• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Vanaf 1-4-2015 ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging wegens een reorganisatie bij Achmea. Profiel: Ik ben een resultaatgerichte en klantvriendelijke medewerkster met een groot…

Persoonlijk

Vanaf 1-4-2015 ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging wegens een reorganisatie bij Achmea.
Profiel: Ik ben een resultaatgerichte en klantvriendelijke medewerkster met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, die zelfstandig èn in teamverband kan werken.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Van November 2007 -– heden
Medewerkster Servicecentrum Facilitair Bedrijf, taken:

Afhandelen van mail, klachten, informatieverzoeken en storingen.
Registreren en bewaken van alle meldingen in Planon.
Facturen verwerken van bloemen en huurauto's in Planon.
Zorgdragen voor het klaarzetten van beamers en andere ICT apparatuur.
Reserveren videoconferentiesystemen en zalen.
Cateringorders aannemen en inboeken.
Telefonisch contact met handymans, gastvrouwen, Asito, Albron, interne medewerkers en leveranciers.
Ad hoc problemen oplossen m.b.t. catering, schoonmaak en technische storingen.
Telefonisch adviseren van interne klanten op het gebied van alle voorkomende facilitaire zaken..
Inboeken en dichtzetten van alle voorkomende werkorders in Planon.
Inboeken van klachten, verbetervoorstellen en technische storingen.
Aanspreekpunt voor alle Achmea locaties op facilitair gebied.
Delegeren van taken naar locale facilitaire diensten.

Van Januari 2005 –- November 2007
Secretaresse Polisservice, taken:
Notuleren en verslaglegging.
Agenda en mail beheren en actiepunten voor de manager bewaken.
Ziekteverzuim en verlofregistratie bijhouden.
Facturen controleren en zorgen voor een correcte uitbetaling.
Inwerkprogramma’s voor nieuwe teamleiders maken.

Van 2003 - 2005
Operationeel inkoper Facilitair Bedrijf, taken:
Afsluiten, beheren en bijhouden van alle contracten met leveranciers.
Offertes opvragen en beoordelen aan de hand van opdrachten van de interne klant.
Contact onderhouden met bestaande leveranciers.
Inkopen van alle mogelijke producten.

Van 1996 - 2003
Medewerkster call center zorgverzekeringen, taken:
Telefonisch informatie verschaffen aan klanten en medewerkers.
Bijhouden van de kennisbank in het computersysteem.
Inwerken nieuwe medewerkers en overdragen van kennis aan nieuwe medewerkers.

Van 1993 - 1996
Informant/baliemedewerkster, taken:
Het verstrekken van alle denkbare informatie aan de balie met betrekking tot zorgverzekeringen en schadeverzekeringen.
Innen van ziekenfondspremies en betalingen, afsluiten van diverse schadeverzekeringen.

Van 1982 - 1993
Administratief medewerkster, taken:
Het controleren van vervoersdeclaraties en het verwerken hiervan in het computersysteem.
Het controleren van aanvragen voor kunst- en hulpmiddelen en tandheelkundige hulp.
Controleren en verwerken van particuliere ziektekosten nota’s in het computersysteem.

Werkervaring

Van November 2007 -– heden
Medewerkster Servicecentrum Facilitair Bedrijf, taken:

Afhandelen van mail, klachten, informatieverzoeken en storingen.
Registreren en bewaken van alle meldingen in Planon.
Facturen verwerken van bloemen en huurauto's in Planon.
Zorgdragen voor het klaarzetten van beamers en andere ICT apparatuur.
Reserveren videoconferentiesystemen en zalen.
Cateringorders aannemen en inboeken.
Telefonisch contact met handymans, gastvrouwen, Asito, Albron, interne medewerkers en leveranciers.
Ad hoc problemen oplossen m.b.t. catering, schoonmaak en technische storingen.
Telefonisch adviseren van interne klanten op het gebied van alle voorkomende facilitaire zaken..
Inboeken en dichtzetten van alle voorkomende werkorders in Planon.
Inboeken van klachten, verbetervoorstellen en technische storingen.
Aanspreekpunt voor alle Achmea locaties op facilitair gebied.
Delegeren van taken naar locale facilitaire diensten.

Van Januari 2005 –- November 2007
Secretaresse Polisservice, taken:
Notuleren en verslaglegging.
Agenda en mail beheren en actiepunten voor de manager bewaken.
Ziekteverzuim en verlofregistratie bijhouden.
Facturen controleren en zorgen voor een correcte uitbetaling.
Inwerkprogramma’s voor nieuwe teamleiders maken.

Van 2003 - 2005
Operationeel inkoper Facilitair Bedrijf, taken:
Afsluiten, beheren en bijhouden van alle contracten met leveranciers.
Offertes opvragen en beoordelen aan de hand van opdrachten van de interne klant.
Contact onderhouden met bestaande leveranciers.
Inkopen van alle mogelijke producten.

Van 1996 - 2003
Medewerkster call center zorgverzekeringen, taken:
Telefonisch informatie verschaffen aan klanten en medewerkers.
Bijhouden van de kennisbank in het computersysteem.
Inwerken nieuwe medewerkers en overdragen van kennis aan nieuwe medewerkers.

Van 1993 - 1996
Informant/baliemedewerkster, taken:
Het verstrekken van alle denkbare informatie aan de balie met betrekking tot zorgverzekeringen en schadeverzekeringen.
Innen van ziekenfondspremies en betalingen, afsluiten van diverse schadeverzekeringen.

Van 1982 - 1993
Administratief medewerkster, taken:
Het controleren van vervoersdeclaraties en het verwerken hiervan in het computersysteem.
Het controleren van aanvragen voor kunst- en hulpmiddelen en tandheelkundige hulp.
Controleren en verwerken van particuliere ziektekosten nota’s in het computersysteem.

Lees meer

Opleiding

1990 Assurantie B diploma. (MBO)
1980 tot 1981 Secretaresse opleiding, Instituut Pont te Zwolle.
1976 tot 1980 MAVO, Rijksscholengemeenschap te Zwolle, diploma.

Cursussen van 1991 t/m heden:
Certificaat van de cursus commercieel onderhandelen.
Certificaat van de cursus operationeel inkoper.
Certificaat van de basiscursus Excel.
Certificaat van de cursus klantgericht communiceren.
Certificaat cursus klantgericht telefoneren.
Diploma Zorgverzekeringen.

Opleiding

1990 Assurantie B diploma. (MBO)
1980 tot 1981 Secretaresse opleiding, Instituut Pont te Zwolle.
1976 tot 1980 MAVO, Rijksscholengemeenschap te Zwolle, diploma.

Cursussen van 1991 t/m heden:
Certificaat van de cursus commercieel onderhandelen.
Certificaat van de cursus operationeel inkoper.
Certificaat van de basiscursus Excel.
Certificaat van de cursus klantgericht communiceren.
Certificaat cursus klantgericht telefoneren.
Diploma Zorgverzekeringen.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Voetbal, stedentrips maken, lezen.

Vrijwilligerswerk:
Ik ben een aantal jaren leidster geweest van een voetbalteam bij CSV'28.
Het was leuk om met de jongens om te gaan en te zorgen dat alles op rolletjes liep.
Mijn taken waren: een rij- en wasschema maken voor de ouders,
de trainer helpen met praktische zaken,
de jongens begeleiden bij wedstrijden
zorgen dat je weet wat er speelt in het team
mails met (wedstrijd) informatie versturen
het digitale wedstrijdformulier invullen voor en na elke wedstrijd
het ontvangen van de scheidsrechter

Hobby's & interesses

Voetbal, stedentrips maken, lezen.

Vrijwilligerswerk:
Ik ben een aantal jaren leidster geweest van een voetbalteam bij CSV'28.
Het was leuk om met de jongens om te gaan en te zorgen dat alles op rolletjes liep.
Mijn taken waren: een rij- en wasschema maken voor de ouders,
de trainer helpen met praktische zaken,
de jongens begeleiden bij wedstrijden
zorgen dat je weet wat er speelt in het team
mails met (wedstrijd) informatie versturen
het digitale wedstrijdformulier invullen voor en na elke wedstrijd
het ontvangen van de scheidsrechter

Lees meer

Eigenschappen

Profiel: Ik ben een resultaatgerichte en klantvriendelijke medewerkster met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, die zelfstandig èn in teamverband kan werken.

Eigenschappen

Profiel: Ik ben een resultaatgerichte en klantvriendelijke medewerkster met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, die zelfstandig èn in teamverband kan werken.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Irma Selubun te bekijken

Mijn documenten