• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben altijd opgewekt en enthousiast op en naast mijn werk. Oprechte interesse in klant en collega, ben Service- en resultaatgericht en stel mij flexibel op. Naast goed zelfstandig kunnen werken, ben…

Persoonlijk

Ik ben altijd opgewekt en enthousiast op en naast mijn werk.
Oprechte interesse in klant en collega, ben Service- en resultaatgericht en stel mij flexibel op.
Naast goed zelfstandig kunnen werken, ben ik ook goed in het tonen van eigen initiatief.
In de ICT heb ik zo'n 20 jaar ervaring. De laatste paar jaar gewerkt voor een servicecenter van een grote provider, waar de klant nummer 1 staat. Ik ben in staat echt 'de klik' te maken en de verwachting te overtreffen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring


9 november 2015 – 22 januari 2016 Bedrijf: Menzis Anderzorg
Functie: E-mail afhandeling Jaarwerk
Taken : Het beantwoorden van E-mail van klanten met voornamlijk het onderwerp vergoedingen, premies, opzeggingen en aanmeldingen. Tijdelijke opdracht i.v.m. met eindejaarsdrukte.


28 augustus – 22 september 2015 Bedrijf: Noordhoff Uitgevers
Functie: Medewerker BackOffice
Taken: Het verwerken, corrigeren en controleren van docentenregistraties en licenties.
Opmerking: Dit was een tijdelijke klus wegens grote achterstanden. (zie referenties)

Juni 2015 – Juli 2015 Bedrijf: Dienst Uitvoering Onderwijs
Functie : Medewerker klantenservice
Taken : afhandelen van alle binnenkomende klantvragen.
Opmerking : Ik heb de opleiding van 8 weken gedaan en zijn er samen achtergekomen dat dit niet mijn ding is. De wijze waarop ik
goede klantgesprekken voer is meer betrokken en persoonlijk. DUO verwacht een volstrekt zakelijke houding, waardoor ik in een prettig klantvriendelijk gesprek mijn ei niet kwijt kon. Al met al een prettige samenwerking gehad waarin ik vooral mijzelf weer beter heb leren kennen. (zie referentie Jay Zagers)

September 2011 – April 2015 Bedrijf: KPN Contact
Functie : Agent op het Service Center Glasvezel
Taken : KPN Glasvezelklanten telefonisch ondersteunen, feedback interne processen, documentatie maken, coaching directe collega’s.
NB: Deze functie is later multi-skill geworden, wat wil zeggen dat we nu alle KPN-klanten kunnen helpen, ongeacht Koper of Glasvezel. Voor de deskintegratie heb ik ook hard meegewerkt om via verbetervoorstellen de processen verder te optimaliseren.

September 2008 – september 2011 Bedrijf: NeXio Computers
Functie : Hoofd Technische Dienst
Taken : Verantwoordelijk voor de voortgang van de technische dienst van een computerwinkel voor verkoop en reparatie van telefonie, computers en aanverwanten.

April 2007 – Augustus 2008 Bedrijf: KPN Contact
Functie: Medewerker helpdesk InternetPlusBellen

Maart 2006 – April 2007 Bedrijf: Into-IT
Functie : Medewerker automatisering
Taken: netwerk- en systeembeheer bij het MKB

November 2004 – Maart 2006 Bedrijf: FB-Connect
Functie: Directeur (eigen onderneming)
Taken: Verkoop hard- en software, reparaties, service aan huis, beheer mkb

juli 2001 – maart 2003 Bedrijf: Rijksuniversiteit Groningen - RekenCentrum
Functie: Medewerker RC ServiceDesk
Taken:

oktober 2000 – juni 2001 Bedrijf: ICT Flex Support (voorheen F.I.T.)
Functie: Systeembeheerder/Netwerkbeheerder
Projecten: Rijksuniversiteit Groningen – RekenCentrum als medewerker RC ServiceDesk
Taken: Telefonische ondersteuning, baliewerk, schrijven documentatie, beheer F.A.Q.-site.

maart 2000 – september 2000 Engeland; Werkzaamheden Britse pop-band Londen
Functie: Promotie/Ondersteuning/Reporting

augustus 1999 – februari 2000 Bedrijf: Autodrôme, Hoogeveen
Functie: All-round Systeembeheerder
Taken: Onderhoud computers & printers, netwerken aanleggen, netwerken, computers & printers configureren, gebruikers instrueren, storingen oplossen, applicaties testen en toepassen, databases ontwerpen, handleidingen schrijven, administratieve werkzaamheden.


augustus 1998 - juli 1999 Bedrijf: Brunel IT
Functie: Systeembeheerder/Netwerkbeheerder

Projecten: februari 1999 t/m juli 1999
Postkantoren BV Utrecht

november 1998 – januari 1999
Gemeente Groningen Afd. DIA

september 1998 - november 1998
KPN Telecom DBO KMC
augustus 1998
KPN Telecom district Arnhem

november 1996 – augustus 1998 Bedrijf: Van Calcar Assurantiën
Functie: Operator UNIX / Systeembeheerder / Netwerkbeheerder / Helpdeskmedewerker
Taken: Verantwoordelijk voor het uitvoeren van UNIX-batches, verzorgen intern gebruikte assurantie-pakketten, ondersteuning medewerkers, installatie systemen.

Werkervaring

Werkervaring


9 november 2015 – 22 januari 2016 Bedrijf: Menzis Anderzorg
Functie: E-mail afhandeling Jaarwerk
Taken : Het beantwoorden van E-mail van klanten met voornamlijk het onderwerp vergoedingen, premies, opzeggingen en aanmeldingen. Tijdelijke opdracht i.v.m. met eindejaarsdrukte.


28 augustus – 22 september 2015 Bedrijf: Noordhoff Uitgevers
Functie: Medewerker BackOffice
Taken: Het verwerken, corrigeren en controleren van docentenregistraties en licenties.
Opmerking: Dit was een tijdelijke klus wegens grote achterstanden. (zie referenties)

Juni 2015 – Juli 2015 Bedrijf: Dienst Uitvoering Onderwijs
Functie : Medewerker klantenservice
Taken : afhandelen van alle binnenkomende klantvragen.
Opmerking : Ik heb de opleiding van 8 weken gedaan en zijn er samen achtergekomen dat dit niet mijn ding is. De wijze waarop ik
goede klantgesprekken voer is meer betrokken en persoonlijk. DUO verwacht een volstrekt zakelijke houding, waardoor ik in een prettig klantvriendelijk gesprek mijn ei niet kwijt kon. Al met al een prettige samenwerking gehad waarin ik vooral mijzelf weer beter heb leren kennen. (zie referentie Jay Zagers)

September 2011 – April 2015 Bedrijf: KPN Contact
Functie : Agent op het Service Center Glasvezel
Taken : KPN Glasvezelklanten telefonisch ondersteunen, feedback interne processen, documentatie maken, coaching directe collega’s.
NB: Deze functie is later multi-skill geworden, wat wil zeggen dat we nu alle KPN-klanten kunnen helpen, ongeacht Koper of Glasvezel. Voor de deskintegratie heb ik ook hard meegewerkt om via verbetervoorstellen de processen verder te optimaliseren.

September 2008 – september 2011 Bedrijf: NeXio Computers
Functie : Hoofd Technische Dienst
Taken : Verantwoordelijk voor de voortgang van de technische dienst van een computerwinkel voor verkoop en reparatie van telefonie, computers en aanverwanten.

April 2007 – Augustus 2008 Bedrijf: KPN Contact
Functie: Medewerker helpdesk InternetPlusBellen

Maart 2006 – April 2007 Bedrijf: Into-IT
Functie : Medewerker automatisering
Taken: netwerk- en systeembeheer bij het MKB

November 2004 – Maart 2006 Bedrijf: FB-Connect
Functie: Directeur (eigen onderneming)
Taken: Verkoop hard- en software, reparaties, service aan huis, beheer mkb

juli 2001 – maart 2003 Bedrijf: Rijksuniversiteit Groningen - RekenCentrum
Functie: Medewerker RC ServiceDesk
Taken:

oktober 2000 – juni 2001 Bedrijf: ICT Flex Support (voorheen F.I.T.)
Functie: Systeembeheerder/Netwerkbeheerder
Projecten: Rijksuniversiteit Groningen – RekenCentrum als medewerker RC ServiceDesk
Taken: Telefonische ondersteuning, baliewerk, schrijven documentatie, beheer F.A.Q.-site.

maart 2000 – september 2000 Engeland; Werkzaamheden Britse pop-band Londen
Functie: Promotie/Ondersteuning/Reporting

augustus 1999 – februari 2000 Bedrijf: Autodrôme, Hoogeveen
Functie: All-round Systeembeheerder
Taken: Onderhoud computers & printers, netwerken aanleggen, netwerken, computers & printers configureren, gebruikers instrueren, storingen oplossen, applicaties testen en toepassen, databases ontwerpen, handleidingen schrijven, administratieve werkzaamheden.


augustus 1998 - juli 1999 Bedrijf: Brunel IT
Functie: Systeembeheerder/Netwerkbeheerder

Projecten: februari 1999 t/m juli 1999
Postkantoren BV Utrecht

november 1998 – januari 1999
Gemeente Groningen Afd. DIA

september 1998 - november 1998
KPN Telecom DBO KMC
augustus 1998
KPN Telecom district Arnhem

november 1996 – augustus 1998 Bedrijf: Van Calcar Assurantiën
Functie: Operator UNIX / Systeembeheerder / Netwerkbeheerder / Helpdeskmedewerker
Taken: Verantwoordelijk voor het uitvoeren van UNIX-batches, verzorgen intern gebruikte assurantie-pakketten, ondersteuning medewerkers, installatie systemen.

Lees meer

Opleiding

1993 ’t Stin Informatiseringsopleiding, Groningen

1991 - 1992 HAVO, H.N. Werkmancollege, Groningen

1985 - 1991 MAVO, H. Mejeurschool, Groningen

Opleiding

1993 ’t Stin Informatiseringsopleiding, Groningen

1991 - 1992 HAVO, H.N. Werkmancollege, Groningen

1985 - 1991 MAVO, H. Mejeurschool, Groningen

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Frans (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

muziek componeren, fotografie (concerten en architectuur)

Hobby's & interesses

muziek componeren, fotografie (concerten en architectuur)

Eigenschappen

Referenties

Anita Eggens, teamleider KPN Contact (SCG)
Tel. 06-10156217 / E-mail: anita.eggens@kpn.com

Eigenschappen

Referenties

Anita Eggens, teamleider KPN Contact (SCG)
Tel. 06-10156217 / E-mail: anita.eggens@kpn.com

Mijn actuele situatie

  • Functie: Programmeur
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Programmeur
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden