• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben op zoek naar een leuke uitdagende baan. Ik ben leergierig en pak snel dingen op. Ik ben geen jobhopper en geef niet snel op,wat mijn CV ook wel laat zien. Door een beslissing van de gemeente…

Persoonlijk

Ik ben op zoek naar een leuke uitdagende baan. Ik ben leergierig en pak snel dingen op.
Ik ben geen jobhopper en geef niet snel op,wat mijn CV ook wel laat zien.
Door een beslissing van de gemeente werd de vergunning van het bedrijf waar ik voor werkte ingetrokken en ben dus noodgedwongen mijn baan kwijt geraakt.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Loopbaan:
2007 – heden : Assistent Manager Rhone Congres & Party Centre te Amsterdam
- Organisatie van commerciële maar vooral zakelijke evenementen in de breedste zin van het woord,zowel administratief als operationeel, bedenken van concepten en de uitvoering hiervan
- Debiteuren en Crediteuren verwerking in systeem en opvolging.
- Geven van rondleidingen, presentaties aan bedrijven en scholen, aanwezig op de verschillende beurzen.
- Ondersteuning en assisteren van de directeur, begeleiding stagiaires en leerlingen.
- Office management inclusief agendabeheer, regelen van visa, hotelreserveringen, contact leveranciers, security
- Activiteiten op gebied van Sales & Marketing (naamsbekendheid creëren zakelijke markt)
- Personeelszaken (van werven, tot roosters maken, administratie, contracten maken tot samenwerking met Payroll bedrijf)

2006 – 2007 : Bedrijfsleidster JR Corner te Hoofddorp:
- Verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken van het grand café .
- Het doen van de inkopen en voorraadbeheer, contacten onder houden met de leveranciers.
- Het opstellen van personeelsroosters
- Werving en selectie van personeel (gehele proces)
- Meewerkende leidinggevende.(bar/bediening)
- Optimaliseren van de omzet door middel van acties, menu etc.
- Aanspreekpunt voor gasten en personeel

2003 – 2006 : Human Resources Officer te Crowne Plaza Amsterdam-Schiphol
- Ondersteunen van de HR Manager en Training Manager op administratief en organisatorisch gebied
- Vraagbaak op het gebied van personeelszaken, CAO e.d. voor alle personeelsleden
- Zorgen voor de werving en selectie procedure (organisatie- en regeltaken, administratieve afwerking, het houden van in dienst gesprekken, houden van sollicitatiegesprekken, adviseren over keuzen)
- Geven van uitvoering aan de procedures op personeelsgebied, conform de CAO- en bedrijfsregelingen.
- Samenwerking Payroll voor de salarisadministratie
- Verzorgen van betrouwbare registraties en rapportages op personeels- en trainingsgebied;
- Verlenen van secretariële ondersteuning. Contact onderhouden met andere hotels van de keten, maar ook van Amsterdam door middel van maandelijkse vergaderingen
- Zorgdragen voor de personeelsbenefits
- Verzuimbeleid
- Begeleiden van stagiaires van de andere afdelingen en bijsturen van de werkzaamheden
- Het bedrijf/keten promoten door op beurzen, banenmarkten, HORECAVA te gaan, presentaties op scholen geven , prijsuitreikingen doen en rondleidingen verzorgen.
- Organisatie personeelsfeesten, afscheidsdiners, recepties, kerstborrel etc.
- Tijdens zwangerschapsverlof van de Trainingsmanager grotendeels haar taken overgenomen en ook het geven van trainingen.
- Signaleren trainingsbehoeftes
- Bijwonen meetings alle afdelingen

Extra werkzaamheden:
- In de organisatie van de Personeelsvereniging
- Het geven van interne trainingen: gastenservice, klachtenafhandeling, telefoontraining, hotel oriëntatie training
- Vertrouwenspersoon voor de medewerkers in het hotel (Seksuele intimidatie, Ongewenste intimiteiten)
- Manager on Duty (aanspreekpunt hotel)

1999 – 2003 : Medewerkster Reserveringen te Crowne Plaza Amsterdam-Schiphol
- Boeken van individuele en groepsreserveringen
- Maximaliseren van het upsell programma en het behalen van de gestelde targets
- Onderhouden van diverse boekingskanalen (internet)
- Onderhouden van contacten met de verschillende afdelingen binnen het hotel (ook d.m.v. meetings bijwonen)
- Onderhouden van contacten met boekers d.m.v. rondleidingen, Client Events, bezoeken van boekers i.s.m. de Sales afdeling
- Potentiële boekers (leads) doorgeven aan de Sales afdeling
- Nauwe samenwerking Sales/Marketing afdeling en Revenue manager
- Een jaar plaatsvervangend hoofd van de afdeling
- Meedenken van marketingcampagnes
- Begeleiden en inwerken van stagiaires
- Organisatie met afdeling Sales “Dutch Open”. Gehele organisatie.
- Bijwonen Sales- , Front Office en Revenue meetings

Extra werkzaamheden:
Ik was ook Afdeling Training Coördinator (ATC-er), dit wil zeggen dat ik samen met het afdelingshoofd verantwoordelijk was voor het trainingsbeleid binnen de afdeling
Ook actief in de organisatie van de Personeelsvereniging, niet alleen van het hotel maar van de keten

Werkervaring

Loopbaan:
2007 – heden : Assistent Manager Rhone Congres & Party Centre te Amsterdam
- Organisatie van commerciële maar vooral zakelijke evenementen in de breedste zin van het woord,zowel administratief als operationeel, bedenken van concepten en de uitvoering hiervan
- Debiteuren en Crediteuren verwerking in systeem en opvolging.
- Geven van rondleidingen, presentaties aan bedrijven en scholen, aanwezig op de verschillende beurzen.
- Ondersteuning en assisteren van de directeur, begeleiding stagiaires en leerlingen.
- Office management inclusief agendabeheer, regelen van visa, hotelreserveringen, contact leveranciers, security
- Activiteiten op gebied van Sales & Marketing (naamsbekendheid creëren zakelijke markt)
- Personeelszaken (van werven, tot roosters maken, administratie, contracten maken tot samenwerking met Payroll bedrijf)

2006 – 2007 : Bedrijfsleidster JR Corner te Hoofddorp:
- Verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken van het grand café .
- Het doen van de inkopen en voorraadbeheer, contacten onder houden met de leveranciers.
- Het opstellen van personeelsroosters
- Werving en selectie van personeel (gehele proces)
- Meewerkende leidinggevende.(bar/bediening)
- Optimaliseren van de omzet door middel van acties, menu etc.
- Aanspreekpunt voor gasten en personeel

2003 – 2006 : Human Resources Officer te Crowne Plaza Amsterdam-Schiphol
- Ondersteunen van de HR Manager en Training Manager op administratief en organisatorisch gebied
- Vraagbaak op het gebied van personeelszaken, CAO e.d. voor alle personeelsleden
- Zorgen voor de werving en selectie procedure (organisatie- en regeltaken, administratieve afwerking, het houden van in dienst gesprekken, houden van sollicitatiegesprekken, adviseren over keuzen)
- Geven van uitvoering aan de procedures op personeelsgebied, conform de CAO- en bedrijfsregelingen.
- Samenwerking Payroll voor de salarisadministratie
- Verzorgen van betrouwbare registraties en rapportages op personeels- en trainingsgebied;
- Verlenen van secretariële ondersteuning. Contact onderhouden met andere hotels van de keten, maar ook van Amsterdam door middel van maandelijkse vergaderingen
- Zorgdragen voor de personeelsbenefits
- Verzuimbeleid
- Begeleiden van stagiaires van de andere afdelingen en bijsturen van de werkzaamheden
- Het bedrijf/keten promoten door op beurzen, banenmarkten, HORECAVA te gaan, presentaties op scholen geven , prijsuitreikingen doen en rondleidingen verzorgen.
- Organisatie personeelsfeesten, afscheidsdiners, recepties, kerstborrel etc.
- Tijdens zwangerschapsverlof van de Trainingsmanager grotendeels haar taken overgenomen en ook het geven van trainingen.
- Signaleren trainingsbehoeftes
- Bijwonen meetings alle afdelingen

Extra werkzaamheden:
- In de organisatie van de Personeelsvereniging
- Het geven van interne trainingen: gastenservice, klachtenafhandeling, telefoontraining, hotel oriëntatie training
- Vertrouwenspersoon voor de medewerkers in het hotel (Seksuele intimidatie, Ongewenste intimiteiten)
- Manager on Duty (aanspreekpunt hotel)

1999 – 2003 : Medewerkster Reserveringen te Crowne Plaza Amsterdam-Schiphol
- Boeken van individuele en groepsreserveringen
- Maximaliseren van het upsell programma en het behalen van de gestelde targets
- Onderhouden van diverse boekingskanalen (internet)
- Onderhouden van contacten met de verschillende afdelingen binnen het hotel (ook d.m.v. meetings bijwonen)
- Onderhouden van contacten met boekers d.m.v. rondleidingen, Client Events, bezoeken van boekers i.s.m. de Sales afdeling
- Potentiële boekers (leads) doorgeven aan de Sales afdeling
- Nauwe samenwerking Sales/Marketing afdeling en Revenue manager
- Een jaar plaatsvervangend hoofd van de afdeling
- Meedenken van marketingcampagnes
- Begeleiden en inwerken van stagiaires
- Organisatie met afdeling Sales “Dutch Open”. Gehele organisatie.
- Bijwonen Sales- , Front Office en Revenue meetings

Extra werkzaamheden:
Ik was ook Afdeling Training Coördinator (ATC-er), dit wil zeggen dat ik samen met het afdelingshoofd verantwoordelijk was voor het trainingsbeleid binnen de afdeling
Ook actief in de organisatie van de Personeelsvereniging, niet alleen van het hotel maar van de keten

Lees meer

Opleiding

Opleidingen:
- HAVO: examen gedaan in 1995, certificaten behaald
- Hotelschool Haagland : voltooid, diploma behaald in 1999, inclusief Sociale Hygiëne
- PABO: 2005 - 2007

Opleiding

Opleidingen:
- HAVO: examen gedaan in 1995, certificaten behaald
- Hotelschool Haagland : voltooid, diploma behaald in 1999, inclusief Sociale Hygiëne
- PABO: 2005 - 2007

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Frans (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Frans (Goed)

Hobby's & interesses

Lezen, dansen, gezellig eten met familie en vrienden

Hobby's & interesses

Lezen, dansen, gezellig eten met familie en vrienden

Eigenschappen

In mijn vorige functies werd van mij verwacht stressbestendig, hands-on, dienstverlenend, professioneel, accuraat, flexibel, enthousiast en zelfstandig te zijn. Je bent ten slotte een visitekaartje van het bedrijf

U bent op zoek naar een regeltante? That’s my middle name! Zowel zakelijk als privé help en regel ik graag met van alles. Vaak doen familie en vrienden een beroep op mij om iets te organiseren of ergens mee te helpen. Dat gaat van bruiloft tot surpriseparty tot regelen van modeshows of helpen met een zakelijke Facebookpagina . Ik krijg daar heel veel energie van!

Eigenschappen

In mijn vorige functies werd van mij verwacht stressbestendig, hands-on, dienstverlenend, professioneel, accuraat, flexibel, enthousiast en zelfstandig te zijn. Je bent ten slotte een visitekaartje van het bedrijf

U bent op zoek naar een regeltante? That’s my middle name! Zowel zakelijk als privé help en regel ik graag met van alles. Vaak doen familie en vrienden een beroep op mij om iets te organiseren of ergens mee te helpen. Dat gaat van bruiloft tot surpriseparty tot regelen van modeshows of helpen met een zakelijke Facebookpagina . Ik krijg daar heel veel energie van!

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Kunst & Cultuur
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Kunst & Cultuur
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Delia van Soest te bekijken

Mijn documenten