• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Vanwege een reorganisatie bij Holland Media Combinatie ben ik helaas thuis komen te zitten. In mijn periode hier heb ik veel geleerd over verkoop en communicatie. Deze ervaring en mijn interesses…

Persoonlijk

Vanwege een reorganisatie bij Holland Media Combinatie ben ik helaas thuis komen te zitten. In mijn periode hier heb ik veel geleerd over verkoop en communicatie. Deze ervaring en mijn interesses maakt het voor mij dat ik op zoek ben naar een nieuwe uitdaging in de sales, marketing of communicatie. Een combinatie van deze drie zou helemaal fantastisch zijn!

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Bedrijf: Holland Media Combinatie (voorheen HDC Media)
Februari 2008 – maart 2015: Functie: Media adviseur buitendienst

Als Media adviseur bij Holland Media Combinatie ben ik verantwoordelijk voor het behalen van de advertentie targets in de regio’s Zaanstreek en Purmerend binnen mijn klantenpakket. Klanten onder mijn beheer zitten grotendeels in de lokale MKB en komen uit diverse branche segmenten. Taken in deze functie zijn:

 Relatie onderhouden met klanten
 Relatie onderhouden met reclamebureaus
 Benaderen van new business klanten
 Verkopen van advertenties in dagbladen, huis-aan-huis kranten, bijlagen, magazines
en verschillende online proposities
 Verkopen voor B2B en B2C evenementen
 Belacties organiseren en uitvoeren
 Diverse administratieve werkzaamheden (o.a. registratie in CRM systeem)
 Begeleiden van orders
 Concurrentie monitoren en actie hierop ondernemen
 Voorzitten en deelnemen aan sales meetings
 Verkoopplannen maken


Bedrijf: Karsten Tenten BV
November 2003- januari 2008: Functie: Assistent Bedrijfsleider

Deels was ik hier verantwoordelijk voor een goed verloop van alle werkzaamheden op de winkelvloer. Hierbij kunt u denken aan de volgende taken:

 Maken van de personeelsplanning
 Selecteren van kandidaten en sollicitatiegesprekken voeren
 Openen en afsluiten van de winkel
 Verzorgen van de kasopmaak en eventuele bankstorting
 Het verdelen van de taken en werkzaamheden onder de verkoopmedewerkers
 Bij afwezigheid van de bedrijfsleider leiding geven aan de 5 -25 verkoopmedewerkers
 Bezetten en ondersteunen van de servicebalie
 Zorg dragen voor een snelle en correcte klachtenafhandeling
 Organiseren van diverse themadagen
 Ondersteunen in de verkoop op alle afdelingen
 Begeleiden van de komst van een nieuw automatiseringssysteem
Bedrijf: Perry Sport Hoorn
Februari 2000 t/m juni 2003 Functie: Verkoper

Hierbij kunt u denken aan de volgende taken:


 Verkoper op de afdeling (sport)schoenen en sportkleding

 Zorg dragen voor de presentatie op alle afdelingen

 Uitvoeren kassa werkzaamheden

 Beveiliging van artikelen in de winkel



Bedrijf: Leza Kasregister
Functie: Hulpkracht

Hierbij kunt u denken aan de volgende taken:


 Orde magazijn bewaken

 (Her)programmeren van kassa`s

 Diverse ondersteunende werkzaamheden

Werkervaring

Bedrijf: Holland Media Combinatie (voorheen HDC Media)
Februari 2008 – maart 2015: Functie: Media adviseur buitendienst

Als Media adviseur bij Holland Media Combinatie ben ik verantwoordelijk voor het behalen van de advertentie targets in de regio’s Zaanstreek en Purmerend binnen mijn klantenpakket. Klanten onder mijn beheer zitten grotendeels in de lokale MKB en komen uit diverse branche segmenten. Taken in deze functie zijn:

 Relatie onderhouden met klanten
 Relatie onderhouden met reclamebureaus
 Benaderen van new business klanten
 Verkopen van advertenties in dagbladen, huis-aan-huis kranten, bijlagen, magazines
en verschillende online proposities
 Verkopen voor B2B en B2C evenementen
 Belacties organiseren en uitvoeren
 Diverse administratieve werkzaamheden (o.a. registratie in CRM systeem)
 Begeleiden van orders
 Concurrentie monitoren en actie hierop ondernemen
 Voorzitten en deelnemen aan sales meetings
 Verkoopplannen maken


Bedrijf: Karsten Tenten BV
November 2003- januari 2008: Functie: Assistent Bedrijfsleider

Deels was ik hier verantwoordelijk voor een goed verloop van alle werkzaamheden op de winkelvloer. Hierbij kunt u denken aan de volgende taken:

 Maken van de personeelsplanning
 Selecteren van kandidaten en sollicitatiegesprekken voeren
 Openen en afsluiten van de winkel
 Verzorgen van de kasopmaak en eventuele bankstorting
 Het verdelen van de taken en werkzaamheden onder de verkoopmedewerkers
 Bij afwezigheid van de bedrijfsleider leiding geven aan de 5 -25 verkoopmedewerkers
 Bezetten en ondersteunen van de servicebalie
 Zorg dragen voor een snelle en correcte klachtenafhandeling
 Organiseren van diverse themadagen
 Ondersteunen in de verkoop op alle afdelingen
 Begeleiden van de komst van een nieuw automatiseringssysteem
Bedrijf: Perry Sport Hoorn
Februari 2000 t/m juni 2003 Functie: Verkoper

Hierbij kunt u denken aan de volgende taken:


 Verkoper op de afdeling (sport)schoenen en sportkleding

 Zorg dragen voor de presentatie op alle afdelingen

 Uitvoeren kassa werkzaamheden

 Beveiliging van artikelen in de winkel



Bedrijf: Leza Kasregister
Functie: Hulpkracht

Hierbij kunt u denken aan de volgende taken:


 Orde magazijn bewaken

 (Her)programmeren van kassa`s

 Diverse ondersteunende werkzaamheden

Lees meer

Opleiding

Juni 2012 SRM Marketing & Communicatie cursus
Certificaat behaald

Februari 2007 t/m 2009 HBO Commerciële Economie
Hoge School InHolland te Diemen
Diploma behaald

Maart t/m juni 2008 Krauthammer cursus Sales
Certificaat behaald

September 2002 t/m juni 2005 MBO Detailhandel (BBL)
Horizon College Hoorn
Diploma behaald

September 1999 t/m juni 2001 MAVO
Atlas College, locatie Prisma te Hoorn
Basis bedrijfsadministratie behaald
Diploma behaald

September 1997 t/m juni 1999 MAVO
Atlas College, locatie Copernicus te Hoorn

Opleiding

Juni 2012 SRM Marketing & Communicatie cursus
Certificaat behaald

Februari 2007 t/m 2009 HBO Commerciële Economie
Hoge School InHolland te Diemen
Diploma behaald

Maart t/m juni 2008 Krauthammer cursus Sales
Certificaat behaald

September 2002 t/m juni 2005 MBO Detailhandel (BBL)
Horizon College Hoorn
Diploma behaald

September 1999 t/m juni 2001 MAVO
Atlas College, locatie Prisma te Hoorn
Basis bedrijfsadministratie behaald
Diploma behaald

September 1997 t/m juni 1999 MAVO
Atlas College, locatie Copernicus te Hoorn

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

 Korfbal > actief en passief (Bestuurslid, jeugdtrainer/ coach en scheidsrechter)

 Hardlopen

 Voetbal

 Volleybal

 Lezen > ter ontspanning en branche lectuur

Hobby's & interesses

 Korfbal > actief en passief (Bestuurslid, jeugdtrainer/ coach en scheidsrechter)

 Hardlopen

 Voetbal

 Volleybal

 Lezen > ter ontspanning en branche lectuur

Eigenschappen

Open persoon, sociaal, teamspeler, creatief, resultaatgericht en organisatorisch sterk.

Eigenschappen

Open persoon, sociaal, teamspeler, creatief, resultaatgericht en organisatorisch sterk.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Accountmanager, Commercieel Medewerker Binnendienst, Manager Verkoop, Sales Manager, Sales Medewerker, Verkoper, Vertegenwoordiger
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Marketing Medewerker, Online Marketeer, PR Adviseur, PR Agent
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Gedetacheerd
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Pascal Kraijer te bekijken

Mijn documenten