• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een ambitieuze vrouw, all-round, een levensgenieter, een echte teamspeler, vol energie en een niet aflatende drive naar perfectie. Gedreven door een positieve instelling, de inspiratie uit mijn…

Persoonlijk

Ik ben een ambitieuze vrouw, all-round, een levensgenieter, een echte teamspeler, vol energie en een niet aflatende drive naar perfectie. Gedreven door een positieve instelling, de inspiratie uit mijn directe omgeving en oog voor detail maakt dat ik een uitstekende aanvulling ben op een team. Door snel te schakelen zorg ik voor een optimale interactie. Mijn ambitie is een uitdagende, dynamische functie met veel afwisseling, ik heb een sterke affiniteit met klanttevredenheid voor zowel interne als externe klanten en ik zet mij graag dienstverlenend in.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Nov ‘12 tot 1 nov ‘14: ICT Infrastructure – Senior Servicedesk/Support Specialist
Het aannemen van ICT gerelateerde calls, afkomstig van de business, vragen beantwoorden, verwerken, filteren & oplossen van incidenten, indien nodig doorverwijzen naar de betreffende afdeling.

Tevens het mede aansturen van escalaties ICT netwerk binnen de afgesproken tijd. Tevens verantwoordelijk voor het aansturen, inregelen en oplossingen van incidenten die betrekking hebben tot het Avaya Telefonie systeem als mede de communicatie onderhouden met en tussen de betreffende derde partijen.
Support van het ICT netwerk en de systemen door middel van inzicht en aan de hand van de vastgestelde afspraken tussen ICT en de business.


April 10 tot 1 nov ‘14: ZZP’er - Manoux Martens - Freelancer styling, imagebuilding & dresscoaching.
Begeleiden en adviseren van personen op het gebied van diverse kleding outfits zowel privé advies, als zakelijk advies, dress coaching. Daarnaast ook Project voorbereiding, begeleiden tijdens photo-shoots, tv-producties, optredens en set Dressing. Draaiboeken opstellen en de uitvoering hiervan tijdens producties.
• Administratie, acquisitie & netwerken
• Intensief relatiebeheer, onder andere met klanten, productiemaatschappijen, fashion-brands, pr-bureau’s & diverse instanties.
• Werven van kleding sponsoren t.b.v. tv persoonlijkheden of sporters
• Productie jaarlijkse portfolio shoot, t.b.v style identiteit Manoux Martens Styling.
• www.nouxfacon.com




Sept.’09 tot April ‘10: Stage Styliste - Stylistix - Stylist stagiere
Stageperiode als styliste. Waarin ik werd opgeleid bij de inkoop van kleding van special brands, couture huizen en fashion stores. Assisteren met het samenstellen van diverse kledingsets, voor diverse persoonlijkheden en/of producties. Persoonlijkheden; o,a, Tijl Beckand, Ruben vd Meer, Ruben Nicolaai, Regina Romeijn, Sipke-Jan Bouwsema;
Producties o.a.. “Kinder voor Kinderen” “Junior SongFestival” “Pink Ribbon Award Gala” spelprogramma “Echt Waar” (RTL productie)

Juni’08 tot dec.‘08: Buitendienst sales med. - De Telefoongids BV - Amsterdam
Het op locatie verkopen van (online) advertentie ruimte in de telefoongids, opstellen van verkoop rapportages, acquisitie, verantwoordelijk voor de lay-out van de advertenties.


Mei’04 tot juni ‘08: Roaming Support Engineer - T-Mobile Netherlands BV- Den Haag
Het, in teamverband, coördineren en uitvoeren van diversen testen betreft de services (Voice, SMS, 3G, videocall, ect.) van de buitenlandse providers/operators waar T-Mobile Netherlands een overeenkomst mee wil aan gaan; testen van de services betreft de buitenlandse provider op het netwerk van T-Mobile Netherlands, als de services van T-mobile op het buitenlandse netwerk.
• Het reageren op afnemers van de diensten, of deze coördineren, tevens het uitvoeren van incident- en probleemmanagement .
• Het management van netwerkresultaten, kwaliteit van de diensten en indien nodig, het verschaffen, al dan niet rechtstreeks, van arbeidskrachten voor het verbeteren, onderhoud of herstel van operationele systemen.

Sept’03 tot mei ‘04: SMC Controller - T-Mobile Netherlands BV - Den Haag
Het monitoren van het gehele netwerk, services van T-Mobile Netherlands, tevens het aansturen van derde partijen die betrekking hebben tot incidenten/onderhoud e.e.a. tbv de kwaliteit van het netwerk.

Febr.02 tot dec.‘02: SMC Technical Administrator - T-Mobile Netherlands BV – Den Haag
• Administratieve afhandeling t.b.v de diverse technische handelingen van de aannemers op de betreffende site/zendmast van T-Mobile
• Aansturen van de onderaannemers of medewerker van T-Mobile on site.

April’00 tot febr. ‘02: Backoffice CSR - Ben Klantenservice BV (T-Mobile Netherlands BV)– Den Haag
Ondersteunen van de klantenservice d.m.v. het telefonisch beantwoorden van technische vragen omtrent de service van het netwerk van Ben
• Oplossen cases, klachten, problemen omtrent de dekking, netwerk services, SMS, Call, GPRS, bevindingen in het Engels loggen en zodra het probleem opgelost is, de klant hierover informeren
• outbound calls naar klanten omtrent de problemen die zij ondervinden, informatie verzamelen, onderzoeken en tot een oplossing komen.
• Doorspelen en/of raadplegen van diverse afdelingen binnen Ben en eventueel de andere providers benaderen omtrent het desbetreffende netwerk problemen
• Rapporteren aan het management d.m.v rapportages
• Werkverdeling




1997 tot april 2000: Office Manager – Vlasman Betonbewerking & Slooptechnieken BV – Aphen a/d Rijn
• offertes, & opdrachtbevestigingen
• Asbest administratie bijhouden d.m.v een daarvoor bestemd logboek
• Aangeven van de geplande werkzaamheden aan de daarvoor bestemde instanties, zoals de arbeidsinspectie.
• Het in orde maken en bijhouden van de projectmappen voor het ophanden zijnde project met daarin alle gewenste gegevens

Werkervaring

Nov ‘12 tot 1 nov ‘14: ICT Infrastructure – Senior Servicedesk/Support Specialist
Het aannemen van ICT gerelateerde calls, afkomstig van de business, vragen beantwoorden, verwerken, filteren & oplossen van incidenten, indien nodig doorverwijzen naar de betreffende afdeling.

Tevens het mede aansturen van escalaties ICT netwerk binnen de afgesproken tijd. Tevens verantwoordelijk voor het aansturen, inregelen en oplossingen van incidenten die betrekking hebben tot het Avaya Telefonie systeem als mede de communicatie onderhouden met en tussen de betreffende derde partijen.
Support van het ICT netwerk en de systemen door middel van inzicht en aan de hand van de vastgestelde afspraken tussen ICT en de business.


April 10 tot 1 nov ‘14: ZZP’er - Manoux Martens - Freelancer styling, imagebuilding & dresscoaching.
Begeleiden en adviseren van personen op het gebied van diverse kleding outfits zowel privé advies, als zakelijk advies, dress coaching. Daarnaast ook Project voorbereiding, begeleiden tijdens photo-shoots, tv-producties, optredens en set Dressing. Draaiboeken opstellen en de uitvoering hiervan tijdens producties.
• Administratie, acquisitie & netwerken
• Intensief relatiebeheer, onder andere met klanten, productiemaatschappijen, fashion-brands, pr-bureau’s & diverse instanties.
• Werven van kleding sponsoren t.b.v. tv persoonlijkheden of sporters
• Productie jaarlijkse portfolio shoot, t.b.v style identiteit Manoux Martens Styling.
• www.nouxfacon.com




Sept.’09 tot April ‘10: Stage Styliste - Stylistix - Stylist stagiere
Stageperiode als styliste. Waarin ik werd opgeleid bij de inkoop van kleding van special brands, couture huizen en fashion stores. Assisteren met het samenstellen van diverse kledingsets, voor diverse persoonlijkheden en/of producties. Persoonlijkheden; o,a, Tijl Beckand, Ruben vd Meer, Ruben Nicolaai, Regina Romeijn, Sipke-Jan Bouwsema;
Producties o.a.. “Kinder voor Kinderen” “Junior SongFestival” “Pink Ribbon Award Gala” spelprogramma “Echt Waar” (RTL productie)

Juni’08 tot dec.‘08: Buitendienst sales med. - De Telefoongids BV - Amsterdam
Het op locatie verkopen van (online) advertentie ruimte in de telefoongids, opstellen van verkoop rapportages, acquisitie, verantwoordelijk voor de lay-out van de advertenties.


Mei’04 tot juni ‘08: Roaming Support Engineer - T-Mobile Netherlands BV- Den Haag
Het, in teamverband, coördineren en uitvoeren van diversen testen betreft de services (Voice, SMS, 3G, videocall, ect.) van de buitenlandse providers/operators waar T-Mobile Netherlands een overeenkomst mee wil aan gaan; testen van de services betreft de buitenlandse provider op het netwerk van T-Mobile Netherlands, als de services van T-mobile op het buitenlandse netwerk.
• Het reageren op afnemers van de diensten, of deze coördineren, tevens het uitvoeren van incident- en probleemmanagement .
• Het management van netwerkresultaten, kwaliteit van de diensten en indien nodig, het verschaffen, al dan niet rechtstreeks, van arbeidskrachten voor het verbeteren, onderhoud of herstel van operationele systemen.

Sept’03 tot mei ‘04: SMC Controller - T-Mobile Netherlands BV - Den Haag
Het monitoren van het gehele netwerk, services van T-Mobile Netherlands, tevens het aansturen van derde partijen die betrekking hebben tot incidenten/onderhoud e.e.a. tbv de kwaliteit van het netwerk.

Febr.02 tot dec.‘02: SMC Technical Administrator - T-Mobile Netherlands BV – Den Haag
• Administratieve afhandeling t.b.v de diverse technische handelingen van de aannemers op de betreffende site/zendmast van T-Mobile
• Aansturen van de onderaannemers of medewerker van T-Mobile on site.

April’00 tot febr. ‘02: Backoffice CSR - Ben Klantenservice BV (T-Mobile Netherlands BV)– Den Haag
Ondersteunen van de klantenservice d.m.v. het telefonisch beantwoorden van technische vragen omtrent de service van het netwerk van Ben
• Oplossen cases, klachten, problemen omtrent de dekking, netwerk services, SMS, Call, GPRS, bevindingen in het Engels loggen en zodra het probleem opgelost is, de klant hierover informeren
• outbound calls naar klanten omtrent de problemen die zij ondervinden, informatie verzamelen, onderzoeken en tot een oplossing komen.
• Doorspelen en/of raadplegen van diverse afdelingen binnen Ben en eventueel de andere providers benaderen omtrent het desbetreffende netwerk problemen
• Rapporteren aan het management d.m.v rapportages
• Werkverdeling




1997 tot april 2000: Office Manager – Vlasman Betonbewerking & Slooptechnieken BV – Aphen a/d Rijn
• offertes, & opdrachtbevestigingen
• Asbest administratie bijhouden d.m.v een daarvoor bestemd logboek
• Aangeven van de geplande werkzaamheden aan de daarvoor bestemde instanties, zoals de arbeidsinspectie.
• Het in orde maken en bijhouden van de projectmappen voor het ophanden zijnde project met daarin alle gewenste gegevens

Lees meer

Opleiding

OPLEIDINGEN

1990 - 1993: MEAO Commercieel Administratief - Versfelt Ghijsen College - Utrecht

1989-1990: MDGO Oudenoord, Utrecht

1985-1989 LEAO De Sprong Gouda (niveau 4)


VAARDIGHEDEN EN COMPETENTIES
Vaardigheden: kennis netwerk telefonie & ICT gerelateerde applicaties welke op Mammoet van toepassing zijn. Avaya telephony system, SAP, Topdesk, Microsoft, Citrix, PDA/MCA Mobi Control, NM10 (server application) ect.

Competenties:
Creatief, inspireren, motiveren, inzicht, resultaatgericht, accuraat, communicatief.

CURSUSSEN

2014 Citrix
2014 Technical Business English
2014 VCA Vol - diploma
2013 ISM
2011 Sociale Hygiëne diploma
2008 Sales training - De Telefoongids BV (3 weken) behaald Certificaat
2008 ITIL
2001 Training Personal Affectivity – Door training behaald Certificaat
2000 BackOffice training - Ben Nederland BV (3 weken) behaald Certificaat

Diverse training t.b.v. het telecommunicatie netwerk van T-Mobile BV
2005 NSS SOM Nokia System 2 weken training Nokia center Finland (HBO Niveau) behaald Certificaat
2002 DXSOM Nokia System training (HBO Niveau) behaald Certificaat
2001 GPRS Nokia System training (HBO Niveau) behaald Certificaat
2002 ULTRA site training Nokia System training behaald Certificaat
2002 SYSTRA Nokia System training GSM 900/1800 behaald Certificaat
2002 Flexi-Hopper / DN 2 training– Nokia training behaald Certificaat

Opleiding

OPLEIDINGEN

1990 - 1993: MEAO Commercieel Administratief - Versfelt Ghijsen College - Utrecht

1989-1990: MDGO Oudenoord, Utrecht

1985-1989 LEAO De Sprong Gouda (niveau 4)


VAARDIGHEDEN EN COMPETENTIES
Vaardigheden: kennis netwerk telefonie & ICT gerelateerde applicaties welke op Mammoet van toepassing zijn. Avaya telephony system, SAP, Topdesk, Microsoft, Citrix, PDA/MCA Mobi Control, NM10 (server application) ect.

Competenties:
Creatief, inspireren, motiveren, inzicht, resultaatgericht, accuraat, communicatief.

CURSUSSEN

2014 Citrix
2014 Technical Business English
2014 VCA Vol - diploma
2013 ISM
2011 Sociale Hygiëne diploma
2008 Sales training - De Telefoongids BV (3 weken) behaald Certificaat
2008 ITIL
2001 Training Personal Affectivity – Door training behaald Certificaat
2000 BackOffice training - Ben Nederland BV (3 weken) behaald Certificaat

Diverse training t.b.v. het telecommunicatie netwerk van T-Mobile BV
2005 NSS SOM Nokia System 2 weken training Nokia center Finland (HBO Niveau) behaald Certificaat
2002 DXSOM Nokia System training (HBO Niveau) behaald Certificaat
2001 GPRS Nokia System training (HBO Niveau) behaald Certificaat
2002 ULTRA site training Nokia System training behaald Certificaat
2002 SYSTRA Nokia System training GSM 900/1800 behaald Certificaat
2002 Flexi-Hopper / DN 2 training– Nokia training behaald Certificaat

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

INTERESSES EN AANVULLENDE INFORMATIE

• Interesses en hobby's: Fashion creaties, muziek, schrijven, lezen, oude steden bezoeken, mensen, sporten, zoals paardrijden, tennis, voetbal
• gezelligheid tafelen met vrienden en/of familie

Hobby's & interesses

INTERESSES EN AANVULLENDE INFORMATIE

• Interesses en hobby's: Fashion creaties, muziek, schrijven, lezen, oude steden bezoeken, mensen, sporten, zoals paardrijden, tennis, voetbal
• gezelligheid tafelen met vrienden en/of familie

Lees meer

Eigenschappen

flexibel, inlevingsvermogen, ruimdenkend, doorzetter

Ik ben een ambitieuze vrouw, all-round, een levensgenieter, een echte teamspeler, vol energie en een niet aflatende drive naar perfectie. Gedreven door een positieve instelling, de inspiratie uit mijn directe omgeving en oog voor detail maakt dat ik een uitstekende aanvulling ben op een team. Door snel te schakelen zorg ik voor een optimale interactie. Mijn ambitie is een uitdagende, dynamische functie met veel afwisseling, ik heb een sterke affiniteit met klanttevredenheid voor zowel interne als externe klanten en ik zet mij graag dienstverlenend in.

Eigenschappen

flexibel, inlevingsvermogen, ruimdenkend, doorzetter

Ik ben een ambitieuze vrouw, all-round, een levensgenieter, een echte teamspeler, vol energie en een niet aflatende drive naar perfectie. Gedreven door een positieve instelling, de inspiratie uit mijn directe omgeving en oog voor detail maakt dat ik een uitstekende aanvulling ben op een team. Door snel te schakelen zorg ik voor een optimale interactie. Mijn ambitie is een uitdagende, dynamische functie met veel afwisseling, ik heb een sterke affiniteit met klanttevredenheid voor zowel interne als externe klanten en ik zet mij graag dienstverlenend in.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Programmeur
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 2 maanden

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Programmeur
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten