• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een betrokken, gemotiveerde, pro- actieve en spontane dame met een flexibele instelling. De mensen om mij heen zien mij vaak als hun vertrouwenspersoon. Mijn kwaliteiten leergierigheid en…

Persoonlijk

Ik ben een betrokken, gemotiveerde, pro-
actieve en spontane dame met een flexibele instelling. De mensen om mij heen zien mij vaak als hun vertrouwenspersoon. Mijn kwaliteiten leergierigheid en nieuwsgierigheid komen goed van pas om een nieuwe branche te leren kennen en om nieuwe werkzaamheden mij snel eigen te maken. Ook diverse werkzaamheden maken mij erg blij, zoals het nakijken van teksten en waar nodig ook van het corrigeren van teksten.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Boskalis Nederland
1-12-2016 - 17-3-2017 Secretaresse

Werkzaam voor vier Projectdirecteuren. Werkzaamheden: Beheren mailboxen, Complex
agendabeheer, Hotels boeken, Notuleren, Ontvangst bezoekers, Postverwerking, Powerpoint Presentaties
maken.

Quion
1-3-2016 – 1-9-2016 Management Assistent Sales

Werkzaam voor het team Sales & Service Management, bestaande uit 10 collega’s. Werkzaamheden:
Beheren mailboxen, Complex agendabeheer, Conference call, Ontvangst bezoekers, Nieuwsbrief maken, Notuleren, Postverwerking en Versturen van mailingen.


ABN AMRO MeesPierson (Private Banking)
2007 - 31-3-2015
Afdelingssecretaresse voor het team Vermogensstructurering & Estate planning

Werkzaamheden
Binnen dit team was ik verantwoordelijk voor:
- agendabeheer,
- voorbereiden vergaderingen en
bijeenkomsten,
- notuleren,
- archivering,
- rapportage,
- dossiervorming,
- declaraties
- facturering (SAP),
- postverwerking.

Het team bestond uit 15-20 academisch geschoolde professionals (fiscaal en juridisch).

Ook controleerde ik alle correspondentie die verstuurd werd vanuit het team
op spelling, de juiste indeling en begrijpelijkheid. Daarnaast signaleerde ik verbeteringsmogelijkheden en maakte ik verbeterplannen.

Tevens had ik een hectische ‘spilfunctie’ door de vele (lastminute) vragen van collega’s over mailings, kantoorbenodigdheden, printers, telefonie en andere (facilitaire) verzoeken.

ABN AMRO Private Banking
2002 – 2007
Administratieve Ondersteuner voor de
Private Bankers

Werkzaamheden
Mijn werkzaamheden bestonden uit taken die te maken hadden met het betalingsverkeer van onze cliënten, zoals:
- het overboeken van gelden naar rekeningen in binnenland, maar ook naar het buitenland.
Overige werkzaamheden:
- adreswijzigingen, klachten, openen en opheffen van rekeningen, wijzigen tenaamstelling.

Daarnaast ondersteunde ik de directiesecretaresse bij diverse werkzaamheden zoals bij events en mailings.


ABN AMRO Bank
1998 - 2002
Kas/Balie/Retail medewerkster

Een ‘spilfunctie’ op een klein kantoor, gevestigd in het Erasmus MC te Rotterdam met de volgende werkzaamheden: Ondersteunen Kantoordirecteur, Bestellen Kantoorbenodigdheden, Openen en opheffen van betaal- en spaarrekeningen, Advisering en verkopen van leningen en verzekeringen, Kassierswerkzaamheden.

ABN AMRO Bank
1992 - 1998
Kas/Balie medewerkster

Op diverse kantoren in Rotterdam werkzaam geweest met de volgende werkzaamheden: Geldopnames, stortingen, verwerken van vreemde valuta. Het controleren van acceptgiro’s en overschrijvingsformulieren en versturen naar de verwerkingscentrale. Het verwerken van cheques. Bestellen kantoorbenodigdheden.

Werkervaring

Boskalis Nederland
1-12-2016 - 17-3-2017 Secretaresse

Werkzaam voor vier Projectdirecteuren. Werkzaamheden: Beheren mailboxen, Complex
agendabeheer, Hotels boeken, Notuleren, Ontvangst bezoekers, Postverwerking, Powerpoint Presentaties
maken.

Quion
1-3-2016 – 1-9-2016 Management Assistent Sales

Werkzaam voor het team Sales & Service Management, bestaande uit 10 collega’s. Werkzaamheden:
Beheren mailboxen, Complex agendabeheer, Conference call, Ontvangst bezoekers, Nieuwsbrief maken, Notuleren, Postverwerking en Versturen van mailingen.


ABN AMRO MeesPierson (Private Banking)
2007 - 31-3-2015
Afdelingssecretaresse voor het team Vermogensstructurering & Estate planning

Werkzaamheden
Binnen dit team was ik verantwoordelijk voor:
- agendabeheer,
- voorbereiden vergaderingen en
bijeenkomsten,
- notuleren,
- archivering,
- rapportage,
- dossiervorming,
- declaraties
- facturering (SAP),
- postverwerking.

Het team bestond uit 15-20 academisch geschoolde professionals (fiscaal en juridisch).

Ook controleerde ik alle correspondentie die verstuurd werd vanuit het team
op spelling, de juiste indeling en begrijpelijkheid. Daarnaast signaleerde ik verbeteringsmogelijkheden en maakte ik verbeterplannen.

Tevens had ik een hectische ‘spilfunctie’ door de vele (lastminute) vragen van collega’s over mailings, kantoorbenodigdheden, printers, telefonie en andere (facilitaire) verzoeken.

ABN AMRO Private Banking
2002 – 2007
Administratieve Ondersteuner voor de
Private Bankers

Werkzaamheden
Mijn werkzaamheden bestonden uit taken die te maken hadden met het betalingsverkeer van onze cliënten, zoals:
- het overboeken van gelden naar rekeningen in binnenland, maar ook naar het buitenland.
Overige werkzaamheden:
- adreswijzigingen, klachten, openen en opheffen van rekeningen, wijzigen tenaamstelling.

Daarnaast ondersteunde ik de directiesecretaresse bij diverse werkzaamheden zoals bij events en mailings.


ABN AMRO Bank
1998 - 2002
Kas/Balie/Retail medewerkster

Een ‘spilfunctie’ op een klein kantoor, gevestigd in het Erasmus MC te Rotterdam met de volgende werkzaamheden: Ondersteunen Kantoordirecteur, Bestellen Kantoorbenodigdheden, Openen en opheffen van betaal- en spaarrekeningen, Advisering en verkopen van leningen en verzekeringen, Kassierswerkzaamheden.

ABN AMRO Bank
1992 - 1998
Kas/Balie medewerkster

Op diverse kantoren in Rotterdam werkzaam geweest met de volgende werkzaamheden: Geldopnames, stortingen, verwerken van vreemde valuta. Het controleren van acceptgiro’s en overschrijvingsformulieren en versturen naar de verwerkingscentrale. Het verwerken van cheques. Bestellen kantoorbenodigdheden.

Lees meer

Opleiding

Studie Diploma
2015 ja Zakelijk Engels, Secretarion Opleidingen
2014 ja Juridisch secretaresse, NTI
2013 ja Secretaresse Basisopleiding, Boertien Groep
1992 ja Hostess opleiding, EuroCollege, Rotterdam
1991 ja H.A.V.O., RSG, Oud-Beijerland

Trainingen
Bank NIBE Oriëntatie Bankbedrijf.
Diverse interne cursussen op het gebied van:
- Schadeverzekeringen, leningen, spaarrekeningen, beleggen,
- Wft Basis, Compliance Opleiding, Informatiebeveiliging,
- Client Acceptatie, Anti Money Laundering.

Communicatie Cursus Begrijpelijke Taal, Communiceren in de bank

Persoonlijke Ontwikkeling Managementassistent en Neuro Linguïstisch Programmeren,
Van Perfectionist tot optimalist

Talen Duits, Engels (ook zakelijk Engels), Basis Spaans
Vaardigheden Computerprogramma: Microsoft Office (Word, PowerPoint,
Excel, Lotus Notes), Prezi

Opleiding

Studie Diploma
2015 ja Zakelijk Engels, Secretarion Opleidingen
2014 ja Juridisch secretaresse, NTI
2013 ja Secretaresse Basisopleiding, Boertien Groep
1992 ja Hostess opleiding, EuroCollege, Rotterdam
1991 ja H.A.V.O., RSG, Oud-Beijerland

Trainingen
Bank NIBE Oriëntatie Bankbedrijf.
Diverse interne cursussen op het gebied van:
- Schadeverzekeringen, leningen, spaarrekeningen, beleggen,
- Wft Basis, Compliance Opleiding, Informatiebeveiliging,
- Client Acceptatie, Anti Money Laundering.

Communicatie Cursus Begrijpelijke Taal, Communiceren in de bank

Persoonlijke Ontwikkeling Managementassistent en Neuro Linguïstisch Programmeren,
Van Perfectionist tot optimalist

Talen Duits, Engels (ook zakelijk Engels), Basis Spaans
Vaardigheden Computerprogramma: Microsoft Office (Word, PowerPoint,
Excel, Lotus Notes), Prezi

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Spaans (Matig)

Hobby's & interesses

Hardlopen, workout, skiën, reizen, lezen, concerten, opfriscursus Spaans

Hobby's & interesses

Hardlopen, workout, skiën, reizen, lezen, concerten, opfriscursus Spaans

Eigenschappen

Betrokken, betrouwbaar, collegiaal, flexibel, gestructureerd, klantgericht, oplossingsgericht,
perfectionist, pro-actief, sociaal, verantwoordelijk, zelfstandig.

Eigenschappen

Betrokken, betrouwbaar, collegiaal, flexibel, gestructureerd, klantgericht, oplossingsgericht,
perfectionist, pro-actief, sociaal, verantwoordelijk, zelfstandig.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Finance
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Assistent Accountmanager, Hoofd Administratie, Receptionist, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Gedetacheerd
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden