• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2013 – heden Officemanager/Projectmanager bij BRUG training en coaching in de Zorg
Taken; Managen van grote en kleine trainingsprojecten; inrichten en uitzetten van projectplannen en organisatie van alle benodigde zaken. Voorlichting en advisering van klanten en deelnemers over onze trajecten, publiciteitszaken, en uitvoer relatiemanagement. Organisatie van kleine seminars, operationele zaken en stand bemanning op grote congressen.
Alle operationele taken rondom het officemanagement: o.a. beheer website, publiciteitszaken, facturatie, algehele gang van zaken op kantoor, bestellingen;

2011 – 2012 Projectleider van EVC projecten key accounts, IPV/PIT te Den Bosch
Taken: inrichten en uitzetten van projectplannen, begeleiden klant en deelnemers aan EVC trajecten, helikopterview houden en bijsturen waar nodig, aansturen projectleden, contact onderhouden met externe trainers en assessoren, acteurs, erkende opleidingsinstituten, maar uiteraard ook met de klant en de deelnemers, facturering, verzorgen trainingsmateriaal, kwaliteitsbewaking, verstrekken van managementinformatie, overige kantoorwerkzaamheden, mentor junioren

2007 – 2011 Projectcoördinator van EVC projecten, IPV/PIT te Den Bosch
Taken: inrichten en uitzetten van projectplannen, begeleiden deelnemers aan EVC trajecten, aansturen projectleden, contact onderhouden met externe trainers en assessoren, acteurs, erkende opleidingsinstituten, maar uiteraard ook met de klant, facturering, verzorgen trainingsmateriaal, kwaliteitsbewaking en verstrekken van managementinformatie, overige kantoorwerkzaamheden en huur en verhuur locaties


Projectgroep Social Media

2004 – 2007 Medewerker Accountbureau, Bakkersland BV te Tilburg
Taken: organisatie, deelname en PR van beurzen in binnen- en buitenland, productmarketing, ondersteuning accountmanagement

2003 – 2004 Persoonlijke Assistent directeur Evenementen, Libéma te Rosmalen
Taken: opzetten van een nieuwe beursorganisatie en beurzen, begeleiden diverse uiteenlopende projecten ter bevordering van bezoekersaantallen, interne en externe publicaties en projectadministratie.





2002– 2003 Account en – Eventmanager, Het Land van Ooit Evenementen te Drunen
Taken: verkoop van evenementen aan consumenten en business to business, evenementenorganisatie (beurzen, productpresentaties, bruiloften, personeelsfeesten) onderhoud website en PR en marketing
Contract niet verlengd wegens opheffen afdeling Evenementen

2000- 2002 Officemanager, Art of Events Productions te Utrecht
Taken: algehele coördinatie op kantoor, commercie, begeleiding stagiaires, planning, marketing; Organisatie van evenementen, zoals beurzen, personeelsfeesten en openingen

Werkervaring

2013 – heden Officemanager/Projectmanager bij BRUG training en coaching in de Zorg
Taken; Managen van grote en kleine trainingsprojecten; inrichten en uitzetten van projectplannen en organisatie van alle benodigde zaken. Voorlichting en advisering van klanten en deelnemers over onze trajecten, publiciteitszaken, en uitvoer relatiemanagement. Organisatie van kleine seminars, operationele zaken en stand bemanning op grote congressen.
Alle operationele taken rondom het officemanagement: o.a. beheer website, publiciteitszaken, facturatie, algehele gang van zaken op kantoor, bestellingen;

2011 – 2012 Projectleider van EVC projecten key accounts, IPV/PIT te Den Bosch
Taken: inrichten en uitzetten van projectplannen, begeleiden klant en deelnemers aan EVC trajecten, helikopterview houden en bijsturen waar nodig, aansturen projectleden, contact onderhouden met externe trainers en assessoren, acteurs, erkende opleidingsinstituten, maar uiteraard ook met de klant en de deelnemers, facturering, verzorgen trainingsmateriaal, kwaliteitsbewaking, verstrekken van managementinformatie, overige kantoorwerkzaamheden, mentor junioren

2007 – 2011 Projectcoördinator van EVC projecten, IPV/PIT te Den Bosch
Taken: inrichten en uitzetten van projectplannen, begeleiden deelnemers aan EVC trajecten, aansturen projectleden, contact onderhouden met externe trainers en assessoren, acteurs, erkende opleidingsinstituten, maar uiteraard ook met de klant, facturering, verzorgen trainingsmateriaal, kwaliteitsbewaking en verstrekken van managementinformatie, overige kantoorwerkzaamheden en huur en verhuur locaties


Projectgroep Social Media

2004 – 2007 Medewerker Accountbureau, Bakkersland BV te Tilburg
Taken: organisatie, deelname en PR van beurzen in binnen- en buitenland, productmarketing, ondersteuning accountmanagement

2003 – 2004 Persoonlijke Assistent directeur Evenementen, Libéma te Rosmalen
Taken: opzetten van een nieuwe beursorganisatie en beurzen, begeleiden diverse uiteenlopende projecten ter bevordering van bezoekersaantallen, interne en externe publicaties en projectadministratie.





2002– 2003 Account en – Eventmanager, Het Land van Ooit Evenementen te Drunen
Taken: verkoop van evenementen aan consumenten en business to business, evenementenorganisatie (beurzen, productpresentaties, bruiloften, personeelsfeesten) onderhoud website en PR en marketing
Contract niet verlengd wegens opheffen afdeling Evenementen

2000- 2002 Officemanager, Art of Events Productions te Utrecht
Taken: algehele coördinatie op kantoor, commercie, begeleiding stagiaires, planning, marketing; Organisatie van evenementen, zoals beurzen, personeelsfeesten en openingen

Lees meer

Opleiding

1998-2001 Culturele Maatschappelijke vorming, afstudeerrichting Evenementen – projectmanagement, Hogeschool van Utrecht, Diploma behaald

Stage: Art of Events (Evenementenbureau te Utrecht), opdracht: o.a. organisatie bruiloft voor Quote 500 lid
Scriptieonderwerp: Hoe deelname aan culturele activiteiten van kinderen te bevorderen

1996-1997 PR en Marketing in de Evenementen- en projectorganisatie (op hbo-niveau), Schoevers te Eindhoven, Diploma behaald
Stage: rederij te Amsterdam, afdeling Marketing en Communicatie

1993-1996 Middelbaar Toeristisch en Recreatief Onderwijs (MTRO), Catharijne College te Utrecht, Diploma behaald
Stage: congresbureau SCEM te Tricht, organisatie- en hostesswerkzaamheden

1988-1993 Havo, Skinle College te Schijndel, Diploma behaald


2014 Positief beïnvloeden; live en telefonische acquisitie; Eigen regie; Coachingsvaardigheden; Effectief Leidinggeven

2008 – 2012 Effectief beïnvloeden, Accountmanagement in de praktijk, Leertraject Projectmanagement, Coachend Leidinggeven, Communicatie in en rondom projecten, Timemanagement, Klantgericht telefoneren, Slecht nieuws gesprekken voeren, Instituut Praktische Vaardigheden, Basistraining EVC, Kenniscentrum EVC, Sales trainingen

2007 – 1 maart 2008 Training Life coach, NHA; o.a. carrière, persoonlijke en financiële -coaching

Opleiding

1998-2001 Culturele Maatschappelijke vorming, afstudeerrichting Evenementen – projectmanagement, Hogeschool van Utrecht, Diploma behaald

Stage: Art of Events (Evenementenbureau te Utrecht), opdracht: o.a. organisatie bruiloft voor Quote 500 lid
Scriptieonderwerp: Hoe deelname aan culturele activiteiten van kinderen te bevorderen

1996-1997 PR en Marketing in de Evenementen- en projectorganisatie (op hbo-niveau), Schoevers te Eindhoven, Diploma behaald
Stage: rederij te Amsterdam, afdeling Marketing en Communicatie

1993-1996 Middelbaar Toeristisch en Recreatief Onderwijs (MTRO), Catharijne College te Utrecht, Diploma behaald
Stage: congresbureau SCEM te Tricht, organisatie- en hostesswerkzaamheden

1988-1993 Havo, Skinle College te Schijndel, Diploma behaald


2014 Positief beïnvloeden; live en telefonische acquisitie; Eigen regie; Coachingsvaardigheden; Effectief Leidinggeven

2008 – 2012 Effectief beïnvloeden, Accountmanagement in de praktijk, Leertraject Projectmanagement, Coachend Leidinggeven, Communicatie in en rondom projecten, Timemanagement, Klantgericht telefoneren, Slecht nieuws gesprekken voeren, Instituut Praktische Vaardigheden, Basistraining EVC, Kenniscentrum EVC, Sales trainingen

2007 – 1 maart 2008 Training Life coach, NHA; o.a. carrière, persoonlijke en financiële -coaching

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Theaterbezoek, sporten, reizen, lezen en saunabezoek

Hobby's & interesses

Theaterbezoek, sporten, reizen, lezen en saunabezoek

Eigenschappen

Uitstekende organisatorische, planmatige en communicatieve vaardigheden, enthousiast, leergierig, stressbestendig, ondernemend,100% inzet voor organisatie en klant, effectief en efficiënt kunnen werken, weet prioriteiten te stellen, vooruitziende blik, grote dosis daadkracht en oplossingsgerichtheid, accuraat, gestructureerd, helicopterview, in staat 2 stappen vooruit te denken, groot verantwoordelijkheidsgevoel en zelfstandigheid, flexibel en sociaal

Eigenschappen

Uitstekende organisatorische, planmatige en communicatieve vaardigheden, enthousiast, leergierig, stressbestendig, ondernemend,100% inzet voor organisatie en klant, effectief en efficiënt kunnen werken, weet prioriteiten te stellen, vooruitziende blik, grote dosis daadkracht en oplossingsgerichtheid, accuraat, gestructureerd, helicopterview, in staat 2 stappen vooruit te denken, groot verantwoordelijkheidsgevoel en zelfstandigheid, flexibel en sociaal

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Onderwijs
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Trainingscoördinator
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 0-8 uur, 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Anjo Kleene-Van de Spijker te bekijken