• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Graag zou ik een leuke administratieve baan vinden in een informele werksfeer en waar teamspirit heerst. Ik ben een enthousiaste persoonlijkheid die zich vastbijt in haar werkzaamheden en…

Persoonlijk

Graag zou ik een leuke administratieve baan vinden in een informele werksfeer en waar teamspirit heerst.
Ik ben een enthousiaste persoonlijkheid die zich vastbijt in haar werkzaamheden en klanttevredenheid en het vertrouwen winnen van de klant hoog heeft staan en help collega's waar ik kan.
Daarnaast weet ik overzicht te houden in stressvolle situaties en blijf hierbij zo accuraat mogelijk mijn werkzaamheden uitvoeren.
Plezier hebben in de werkzaamheden die ik uitvoer en waardering krijgen in wat ik doe vind ik belangrijker dan de top bereiken.
Wel belangrijk is ruimte te krijgen voor verdere zelf ontwikkeling om de werkzaamheden zo perfect mogelijk te kunnen uitvoeren.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

December 2013 t/m Mei 2015
Meiko Nederland B.V.: Administratief medewerkster
Het facturen van de servicebonnen betreffende de storings-en onderhoud bezoeken door onze monteurs, reparatie offertes opstellen n.a.v. van bijvoorbeeld een storingsbezoek door onze monteurs, Het beoordelen en afwikkelen van correctie verzoeken, beheren van het debiteurenbestand, orderverwerking, het bijhouden van de binnenkomende mail en faxberichten, telefoonaanname en de overige bijkomende werkzaamheden, zoals bijv. het verzorgen van de post en dingen uitzoeken voor de klant e.d.
Een zeer drukke functie, maar dit ging mij prima en met veel plezier af.


Oktober 2013 t/m November 2013
Via Randstad voor Topdrogist gewerkt.
Dit was voor hun webshop met drogisterij en parfumerie artikelen.
Hier mocht ik al snel de leiding nemen en dit vond ik een enorme uitdaging en gooide hier al mijn passie in en met resultaat.
Ze waren dik tevreden.
Helaas was dit maar voor tijdelijk.

Februari 2012 t/m Februari 2013
Dixi Sanitairy Services B.V.: Administratief medewerkster (orderadministratie)
Klanten te woord staan telefonisch, orders verwerken welke binnenkomen per telefoon, email en fax (waarbij ook veel contact is met de planning en chauffeurs), levertijden nastreven, klachtenafhandeling, creditnota’s verwerken, archiveren, retour gekomen post uitzoeken en afhandelen. (Getuigschrift aanwezig)

Mei 2011 t/m oktober 2011
Controlin B.V.: Verkoopondersteunend medewerkster/orderverwerking
Aannemen telefoon, orders verwerken,- binnenkomend via de email, fax of telefonisch, offertes, bevestigde inkooporders van de leverancier nakijken en aanpassen, en dus ook daarmee de levertijden in de gaten houden en nastreven voor de klant.


November 2010 t/m april 2011
MultiShape B.V.: administratief, commercieel medewerkster
Factureren, archiveren, aanmaningen in orde maken, offertes maken, order invoer (dit komt binnen per mail of per fax, maar grotendeels telefonisch), klanten te woord staan en helpen in de showroom, de goederen die gereed staan voor verzending invoeren in de daarvoor bestemde programma’s van de vervoerders, corresponderen met de klanten via de mail.

Februari 2010 t/m september 2010
De Koning Vlees: Administratief medewerkster / telefoniste / receptioniste
Het vele inkomende telefoonverkeer regelen, klanten ontvangen en te woord staan en diverse administratieve handelingen, zoals o.a. orders invoeren, pakbonnen verwerken met retour emballage, controle binnengekomen goederen, verzorging van de post en het inkomende email verkeer, gegevens invoeren en aanpassen in het systeem en in o.a. Excel.
Tijdelijke functie i.v.m. overname taken tijdens zwangerschapsverlof.


Februari 2009 t/m februari 2010
V & S Groothandel B.V.: Administratief medewerkster
Mijn werkzaamheden daar waren o.a. het inboeken van de binnengekomen goederen, verwerken van orders, o.a. de groente-en vers bestellingen, retouremballage invoeren en verwerken, prijscontroles, archiveren, faxen, kopiëren, telefoon aannemen en doorverbinden met de desbetreffende persoon,- of het gesprek zelf afhandelen met de klant en ondersteunende werkzaamheden voor mijn werkgever.


Oktober 2007 t/m februari 2009
Rob Heijkoop Trading B.V.: Telefoniste / Receptioniste
De vele telefoonlijnen doorverbinden met de desbetreffende personen, ontvangen van klanten, bedienen van de toegangspoort en diverse administratieve werkzaamheden, waaronder verzorging van de post, klantgegevens invoeren of aanpassen, scannen, vrachtbrieven gereed maken en op zorgen voor de voorraad hiervan, inschrijven en binnenmelden van ontvangen en verzonden goederen (welk transport, klant, ordernummer, gewicht enz.)
Maar ook koffie, broodjes voor de lunch en gebak rondbrengen.


Augustus 2005 t/m oktober 2007
BChou: leidinggevend verkoopmedewerkster
Het begeleiden van personeel in 4 zaken met modeaccessoires en bevoorraden van de winkels.
Helaas ging Bchou failliet.

2001-2005
In een kapsalon/kapster: klanten ontvangen, haren wassen, verven, knippen, föhnen, permanenten, telefoon aannemen/afspraken maken.
(getuigschrift aanwezig)


Ik heb kennis van de volgende programma’s:
Exact Globe, Synergy, Accountview, King Software, en uiteraard Outlook, Word en Excel.
Dixi had een speciaal ontworpen DOS programma.

Werkervaring

December 2013 t/m Mei 2015
Meiko Nederland B.V.: Administratief medewerkster
Het facturen van de servicebonnen betreffende de storings-en onderhoud bezoeken door onze monteurs, reparatie offertes opstellen n.a.v. van bijvoorbeeld een storingsbezoek door onze monteurs, Het beoordelen en afwikkelen van correctie verzoeken, beheren van het debiteurenbestand, orderverwerking, het bijhouden van de binnenkomende mail en faxberichten, telefoonaanname en de overige bijkomende werkzaamheden, zoals bijv. het verzorgen van de post en dingen uitzoeken voor de klant e.d.
Een zeer drukke functie, maar dit ging mij prima en met veel plezier af.


Oktober 2013 t/m November 2013
Via Randstad voor Topdrogist gewerkt.
Dit was voor hun webshop met drogisterij en parfumerie artikelen.
Hier mocht ik al snel de leiding nemen en dit vond ik een enorme uitdaging en gooide hier al mijn passie in en met resultaat.
Ze waren dik tevreden.
Helaas was dit maar voor tijdelijk.

Februari 2012 t/m Februari 2013
Dixi Sanitairy Services B.V.: Administratief medewerkster (orderadministratie)
Klanten te woord staan telefonisch, orders verwerken welke binnenkomen per telefoon, email en fax (waarbij ook veel contact is met de planning en chauffeurs), levertijden nastreven, klachtenafhandeling, creditnota’s verwerken, archiveren, retour gekomen post uitzoeken en afhandelen. (Getuigschrift aanwezig)

Mei 2011 t/m oktober 2011
Controlin B.V.: Verkoopondersteunend medewerkster/orderverwerking
Aannemen telefoon, orders verwerken,- binnenkomend via de email, fax of telefonisch, offertes, bevestigde inkooporders van de leverancier nakijken en aanpassen, en dus ook daarmee de levertijden in de gaten houden en nastreven voor de klant.


November 2010 t/m april 2011
MultiShape B.V.: administratief, commercieel medewerkster
Factureren, archiveren, aanmaningen in orde maken, offertes maken, order invoer (dit komt binnen per mail of per fax, maar grotendeels telefonisch), klanten te woord staan en helpen in de showroom, de goederen die gereed staan voor verzending invoeren in de daarvoor bestemde programma’s van de vervoerders, corresponderen met de klanten via de mail.

Februari 2010 t/m september 2010
De Koning Vlees: Administratief medewerkster / telefoniste / receptioniste
Het vele inkomende telefoonverkeer regelen, klanten ontvangen en te woord staan en diverse administratieve handelingen, zoals o.a. orders invoeren, pakbonnen verwerken met retour emballage, controle binnengekomen goederen, verzorging van de post en het inkomende email verkeer, gegevens invoeren en aanpassen in het systeem en in o.a. Excel.
Tijdelijke functie i.v.m. overname taken tijdens zwangerschapsverlof.


Februari 2009 t/m februari 2010
V & S Groothandel B.V.: Administratief medewerkster
Mijn werkzaamheden daar waren o.a. het inboeken van de binnengekomen goederen, verwerken van orders, o.a. de groente-en vers bestellingen, retouremballage invoeren en verwerken, prijscontroles, archiveren, faxen, kopiëren, telefoon aannemen en doorverbinden met de desbetreffende persoon,- of het gesprek zelf afhandelen met de klant en ondersteunende werkzaamheden voor mijn werkgever.


Oktober 2007 t/m februari 2009
Rob Heijkoop Trading B.V.: Telefoniste / Receptioniste
De vele telefoonlijnen doorverbinden met de desbetreffende personen, ontvangen van klanten, bedienen van de toegangspoort en diverse administratieve werkzaamheden, waaronder verzorging van de post, klantgegevens invoeren of aanpassen, scannen, vrachtbrieven gereed maken en op zorgen voor de voorraad hiervan, inschrijven en binnenmelden van ontvangen en verzonden goederen (welk transport, klant, ordernummer, gewicht enz.)
Maar ook koffie, broodjes voor de lunch en gebak rondbrengen.


Augustus 2005 t/m oktober 2007
BChou: leidinggevend verkoopmedewerkster
Het begeleiden van personeel in 4 zaken met modeaccessoires en bevoorraden van de winkels.
Helaas ging Bchou failliet.

2001-2005
In een kapsalon/kapster: klanten ontvangen, haren wassen, verven, knippen, föhnen, permanenten, telefoon aannemen/afspraken maken.
(getuigschrift aanwezig)


Ik heb kennis van de volgende programma’s:
Exact Globe, Synergy, Accountview, King Software, en uiteraard Outlook, Word en Excel.
Dixi had een speciaal ontworpen DOS programma.

Lees meer

Opleiding

MAVO op het Develsteincollege te H.I.Ambacht, diploma behaald.
Kappersopleiding op het Da Vinci College te Dordrecht, diploma behaald.

Om meteen de vraag te beantwoorden waarom kappersopleiding en waarom hier niet mee verder gegaan;
Je bent 16 en moet iets kiezen voor de rest van je leven en het kappersvak "leek mij wel leuk".
Na een week wist ik eigenlijk al dat ik de verkeerde keuze had gemaakt, maar wilde toch mijn opleiding afmaken.
Het was tenslotte al betaald, ik heb dan in ieder geval dit diploma op zak en wie weet vond ik dit in de toekomst wel interessant.
Niet dus, en ik kwam er achter dat een baan op kantoor mij veel meer ligt.
Inmiddels heb ik hier dan ook al veel ervaring in op gedaan en dit is 200% wat ik wil.

Opleiding

MAVO op het Develsteincollege te H.I.Ambacht, diploma behaald.
Kappersopleiding op het Da Vinci College te Dordrecht, diploma behaald.

Om meteen de vraag te beantwoorden waarom kappersopleiding en waarom hier niet mee verder gegaan;
Je bent 16 en moet iets kiezen voor de rest van je leven en het kappersvak "leek mij wel leuk".
Na een week wist ik eigenlijk al dat ik de verkeerde keuze had gemaakt, maar wilde toch mijn opleiding afmaken.
Het was tenslotte al betaald, ik heb dan in ieder geval dit diploma op zak en wie weet vond ik dit in de toekomst wel interessant.
Niet dus, en ik kwam er achter dat een baan op kantoor mij veel meer ligt.
Inmiddels heb ik hier dan ook al veel ervaring in op gedaan en dit is 200% wat ik wil.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Kizomba (Afro-Latin dans) en paardrijden

Hobby's & interesses

Kizomba (Afro-Latin dans) en paardrijden

Eigenschappen

Perfectionist, meedenkend met klant en bedrijf, gemotiveerd, leergierig, eerlijk, betrouwbaar, collegiaal, klantgericht

Eigenschappen

Perfectionist, meedenkend met klant en bedrijf, gemotiveerd, leergierig, eerlijk, betrouwbaar, collegiaal, klantgericht

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Sandra van Drunen te bekijken