• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Profiel Een zeer ervaren resultaat-en servicegerichte commerciële ondernemende manager. Een pragmatisch, flexibel, en positief persoon ik werk procesmatig, klantgericht, ben doortastend een leider en…

Persoonlijk

Profiel
Een zeer ervaren resultaat-en servicegerichte commerciële ondernemende manager. Een pragmatisch, flexibel, en positief persoon ik werk procesmatig, klantgericht, ben doortastend een leider en besluitvaardig. Ik vind het fijn om met mensen te werken, hen te ontwikkelen en begeleiden naar een hoger niveau. Ik ben een teambuilder, netwerker, innovatief, initiatiefrijk, daadkrachtig en beschik over goede communicatieve, contactuele en sociale vaardigheden. Cijfermatig en analytisch sterk.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2009 tot heden Manager Customer Service & Operations
Welzorg Nederland B.V.
Verantwoordelijk voor de operationele aansturing van customer service & operations in B-to-B markt
Verantwoordelijk voor verandermanagement multichannel consumentenmarkt
Verantwoordelijk voor effectief en efficiënt inrichten van de organisatie volgens lean filosofie
Direct leidinggevend aan 4 teammanagers indirect aan 50 medewerkers
Samenwerking met marketing aangaande Commerciële activiteiten
Lid managementteam

1989 tot 2009 Business Unit Manager Service
Siemens Nederland N.V.
Leidinggevend aan 150 medewerkers met verantwoordelijkheid voor
Projectmanagement, marketing, IT, sales, formuleren van strategische actieplannen
Kostenbeheersing, toetsing van investeringen op haalbaarheid en implementatie van nieuwe verkoop- en serviceconcepten.
Verantwoordelijk voor juiste samenwerking met externe partijen zoals KPN en Tele 2
Adviseren van divisiedirectie over strategisch beleid
Verantwoordelijk voor verandermanagement (corporate change)
Rapporteert aan Divisie Directeur

Werkervaring

2009 tot heden Manager Customer Service & Operations
Welzorg Nederland B.V.
Verantwoordelijk voor de operationele aansturing van customer service & operations in B-to-B markt
Verantwoordelijk voor verandermanagement multichannel consumentenmarkt
Verantwoordelijk voor effectief en efficiënt inrichten van de organisatie volgens lean filosofie
Direct leidinggevend aan 4 teammanagers indirect aan 50 medewerkers
Samenwerking met marketing aangaande Commerciële activiteiten
Lid managementteam

1989 tot 2009 Business Unit Manager Service
Siemens Nederland N.V.
Leidinggevend aan 150 medewerkers met verantwoordelijkheid voor
Projectmanagement, marketing, IT, sales, formuleren van strategische actieplannen
Kostenbeheersing, toetsing van investeringen op haalbaarheid en implementatie van nieuwe verkoop- en serviceconcepten.
Verantwoordelijk voor juiste samenwerking met externe partijen zoals KPN en Tele 2
Adviseren van divisiedirectie over strategisch beleid
Verantwoordelijk voor verandermanagement (corporate change)
Rapporteert aan Divisie Directeur

Lees meer

Opleiding

1984 – 1988 H.B.O. Bedrijfskunde
1980 – 1984 M.E.A.O.
2011 – 2012 Management Development, Welzorg Nederland B.V.
1997 – 1999 Management, Hogeschool Leiden
1994 – 1997 Small Business en Retail Management, Leidse Onderwijsinstellingen
1993 – 1994 Opleiding Servicemanagement, Siemens Nederland N.V.
1992 – 1993 Training organisatiekunde, procesoptimalisatie en verandermanagement Siemens Nederland N.V.
1990 – 1991 Basis training organisatiekunde, procesoptimalisatie en verandermanagement Siemens Nederland N.V.

Opleiding

1984 – 1988 H.B.O. Bedrijfskunde
1980 – 1984 M.E.A.O.
2011 – 2012 Management Development, Welzorg Nederland B.V.
1997 – 1999 Management, Hogeschool Leiden
1994 – 1997 Small Business en Retail Management, Leidse Onderwijsinstellingen
1993 – 1994 Opleiding Servicemanagement, Siemens Nederland N.V.
1992 – 1993 Training organisatiekunde, procesoptimalisatie en verandermanagement Siemens Nederland N.V.
1990 – 1991 Basis training organisatiekunde, procesoptimalisatie en verandermanagement Siemens Nederland N.V.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Hobby’s: hardlopen en mijn dochter steunen bij topturnen.

Winnaar van de innovatie Award 2011 Welzorg Nederland B.V. Dit is een Award voor het bedrijfsonderdeel met de beste nieuwe organisatievorm

Hobby's & interesses

Hobby’s: hardlopen en mijn dochter steunen bij topturnen.

Winnaar van de innovatie Award 2011 Welzorg Nederland B.V. Dit is een Award voor het bedrijfsonderdeel met de beste nieuwe organisatievorm

Lees meer

Eigenschappen

Een zeer ervaren resultaat-en servicegerichte commerciële ondernemende manager. Een pragmatisch, flexibel, en positief persoon ik werk procesmatig, klantgericht, ben doortastend een leider en besluitvaardig. Ik vind het fijn om met mensen te werken, hen te ontwikkelen en begeleiden naar een hoger niveau. Ik ben een teambuilder, netwerker, innovatief, initiatiefrijk, daadkrachtig en beschik over goede communicatieve, contactuele en sociale vaardigheden. Cijfermatig en analytisch sterk.

Eigenschappen

Een zeer ervaren resultaat-en servicegerichte commerciële ondernemende manager. Een pragmatisch, flexibel, en positief persoon ik werk procesmatig, klantgericht, ben doortastend een leider en besluitvaardig. Ik vind het fijn om met mensen te werken, hen te ontwikkelen en begeleiden naar een hoger niveau. Ik ben een teambuilder, netwerker, innovatief, initiatiefrijk, daadkrachtig en beschik over goede communicatieve, contactuele en sociale vaardigheden. Cijfermatig en analytisch sterk.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Senior management
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim
  • Salaris: 5.000 - 7.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten