• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Gedrevenheid, doorzettingsvermogen en enthousiasme zijn kenmerkend voor mijn karakter in het bereiken van mijn doelen. Zowel mijn werk, alsmede mijn passie voor muziek, neem ik zeer serieus en ik ben…

Persoonlijk

Gedrevenheid, doorzettingsvermogen en enthousiasme zijn kenmerkend voor mijn karakter in het bereiken van mijn doelen.
Zowel mijn werk, alsmede mijn passie voor muziek, neem ik zeer serieus en ik ben toegewijd en betrokken.
In een nieuwe functie ben ik snel ingewerkt. Daarnaast heb ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben ik bereid om net dat beetje extra te doen om succes te kunnen garanderen.

Door mijn creativiteit ben ik in staat alternatieve oplossingen te bedenken voor problemen, maar ook om tijdig met resultaat te komen zonder afbreuk te doen aan kwaliteit.

Ik voel mij het meest thuis in een professionele werkomgeving waar ruimte is voor creativiteit en nieuwe ideeën.
https://nl.linkedin.com/in/chantalremie

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2014 – 2016
Powerhouse, Almere – Locatie: Essent, ‘s Hertogenbosch
Functie: Team coordinator / Credit Controller - B2B Key & Large Accounts

Werkzaamheden:
- Verbeteren van de werkprocessen binnen het team
- Aanspreekpunt voor de Key- accountmanagers m.b.t. alle zaken die lopen bij hun
klanten, voornamelijk disputen
- Analyseren en onderverdelen van de werkzaamheden / activiteiten binnen het
KAM/LAM service team
- Aanspreekpunt voor het powerhuis hoofdkantoor m.b.t. de status van de lopende
zaken
- Algemeen contactpersoon van het KAM/LAM (Key & Large Accounts) service team
- Het monitorren van de voorraden, m.b.t. de uit te voeren acties.
- Proactief benaderen van andere afdelingen om de doorlooptijd van de disputen te
versnellen
- Incasseren van uitstaande vorderingen
- Administratie afstemmen met debiteuren
- Preventieve risicobeheersing middels credit control/ debiteurenbewaking
- Accuraat verwerken van ontvangen betalingen
- Dunning proces in gang zetten
- Betalingsspecificaties verstrekken

2013 – 2014
Essent Energie Verkoop, ‘s Hertogenbosch
Functie: Medewerker Credit Control B2B

Werzaamheden:
- Incasseren van uitstaande vorderingen
- Proactief credit control/ debiteurenbewaking
- Verwerken van ontvangen betalingen
- Aanmanen
- Aanspreekpunt voor klanten bij disputen

2012 - 2013 LDE Accountants
Functie: Medewerker salarisadministratie en financiële administratie.

Werkzaamheden:
Het verrichten van specifieke administratieve taken met name op het gebied van salarisadministratie. Assisterende werkzaamheden met betrekking tot de uitvoering van de salarisadministratie van cliënten van LDE- accountants, met het salarisverwerking programma Unit 4.
Waaronder:
- Het opzetten van salarisadministraties
- Het draaien van de periodieke loon- en salarisrun, zodanig dat
de lonen en salarissen tijdig en juist kunnen worden betaald
- Het op juistheid controleren van afdrachten sociale
verzekeringen, pensioenpremies en loonheffing
- Het doorvoeren en wijzigen van salariswijzigingen en regelingen.
- Het maken van pro forma salarisberekeningen.

Daarnaast het ondersteunen van de afdeling financiële administratie door het boeken van administraties in de programma's AFAS profit, AFAS profit online en IMuis, en het doen van BTW aangiften. Ook het zelfstandig opzetten, boeken en bijhouden van de administratie van een aantal klanten van LDE Accountants.


2011 – 2012 Fletcher Hotel Boschoord
Functie: Guest Services Manager/ Front Office Manager

Werkzaamheden:
- Optimaliseren van de werkprocessen bij de Front Office
- Verrichten van diverse receptiewerkzaamheden zoals: Ontvangst, inchecken en uitchecken van gasten, de wensen van de gast opnemen etc.
- Het aannemen en controleren van reserveringen
- Het verstrekken van informatie en verlenen van service aan de gasten
- Het informeren van andere afdelingen ten behoeve van de gast
- Het bijhouden van de kamerbeschikbaarheid en last- minute tarieven
- Het inwerken van nieuw Front Office personeel / stagiaires

2011 - 2012 Theaters Oisterwijk en Moergestel
Functie: Telefoniste, administratieve en promotie werkzaamheden.

2005 – 2012 Theaters Oisterwijk en Moergestel
Functie: Bar/ keuken – Representatie

2001 - 2008 Aardbeien Tuinderij Scheffers
Branche: Agricultuur

Werkervaring

2014 – 2016
Powerhouse, Almere – Locatie: Essent, ‘s Hertogenbosch
Functie: Team coordinator / Credit Controller - B2B Key & Large Accounts

Werkzaamheden:
- Verbeteren van de werkprocessen binnen het team
- Aanspreekpunt voor de Key- accountmanagers m.b.t. alle zaken die lopen bij hun
klanten, voornamelijk disputen
- Analyseren en onderverdelen van de werkzaamheden / activiteiten binnen het
KAM/LAM service team
- Aanspreekpunt voor het powerhuis hoofdkantoor m.b.t. de status van de lopende
zaken
- Algemeen contactpersoon van het KAM/LAM (Key & Large Accounts) service team
- Het monitorren van de voorraden, m.b.t. de uit te voeren acties.
- Proactief benaderen van andere afdelingen om de doorlooptijd van de disputen te
versnellen
- Incasseren van uitstaande vorderingen
- Administratie afstemmen met debiteuren
- Preventieve risicobeheersing middels credit control/ debiteurenbewaking
- Accuraat verwerken van ontvangen betalingen
- Dunning proces in gang zetten
- Betalingsspecificaties verstrekken

2013 – 2014
Essent Energie Verkoop, ‘s Hertogenbosch
Functie: Medewerker Credit Control B2B

Werzaamheden:
- Incasseren van uitstaande vorderingen
- Proactief credit control/ debiteurenbewaking
- Verwerken van ontvangen betalingen
- Aanmanen
- Aanspreekpunt voor klanten bij disputen

2012 - 2013 LDE Accountants
Functie: Medewerker salarisadministratie en financiële administratie.

Werkzaamheden:
Het verrichten van specifieke administratieve taken met name op het gebied van salarisadministratie. Assisterende werkzaamheden met betrekking tot de uitvoering van de salarisadministratie van cliënten van LDE- accountants, met het salarisverwerking programma Unit 4.
Waaronder:
- Het opzetten van salarisadministraties
- Het draaien van de periodieke loon- en salarisrun, zodanig dat
de lonen en salarissen tijdig en juist kunnen worden betaald
- Het op juistheid controleren van afdrachten sociale
verzekeringen, pensioenpremies en loonheffing
- Het doorvoeren en wijzigen van salariswijzigingen en regelingen.
- Het maken van pro forma salarisberekeningen.

Daarnaast het ondersteunen van de afdeling financiële administratie door het boeken van administraties in de programma's AFAS profit, AFAS profit online en IMuis, en het doen van BTW aangiften. Ook het zelfstandig opzetten, boeken en bijhouden van de administratie van een aantal klanten van LDE Accountants.


2011 – 2012 Fletcher Hotel Boschoord
Functie: Guest Services Manager/ Front Office Manager

Werkzaamheden:
- Optimaliseren van de werkprocessen bij de Front Office
- Verrichten van diverse receptiewerkzaamheden zoals: Ontvangst, inchecken en uitchecken van gasten, de wensen van de gast opnemen etc.
- Het aannemen en controleren van reserveringen
- Het verstrekken van informatie en verlenen van service aan de gasten
- Het informeren van andere afdelingen ten behoeve van de gast
- Het bijhouden van de kamerbeschikbaarheid en last- minute tarieven
- Het inwerken van nieuw Front Office personeel / stagiaires

2011 - 2012 Theaters Oisterwijk en Moergestel
Functie: Telefoniste, administratieve en promotie werkzaamheden.

2005 – 2012 Theaters Oisterwijk en Moergestel
Functie: Bar/ keuken – Representatie

2001 - 2008 Aardbeien Tuinderij Scheffers
Branche: Agricultuur

Lees meer

Opleiding

HBO – International Tourism Management and Consultancy (ITMC) – NHTV Breda
Bachelor of Business Administration + International Bachelor Tourism Management behaald in 2011

Vooropleiding Klassiek Trompet – Codarts Conservatorium Rotterdam (2011)

Schriftelijke Vooropleiding Klassiek via Hoge School Schumann Akademie
Certificaat behaald in 2009

HAVO – 2college Durendael ; Profiel: Cultuur en Maatschappij ;
Examenvakken: Nederlands, Engels, Duits, Geschiedenis, Management & Organisatie
Diploma behaald in 2006

Opleiding

HBO – International Tourism Management and Consultancy (ITMC) – NHTV Breda
Bachelor of Business Administration + International Bachelor Tourism Management behaald in 2011

Vooropleiding Klassiek Trompet – Codarts Conservatorium Rotterdam (2011)

Schriftelijke Vooropleiding Klassiek via Hoge School Schumann Akademie
Certificaat behaald in 2009

HAVO – 2college Durendael ; Profiel: Cultuur en Maatschappij ;
Examenvakken: Nederlands, Engels, Duits, Geschiedenis, Management & Organisatie
Diploma behaald in 2006

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Spaans (Matig)

Hobby's & interesses

Trompet spelen
Concerten bezoeken

Hobby's & interesses

Trompet spelen
Concerten bezoeken

Eigenschappen

Betrouwbaar, accuraat, efficiënt, klantgericht, brede interesse, goede contactuele eigenschappen, resultaatgericht, kwaliteitsgericht, enthousiast, gepassioneerd, creatief, zelfstandig en teamspeler, gedreven, snelle leerling, geen 9 tot 5 mentaliteit, omgevingsgericht en team gericht, verantwoordelijk, pro-actief

Eigenschappen

Betrouwbaar, accuraat, efficiënt, klantgericht, brede interesse, goede contactuele eigenschappen, resultaatgericht, kwaliteitsgericht, enthousiast, gepassioneerd, creatief, zelfstandig en teamspeler, gedreven, snelle leerling, geen 9 tot 5 mentaliteit, omgevingsgericht en team gericht, verantwoordelijk, pro-actief

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Financieel Adviseur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten