• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben Shirley Raadgever. Ik ben 31 jaar en ik woon samen met mijn man en 4 paardjes in een prachtig buurtschap tussen Ommen en Hardenberg. Ik heb veel verschillende functies bekleed. Bijvoorbeeld:…

Persoonlijk

Ik ben Shirley Raadgever. Ik ben 31 jaar en ik woon samen met mijn man en 4 paardjes in een prachtig buurtschap tussen Ommen en Hardenberg.
Ik heb veel verschillende functies bekleed. Bijvoorbeeld: Pensioenspecialist, teamleider klantenservice en planner. Daarbij heb ik altijd veel klantcontact gehad en heb ik me bezig gehouden met procesverbeteringen. Ik zoek een baan waarbij ik klantcontact kan combineren met administratief werk en idealiter ook processen onder de loep kan nemen. Zodat deze op de klant afgestemd kunnen worden maar daarbij niet de visie van het bedrijf uit het oog te verliezen.
Wie heeft er een leuke uitdaging voor mij?

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

15 maart 2014 – 1 maart 2015
Planner persoonsgebonden budget
Achmea/Agis Zorgkantoor Zwolle
 plannen van afspraken voor 50 zorgconsulenten door het gehele land
 nabellen van PGB-houders om te vragen hoe het gaat met de zorg en het beheren van het PGB
December 2012 - maart 2014
Pensioenspecialist
Syntrus Achmea Pensioenbeheer De Meern
 dagelijkse planning van het gehele team (20fte)
 uitvoeren looncontroles
 coördineren aanleveren pensioengegevens via het nieuwe pensioensysteem
 telefonisch en schriftelijke behandeling van klantvragen
 verwerken van administratieve wijzigingen in diverse administratiesystemen
2010 - 2012
Pensioenspecialist Projectmedewerker
Syntrus Achmea Pensioenbeheer De Meern
 implementatie van een nieuw pensioensysteem voor 50.000 werkgevers mogelijk maken
 proces en systeem optimalisatie in nauwe samenwerking met IT
 nieuwe pensioensysteem intern onder de aandacht brengen en het verzorgen van opleidingen
 communicatie met accountants en werkgevers om het proces van aansluiting op het nieuwe pensioensysteem zo soepel mogelijk te laten verlopen
 ipad rapportage ontwikkeld samen met een externe partij om de voortgang van aansluiting te rapporteren intern en extern
 klanttevredenheidsonderzoek opzetten met een externe partij en de uitkomsten analyseren en verbetervoorstellen doorvoeren
 klachtenmanagement
1 maart 2009 - 2010
Medewerker pensioenadministratie
Syntrus Achmea Pensioenbeheer De Meern
 uitvoeren looncontroles
 coördineren van de uitvraag jaarloongegevens
 telefonisch en schriftelijk behandelen van klantvragen
 verwerken van administratieve wijzigingen in diverse administratiesystemen
1 maart 2008 tot 28 februari 2009
Teamcaptain Complaints Customer Service
Gouden Gids BV Amsterdam
 leiding geven aan 5 senior medewerkers die de klachten van de gehele organisatie afhandelden
 back-up van de teamcaptain helpdesk met 8 junior medewerkers
 afhandeling complexe klachten en bijwonen van comparities
2003 tot 1 maart 2009
Medewerker telsales, complaints, wijzigingen, en annuleringen
Goudengids BV Delft, Almere en Amsterdam
 telefonisch verkopen van advertenties aan bestaande en nieuwe klanten
 afhandeling klachten en 2e lijns telefoondienst
 administratieve verwerking van wijzigingen in advertenties en 1e lijns telefoondienst
 administratieve afhandeling van annuleringsverzoeken en 1e lijns telefoondienst
2000 tot 2003
Diverse functies
Diverse bedrijven rondom Breda
 telefonisch verkopen van loterijen
 horecamedewerker feesten en partijen bij onder andere tv studio’s, ministeries en voetbalstadions
 productie medewerker maken van displays
 telefonisch rappelleren zakelijke debiteuren
 medewerker dierenspeciaalzaak
Nevenactiviteit
2007 tot 28 februari 2009
Lid ondernemingsraad Gouden Gids BV
 tijdens de fusie tussen De Gouden Gids BV en De telefoongids BV gewerkt aan het sociaal plan en het harmoniseren van de arbeidsvoorwaarden
2015
Vrijwilligerswerk
 schilderen van een Bassie & Adriaan caravan voor cliënten van een zorginstelling

Werkervaring

15 maart 2014 – 1 maart 2015
Planner persoonsgebonden budget
Achmea/Agis Zorgkantoor Zwolle
 plannen van afspraken voor 50 zorgconsulenten door het gehele land
 nabellen van PGB-houders om te vragen hoe het gaat met de zorg en het beheren van het PGB
December 2012 - maart 2014
Pensioenspecialist
Syntrus Achmea Pensioenbeheer De Meern
 dagelijkse planning van het gehele team (20fte)
 uitvoeren looncontroles
 coördineren aanleveren pensioengegevens via het nieuwe pensioensysteem
 telefonisch en schriftelijke behandeling van klantvragen
 verwerken van administratieve wijzigingen in diverse administratiesystemen
2010 - 2012
Pensioenspecialist Projectmedewerker
Syntrus Achmea Pensioenbeheer De Meern
 implementatie van een nieuw pensioensysteem voor 50.000 werkgevers mogelijk maken
 proces en systeem optimalisatie in nauwe samenwerking met IT
 nieuwe pensioensysteem intern onder de aandacht brengen en het verzorgen van opleidingen
 communicatie met accountants en werkgevers om het proces van aansluiting op het nieuwe pensioensysteem zo soepel mogelijk te laten verlopen
 ipad rapportage ontwikkeld samen met een externe partij om de voortgang van aansluiting te rapporteren intern en extern
 klanttevredenheidsonderzoek opzetten met een externe partij en de uitkomsten analyseren en verbetervoorstellen doorvoeren
 klachtenmanagement
1 maart 2009 - 2010
Medewerker pensioenadministratie
Syntrus Achmea Pensioenbeheer De Meern
 uitvoeren looncontroles
 coördineren van de uitvraag jaarloongegevens
 telefonisch en schriftelijk behandelen van klantvragen
 verwerken van administratieve wijzigingen in diverse administratiesystemen
1 maart 2008 tot 28 februari 2009
Teamcaptain Complaints Customer Service
Gouden Gids BV Amsterdam
 leiding geven aan 5 senior medewerkers die de klachten van de gehele organisatie afhandelden
 back-up van de teamcaptain helpdesk met 8 junior medewerkers
 afhandeling complexe klachten en bijwonen van comparities
2003 tot 1 maart 2009
Medewerker telsales, complaints, wijzigingen, en annuleringen
Goudengids BV Delft, Almere en Amsterdam
 telefonisch verkopen van advertenties aan bestaande en nieuwe klanten
 afhandeling klachten en 2e lijns telefoondienst
 administratieve verwerking van wijzigingen in advertenties en 1e lijns telefoondienst
 administratieve afhandeling van annuleringsverzoeken en 1e lijns telefoondienst
2000 tot 2003
Diverse functies
Diverse bedrijven rondom Breda
 telefonisch verkopen van loterijen
 horecamedewerker feesten en partijen bij onder andere tv studio’s, ministeries en voetbalstadions
 productie medewerker maken van displays
 telefonisch rappelleren zakelijke debiteuren
 medewerker dierenspeciaalzaak
Nevenactiviteit
2007 tot 28 februari 2009
Lid ondernemingsraad Gouden Gids BV
 tijdens de fusie tussen De Gouden Gids BV en De telefoongids BV gewerkt aan het sociaal plan en het harmoniseren van de arbeidsvoorwaarden
2015
Vrijwilligerswerk
 schilderen van een Bassie & Adriaan caravan voor cliënten van een zorginstelling

Lees meer

Opleiding

SPO
2014 Collectieve Pensioenen
NCOI
2007 MBO Bedrijfskunde
AOC Princentuin
1996-2000
Richting dierenverzorging
Cursussen
2012-2013 Lean certificaten 1a t/m c
2010 Basis en vervolgcursus Excel
2008 Situationeel leidinggeven
2008 Mentale weerbaarheid voor leidinggevenden
2008 Beoordelingsgesprekken voeren
2007 Nieuwe spelling
2006 Basistraining Telsales
2005 Mentale weerbaarheid
2003 Basistraining Telsales
2001 Horecavaardigheden

Opleiding

SPO
2014 Collectieve Pensioenen
NCOI
2007 MBO Bedrijfskunde
AOC Princentuin
1996-2000
Richting dierenverzorging
Cursussen
2012-2013 Lean certificaten 1a t/m c
2010 Basis en vervolgcursus Excel
2008 Situationeel leidinggeven
2008 Mentale weerbaarheid voor leidinggevenden
2008 Beoordelingsgesprekken voeren
2007 Nieuwe spelling
2006 Basistraining Telsales
2005 Mentale weerbaarheid
2003 Basistraining Telsales
2001 Horecavaardigheden

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Paardrijden, lezen, klussen, tuinieren.

Hobby's & interesses

Paardrijden, lezen, klussen, tuinieren.

Eigenschappen

Mijn naam is Shirley, een mensenmens, klantgericht en vriendelijk. Ik ben geordend, gestructureerd en oplossingsgericht. Ik kan goed verkopen en blijf in mijn communicatie graag open en eerlijk. Zelfstandig of in teamverband, in beide voel ik mij prima thuis.
Ook niet onbelangrijk: ik beschik over een goede portie humor en heb nooit een ochtendhumeur!

Eigenschappen

Mijn naam is Shirley, een mensenmens, klantgericht en vriendelijk. Ik ben geordend, gestructureerd en oplossingsgericht. Ik kan goed verkopen en blijf in mijn communicatie graag open en eerlijk. Zelfstandig of in teamverband, in beide voel ik mij prima thuis.
Ook niet onbelangrijk: ik beschik over een goede portie humor en heb nooit een ochtendhumeur!

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Shirley Raadgever te bekijken