• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Curriculum Vitae
Jeroen Righarts

Personalia

Naam : Jeroen
Achternaam : Righarts
Geboren : 19-11-1975
Adres : Loevesteinlaan 895-F
Postcode : 2533 CA
Woonplaats : Den Haag
Mobiel : 06-54356029
E-mail : jeroenrigharts@gmail.com

Persoonlijke competenties


Communicatief;
In alle werksituaties is communicatie voor mij een sterk en belangrijk onderdeel geweest, zowel bij klantenservice en planning.

Integriteit;
In mijn functies als service coördinator en hoofd planner was het voor mij belangrijk om open en eerlijk te communiceren over activiteiten en acties die moesten worden ondernomen en wat hiervoor nodig was om dit te bewerkstelligen.Ik ben altijd openlijk uitgekomen voor zelfgemaakte fouten en nam hiervoor ook de verantwoordelijkheid.

Interpersoonlijke Sensitiviteit;
Ik heb deze competentie in de loop der jaren steeds meer ontwikkeld. In werksituaties als klantenservice en leiderschap is het belangrijk om je te kunnen inleven in situaties en mensen. Het is belangrijk om gevoelens en behoeften van anderen te onderkennen en op deze manier op de persoon in te spelen waardoor het doel bereikt kan worden.


Planning en Organisatie;
Ik heb in een aantal van mijn werksituaties te maken gehad met te behalen targets, waardoor planning en organisatie cruciaal zijn. Ik heb altijd geleerd om vooruit te kijken en alles goed te plannen en te organiseren om achterstallig werk of fouten te voorkomen.

Teamplayer;
In mijn werksituaties is sociabiliteit belangrijk. Teamwork is een belangrijke spil binnen een organisatie, er zijn altijd afdelingen die aan elkaar verbonden zijn, waardoor goede communicatie en het nauw samenwerken een cruciaal punt zijn.

Opleidingen & cursussen

1989 – 1993 Havo
1993 – 1994 HTS Elektrotechniek

Arbeidsverleden

15-05-2013 – 15-11-2014 Medipoint Harting-Bank

Medewerker planning.
In deze organisatie was ik werkzaam als medewerker van de service afdeling.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• het aannemen van service calls
• het inplannen van afspraken met de desbetreffende klant en tevens de planning van de monteur
• het bestellen van benodigde onderdelen
• het zorgdragen voor een goede en adequate afhandeling van spoedgevallen
• het verwerken van de bonnen van monteurs


01-02-2012 – 01-02-2013 Riool Reinigings Service

Medewerker Planning.
In deze organisatie was ik werkzaam als planner/administratief medewerker.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• het aannemen van service calls
• het inplannen van afspraken met de desbetreffende klant en tevens de planning van de monteurs
• het zorgdragen voor een goede en adequate afhandeling van spoedgevallen
• het verwerken van de bonnen van klanten en woningbouwverenigingen


01-06-2011 – 01-12-2011 Belastingdienst

Medewerker Administratie.
In deze organisatie was ik werkzaam als administratief medewerker.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• Het beoordelen van aanvragen huur en zorgtoeslag


01-01-2010 – 01-06-2011 Welzorg

Medewerker planning
In deze organisatie ben ik werkzaam als medewerker van de service afdeling van Welzorg.
Mijn verantwoordelijkheden bestaan uit;
• het aannemen van service calls
• het inplannen van afspraken met de desbetreffende klant en tevens de planning van de monteur
• het bestellen van benodigde onderdelen
• het zorgdragen voor een goede en adequate afhandeling van spoedgevallen
• het verwerken van de bonnen van monteurs


01-10-2008 – 01-01-2010 So Call Callcenters

Hoofd planning
Binnen deze organisatie was ik manager van hoofd planning van een tweetal telemarketing vestigingen, met in totaal 4 medewerkers onder mijn toezicht. Het bedrijf specialiseerde zich in de telefonische verkoop van diverse producten.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• het aansturen, begeleiden, trainen en coachen van mijn medewerkers
• het behalen van voorgeschreven targets (voldoende bezetting)
• het verzorgen van de planning van 200 medewerkers
• het in- en doorvoeren van roosterwijzigingen en ziekmeldingen
• het begeleiden van re-integratieprojecten
• het in- en doorvoeren van vakanties
• het maken van rapportages voor de directie
• het nauw samenwerken met de recruitment afdeling om zo voldoende instroom te creëren dat de bezetting optimaal bleef

01-07-2005 – 01-09-2008 NedCar

Planner
In deze organisatie was ik werkzaam als planner en verantwoordelijk voor de gehele planning van een gedeelte van alle fabrieksmedewerkers van NedCar. Het gehele bestand bestond uit ongeveer 150 mensen en bestaande uit 3 en 5 ploegendiensten.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• het inplannen van 150 medewerkers
• het in- en doorvoeren van roosterwijzigingen en ziekmeldingen
• het in- en doorvoeren van vakanties
• het zorgdragen voor voldoende bezetting voor iedere ploeg
• het maken van rapportages voor de directie


01-2004 – 06-2005 Mazon

Medewerker technische dienst
In deze organisatie was ik werkzaam als medewerker technische dienst voor de onderhoud van alle interne machines.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• het onderhouden en repareren van machines (drukpers, oven , overige)
• het bestellen van direct benodigde onderdelen en onderdelen die op voorraad dienen te zijn
• het maken van rapportages over de gemaakte machines en de ondernomen acties


05-2001 – 12-2003 Plalloy

Medewerker technische dienst
In deze organisatie was ik werkzaam als medewerker technische dienst voor de onderhoud van alle interne machines.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• het onderhouden en repareren van machines (extruders, smeltmachines etc)
• het bestellen van direct benodigde onderdelen en onderdelen die op voorraad dienen te zijn
• het maken van rapportages over de gemaakte machines en de ondernomen acties

1996 – 2001 Akroseal

Medewerker technische dienst
In deze organisatie was ik werkzaam als medewerker technische dienst voor de onderhoud van alle interne machines bij de papierfabriek.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• het onderhouden en repareren van machines
• het bestellen van direct benodigde onderdelen en onderdelen die op voorraad dienen te zijn
• het maken van rapportages over de gemaakte machines en de ondernomen acties


vakantiebaantjes/bijbaantjes

• Groenendijk Yellow Cabins (Moerdijk)
Cabines en inventaris plaatsen en weghalen bij locaties door heel Nederland.
• ISPC (Breda) ISPC is een horecagroothandel
Winkelmedewerker op de wijnafdeling.
• Uitzendbureau (Hoensbroek)
Verhuizingen van ministeries in Brussel oa die van ministerie van onderwijs
en het slopen van panden die gerenoveerd moesten worden.
• Praxis (Den Haag/Rijswijk)
Winkelmedewerker oa op de houtafdeling.

Werkervaring

Curriculum Vitae
Jeroen Righarts

Personalia

Naam : Jeroen
Achternaam : Righarts
Geboren : 19-11-1975
Adres : Loevesteinlaan 895-F
Postcode : 2533 CA
Woonplaats : Den Haag
Mobiel : 06-54356029
E-mail : jeroenrigharts@gmail.com

Persoonlijke competenties


Communicatief;
In alle werksituaties is communicatie voor mij een sterk en belangrijk onderdeel geweest, zowel bij klantenservice en planning.

Integriteit;
In mijn functies als service coördinator en hoofd planner was het voor mij belangrijk om open en eerlijk te communiceren over activiteiten en acties die moesten worden ondernomen en wat hiervoor nodig was om dit te bewerkstelligen.Ik ben altijd openlijk uitgekomen voor zelfgemaakte fouten en nam hiervoor ook de verantwoordelijkheid.

Interpersoonlijke Sensitiviteit;
Ik heb deze competentie in de loop der jaren steeds meer ontwikkeld. In werksituaties als klantenservice en leiderschap is het belangrijk om je te kunnen inleven in situaties en mensen. Het is belangrijk om gevoelens en behoeften van anderen te onderkennen en op deze manier op de persoon in te spelen waardoor het doel bereikt kan worden.


Planning en Organisatie;
Ik heb in een aantal van mijn werksituaties te maken gehad met te behalen targets, waardoor planning en organisatie cruciaal zijn. Ik heb altijd geleerd om vooruit te kijken en alles goed te plannen en te organiseren om achterstallig werk of fouten te voorkomen.

Teamplayer;
In mijn werksituaties is sociabiliteit belangrijk. Teamwork is een belangrijke spil binnen een organisatie, er zijn altijd afdelingen die aan elkaar verbonden zijn, waardoor goede communicatie en het nauw samenwerken een cruciaal punt zijn.

Opleidingen & cursussen

1989 – 1993 Havo
1993 – 1994 HTS Elektrotechniek

Arbeidsverleden

15-05-2013 – 15-11-2014 Medipoint Harting-Bank

Medewerker planning.
In deze organisatie was ik werkzaam als medewerker van de service afdeling.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• het aannemen van service calls
• het inplannen van afspraken met de desbetreffende klant en tevens de planning van de monteur
• het bestellen van benodigde onderdelen
• het zorgdragen voor een goede en adequate afhandeling van spoedgevallen
• het verwerken van de bonnen van monteurs


01-02-2012 – 01-02-2013 Riool Reinigings Service

Medewerker Planning.
In deze organisatie was ik werkzaam als planner/administratief medewerker.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• het aannemen van service calls
• het inplannen van afspraken met de desbetreffende klant en tevens de planning van de monteurs
• het zorgdragen voor een goede en adequate afhandeling van spoedgevallen
• het verwerken van de bonnen van klanten en woningbouwverenigingen


01-06-2011 – 01-12-2011 Belastingdienst

Medewerker Administratie.
In deze organisatie was ik werkzaam als administratief medewerker.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• Het beoordelen van aanvragen huur en zorgtoeslag


01-01-2010 – 01-06-2011 Welzorg

Medewerker planning
In deze organisatie ben ik werkzaam als medewerker van de service afdeling van Welzorg.
Mijn verantwoordelijkheden bestaan uit;
• het aannemen van service calls
• het inplannen van afspraken met de desbetreffende klant en tevens de planning van de monteur
• het bestellen van benodigde onderdelen
• het zorgdragen voor een goede en adequate afhandeling van spoedgevallen
• het verwerken van de bonnen van monteurs


01-10-2008 – 01-01-2010 So Call Callcenters

Hoofd planning
Binnen deze organisatie was ik manager van hoofd planning van een tweetal telemarketing vestigingen, met in totaal 4 medewerkers onder mijn toezicht. Het bedrijf specialiseerde zich in de telefonische verkoop van diverse producten.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• het aansturen, begeleiden, trainen en coachen van mijn medewerkers
• het behalen van voorgeschreven targets (voldoende bezetting)
• het verzorgen van de planning van 200 medewerkers
• het in- en doorvoeren van roosterwijzigingen en ziekmeldingen
• het begeleiden van re-integratieprojecten
• het in- en doorvoeren van vakanties
• het maken van rapportages voor de directie
• het nauw samenwerken met de recruitment afdeling om zo voldoende instroom te creëren dat de bezetting optimaal bleef

01-07-2005 – 01-09-2008 NedCar

Planner
In deze organisatie was ik werkzaam als planner en verantwoordelijk voor de gehele planning van een gedeelte van alle fabrieksmedewerkers van NedCar. Het gehele bestand bestond uit ongeveer 150 mensen en bestaande uit 3 en 5 ploegendiensten.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• het inplannen van 150 medewerkers
• het in- en doorvoeren van roosterwijzigingen en ziekmeldingen
• het in- en doorvoeren van vakanties
• het zorgdragen voor voldoende bezetting voor iedere ploeg
• het maken van rapportages voor de directie


01-2004 – 06-2005 Mazon

Medewerker technische dienst
In deze organisatie was ik werkzaam als medewerker technische dienst voor de onderhoud van alle interne machines.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• het onderhouden en repareren van machines (drukpers, oven , overige)
• het bestellen van direct benodigde onderdelen en onderdelen die op voorraad dienen te zijn
• het maken van rapportages over de gemaakte machines en de ondernomen acties


05-2001 – 12-2003 Plalloy

Medewerker technische dienst
In deze organisatie was ik werkzaam als medewerker technische dienst voor de onderhoud van alle interne machines.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• het onderhouden en repareren van machines (extruders, smeltmachines etc)
• het bestellen van direct benodigde onderdelen en onderdelen die op voorraad dienen te zijn
• het maken van rapportages over de gemaakte machines en de ondernomen acties

1996 – 2001 Akroseal

Medewerker technische dienst
In deze organisatie was ik werkzaam als medewerker technische dienst voor de onderhoud van alle interne machines bij de papierfabriek.
Mijn verantwoordelijkheden bestonden uit;
• het onderhouden en repareren van machines
• het bestellen van direct benodigde onderdelen en onderdelen die op voorraad dienen te zijn
• het maken van rapportages over de gemaakte machines en de ondernomen acties


vakantiebaantjes/bijbaantjes

• Groenendijk Yellow Cabins (Moerdijk)
Cabines en inventaris plaatsen en weghalen bij locaties door heel Nederland.
• ISPC (Breda) ISPC is een horecagroothandel
Winkelmedewerker op de wijnafdeling.
• Uitzendbureau (Hoensbroek)
Verhuizingen van ministeries in Brussel oa die van ministerie van onderwijs
en het slopen van panden die gerenoveerd moesten worden.
• Praxis (Den Haag/Rijswijk)
Winkelmedewerker oa op de houtafdeling.

Lees meer

Opleiding

Havo in Oudenbosch
Thomas More college

Opleiding

Havo in Oudenbosch
Thomas More college

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Krav Maga
Lekker eten

Hobby's & interesses

Krav Maga
Lekker eten

Eigenschappen

-sociaal
-collegiaal
-flexibel
-teamplayer

Eigenschappen

-sociaal
-collegiaal
-flexibel
-teamplayer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten