• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben op zoek naar een baan als projectmanager of projectmedewerker in de gezondheidszorg, bij de overheid, en/of in de non-profit, waarbij het naast inhoud ook gaat om verandering en bewustwording.…

Persoonlijk

Ik ben op zoek naar een baan als projectmanager of projectmedewerker in de gezondheidszorg, bij de overheid, en/of in de non-profit, waarbij het naast inhoud ook gaat om verandering en bewustwording. Graag zou ik naast rationele doelen ook een bijdrage aan menselijkheid en menswaardigheid willen leveren, en daarbij zowel mijn kennis en ervaring als projectmanager willen inzetten, als ook mijn ervaring als coach.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring

2011-heden Zelfstandig coach en dansdocent; didactisch docent en studentenbegeleider verbonden aan de School voor Biodanza Utrecht

2010 Sabbatical

2007-2009 Fondsenwerver Orbis Medisch en Zorgconcern, Sittard-Geleen
Verantwoordelijk voor het professioneel opzetten en uitvoeren van afdeling
Fondsenwerving en Sponsoring binnen projectbureau Additionele Gelden Orbis. Strategische plannen en projecten beschrijven en omzetten in Case for Support voor verschillende doelgroepen. Verantwoordelijk voor het verkrijgen van gelden op het gebied van vermogensfondsen, sponsoring en donateurs, concernbreed (in overleg met Raad van Bestuur).

Gerealiseerd: het opzetten en uitbouwen van een sponsorcarrousel op verschillende locaties binnen Orbis. Het organiseren en leiden van twee sponsorcampagnes: één voor het nieuwe ziekenhuis (gerealiseerd 100.000 Euro) en één voor Parc Hoogveld (innovatieve kijk op ouderenzorg gericht op ontwikkelen van wijkcommunity, gerealiseerd 500.000 Euro), inrichting database en BackOffice. Ook gerealiseerd: 1 miljoen euro (subsidie) op het gebied van veiligheid, toegezegd door de nationale overheid (juli 2009).

2003-2007 Projectmanager en adviseur Facilities, Orbis Medisch en Zorgconcern
Verantwoordelijk voor het leiden van projecten op concernniveau. Advies op het gebied van Facility Management in samenwerking met het primaire proces en het ontwikkelen van producten/diensten op het gebied van facilitaire dienstverlening, in het licht van de ontwikkeling van “het ziekenhuis van de 21e eeuw” (traject van 1999-2009). Primaire strategische aandachtsgebieden: communicatie, linnen, facility management (voornamelijk de ontwikkeling en transitie van productgericht naar vraaggestuurd werken (ketenzorg, klant centraal).

2001-2003 Stafmedewerker Facilities (adviseur directeur Facilities) Orbis Medisch en Zorgconcern.
Beleidsontwikkeling en advies op gebied van Facility Management.

1999-2001 Projectmedewerker Inkoop, Orbis Medisch en Zorgconcern (ziekenhuis, 9 zorgcentra, thuiszorgorganisatie, Hospice, GGZ, 6000 medewerkers).

1994-1997 Directieassistent bij Voerman International BV te Leidschendam, een internationaal georiënteerde verhuisorganisatie met o.a. vestigingen in Praag en Moskou.
Lid MT en verantwoordelijk voor communicatie, PR en marketing.

1988-1993 Tijdens studie secretaressebanen vervuld bij reisbureau en architectenbureau.

1986-1988 Activiteitenbegeleidster en assistent van directeur van Dagactiviteitencentrum Sparring voor lichamelijk gehandicapten (Scheveningen).

1986 stage Hotel des Indes, Den Haag.

Nevenactiviteiten
2000-2005 Assistent-trainer op vrijwillige basis bij diverse trainingen op het gebied van communicatie en persoonlijke ontwikkeling (Trainingcentrum De Schans, België).

1990- 1995 Als vrijwilliger gewerkt in de functie van Hoofd Huishouding op landgoed De Oxerhof (Deventer), bij verschillende evenementen en seminars. Aansturing van vrijwilligers op het gebied van linnenverzorging, maaltijden, schoonmaak.

Werkervaring

Werkervaring

2011-heden Zelfstandig coach en dansdocent; didactisch docent en studentenbegeleider verbonden aan de School voor Biodanza Utrecht

2010 Sabbatical

2007-2009 Fondsenwerver Orbis Medisch en Zorgconcern, Sittard-Geleen
Verantwoordelijk voor het professioneel opzetten en uitvoeren van afdeling
Fondsenwerving en Sponsoring binnen projectbureau Additionele Gelden Orbis. Strategische plannen en projecten beschrijven en omzetten in Case for Support voor verschillende doelgroepen. Verantwoordelijk voor het verkrijgen van gelden op het gebied van vermogensfondsen, sponsoring en donateurs, concernbreed (in overleg met Raad van Bestuur).

Gerealiseerd: het opzetten en uitbouwen van een sponsorcarrousel op verschillende locaties binnen Orbis. Het organiseren en leiden van twee sponsorcampagnes: één voor het nieuwe ziekenhuis (gerealiseerd 100.000 Euro) en één voor Parc Hoogveld (innovatieve kijk op ouderenzorg gericht op ontwikkelen van wijkcommunity, gerealiseerd 500.000 Euro), inrichting database en BackOffice. Ook gerealiseerd: 1 miljoen euro (subsidie) op het gebied van veiligheid, toegezegd door de nationale overheid (juli 2009).

2003-2007 Projectmanager en adviseur Facilities, Orbis Medisch en Zorgconcern
Verantwoordelijk voor het leiden van projecten op concernniveau. Advies op het gebied van Facility Management in samenwerking met het primaire proces en het ontwikkelen van producten/diensten op het gebied van facilitaire dienstverlening, in het licht van de ontwikkeling van “het ziekenhuis van de 21e eeuw” (traject van 1999-2009). Primaire strategische aandachtsgebieden: communicatie, linnen, facility management (voornamelijk de ontwikkeling en transitie van productgericht naar vraaggestuurd werken (ketenzorg, klant centraal).

2001-2003 Stafmedewerker Facilities (adviseur directeur Facilities) Orbis Medisch en Zorgconcern.
Beleidsontwikkeling en advies op gebied van Facility Management.

1999-2001 Projectmedewerker Inkoop, Orbis Medisch en Zorgconcern (ziekenhuis, 9 zorgcentra, thuiszorgorganisatie, Hospice, GGZ, 6000 medewerkers).

1994-1997 Directieassistent bij Voerman International BV te Leidschendam, een internationaal georiënteerde verhuisorganisatie met o.a. vestigingen in Praag en Moskou.
Lid MT en verantwoordelijk voor communicatie, PR en marketing.

1988-1993 Tijdens studie secretaressebanen vervuld bij reisbureau en architectenbureau.

1986-1988 Activiteitenbegeleidster en assistent van directeur van Dagactiviteitencentrum Sparring voor lichamelijk gehandicapten (Scheveningen).

1986 stage Hotel des Indes, Den Haag.

Nevenactiviteiten
2000-2005 Assistent-trainer op vrijwillige basis bij diverse trainingen op het gebied van communicatie en persoonlijke ontwikkeling (Trainingcentrum De Schans, België).

1990- 1995 Als vrijwilliger gewerkt in de functie van Hoofd Huishouding op landgoed De Oxerhof (Deventer), bij verschillende evenementen en seminars. Aansturing van vrijwilligers op het gebied van linnenverzorging, maaltijden, schoonmaak.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen

2006-2010 Opleiding tot dansdocent (op gebied van menselijke ontwikkeling), Rolando Toro School voor Biodanza Utrecht

1988-1993 Europese Studies, Universiteit van Amsterdam
Engels, Spaans, Rechten (bul behaald 1993)

1984-1986 Hogere Hotelschool, Den Haag

1977-1983 Diploma VWO-A, Rijksscholengemeenschap Schoonoord, Zeist
Nederlands, Engels, Frans, Duits, Geschiedenis, Economie I, Economie II

Trainingen/Cursussen
2012 Didactisch docent Biodanza (International Biocentric Foundation, Milaan)
2012 Maatgerichte coach training
2010 Training Biodanza in organisaties
2007-2008 Trainingen op gebied van sponsoring en fondsenwerving (strategie, organisatie, presentatie, database)
2006 Training Persoonlijke effectiviteit en communicatie
2005 Jaartraining Voelen Denken Doen; Basistraining Geweldloze Communicatie
2002 Interne training Projectmanagement (methode Van Wijnen e.a.)
2000 Training SAP
1994 Secretaresse Nederlands

Opleiding

Opleidingen

2006-2010 Opleiding tot dansdocent (op gebied van menselijke ontwikkeling), Rolando Toro School voor Biodanza Utrecht

1988-1993 Europese Studies, Universiteit van Amsterdam
Engels, Spaans, Rechten (bul behaald 1993)

1984-1986 Hogere Hotelschool, Den Haag

1977-1983 Diploma VWO-A, Rijksscholengemeenschap Schoonoord, Zeist
Nederlands, Engels, Frans, Duits, Geschiedenis, Economie I, Economie II

Trainingen/Cursussen
2012 Didactisch docent Biodanza (International Biocentric Foundation, Milaan)
2012 Maatgerichte coach training
2010 Training Biodanza in organisaties
2007-2008 Trainingen op gebied van sponsoring en fondsenwerving (strategie, organisatie, presentatie, database)
2006 Training Persoonlijke effectiviteit en communicatie
2005 Jaartraining Voelen Denken Doen; Basistraining Geweldloze Communicatie
2002 Interne training Projectmanagement (methode Van Wijnen e.a.)
2000 Training SAP
1994 Secretaresse Nederlands

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Tekenen, schilderen, wandelen, lezen, bewustwording- en veranderingsprocessen.

Hobby's & interesses

Tekenen, schilderen, wandelen, lezen, bewustwording- en veranderingsprocessen.

Eigenschappen

Profiel
- ruime ervaring met projectmatig en planmatig werken in de gezondheidszorg;
- goed in formuleren van beleid, managementrapportages, vertaling naar werkvloer;
- uitstekend in Nederlands en Engels;
- uitstekend organisatievermogen en analytisch vermogen;
- beheersing MS Office;
- uitstekende communicatieve vaardigheden, ervaring met communicatie naar interne/externe doelgroepen zowel in woord als geschrift;
- zowel autonoom als teamplayer;
- ervaren coach en procesbegeleider;
- WO denk en werkniveau;
- Out of the box.

Eigenschappen

Profiel
- ruime ervaring met projectmatig en planmatig werken in de gezondheidszorg;
- goed in formuleren van beleid, managementrapportages, vertaling naar werkvloer;
- uitstekend in Nederlands en Engels;
- uitstekend organisatievermogen en analytisch vermogen;
- beheersing MS Office;
- uitstekende communicatieve vaardigheden, ervaring met communicatie naar interne/externe doelgroepen zowel in woord als geschrift;
- zowel autonoom als teamplayer;
- ervaren coach en procesbegeleider;
- WO denk en werkniveau;
- Out of the box.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Reizen & Recreatie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Interim, Freelance, ZZP
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Monique Hoed te bekijken