• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2005 – 2013 Huhtamaki Nederland bv
(1 juli – 1 december)
functie: - systeembeheerder/helpdeskmedewerker
taken: - telefonische helpdesk
2e lijns helpdesk
systeembeheer
netwerkbeheer
licentiebeheer
back-upoperator
telefoon/centrale beheer
ervaring: - communicatie met gebruikers, managers en leveranciers
- werken met het 'call'-programma Altiris problemen oplossen met Windows XP, Vista, Windows 7 en Windows 8.1 en verschillende applicaties waaronder Office XP, 2003, 2007 en 2010, Lotus Notes, Vmware (Workstation, Server en ESX), AS/400 Client/Server.

2003 De Frieslandbank
(4 – 26 september)
functie: - telefonische helpdesk
taken: - ondersteuning gebruikers telefonisch
doorsturen naar 2e lijn in de gaten houden van de ‘calls’
ervaring: - citrix werkomgeving
- werken met het ‘call’-programma Magic
gestructureerd volgens ITIL werken

1998 – 2002 Friesland Foods
(8 januari – 1 november)
functie: - 2e lijns helpdeskmedewerker
taken: - 2e lijns helpdesk
installatie Pc’s
verhuizing Pc’s
back-upoperator
ervaring: - communicatie met gebruikers, IT-managers en leveranciers
werken met ‘call’-programma’s (assyst en HP ’s openview)
vaak creatief problemen oplossen met diverse applicaties
inwerken van 6 collega’s
intensief samenwerken met collega’s
problemen oplossen met Windows 3.11,95,98,NT,2000 en XP en verschillende applicaties waaronder Office 97,2000 en XP pro, AS/400 Client, Progress, Autocad Arcserve back-up, Oracle, Progress.

1997 Avéro schade
(9 juli – 18 september)
functie: - coördinator IT
taken: - bestelling van computer hardware en software
coördinatie plaatsing werkplekken
ervaring: - intensieve communicatie met klanten en de uitvoerende helpdesk

1997 Aegon Nederland N.V.
(10 maart – 8 juli)
functie: - ICT medewerker
taken: - installatie en plaatsing van Pc’s
- installatie en plaatsing van laptops
ervaring: - instructie van gebruikers over de nieuw afgeleverde computer

1996 – 1997 Omroepbedrijf Omrop Fryslân
(1 augustus – 1 februari)
functie: - systeembeheerder/helpdeskmedewerker
taken: - ondersteuning gebruikers
- netwerkbeheer (novell 3.11, 3.12)

Werkervaring

2005 – 2013 Huhtamaki Nederland bv
(1 juli – 1 december)
functie: - systeembeheerder/helpdeskmedewerker
taken: - telefonische helpdesk
2e lijns helpdesk
systeembeheer
netwerkbeheer
licentiebeheer
back-upoperator
telefoon/centrale beheer
ervaring: - communicatie met gebruikers, managers en leveranciers
- werken met het 'call'-programma Altiris problemen oplossen met Windows XP, Vista, Windows 7 en Windows 8.1 en verschillende applicaties waaronder Office XP, 2003, 2007 en 2010, Lotus Notes, Vmware (Workstation, Server en ESX), AS/400 Client/Server.

2003 De Frieslandbank
(4 – 26 september)
functie: - telefonische helpdesk
taken: - ondersteuning gebruikers telefonisch
doorsturen naar 2e lijn in de gaten houden van de ‘calls’
ervaring: - citrix werkomgeving
- werken met het ‘call’-programma Magic
gestructureerd volgens ITIL werken

1998 – 2002 Friesland Foods
(8 januari – 1 november)
functie: - 2e lijns helpdeskmedewerker
taken: - 2e lijns helpdesk
installatie Pc’s
verhuizing Pc’s
back-upoperator
ervaring: - communicatie met gebruikers, IT-managers en leveranciers
werken met ‘call’-programma’s (assyst en HP ’s openview)
vaak creatief problemen oplossen met diverse applicaties
inwerken van 6 collega’s
intensief samenwerken met collega’s
problemen oplossen met Windows 3.11,95,98,NT,2000 en XP en verschillende applicaties waaronder Office 97,2000 en XP pro, AS/400 Client, Progress, Autocad Arcserve back-up, Oracle, Progress.

1997 Avéro schade
(9 juli – 18 september)
functie: - coördinator IT
taken: - bestelling van computer hardware en software
coördinatie plaatsing werkplekken
ervaring: - intensieve communicatie met klanten en de uitvoerende helpdesk

1997 Aegon Nederland N.V.
(10 maart – 8 juli)
functie: - ICT medewerker
taken: - installatie en plaatsing van Pc’s
- installatie en plaatsing van laptops
ervaring: - instructie van gebruikers over de nieuw afgeleverde computer

1996 – 1997 Omroepbedrijf Omrop Fryslân
(1 augustus – 1 februari)
functie: - systeembeheerder/helpdeskmedewerker
taken: - ondersteuning gebruikers
- netwerkbeheer (novell 3.11, 3.12)

Lees meer

Opleiding

2015 MCSA Windows 2012 Server

2013 - 2015 MCSA Windows 7

2001 – 2003 MCSE 2000, certificaten: Windows 2000 professional, Windows 2000 server en Windows 2000 Directory Services Infrastructure

1999 – 2000 MCSE NT 4, diploma: NT Workstation, NT Server, Enterprise, Networking Essentials, TCP/IP en IIS

1996 – 1997 MBI (Medewerker Beheer Informatiesystemen), Friesland College/ De Spil (Leeuwarden), inclusief PDI MN1 module Novell 3.11/3.12

1987 – 1992 MEAO, Trias College (Leeuwarden)
Administratief 5 certificaten: nederlands, engels, algemene economie en informatica

1982 – 1987 MAVO Diploma D-niveau, Dockinga College (Dokkum)
Nederlands, engels, wiskunde, natuurkunde, handel, aardrijkskunde

Opleiding

2015 MCSA Windows 2012 Server

2013 - 2015 MCSA Windows 7

2001 – 2003 MCSE 2000, certificaten: Windows 2000 professional, Windows 2000 server en Windows 2000 Directory Services Infrastructure

1999 – 2000 MCSE NT 4, diploma: NT Workstation, NT Server, Enterprise, Networking Essentials, TCP/IP en IIS

1996 – 1997 MBI (Medewerker Beheer Informatiesystemen), Friesland College/ De Spil (Leeuwarden), inclusief PDI MN1 module Novell 3.11/3.12

1987 – 1992 MEAO, Trias College (Leeuwarden)
Administratief 5 certificaten: nederlands, engels, algemene economie en informatica

1982 – 1987 MAVO Diploma D-niveau, Dockinga College (Dokkum)
Nederlands, engels, wiskunde, natuurkunde, handel, aardrijkskunde

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Computer, wandelen, sudoku

Hobby's & interesses

Computer, wandelen, sudoku

Eigenschappen

Doorzetten, problemen metteen oplossen.
Laat me niet gek maken in panieksituaties.
Ik heb soms problemen met delegeren, vooral diegene niet metteen aktie onderneemt.
Ik ga graag naar mensen toe om een probleem op te lossen.

Eigenschappen

Doorzetten, problemen metteen oplossen.
Laat me niet gek maken in panieksituaties.
Ik heb soms problemen met delegeren, vooral diegene niet metteen aktie onderneemt.
Ik ga graag naar mensen toe om een probleem op te lossen.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Programmeur
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Programmeur
  • Sector: ICT
  • Dienstverband: Vast, Gedetacheerd, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten