• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben iemand die midden in het leven staat, ik geniet van ieder moment en probeer uit elke dag een leermoment te halen. Ik ben open, gastvrij en denk in oplossingen niet hindernissen. Andere…

Persoonlijk

Ik ben iemand die midden in het leven staat, ik geniet van ieder moment en probeer uit elke dag een leermoment te halen. Ik ben open, gastvrij en denk in oplossingen niet hindernissen.
Andere beschrijven mij als betrouwbaar, vrolijk en behulpzaam. Ik beschrijf mezelf als leergierig, nieuwsgierig met aandacht voor anderen en een gezonde dosis humor.
Mijn ideale baan:
Projectmatige functie waarin ik fungeer als planner, coördinator en aanspreekpunt voor
diverse interne- en externe partijen. Ik hecht grote waarde aan een collegiale en open sfeer waarin ruimte is voor gedrevenheid, initiatief en ontwikkeling.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2014 - heden Volgen van verschillende NLP workshops, reizen en vrijwilligerswerk zoals gastvrouw bij Eemhuis Amersfoort (rondleidingen geven, receptiewerk), begeleiding van ouderen en mindervaliden met huishouden, boodschappen doen en sociale controle.

Maart 2013 - Dec 2013 Crown World Mobility, Hoofddorp
Functie: Expat Mobility/Relocation Senior Consultant
Taken: Voertaal Engels, intensief begeleiden en adviseren van expats wereldwijd. Leiding geven over twee collega’s. Fungeren als eerste aanspreekpunt, bemiddelaar en coördinator voor diverse partijen waaronder expats, cliënten, buitendienst, collega’s en derde partijen zoals overheid, internationale scholen, makelaars, Expat Center en bedrijven in binnen- en- buitenland. Vergaderingen (voorbereiding, leiden, notuleren). Analyseren van het proces om knelpunten te signaleren en te vermijden.

April 2010 - Dec 2012 Genzyme Europe BV, Naarden
Functie: Group assistant Regulatory Affairs
Taken: Na de terugkomst van de vaste assistente van de VP heb ik een nieuwe functie gekregen binnen het RA team.
Voertaal Engels, assistent voor afdelingshoofd, organiseren van lunches, team en MT vergaderingen (voorbereiding en notuleren), reizen boeken, declaratie verwerking, verlof verwerking en registratie, ziek- en betermeldingen verwerken, submissie tracking in het tracking systeem, submissie verwerking (controle gegevens, DVD branden, benodigde gegevens printen, pakketten maken en versturen, verzending volgen), PO nummers aanvragen, factuurcontrole.

Functie: Executive Assistant to VP Genzyme Europe BV
Taken: Na de overname van Genzyme door Sanofi Aventis ben ik assistente geworden voor de VP Europe. Dit was een zwangerschap waarneming.
Agenda beheer, vergaderingen en presentaties (face-to-face, call en video) coördineren. Correspondentie en mailingen verzorgen. Coördineren en verzorgen van Welkom Trainingen (eerste twee werkdagen van nieuwe medewerkers) en alle andere adhoc taken. PO nummers aanvragen, factuurcontrole, organiseren van bedrijfsuitjes.

Functie: Project assistent
Taken: Als enige Assistent voor een Oracle implementatieproject assisteerde ik bij elk aspect van het project zoals facility management, planning en presentatievoorbereidingen. PA voor Project Manager en PMO Manager.
Voertaal Engels, administratie en archiveer systeem opzetten, begeleiden van nieuwe medewerkers (toegangscodes voor alle systemen en het gebouw, welkom training etc.), agendabeheer van twee managers, PA voor de projectmanager, facilitymanagement (het project bevond zich in een separaat gebouw), verzorgen van lunches, assisteren in de projectplanning (planning overzichten maken), PowerPointpresentaties controleren op huisstijl, boeken van vergaderruimtes, PO nummers aanvragen, factuurcontrole, organiseren van bedrijfsuitjes.

Dec 2007 - Jan 2009 T&A relocation te Almere
Functie: Expat Mobility/Relocation Consultant
Taken: Coördinatie en adviseren van expats en hun gezinnen over hun relocatie van en naar Nederland. Daarnaast was ik nauw betrokken bij het opzetten en onderhouden van nieuwe netwerken.
Voertaal Engels, aanvraag opnemen van HR afdeling, intake gesprekken voeren met expat, complexe planning maken en monitoren, contact met klant en derde partijen (onder andere, maar niet alleen, IND en RDW), bijwonen van netwerkbijeenkomsten, managen derde partijen zoals verhuurmakelaars en verhuizers, schrijven van verschillende handboeken, inwerken nieuwe collega’s, analyserend werken.

Jan 2007 - Juli 2007 Bergland Uitzendorganisatie te Almere
Functie: Intercedent
Taken: Als medewerkster van dit net startende bedrijf zocht ik werknemers voor de automotive branche, zowel in binnen- als buitenland. Het opbouwen van het netwerk was een grote taak als mede de begeleiding van de buitenlandse medewerkers.
Voertaal Engels en Nederlands, koude inquisitie, intakegesprekken met (potentiele)nieuwe medewerkers en bedrijven, reisboekingen, aanvragen BSN nummers (toen nog SOFI nummers), huisvesting buitenlandse medewerkers, begeleiden van alle medewerkers (telefonisch, via mail en persoonlijk), plaatsing, coördinatie, prijsonderhandeling en facturatie.

Jan 2006 - Dec 2006 ICE (International Construction Equipment) te Almere
Functie: Management Assistente
Taken: In deze functie assisteerde ik 5 regio managers en de directeur. Daarnaast was ik eerste aanspreekpunt voor alle medewerkers binnen het bedrijf (ongeveer 50 medewerkers).
Voertaal Nederlands en Engels, agenda beheer, plannen van complexe reizen, telefoonverkeer, e-mail verkeer, postverwerking, voorraad beheer, zoeken woonruimte stagiaires, aanvragen werkvergunningen stagiairs, assisteren in financiële administratie, organisatie lunch aandeelhoudersvergadering.

2005 Work and Travel Nieuw Zeeland
Functie: Diverse functies binnen de hotelbranche
Taken: Doormiddel van een work and travel visum een jaar door Nieuw Zeeland, Fiji en Thailand gereisd. Voornamelijk receptiewerkzaamheden en het managen van kleinschalige hostels bij afwezigheid van de eigenaar.

Sep 2004 - Jan 2005 Dianthus, MS Noordam (5* rederij)
Functie: Florist manager
Taken: Als bloemist aan boord de MS Noordam was ik verantwoordelijk voor het maken en onderhouden van al het bloemwerk.
Bestelling van de bloemen en de coördinatie van het aan boord brengen er van, coördineren en geven van wekelijkse workshop, maken bloemwerk, managen van 2 medewerkers, facturatie, e-mail verkeer, te woord staan van reizigers, coördinatie van spoedbestellingen.

Jan 2003 - Juli 2004 Zorggroep Almere te Almere
Functie: Receptioniste
Taken: Als receptioniste binnen een invalpool werd ik ingezet waar nodig.

Werkervaring

2014 - heden Volgen van verschillende NLP workshops, reizen en vrijwilligerswerk zoals gastvrouw bij Eemhuis Amersfoort (rondleidingen geven, receptiewerk), begeleiding van ouderen en mindervaliden met huishouden, boodschappen doen en sociale controle.

Maart 2013 - Dec 2013 Crown World Mobility, Hoofddorp
Functie: Expat Mobility/Relocation Senior Consultant
Taken: Voertaal Engels, intensief begeleiden en adviseren van expats wereldwijd. Leiding geven over twee collega’s. Fungeren als eerste aanspreekpunt, bemiddelaar en coördinator voor diverse partijen waaronder expats, cliënten, buitendienst, collega’s en derde partijen zoals overheid, internationale scholen, makelaars, Expat Center en bedrijven in binnen- en- buitenland. Vergaderingen (voorbereiding, leiden, notuleren). Analyseren van het proces om knelpunten te signaleren en te vermijden.

April 2010 - Dec 2012 Genzyme Europe BV, Naarden
Functie: Group assistant Regulatory Affairs
Taken: Na de terugkomst van de vaste assistente van de VP heb ik een nieuwe functie gekregen binnen het RA team.
Voertaal Engels, assistent voor afdelingshoofd, organiseren van lunches, team en MT vergaderingen (voorbereiding en notuleren), reizen boeken, declaratie verwerking, verlof verwerking en registratie, ziek- en betermeldingen verwerken, submissie tracking in het tracking systeem, submissie verwerking (controle gegevens, DVD branden, benodigde gegevens printen, pakketten maken en versturen, verzending volgen), PO nummers aanvragen, factuurcontrole.

Functie: Executive Assistant to VP Genzyme Europe BV
Taken: Na de overname van Genzyme door Sanofi Aventis ben ik assistente geworden voor de VP Europe. Dit was een zwangerschap waarneming.
Agenda beheer, vergaderingen en presentaties (face-to-face, call en video) coördineren. Correspondentie en mailingen verzorgen. Coördineren en verzorgen van Welkom Trainingen (eerste twee werkdagen van nieuwe medewerkers) en alle andere adhoc taken. PO nummers aanvragen, factuurcontrole, organiseren van bedrijfsuitjes.

Functie: Project assistent
Taken: Als enige Assistent voor een Oracle implementatieproject assisteerde ik bij elk aspect van het project zoals facility management, planning en presentatievoorbereidingen. PA voor Project Manager en PMO Manager.
Voertaal Engels, administratie en archiveer systeem opzetten, begeleiden van nieuwe medewerkers (toegangscodes voor alle systemen en het gebouw, welkom training etc.), agendabeheer van twee managers, PA voor de projectmanager, facilitymanagement (het project bevond zich in een separaat gebouw), verzorgen van lunches, assisteren in de projectplanning (planning overzichten maken), PowerPointpresentaties controleren op huisstijl, boeken van vergaderruimtes, PO nummers aanvragen, factuurcontrole, organiseren van bedrijfsuitjes.

Dec 2007 - Jan 2009 T&A relocation te Almere
Functie: Expat Mobility/Relocation Consultant
Taken: Coördinatie en adviseren van expats en hun gezinnen over hun relocatie van en naar Nederland. Daarnaast was ik nauw betrokken bij het opzetten en onderhouden van nieuwe netwerken.
Voertaal Engels, aanvraag opnemen van HR afdeling, intake gesprekken voeren met expat, complexe planning maken en monitoren, contact met klant en derde partijen (onder andere, maar niet alleen, IND en RDW), bijwonen van netwerkbijeenkomsten, managen derde partijen zoals verhuurmakelaars en verhuizers, schrijven van verschillende handboeken, inwerken nieuwe collega’s, analyserend werken.

Jan 2007 - Juli 2007 Bergland Uitzendorganisatie te Almere
Functie: Intercedent
Taken: Als medewerkster van dit net startende bedrijf zocht ik werknemers voor de automotive branche, zowel in binnen- als buitenland. Het opbouwen van het netwerk was een grote taak als mede de begeleiding van de buitenlandse medewerkers.
Voertaal Engels en Nederlands, koude inquisitie, intakegesprekken met (potentiele)nieuwe medewerkers en bedrijven, reisboekingen, aanvragen BSN nummers (toen nog SOFI nummers), huisvesting buitenlandse medewerkers, begeleiden van alle medewerkers (telefonisch, via mail en persoonlijk), plaatsing, coördinatie, prijsonderhandeling en facturatie.

Jan 2006 - Dec 2006 ICE (International Construction Equipment) te Almere
Functie: Management Assistente
Taken: In deze functie assisteerde ik 5 regio managers en de directeur. Daarnaast was ik eerste aanspreekpunt voor alle medewerkers binnen het bedrijf (ongeveer 50 medewerkers).
Voertaal Nederlands en Engels, agenda beheer, plannen van complexe reizen, telefoonverkeer, e-mail verkeer, postverwerking, voorraad beheer, zoeken woonruimte stagiaires, aanvragen werkvergunningen stagiairs, assisteren in financiële administratie, organisatie lunch aandeelhoudersvergadering.

2005 Work and Travel Nieuw Zeeland
Functie: Diverse functies binnen de hotelbranche
Taken: Doormiddel van een work and travel visum een jaar door Nieuw Zeeland, Fiji en Thailand gereisd. Voornamelijk receptiewerkzaamheden en het managen van kleinschalige hostels bij afwezigheid van de eigenaar.

Sep 2004 - Jan 2005 Dianthus, MS Noordam (5* rederij)
Functie: Florist manager
Taken: Als bloemist aan boord de MS Noordam was ik verantwoordelijk voor het maken en onderhouden van al het bloemwerk.
Bestelling van de bloemen en de coördinatie van het aan boord brengen er van, coördineren en geven van wekelijkse workshop, maken bloemwerk, managen van 2 medewerkers, facturatie, e-mail verkeer, te woord staan van reizigers, coördinatie van spoedbestellingen.

Jan 2003 - Juli 2004 Zorggroep Almere te Almere
Functie: Receptioniste
Taken: Als receptioniste binnen een invalpool werd ik ingezet waar nodig.

Lees meer

Opleiding

HBO Eventmanagement, Fontys Eindhoven, Vakken: Projectmanagement, Beleid en strategie, Sponsoring, Marketingcommunicatie, PR en Sales,Ondernemingsvaardigheden en financiën. (diploma behaald)

MBO Bloem en Detailhandel niveau 4, Groenhorst college Lelystad, Vakken: Bloemschikken, Kunstgeschiedenis, Etaleren, Marketing, Ondernemingsvaardigheden. (diploma behaald)

VBO Landbouw en natuurlijke omgeving, Driesprong Ermelo, Vakken: Wiskunde, Agrarische techniek, Biologie, Plantenteelt, Engels. (diploma behaald)

Opleiding

HBO Eventmanagement, Fontys Eindhoven, Vakken: Projectmanagement, Beleid en strategie, Sponsoring, Marketingcommunicatie, PR en Sales,Ondernemingsvaardigheden en financiën. (diploma behaald)

MBO Bloem en Detailhandel niveau 4, Groenhorst college Lelystad, Vakken: Bloemschikken, Kunstgeschiedenis, Etaleren, Marketing, Ondernemingsvaardigheden. (diploma behaald)

VBO Landbouw en natuurlijke omgeving, Driesprong Ermelo, Vakken: Wiskunde, Agrarische techniek, Biologie, Plantenteelt, Engels. (diploma behaald)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

In mijn vrije tijd ben ik te vinden in de bossen op mijn mountainbike of hardlopend door het park. Ik kook graag nieuwe recepten, dit doe ik met twee kookclubjes, en ik lees graag.
Daarnaast ben ik actief betrokken bij verschillende vrijwilligersprojecten zoals het geven van mountainbike clinics aan scholieren, het organiseren van evenementen en de begeleiding van mindervalide ouderen bij activiteiten zoals boodschappen doen of een middagje naar het park.

Hobby's & interesses

In mijn vrije tijd ben ik te vinden in de bossen op mijn mountainbike of hardlopend door het park. Ik kook graag nieuwe recepten, dit doe ik met twee kookclubjes, en ik lees graag.
Daarnaast ben ik actief betrokken bij verschillende vrijwilligersprojecten zoals het geven van mountainbike clinics aan scholieren, het organiseren van evenementen en de begeleiding van mindervalide ouderen bij activiteiten zoals boodschappen doen of een middagje naar het park.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden