• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Referenties - Marieke van Geffen, informatiemanager de Viersprong - Dawn Bales, directeur MBT Nederland - Annelies van den Berg; directeur HC&H Consultants - Claudia Jansen, voorm. manager…

Persoonlijk

Referenties
- Marieke van Geffen, informatiemanager de Viersprong
- Dawn Bales, directeur MBT Nederland
- Annelies van den Berg; directeur HC&H Consultants
- Claudia Jansen, voorm. manager bedrijfsbureau onderwijs Politieacademie


Mijn collega’s bij MBT Nederland (de Viersprong) omschrijven mij als collegiaal, loyaal, verantwoordelijk en flexibel. Vanzelfsprekend ben ik bekend met MS Office en heb ik ervaring met diverse financiële- en planningssystemen en het EPD systeem Care4.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Juli 2016 – heden de Viersprong (vast contract)
Senior medewerker centrale administratie; het coördineren van taken van medewerkers en processen en verrichten van administratieve werkzaamheden zodanig dat administratieve afhandeling van behandelingen efficiënt en foutloos verloopt. Het oplossen van probleemescalaties ten aanzien van processen en communicatie, eerste aanspreekpunt voor algemene processen van medewerkers van de afdeling en het zorgmanagement, zorg dragen voor planning van alle vestigingen, beantwoorden van vragen van cliënten en verwijzers, optreden als contactpersoon voor aantal vestigingen van de Viersprong, signaleren van knelpunten en het doen van verbetervoorstellen om de kwaliteit en kwantiteit van de taken van de afdeling te optimaliseren.

maart 2016 - juli 2016 Tempo Team
Via Tempo Team ben ik als projectmedewerker het aanmeldproces administratief aan het stroomlijnen en achterstanden aan het wegwerken bij de Viersprong (locatie Halsteren).

April 2015 – februari 2016 de Viersprong
Projectmedewerker EHealth en afdeling ‘voordeur’; mede vormgeven van het digitale cliëntenportaal en het stroomlijnen van het proces van aanmelding tot start behandeling. Contacten met cliënten, behandelaren, verwijzers en (interne) managers. Het doen van verbetervoorstellen om dit proces voor alle partijen zo soepel mogelijk te laten verlopen mede door zelf actief op de afdeling alle werkzaamheden uit te voeren. Verder uitbouwen van de mogelijkheden van het digitale cliëntenportaal. Het vullen van dit systeem met de juiste informatie in logische volgorde na overleg met behandelaren, managers en divisie, het redigeren van de teksten. Vanaf maart 2016 via Tempo Team aan de slag om hetnieuwe administratieve proces te stroomlijnen.

november 2014 – de Viersprong
januari 2015 afdeling financiële- en zorgadministratie
Medewerker (zorg) administratie; ondersteunen (zorg) administratie in het kader van de transitie jeugdzorg naar gemeenten. Eenvoudig administratieve taken en controleren van de juiste invoer en afhandeling door behandelaren.

2013 – oktober 2014 de Viersprong, Organisatieonderdeel MBT-Nederland
Coördinator BackOffice / management assistente; verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de BackOffice binnen klein, maar hectisch organisatieonderdeel. Van agendabeheer en het maken van notulen tot commerciële activiteiten (verzorgen offertes, coördineren en organiseren trainingen, besprekingen met locatieverhuurders) beheer van website en social media, maken van planningen en rapportages ten behoeve van de inzet van medewerkers en financiën, maken van teksten voor werving, klantcontact en bewaken financiële voortgang. Steekwoorden: communicatie, organisatievermogen, financieel inzicht, helikopterview, flexibel, breed inzetbaar, klantgericht

2011 – 2013 HC&H Competenties
Coördinator HC&H Competenties; verantwoordelijk voor werving en selectie van tijdelijk en vast personeel voor corporaties. Verantwoordelijk voor het in de markt zetten van opleidingen gericht op corporaties en de volledige pr& marketing (beheer website, sociale media, brochures, direct mailing) rondom beide bedrijfsonderdelen. Mede verantwoordelijk voor organisatie en inhoud training ‘incasso en hulpverlening bij schuld’ en basistraining social media. Gewerkt met AFAS. Beheer eigen budget. Steekwoorden: klantgericht werken, organisatie, communicatie, administratieve processen, budgettair verantwoordelijk

2007 – 2011 Politieacademie
Coördinator bedrijfsbureau onderwijs
dagelijkse aansturing in de breedste zin van het woord van afdelingen planning en studentenadministratie domein gevaarsbeheersing, lid managementteam, fungeren als intermediair tussen lijn- en staffunctionarissen, actief betrokken bij het project ‘ bedrijfsvoering op orde’ en de ISO-certificering. Voeren van functionering- voortgang- en zorggesprekken. Project communicatie rondom onderwijsproducten naar klanten. Steekwoorden: processen en verbinden

2000 – 2007 Avans Hogeschool
- Hoofd bedrijfsbureau (medewerker bedrijfsproces); aansturen bedrijfsbureau en stagebureau (dagelijkse aansturing, voeren functioneringsgesprekken, verantwoordelijk voor uit te voeren (Avans) beleid op afdeling, lid managementteam, ondersteuning directeur op financieel gebied en bij zaken m.b.t. het werkveld, lid diverse commissies, verantwoordelijk voor organisatie bijeenkomsten en evenementen, PR & V-taak op academieniveau (schakel tussen academie en centrale afdeling).
- Directiesecretaresse; ondersteuning directie op uiteenlopend gebied (notuleren en voorbereiding vergaderingen, agendabeheer), bewaking lopende financiën, aansturen secretariaat ter vervanging, voorbereiden diverse bijeenkomsten.
- Secretaresse Raad van Bestuur; agendabeheer, telefoonafhandeling op diverse niveaus, voorbereiden en notuleren vergaderingen (Raad van Bestuur, Raad van Toezicht), behandelen inkomende en uitgaande correspondentie. Steekwoorden: klantgericht en samen werken

1999 – 2000 Bonar Imca
Directiesecretaresse; notuleren en voorbereiden OR- en verkoopvergaderingen, organiseren zakenreizen, correspondentie, maken presentaties, archiefbeheer, voorbereiden evenementen en alle overige voorkomende secretariële werkzaamheden.

1991 – 1998 N.V. Haven van Vlissingen
Commercieel secretaresse; alle voorkomende werkzaamheden op m.n. de commerciële afdeling, notuleren en voorbereiden vergaderingen, contacten met (buitenlandse) klanten, archiefbeheer, voorbereiden zakenreizen, maken van presentaties, agendabeheer, correspondentie in Nederlands en Engels.

1987 – 1991 Phoenix Vakanties
- Office-manager reisbureau; zelfstandig reisbureau opgezet en ca. twee jaar geleid met verantwoording voor personeel, omzet en reclameactiviteiten.
- Medewerker touroperating; telefonisch te woord staan van reisbureaumedewerkers, contact met vervoer- en accommodatieverschaffers in binnen- en buitenland

1986 – 1987 Mobiplan Vakanties
Medewerker debiteurenadministratie; debiteurenadministratie, bediening telefooncentrale en telexapparatuur

Werkervaring

Juli 2016 – heden de Viersprong (vast contract)
Senior medewerker centrale administratie; het coördineren van taken van medewerkers en processen en verrichten van administratieve werkzaamheden zodanig dat administratieve afhandeling van behandelingen efficiënt en foutloos verloopt. Het oplossen van probleemescalaties ten aanzien van processen en communicatie, eerste aanspreekpunt voor algemene processen van medewerkers van de afdeling en het zorgmanagement, zorg dragen voor planning van alle vestigingen, beantwoorden van vragen van cliënten en verwijzers, optreden als contactpersoon voor aantal vestigingen van de Viersprong, signaleren van knelpunten en het doen van verbetervoorstellen om de kwaliteit en kwantiteit van de taken van de afdeling te optimaliseren.

maart 2016 - juli 2016 Tempo Team
Via Tempo Team ben ik als projectmedewerker het aanmeldproces administratief aan het stroomlijnen en achterstanden aan het wegwerken bij de Viersprong (locatie Halsteren).

April 2015 – februari 2016 de Viersprong
Projectmedewerker EHealth en afdeling ‘voordeur’; mede vormgeven van het digitale cliëntenportaal en het stroomlijnen van het proces van aanmelding tot start behandeling. Contacten met cliënten, behandelaren, verwijzers en (interne) managers. Het doen van verbetervoorstellen om dit proces voor alle partijen zo soepel mogelijk te laten verlopen mede door zelf actief op de afdeling alle werkzaamheden uit te voeren. Verder uitbouwen van de mogelijkheden van het digitale cliëntenportaal. Het vullen van dit systeem met de juiste informatie in logische volgorde na overleg met behandelaren, managers en divisie, het redigeren van de teksten. Vanaf maart 2016 via Tempo Team aan de slag om hetnieuwe administratieve proces te stroomlijnen.

november 2014 – de Viersprong
januari 2015 afdeling financiële- en zorgadministratie
Medewerker (zorg) administratie; ondersteunen (zorg) administratie in het kader van de transitie jeugdzorg naar gemeenten. Eenvoudig administratieve taken en controleren van de juiste invoer en afhandeling door behandelaren.

2013 – oktober 2014 de Viersprong, Organisatieonderdeel MBT-Nederland
Coördinator BackOffice / management assistente; verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de BackOffice binnen klein, maar hectisch organisatieonderdeel. Van agendabeheer en het maken van notulen tot commerciële activiteiten (verzorgen offertes, coördineren en organiseren trainingen, besprekingen met locatieverhuurders) beheer van website en social media, maken van planningen en rapportages ten behoeve van de inzet van medewerkers en financiën, maken van teksten voor werving, klantcontact en bewaken financiële voortgang. Steekwoorden: communicatie, organisatievermogen, financieel inzicht, helikopterview, flexibel, breed inzetbaar, klantgericht

2011 – 2013 HC&H Competenties
Coördinator HC&H Competenties; verantwoordelijk voor werving en selectie van tijdelijk en vast personeel voor corporaties. Verantwoordelijk voor het in de markt zetten van opleidingen gericht op corporaties en de volledige pr& marketing (beheer website, sociale media, brochures, direct mailing) rondom beide bedrijfsonderdelen. Mede verantwoordelijk voor organisatie en inhoud training ‘incasso en hulpverlening bij schuld’ en basistraining social media. Gewerkt met AFAS. Beheer eigen budget. Steekwoorden: klantgericht werken, organisatie, communicatie, administratieve processen, budgettair verantwoordelijk

2007 – 2011 Politieacademie
Coördinator bedrijfsbureau onderwijs
dagelijkse aansturing in de breedste zin van het woord van afdelingen planning en studentenadministratie domein gevaarsbeheersing, lid managementteam, fungeren als intermediair tussen lijn- en staffunctionarissen, actief betrokken bij het project ‘ bedrijfsvoering op orde’ en de ISO-certificering. Voeren van functionering- voortgang- en zorggesprekken. Project communicatie rondom onderwijsproducten naar klanten. Steekwoorden: processen en verbinden

2000 – 2007 Avans Hogeschool
- Hoofd bedrijfsbureau (medewerker bedrijfsproces); aansturen bedrijfsbureau en stagebureau (dagelijkse aansturing, voeren functioneringsgesprekken, verantwoordelijk voor uit te voeren (Avans) beleid op afdeling, lid managementteam, ondersteuning directeur op financieel gebied en bij zaken m.b.t. het werkveld, lid diverse commissies, verantwoordelijk voor organisatie bijeenkomsten en evenementen, PR & V-taak op academieniveau (schakel tussen academie en centrale afdeling).
- Directiesecretaresse; ondersteuning directie op uiteenlopend gebied (notuleren en voorbereiding vergaderingen, agendabeheer), bewaking lopende financiën, aansturen secretariaat ter vervanging, voorbereiden diverse bijeenkomsten.
- Secretaresse Raad van Bestuur; agendabeheer, telefoonafhandeling op diverse niveaus, voorbereiden en notuleren vergaderingen (Raad van Bestuur, Raad van Toezicht), behandelen inkomende en uitgaande correspondentie. Steekwoorden: klantgericht en samen werken

1999 – 2000 Bonar Imca
Directiesecretaresse; notuleren en voorbereiden OR- en verkoopvergaderingen, organiseren zakenreizen, correspondentie, maken presentaties, archiefbeheer, voorbereiden evenementen en alle overige voorkomende secretariële werkzaamheden.

1991 – 1998 N.V. Haven van Vlissingen
Commercieel secretaresse; alle voorkomende werkzaamheden op m.n. de commerciële afdeling, notuleren en voorbereiden vergaderingen, contacten met (buitenlandse) klanten, archiefbeheer, voorbereiden zakenreizen, maken van presentaties, agendabeheer, correspondentie in Nederlands en Engels.

1987 – 1991 Phoenix Vakanties
- Office-manager reisbureau; zelfstandig reisbureau opgezet en ca. twee jaar geleid met verantwoording voor personeel, omzet en reclameactiviteiten.
- Medewerker touroperating; telefonisch te woord staan van reisbureaumedewerkers, contact met vervoer- en accommodatieverschaffers in binnen- en buitenland

1986 – 1987 Mobiplan Vakanties
Medewerker debiteurenadministratie; debiteurenadministratie, bediening telefooncentrale en telexapparatuur

Lees meer

Opleiding

2014 Meer Effect; Getting Things Done training met Outlook

2011 Social media in de praktijk

2011 Commercieel en creatief schrijven (NCOI)

2010 – 2011 Elycio taaltraining Engels

2009 HBO bedrijfspsychologie, NCOI, Rotterdam

Mei 2007 Prince2 Foundation, project management

Juni 2006 Training ‘heldere rapporten schrijven’, Schouten & Nelisssen

Februari 2006 – Rotonde-opleiding Employability & Carriere, Avans
November 2005 Hogeschool

2004 Training ‘de leidinggevende als teamcoach’, Schouten & Nelissen

2002 - 2001 HBO-opleiding directie management assistent, Secretary Management Institute
Scriptie ‘Verandering op de Pabo-administratie, het INK-model in de praktijk’.

1998 – 1982 - Praktische kinder- en jeugdpsychologie (LIO)
- Diverse bedrijf- en vakgerichte cursussen en opleidingen, w.o.:
o Cargadoor I,
o SEPR I en SEPR II (handelskennis en vakbekwaamheid voor het reisbureaubedrijf)
- Word, Excel en Powerpoint voor Windows
- M.E.A.O. – secretarieel
- M.D.S. (geen diploma)
- M.A.V.O.

Opleiding

2014 Meer Effect; Getting Things Done training met Outlook

2011 Social media in de praktijk

2011 Commercieel en creatief schrijven (NCOI)

2010 – 2011 Elycio taaltraining Engels

2009 HBO bedrijfspsychologie, NCOI, Rotterdam

Mei 2007 Prince2 Foundation, project management

Juni 2006 Training ‘heldere rapporten schrijven’, Schouten & Nelisssen

Februari 2006 – Rotonde-opleiding Employability & Carriere, Avans
November 2005 Hogeschool

2004 Training ‘de leidinggevende als teamcoach’, Schouten & Nelissen

2002 - 2001 HBO-opleiding directie management assistent, Secretary Management Institute
Scriptie ‘Verandering op de Pabo-administratie, het INK-model in de praktijk’.

1998 – 1982 - Praktische kinder- en jeugdpsychologie (LIO)
- Diverse bedrijf- en vakgerichte cursussen en opleidingen, w.o.:
o Cargadoor I,
o SEPR I en SEPR II (handelskennis en vakbekwaamheid voor het reisbureaubedrijf)
- Word, Excel en Powerpoint voor Windows
- M.E.A.O. – secretarieel
- M.D.S. (geen diploma)
- M.A.V.O.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

- Vrijwilliger bij De Zonnebloem (begeleiden dagtrips en bestuur)
- Reizen (cultuur en natuur)
- Fotografie en verhalen schrijven over reizen (via blogs)
- Sport (fitness, tennis, zwemmen, yoga, skiën)
- Koken, lezen, theaterbezoek
- Ondersteunen in horecagelegenheid Frankrijk (bij familie)
- Vrijwilliger bij Stichting Podium Kloosterhof (social media)

Hobby's & interesses

- Vrijwilliger bij De Zonnebloem (begeleiden dagtrips en bestuur)
- Reizen (cultuur en natuur)
- Fotografie en verhalen schrijven over reizen (via blogs)
- Sport (fitness, tennis, zwemmen, yoga, skiën)
- Koken, lezen, theaterbezoek
- Ondersteunen in horecagelegenheid Frankrijk (bij familie)
- Vrijwilliger bij Stichting Podium Kloosterhof (social media)

Lees meer

Eigenschappen

- Praktisch ingesteld, nuchter, analytisch ingesteld, goed kunnen organiseren, coördineren en plannen, brede interesse, zelfstandig, hbo werk- en denkniveau, gevoel voor humor, communicatief vaardig, positief, (sociaal) betrokken, gericht op inhoud binnen gestelde kaders, resultaatgericht, transparant/eerlijk, dienstverlenend.

Eigenschappen

- Praktisch ingesteld, nuchter, analytisch ingesteld, goed kunnen organiseren, coördineren en plannen, brede interesse, zelfstandig, hbo werk- en denkniveau, gevoel voor humor, communicatief vaardig, positief, (sociaal) betrokken, gericht op inhoud binnen gestelde kaders, resultaatgericht, transparant/eerlijk, dienstverlenend.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Trainingscoördinator
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden