers en toeleveranciers in Europa;
• Ontwikkelen van nieuwe huisstijlen en huisstijlbewakingen;
• Initiëren en ontwikkelen van nationale en internationale communicatie middelen;
• Initiëren en onderhouden van contacten met en verstrekken van informatie aan afnemers, pers en andere stakeholders.

Advertising & Promotion Coördinator
Verosol Nederland B.V., marktleider zonwerend textiel in
Enschede (B2C).
September 1997 – juni 2000 (40 uur).
• Projectleider design textiel collectie met Nederlandse ontwerper Maarten Vrolijk;
• Samenstellen van textiel collecties en in-store retail communicatie;
• Organiseren en uitvoeren van beurzen, symposia, bedrijfspresentaties;
• Optimaliseren interne- en externe communicatie;
• Afleggen van interviews, contacten leggen met de vakpers.

Werkervaring

Projectmanager Communicatie
Wageningen Universiteit en Research (B2B en B2C)
November 2014 – heden (32 uur).
• Optimaal organiseren en begeleiden van communicatietrajecten;
• Sparringspartner voor Ministerie van EZ, Corporate Communicatie, onderzoekers en kenniscentra;
• Communicatieadvies strategisch plan, communicatieplannen schrijven, customer experience in kaart brengen;
• Projectmanagement films, animaties, interactieve pdf’s, brochures en events;
• Inzetten van social media, ontwikkelen van websites en apps;
• Timemanagement, projectmanagement, contacten met diverse leveranciers en producenten.

Senior Marketing Communicatie Adviseur
VWE voertuiginformatie en –documentatie in Utrecht (B2B en B2C).
December 2013 - augustus 2014 (32 uur, tijdelijke opdracht).
• Branding, positionering, ontwikkelen proposities, customer journey en persona’s voor het nieuwe merk Finnik;
• Brandbook opstellen voor diverse apps, marketingcommunicatieplan schrijven;
• Doorontwikkelen van (online) communicatiemiddelen;
• Projectleider bouw nieuw scalable platform voor diverse divices;
• Briefen, begeleiden en aansturen van externe partijen zoals reclamebureau, filmbureau, mediabureau, fotograaf en drukker;
• Productlancering voorbereiden, huisstijlbewaking, infographics persberichten en webteksten schrijven.

Senior Marketing Communicatie Adviseur
Zorgverzekeraar VGZ in Arnhem (B2B en B2C).
Oktober 2012 - augustus 2013 (32 uur, tijdelijke opdracht).
• Coachen 12 collega’s Team Marketingcommunicatie;
• Ontwikkelen, realiseren en adviseren over marketing-communicatiebeleid, marketingcommunicatieplan en activiteiten;
• Realiseren van marketingcommunicatiedoelstellingen;
• Opstellen en bewaken van marketingcommunicatie budget;
• Projecten en campagnes initiëren en coördineren;
• Organiseren van evenementen, IZA jubileumdagen (10.000 bezoekers in Openluchtmuseum) en interne MMC dag;

Marketing & Communicatie Coördinator
Logicx Mobiliteit BV, dochter van de ANWB in Apeldoorn (B2B).
September 2006 – september 2012 (32 uur).
• Schrijven van Marketingcommunicatieplan en Multimediaplan;
• Bewaken Marketingcommunicatie budget;
• Verantwoordelijk voor internet, intranet en social media;
• Organiseren van beurzen, klantendagen en personeelsdagen;
• Huisstijlbewaking en signing en styling van 20 vestigingen;
• Projectleider fleetmarking van 250 voertuigen;
• Back up Directie als woordvoerder landelijke en regionale pers;
• Adviseur met betrekking tot interne- en externe communicatie;
• Initiëren en onderhouden van contacten met reclamebureaus, fotografen, drukkers en overige toeleveranciers;
• Initiëren en ontwikkelen van nationale en internationale communicatie middelen (o.a. corporate brochures, corporate film, corporate bedrijfspresentatie en advertenties);

Communicatie Manager
Unipro B.V. marktleider kleefstoffen en kunstharsvloeren in Haaksbergen (B2B).
Juli 2000 – augustus 2006 (40 uur).
• Opstellen van een jaarlijks marketingcommunicatieplan, multimedia plan en bewaken van marketing services budget;
• Opzetten en uitvoeren van product communicatie waaronder introducties, verpakkingen, labels, free publicity;
• Projectleider evenementen organisatie waaronder internationale symposia, relatiedagen, beurzen, open dagen en product trainingen;
• Projectleider 6 nieuwe internetsites, e-marketing;
• Projectleider direct mail campagnes (database marketing);
• Adviseur met betrekking tot beleid en uitvoering interne- en externe communicatie en promotionele activiteiten;
• Initiëren en onderhouden van contacten met reclamebureaus, fotografen, drukkers en toeleveranciers in Europa;
• Ontwikkelen van nieuwe huisstijlen en huisstijlbewakingen;
• Initiëren en ontwikkelen van nationale en internationale communicatie middelen;
• Initiëren en onderhouden van contacten met en verstrekken van informatie aan afnemers, pers en andere stakeholders.

Advertising & Promotion Coördinator
Verosol Nederland B.V., marktleider zonwerend textiel in
Enschede (B2C).
September 1997 – juni 2000 (40 uur).
• Projectleider design textiel collectie met Nederlandse ontwerper Maarten Vrolijk;
• Samenstellen van textiel collecties en in-store retail communicatie;
• Organiseren en uitvoeren van beurzen, symposia, bedrijfspresentaties;
• Optimaliseren interne- en externe communicatie;
• Afleggen van interviews, contacten leggen met de vakpers.

Lees meer

Opleiding

Wittenborg College Deventer
Post HBO Marketing en Communicatie
1996 - 1997

Hogeschool Utrecht
Communicatie
1992 - 1996

MEAO Enschede
Secretarieel
1989 - 1992

Pius X MAVO
1985 - 1989

Opleiding

Wittenborg College Deventer
Post HBO Marketing en Communicatie
1996 - 1997

Hogeschool Utrecht
Communicatie
1992 - 1996

MEAO Enschede
Secretarieel
1989 - 1992

Pius X MAVO
1985 - 1989

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed)

Hobby's & interesses

Tijd doorbrengen met familie en vrienden, styling, avontuurlijke verre reizen, hockeyen, skiën, tuinieren en fotografie.

Hobby's & interesses

Tijd doorbrengen met familie en vrienden, styling, avontuurlijke verre reizen, hockeyen, skiën, tuinieren en fotografie.

Eigenschappen

De rode draad in mijn carrière vormt zich door dynamiek en mensen. Ik ben dol op de combinatie mensen, marketing en communicatie. Door mijn enthousiasme deel ik graag mijn kennis en sta open voor ideeën van anderen. Dit doe ik met een flinke dosis doorzettingsvermogen en humor.

Ik ben avontuurlijk en ondernemend ingesteld en erg betrokken bij mijn omgeving. Ik ben een harde werker, een mensenmens en werk graag samen. Daarnaast wordt ik gezien als een goede en betrouwbare sparringspartner. Ik werk doelgericht en inspireer graag mijn omgeving.

COMPETENTIES
Communicatief sterke teamplayer, positief ingesteld, enthousiast, creatief en open. Pragmaticus met sterk probleemoplossend karakter en commerciële instelling. Krachtige organisator in projecten met een gestructureerde aanpak.

Eigenschappen

De rode draad in mijn carrière vormt zich door dynamiek en mensen. Ik ben dol op de combinatie mensen, marketing en communicatie. Door mijn enthousiasme deel ik graag mijn kennis en sta open voor ideeën van anderen. Dit doe ik met een flinke dosis doorzettingsvermogen en humor.

Ik ben avontuurlijk en ondernemend ingesteld en erg betrokken bij mijn omgeving. Ik ben een harde werker, een mensenmens en werk graag samen. Daarnaast wordt ik gezien als een goede en betrouwbare sparringspartner. Ik werk doelgericht en inspireer graag mijn omgeving.

COMPETENTIES
Communicatief sterke teamplayer, positief ingesteld, enthousiast, creatief en open. Pragmaticus met sterk probleemoplossend karakter en commerciële instelling. Krachtige organisator in projecten met een gestructureerde aanpak.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Marketing Medewerker, Online Marketeer, PR Adviseur, PR Agent
  • Sector: Onderwijs
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 2 maanden

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Marketing Medewerker, Online Marketeer, PR Adviseur, PR Agent
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden