• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Management, Economie & Recht gestudeerd aan de Haagse Hogeschool. Ik heb veel werkervaring op het gebied van klantcontact en werken in teams aan diverse projecten. Met vrijwel iedereen kan ik…

Persoonlijk

Management, Economie & Recht gestudeerd aan de Haagse Hogeschool. Ik heb veel werkervaring op het gebied van klantcontact en werken in teams aan diverse projecten. Met vrijwel iedereen kan ik samenwerken er zorg voor een positieve energie op de werkvloer. Bij mijn laatste werkgever heb ik zorg gedragen voor het verminderen van het BTW risico in het proces van de afdeling Crediteuren met 80%. Ik werk gestructureerd en maak meestal tijd voor mijn collega’s. Voor een generalist ben ik goed in het werken met Excel; ik kan grote hoeveelheden data verwerken. Voor mij is het belangrijk dat ik een leuke, afwisselende en uitdagende functie heb met toekomstperspectief in een goede sociale werksfeer. Hierbij staat klanttevredenheid voorop. De combinatie van mijn positieve instelling, oplossingsgerichtheid, behulpzaamheid en perfectionisme maken mij uniek. Ik ben op zoek naar een functie waarbij ik de klant verder op weg kan helpen en blij kan maken met uitstekende service. Ik ben op zoek naar functies zoals accountmanager binnendienst (bij een leasemaatschappij bijv.) of medewerker klantservice maar andere ondersteunende functies zoals coördinator, assistent tax controller of assistent inkoop spreken mij ook aan.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

09/2009 – 10/2014
ANWB B.V., Den Haag
Assistent BTW Controller
De voornaamste werkzaamheden bij deze functie zijn het doen van periodieke controles en aangiften van de ANWB B.V. en dochterondernemingen. Daarnaast beantwoord je vragen en licht je onduidelijkheden rondom de BTW toe. Buiten de periodieke taken houd je je ook bezig met het verminderen van BTW risico binnen processen.

Sleutelwoorden: Competenties:
• BTW
• Controles & analyses
• Aangiften (divers)
• Deadlines
• Signaleren & oplossen
• Dossier
• Netwerken • Communicatie
• Stressbestendig
• Teamspeler
• Behulpzaam
• Plannen
• Pragmatisch
• Flexibel

09/2008 – 09/2009
ANWB B.V., Den Haag
Accountmanager Fleet, Lease & Rental
Een echte spin in het web functie. In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor de (zakelijke) klant. De meeste handelingen staan in het teken van de tevredenheid van de klant. Je zorgt dat de (ondersteunende) processen soepel verlopen en waar nodig verbeter je deze. Daarnaast bereid je klantbezoeken van de buitendienst collega voor.

09/2006 – 09/2008
Fintage House B.V., Leiden
Financieel Accountmanager
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de rapportage, en verdeling van de opbrengsten van verschillende films. Dagelijks controleer je verschillende rekeningen en rapporteer je aan de betrokken partijen welke gelden er binnen zijn gekomen. Aan de hand van het contract zorg je dat de juiste hoeveelheid geld bij de juiste persoon terecht komt. Tussendoor ben je bezig met het “vertalen” van financiële nieuwe contracten naar een “waterval” schema voor een correcte verdeling van de opbrengst.

05/2006 – 07/2006
CFI, Zoetermeer
Werkvoorbereider
De voornaamste taak was het voorbereiden van correspondentie rondom de toekenning van subsidie.

04/2006 – 06/2006
F. van Lanschot Bankiers, Zoetermeer
Medewerker Algemene zaken
Als medewerker Algemene zaken heb je diverse taken. Van het beantwoorden van de telefoon (en vragen van klanten) tot algemene kashandelingen en kasbeheer. Daarnaast doe je de (inkomende en uitgaande) post, het archiveren en vervul je verscheidene ondersteunende functies.

04/2005 – 02/2006
Atos Consultancy, Den Haag
Projectmedewerker
Beoordelen of huursubsidieaanvragen gehonoreerd mogen worden via controle in verschillende systemen van verschillende instanties (onder andere Belastingdienst en immigratiedienst). Corresponderen met aanvragers en instanties.

10/1999 – 01/2005
ABN Amro Bank N.V., Zoetermeer
Baliemedewerker
Binnen deze functie heb ik gewerkt als hoofdkassier, kasbalie medewerker, receptiemedewerker en host. De voornaamste werkzaamheden van deze functies zijn onder andere het ontvangen van klanten, het luisteren naar de wens van de klant en een advies geven ter behartiging.

10/1998 - 10/1999
E.I.M., Zoetermeer
Telefonisch enquêteur
Het afnemen van telefonische enquêtes bij het Midden en Kleinbedrijf.

Overige werkervaring (op projectbasis):
Politie Haaglanden, de Belastingdienst, het Onderwijsmuseum, het ministerie van VROM, Belangenbehartiging bedrijven Forepark en TNO.

Werkervaring

09/2009 – 10/2014
ANWB B.V., Den Haag
Assistent BTW Controller
De voornaamste werkzaamheden bij deze functie zijn het doen van periodieke controles en aangiften van de ANWB B.V. en dochterondernemingen. Daarnaast beantwoord je vragen en licht je onduidelijkheden rondom de BTW toe. Buiten de periodieke taken houd je je ook bezig met het verminderen van BTW risico binnen processen.

Sleutelwoorden: Competenties:
• BTW
• Controles & analyses
• Aangiften (divers)
• Deadlines
• Signaleren & oplossen
• Dossier
• Netwerken • Communicatie
• Stressbestendig
• Teamspeler
• Behulpzaam
• Plannen
• Pragmatisch
• Flexibel

09/2008 – 09/2009
ANWB B.V., Den Haag
Accountmanager Fleet, Lease & Rental
Een echte spin in het web functie. In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor de (zakelijke) klant. De meeste handelingen staan in het teken van de tevredenheid van de klant. Je zorgt dat de (ondersteunende) processen soepel verlopen en waar nodig verbeter je deze. Daarnaast bereid je klantbezoeken van de buitendienst collega voor.

09/2006 – 09/2008
Fintage House B.V., Leiden
Financieel Accountmanager
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de rapportage, en verdeling van de opbrengsten van verschillende films. Dagelijks controleer je verschillende rekeningen en rapporteer je aan de betrokken partijen welke gelden er binnen zijn gekomen. Aan de hand van het contract zorg je dat de juiste hoeveelheid geld bij de juiste persoon terecht komt. Tussendoor ben je bezig met het “vertalen” van financiële nieuwe contracten naar een “waterval” schema voor een correcte verdeling van de opbrengst.

05/2006 – 07/2006
CFI, Zoetermeer
Werkvoorbereider
De voornaamste taak was het voorbereiden van correspondentie rondom de toekenning van subsidie.

04/2006 – 06/2006
F. van Lanschot Bankiers, Zoetermeer
Medewerker Algemene zaken
Als medewerker Algemene zaken heb je diverse taken. Van het beantwoorden van de telefoon (en vragen van klanten) tot algemene kashandelingen en kasbeheer. Daarnaast doe je de (inkomende en uitgaande) post, het archiveren en vervul je verscheidene ondersteunende functies.

04/2005 – 02/2006
Atos Consultancy, Den Haag
Projectmedewerker
Beoordelen of huursubsidieaanvragen gehonoreerd mogen worden via controle in verschillende systemen van verschillende instanties (onder andere Belastingdienst en immigratiedienst). Corresponderen met aanvragers en instanties.

10/1999 – 01/2005
ABN Amro Bank N.V., Zoetermeer
Baliemedewerker
Binnen deze functie heb ik gewerkt als hoofdkassier, kasbalie medewerker, receptiemedewerker en host. De voornaamste werkzaamheden van deze functies zijn onder andere het ontvangen van klanten, het luisteren naar de wens van de klant en een advies geven ter behartiging.

10/1998 - 10/1999
E.I.M., Zoetermeer
Telefonisch enquêteur
Het afnemen van telefonische enquêtes bij het Midden en Kleinbedrijf.

Overige werkervaring (op projectbasis):
Politie Haaglanden, de Belastingdienst, het Onderwijsmuseum, het ministerie van VROM, Belangenbehartiging bedrijven Forepark en TNO.

Lees meer

Opleiding

Time Management
Feedback geef(t) je meer
Flexibel leidinggeven
Inzicht in Invloed
Situationeel leidinggeven

Opleiding

Time Management
Feedback geef(t) je meer
Flexibel leidinggeven
Inzicht in Invloed
Situationeel leidinggeven

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Frans (Goed), Duits (Matig), Hindi (Matig), Nederlands (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Frans (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Wu Shu, Tai Chi, Zwemmen, Golf, Zeilen, Motorrijden, Boksen

Hobby's & interesses

Wu Shu, Tai Chi, Zwemmen, Golf, Zeilen, Motorrijden, Boksen

Eigenschappen

Management, Economie & Recht gestudeerd aan de Haagse Hogeschool. Ik heb veel werkervaring op het gebied van klantcontact en werken in teams aan diverse projecten. Met vrijwel iedereen kan ik samenwerken er zorg voor een positieve energie op de werkvloer. Bij mijn laatste werkgever heb ik zorg gedragen voor het verminderen van het BTW risico in het proces van de afdeling Crediteuren met 80%. Ik werk gestructureerd en maak meestal tijd voor mijn collega’s. Voor een generalist ben ik goed in het werken met Excel; ik kan grote hoeveelheden data verwerken. Voor mij is het belangrijk dat ik een leuke, afwisselende en uitdagende functie heb met toekomstperspectief in een goede sociale werksfeer. Hierbij staat klanttevredenheid voorop. De combinatie van mijn positieve instelling, oplossingsgerichtheid, behulpzaamheid en perfectionisme maken mij uniek. Ik ben op zoek naar een functie waarbij ik de klant verder op weg kan helpen en blij kan maken met uitstekende service. Ik ben op zoek naar functies zoals accountmanager binnendienst (bij een leasemaatschappij bijv.) of medewerker klantservice maar andere ondersteunende functies zoals coördinator, assistent tax controller of assistent inkoop spreken mij ook aan.

Eigenschappen

Management, Economie & Recht gestudeerd aan de Haagse Hogeschool. Ik heb veel werkervaring op het gebied van klantcontact en werken in teams aan diverse projecten. Met vrijwel iedereen kan ik samenwerken er zorg voor een positieve energie op de werkvloer. Bij mijn laatste werkgever heb ik zorg gedragen voor het verminderen van het BTW risico in het proces van de afdeling Crediteuren met 80%. Ik werk gestructureerd en maak meestal tijd voor mijn collega’s. Voor een generalist ben ik goed in het werken met Excel; ik kan grote hoeveelheden data verwerken. Voor mij is het belangrijk dat ik een leuke, afwisselende en uitdagende functie heb met toekomstperspectief in een goede sociale werksfeer. Hierbij staat klanttevredenheid voorop. De combinatie van mijn positieve instelling, oplossingsgerichtheid, behulpzaamheid en perfectionisme maken mij uniek. Ik ben op zoek naar een functie waarbij ik de klant verder op weg kan helpen en blij kan maken met uitstekende service. Ik ben op zoek naar functies zoals accountmanager binnendienst (bij een leasemaatschappij bijv.) of medewerker klantservice maar andere ondersteunende functies zoals coördinator, assistent tax controller of assistent inkoop spreken mij ook aan.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim, Gedetacheerd, Uitzendbasis
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Akshay Gupta te bekijken

Mijn documenten