• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

okt. 2013 – maart 2014 Bedrijf: RRS Nederland B.V. locatie Diemen
Functie: Hoofdplanner
Werkzaamheden: Dagelijkse planning van de monteurs verzorgen (team van 24 monteurs), roosters maken (per kwartaal),verlofaanvragen behandelen, leiding over een team van 3 assistant planners, rapportage aan de bedrijfsleider.
dec. 2012 – sept. 2013 Bedrijf: RRS Nederland B.V. locatie Den Haag
Functie: Assistant planner
Werkzaamheden: Beantwoorden van de telefoon, verwerken van nieuwe orders (opdrachtbonnen), nakijken van de werkbonnen van monteurs, assisteren bij de dagelijkse planning van de monteurs

aug. 2012 – okt. 2012 Bedrijf: Planners.nu
Functie: Interim Planner
Project: Consumentenbond
Werkzaamheden: Roosters maken (ong. 120 medewerkers), behandelen verlofaanvragen, verwerken ziekmeldingen, forecast bijhouden/bijwerken, invoeren nieuwe medewerkers in Verint en aanspreekpunt voor de afdeling.

dec. 2011 – jan. 2012 Bedrijf: Sadal Planning en Projects te Den Haag
Functie: Interim Planner
Project: Fiber-IT B.V. te Deventer
Werkzaamheden: Aansturen en begeleiden van de medewerkers op de afdeling Planning (team van 5 medewerkers), behandelen verlofaanvragen, verwerken te laat- en ziekmeldingen, urenregistratie en rapportage aan de directie.

juni 2011 – november 2011 Bedrijf: Tele’train te Amsterdam
Functie: interim planner / trafficmanager
juli 2011 – november 2011 Project: Het Centraal Administratie Kantoor te Den Haag
Werkzaamheden: Het maken van roosters, aansturen van roosteropvolging, behandelen verlofaanvragen, verwerken te laat- en ziekmeldingen, urenregistratie, aanspreekpunt afdeling planning en vervangend teamleider. (team van ong. 30 medewerkers)

januari 2011 - mei 2011 Bedrijf: Het Centraal Administratie Kantoor te Rijswijk
Functie: medewerker telefonie en correspondentie
Werkzaamheden: Het verstrekken van informatie en het beantwoorden van vragen over de AWBZ en de Wmo aan cliënten, zorgkantoren en overige instellingen.

nov. 2009 – dec. 2010 Bedrijf: Ziggo B.V. te Den Haag
Functie: Retentiedesk Medewerker (Customer Service)
Werkzaamheden: Beantwoorden van inkomende telefonische en schriftelijke vragen. Klachten behandelen strevend naar klantbehoud. Zowel om inbound als outbound telefoongesprekken. Het administratief verwerken en factureren van bovengenoemde werkzaamheden.

Werkervaring

okt. 2013 – maart 2014 Bedrijf: RRS Nederland B.V. locatie Diemen
Functie: Hoofdplanner
Werkzaamheden: Dagelijkse planning van de monteurs verzorgen (team van 24 monteurs), roosters maken (per kwartaal),verlofaanvragen behandelen, leiding over een team van 3 assistant planners, rapportage aan de bedrijfsleider.
dec. 2012 – sept. 2013 Bedrijf: RRS Nederland B.V. locatie Den Haag
Functie: Assistant planner
Werkzaamheden: Beantwoorden van de telefoon, verwerken van nieuwe orders (opdrachtbonnen), nakijken van de werkbonnen van monteurs, assisteren bij de dagelijkse planning van de monteurs

aug. 2012 – okt. 2012 Bedrijf: Planners.nu
Functie: Interim Planner
Project: Consumentenbond
Werkzaamheden: Roosters maken (ong. 120 medewerkers), behandelen verlofaanvragen, verwerken ziekmeldingen, forecast bijhouden/bijwerken, invoeren nieuwe medewerkers in Verint en aanspreekpunt voor de afdeling.

dec. 2011 – jan. 2012 Bedrijf: Sadal Planning en Projects te Den Haag
Functie: Interim Planner
Project: Fiber-IT B.V. te Deventer
Werkzaamheden: Aansturen en begeleiden van de medewerkers op de afdeling Planning (team van 5 medewerkers), behandelen verlofaanvragen, verwerken te laat- en ziekmeldingen, urenregistratie en rapportage aan de directie.

juni 2011 – november 2011 Bedrijf: Tele’train te Amsterdam
Functie: interim planner / trafficmanager
juli 2011 – november 2011 Project: Het Centraal Administratie Kantoor te Den Haag
Werkzaamheden: Het maken van roosters, aansturen van roosteropvolging, behandelen verlofaanvragen, verwerken te laat- en ziekmeldingen, urenregistratie, aanspreekpunt afdeling planning en vervangend teamleider. (team van ong. 30 medewerkers)

januari 2011 - mei 2011 Bedrijf: Het Centraal Administratie Kantoor te Rijswijk
Functie: medewerker telefonie en correspondentie
Werkzaamheden: Het verstrekken van informatie en het beantwoorden van vragen over de AWBZ en de Wmo aan cliënten, zorgkantoren en overige instellingen.

nov. 2009 – dec. 2010 Bedrijf: Ziggo B.V. te Den Haag
Functie: Retentiedesk Medewerker (Customer Service)
Werkzaamheden: Beantwoorden van inkomende telefonische en schriftelijke vragen. Klachten behandelen strevend naar klantbehoud. Zowel om inbound als outbound telefoongesprekken. Het administratief verwerken en factureren van bovengenoemde werkzaamheden.

Lees meer

Opleiding

2014 SVH Sociale Hygiëne
2011 Verint (planningssysteem)
2011 Communicatieve vaardigheden ( t.b.v. klantcontact )
2005 Cisco Sales Expert (productkennis)
2004 Project management

Opleiding

2014 SVH Sociale Hygiëne
2011 Verint (planningssysteem)
2011 Communicatieve vaardigheden ( t.b.v. klantcontact )
2005 Cisco Sales Expert (productkennis)
2004 Project management

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Voetballen, spelletjes (bordspellen, playstation, kaarten), tijd doorbrengen met mijn gezin.

Hobby's & interesses

Voetballen, spelletjes (bordspellen, playstation, kaarten), tijd doorbrengen met mijn gezin.

Eigenschappen

Spontaan, leergierig, accuraat, sociaal, geen 9 tot 17 mentaliteit, doorzetter

Eigenschappen

Spontaan, leergierig, accuraat, sociaal, geen 9 tot 17 mentaliteit, doorzetter

Mijn actuele situatie

  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Faiz Sadal te bekijken

Mijn documenten