• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

ADM Europoort BV 2012 -2013

Werkzaam als medewerker debiteurenadministratie.
Als medewerker debiteuren is men o.a. verantwoordelijk voor het dagelijks factureren
van de leveringen aan klanten. Het boeken van de binnengekomen betalingen.
Het maandelijks afstemmen van de diverse rekeningen in het grootboek. Maandelijks
de salarisverwerking boeken in het grootboek.

Kemira Chemicals BV 1995 - 2012

Via administratieve functie(o.a. logistiek) en de boekhouding (crediteuren
administratie) sinds 2002 werkzaam op de personeelsafdeling waar ik o.a. zorgdroeg voor
de salarisadministratie. Er werden gemiddeld ongeveer 400 personen verloond.
Dit betekend o.a.: Zorg dragen voor een correcte invoer in het salarissysteem ADP/Perman waarbij de wet en regelgeving wordt gevolgd.
Vooraf controleren en eventuele corrigeren van overwerk van zowel dagdienst alsook ploegendienst personeel.
Correct verwerken van in- en uitdienst tredingen.
Dit betekend o.a. aan en afmelden bij het pensioenfonds en bij de diverse andere werknemersverzekeringen.
Controle teruggekomen salarisstroken en zorg dragen voor juiste aangifte naar de belastingdienst.
Als vraagbaak fungeren voor het personeel in verband met salarisgerelateerde zaken.
Ziekmeldingen aan arbodienst doorgeven.
Tijdens vakanties bijspringen indien nodig op de personeelsafdeling zoals de personeelsdossiers beheren en up-to-date houden.
Contacten met de leasemaatschappij over het wagen park.
Opstellen rapportages dmv MS Office/Excel voor wat betreft de headcount en eventuele salarisgerelateerde informatie.
Assisteren bij maand- en jaarafsluiting.

Uitzendbureau 1992 - 1994

Diverse administratieve functies bij verschillende bedrijven.
Zoals telefoniste-receptioniste/secretarieel medewerkster.


Euro Disney Parijs 1991 - 1992

Verantwoordelijke voor de controle van de schoonmaak van de gastenverblijven.
Aansturen van het schoonmaakpersoneel. Schoonmaak met eigen personeel.

Port Zélande 1990 - 1991

Verantwoordelijk voor de coördinatie van de schoonmaak in de vakantiewoningen.
Schoonmaak was uitbesteed.

Werkervaring

ADM Europoort BV 2012 -2013

Werkzaam als medewerker debiteurenadministratie.
Als medewerker debiteuren is men o.a. verantwoordelijk voor het dagelijks factureren
van de leveringen aan klanten. Het boeken van de binnengekomen betalingen.
Het maandelijks afstemmen van de diverse rekeningen in het grootboek. Maandelijks
de salarisverwerking boeken in het grootboek.

Kemira Chemicals BV 1995 - 2012

Via administratieve functie(o.a. logistiek) en de boekhouding (crediteuren
administratie) sinds 2002 werkzaam op de personeelsafdeling waar ik o.a. zorgdroeg voor
de salarisadministratie. Er werden gemiddeld ongeveer 400 personen verloond.
Dit betekend o.a.: Zorg dragen voor een correcte invoer in het salarissysteem ADP/Perman waarbij de wet en regelgeving wordt gevolgd.
Vooraf controleren en eventuele corrigeren van overwerk van zowel dagdienst alsook ploegendienst personeel.
Correct verwerken van in- en uitdienst tredingen.
Dit betekend o.a. aan en afmelden bij het pensioenfonds en bij de diverse andere werknemersverzekeringen.
Controle teruggekomen salarisstroken en zorg dragen voor juiste aangifte naar de belastingdienst.
Als vraagbaak fungeren voor het personeel in verband met salarisgerelateerde zaken.
Ziekmeldingen aan arbodienst doorgeven.
Tijdens vakanties bijspringen indien nodig op de personeelsafdeling zoals de personeelsdossiers beheren en up-to-date houden.
Contacten met de leasemaatschappij over het wagen park.
Opstellen rapportages dmv MS Office/Excel voor wat betreft de headcount en eventuele salarisgerelateerde informatie.
Assisteren bij maand- en jaarafsluiting.

Uitzendbureau 1992 - 1994

Diverse administratieve functies bij verschillende bedrijven.
Zoals telefoniste-receptioniste/secretarieel medewerkster.


Euro Disney Parijs 1991 - 1992

Verantwoordelijke voor de controle van de schoonmaak van de gastenverblijven.
Aansturen van het schoonmaakpersoneel. Schoonmaak met eigen personeel.

Port Zélande 1990 - 1991

Verantwoordelijk voor de coördinatie van de schoonmaak in de vakantiewoningen.
Schoonmaak was uitbesteed.

Lees meer

Opleiding

PDL ja 2002 - 2003
Hotelschool Den Haag (HBO) ja 1985 – 1990
Afstudeerrichting P&O
MEAO ja 1983 - 1984
HAVO ja 1977 - 1979
MAVO ja 1973 - 1977

Opleiding

PDL ja 2002 - 2003
Hotelschool Den Haag (HBO) ja 1985 – 1990
Afstudeerrichting P&O
MEAO ja 1983 - 1984
HAVO ja 1977 - 1979
MAVO ja 1973 - 1977

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Frans (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Frans (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

In mijn vrije tijd tuinier ik graag en ben ik vrijwilliger op de dierenambulance.

Hobby's & interesses

In mijn vrije tijd tuinier ik graag en ben ik vrijwilliger op de dierenambulance.

Eigenschappen

Bij navraag vond men mij o.a. kritisch, onderzoekend, behulpzaam en gemotiveerd.

Eigenschappen

Bij navraag vond men mij o.a. kritisch, onderzoekend, behulpzaam en gemotiveerd.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Gedetacheerd, Uitzendbasis
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Anneke Baars te bekijken

Mijn documenten