• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2007 – 2014 Office Manager, Stichting Vrijwilligerscentrale Utrecht, Utrecht
Secretariële werkzaamheden:
• Correspondentie, verslagen, samenvattingen en notities opstellen en verwerken.
• Overlegmomenten realiseren en organiseren.
• Werkprocessen faciliteren.
• Projectondersteuning.
• Reserveringen, organisatie en facturen verwerken voor verhuur vergaderzalen.
• Telefoon en postafhandeling.
• Agendabeheer.

Personeelsadministratie:
• Salarisgegevens verwerken.
• Pensioenadministratie bijhouden.
• Informatie beschikbaar stellen.
• Organiseren en bijhouden personeel- en financieel archief.
• Beheer en administratie ziekteverzuim. Hiervoor 1e contactpersoon.

Gebouwbeheer:
• Toezicht houden.
• Onderhouden gebouw en inventaris.
• Contacten met derden onderhouden.


2006 - 2007 Directiesecretaresse, Diabetesvereniging Nederland, Leusden
Secretariële werkzaamheden:
• Correspondentie, verslagen, samenvattingen en notities opstellen en verwerken voor de directie.
• Overlegmomenten realiseren en organiseren.
• Projectondersteuning.
• Telefoon en postafhandeling.
• Agendabeheer.
• Archiefbeheer.


2002 – 2006 Managementassistente, Diabetesvereniging Nederland, Leusden
Secretariële werkzaamheden:
• Correspondentie, verslagen, samenvattingen en notities opstellen en verwerken voor managers en stafmedewerker.
• Overlegmomenten realiseren en organiseren.
• Projectondersteuning.
• Telefoon en postafhandeling.
• Agendabeheer.
• Archiefbeheer.

1990 – 2002 Verkoopspecialist, Albert Heijn (AHOLD), Hilversum
• Het verrichten van diverse werkzaamheden. Overleg met directie evenals de verantwoordelijkheid van een groep medewerkers op de werkvloer. Maken van planningen, teamvergaderingen voorbereiden en voorzitten.

1988 – 1990 Allround medewerker, Dierentuin Amersfoort, Amersfoort
• Diverse werkzaamheden. Abonnementen inschrijven, kaartverkoop, restaurantdienst.

Werkervaring

2007 – 2014 Office Manager, Stichting Vrijwilligerscentrale Utrecht, Utrecht
Secretariële werkzaamheden:
• Correspondentie, verslagen, samenvattingen en notities opstellen en verwerken.
• Overlegmomenten realiseren en organiseren.
• Werkprocessen faciliteren.
• Projectondersteuning.
• Reserveringen, organisatie en facturen verwerken voor verhuur vergaderzalen.
• Telefoon en postafhandeling.
• Agendabeheer.

Personeelsadministratie:
• Salarisgegevens verwerken.
• Pensioenadministratie bijhouden.
• Informatie beschikbaar stellen.
• Organiseren en bijhouden personeel- en financieel archief.
• Beheer en administratie ziekteverzuim. Hiervoor 1e contactpersoon.

Gebouwbeheer:
• Toezicht houden.
• Onderhouden gebouw en inventaris.
• Contacten met derden onderhouden.


2006 - 2007 Directiesecretaresse, Diabetesvereniging Nederland, Leusden
Secretariële werkzaamheden:
• Correspondentie, verslagen, samenvattingen en notities opstellen en verwerken voor de directie.
• Overlegmomenten realiseren en organiseren.
• Projectondersteuning.
• Telefoon en postafhandeling.
• Agendabeheer.
• Archiefbeheer.


2002 – 2006 Managementassistente, Diabetesvereniging Nederland, Leusden
Secretariële werkzaamheden:
• Correspondentie, verslagen, samenvattingen en notities opstellen en verwerken voor managers en stafmedewerker.
• Overlegmomenten realiseren en organiseren.
• Projectondersteuning.
• Telefoon en postafhandeling.
• Agendabeheer.
• Archiefbeheer.

1990 – 2002 Verkoopspecialist, Albert Heijn (AHOLD), Hilversum
• Het verrichten van diverse werkzaamheden. Overleg met directie evenals de verantwoordelijkheid van een groep medewerkers op de werkvloer. Maken van planningen, teamvergaderingen voorbereiden en voorzitten.

1988 – 1990 Allround medewerker, Dierentuin Amersfoort, Amersfoort
• Diverse werkzaamheden. Abonnementen inschrijven, kaartverkoop, restaurantdienst.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen:
2009 – 2010 Personeelszaken basisopleiding, NCOI klassikaal
1999 – 2000 Managementopleiding Werkvloer, AHOLD
1993 – 1994 Leidster Kinderopvang, LOI thuisstudie
1991 – 1993 HAVO deelcertificaten, DASGA Amersfoort
1986 – 1991 MAVO, Schothorst College Amersfoort

Cursussen:
1996 – 2014 BHV
2012 Feedback geven, externe trainer Gerard Borkus
2010 Cursus P&O CAO Welzijn, MO Groep
2005 Schriftelijk Rapporteren, ISBW
2004 Notuleren, ISBW
2001 Effectief leidinggeven, AHOLD
2000 Geweldloos Communiceren, AHOLD

Opleiding

Opleidingen:
2009 – 2010 Personeelszaken basisopleiding, NCOI klassikaal
1999 – 2000 Managementopleiding Werkvloer, AHOLD
1993 – 1994 Leidster Kinderopvang, LOI thuisstudie
1991 – 1993 HAVO deelcertificaten, DASGA Amersfoort
1986 – 1991 MAVO, Schothorst College Amersfoort

Cursussen:
1996 – 2014 BHV
2012 Feedback geven, externe trainer Gerard Borkus
2010 Cursus P&O CAO Welzijn, MO Groep
2005 Schriftelijk Rapporteren, ISBW
2004 Notuleren, ISBW
2001 Effectief leidinggeven, AHOLD
2000 Geweldloos Communiceren, AHOLD

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed)

Hobby's & interesses

Lezen, wandelen, afspreken met vrienden en familie.

Hobby's & interesses

Lezen, wandelen, afspreken met vrienden en familie.

Eigenschappen

Ondernemend, initiatief, representatief, sterke persoonlijkheid, accuraat, sociaal, enthousiast, vernieuwend, integer, gedreven, communicatief, proactief, vindingrijk, stressbestendig

Eigenschappen

Ondernemend, initiatief, representatief, sterke persoonlijkheid, accuraat, sociaal, enthousiast, vernieuwend, integer, gedreven, communicatief, proactief, vindingrijk, stressbestendig

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Monique Petersen te bekijken