• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een enthousiaste, energieke en gemotiveerde meid die nog meer energie krijgt van het werken in een sociaal maatschappelijke en commerciële omgeving. Zeer sociaal en communicatief sterk en…

Persoonlijk

Ik ben een enthousiaste, energieke en gemotiveerde meid die nog meer energie krijgt van het werken in een sociaal maatschappelijke en commerciële omgeving. Zeer sociaal en communicatief sterk en volgens mijn vrienden een echte regelaar. Dit komt denk ik vooral door mijn enthousiasme waarmee ik zaken aanpak. Wanneer ik eenmaal aan iets begin, doe ik dat met gedrevenheid en zet ik ook door totdat ik het gewenste resultaat bereikt heb. Ik ga uit van mogelijkheden in plaats van beperkingen. Daarnaast ben ik iemand die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan functioneren.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Februari 2015 – Heden RiskCare Preventie B.V. te Heerlen
Functie: administratief medewerkster

In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het office management, de financiële- en loonadministratie. Enkele taken die hieronder vallen zijn: het zorgen voor een optimale planning en coördinatie van administratieve processen, inkomende en uitgaande facturen controleren en verwerken, debiteuren- en crediteurenadministratie, opstellen van managementrapportages, verzamelen, controleren en archiveren van informatie voor het uitbetalen van salarissen, zorgen dat de lonen, belastingen en afdrachten op tijd worden overgemaakt.

Februari 2013 – Februari 2015 Ziektewet

In verband met een operatie aan beide knieën heb ik in deze periode niet kunnen werken. Nu kan ik weer werken en ben ik vol energie opzoek naar een nieuwe baan.

April 2012 – April 2013 Prénatal Moeder en Kind B.V. te Heerlen
Functie: assistent storemanager

In deze functie heb ik op een motiverende wijze leiding gegeven aan 10 tot 15 medewerkers. Daarnaast heb ik de storemanager ondersteund bij het naleven van het beleid m.b.t. winkelbeeld en een optimale inzet van werkprocessen. Enkele taken die hieronder vallen zijn: het zorgen voor een optimaal voorraadbeheer, financieel administratief beheer en een efficiënte planning van de werkzaamheden en inzet van medewerkers.

Juni 2011 – Dec 2011 Alexander Calder arbeidsintegratie te Heerlen
Functie: administratief medewerkster

In deze functie was ik verantwoordelijk voor het zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden. Het controleren, opstellen en corrigeren van rapportages en notulen waren ook onderdeel van mijn takenpakket.
Wegens economische redenen kon mijn contract niet verlengd worden.

Dec 2009 – Juni 2011 WE Netherlands B.V. te Roermond
Functie: assistent storemanager

In deze functie heb ik op een motiverende wijze leiding gegeven aan 15 medewerkers. Daarnaast heb ik de storemanager ondersteund bij het naleven van het beleid m.b.t. winkelbeeld en een optimale inzet van werkprocessen. Enkele taken die hieronder vallen zijn: het zorgen voor een optimaal voorraadbeheer, financieel administratief beheer, een efficiënte planning van de werkzaamheden en inzet van medewerkers en het voorbereiden en voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken. Tevens heb ik trainingen aan de medewerkers gegeven over de servicecyclus.

Aug 2006 – Dec 2009 WE Netherlands B.V. te Heerlen
Functie: verkoopmedewerkster en assistent storemanager

In deze functie heb ik op een motiverende wijze leiding gegeven aan 18 medewerkers. Daarnaast heb ik de storemanager ondersteund bij het naleven van het beleid m.b.t. winkelbeeld en een optimale inzet van werkprocessen. Enkele taken die hieronder vallen zijn: het zorgen voor een optimaal voorraadbeheer, financieel administratief beheer, een efficiënte planning van de werkzaamheden en inzet van medewerkers en het voorbereiden en voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken. Tevens heb ik trainingen aan de medewerkers gegeven over de servicecyclus en was ik Personal Style Advisor.

Aug 2003 – Aug 2006 Vroom & Dreesmann te Heerlen
Functie: verkoopmedewerkster

Sept 2008 – Jan 2009 Boek & Offermans Makelaars te Heerlen
Afstudeerstage over de invoering van de seniorenmakelaar.

Jan 2008 – Juni 2008 Ruijters Heuvelland te Valkenburg
Oriënterende stage over de concurrentiepositie van Ruijters Heuvelland.

Werkervaring

Februari 2015 – Heden RiskCare Preventie B.V. te Heerlen
Functie: administratief medewerkster

In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het office management, de financiële- en loonadministratie. Enkele taken die hieronder vallen zijn: het zorgen voor een optimale planning en coördinatie van administratieve processen, inkomende en uitgaande facturen controleren en verwerken, debiteuren- en crediteurenadministratie, opstellen van managementrapportages, verzamelen, controleren en archiveren van informatie voor het uitbetalen van salarissen, zorgen dat de lonen, belastingen en afdrachten op tijd worden overgemaakt.

Februari 2013 – Februari 2015 Ziektewet

In verband met een operatie aan beide knieën heb ik in deze periode niet kunnen werken. Nu kan ik weer werken en ben ik vol energie opzoek naar een nieuwe baan.

April 2012 – April 2013 Prénatal Moeder en Kind B.V. te Heerlen
Functie: assistent storemanager

In deze functie heb ik op een motiverende wijze leiding gegeven aan 10 tot 15 medewerkers. Daarnaast heb ik de storemanager ondersteund bij het naleven van het beleid m.b.t. winkelbeeld en een optimale inzet van werkprocessen. Enkele taken die hieronder vallen zijn: het zorgen voor een optimaal voorraadbeheer, financieel administratief beheer en een efficiënte planning van de werkzaamheden en inzet van medewerkers.

Juni 2011 – Dec 2011 Alexander Calder arbeidsintegratie te Heerlen
Functie: administratief medewerkster

In deze functie was ik verantwoordelijk voor het zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden. Het controleren, opstellen en corrigeren van rapportages en notulen waren ook onderdeel van mijn takenpakket.
Wegens economische redenen kon mijn contract niet verlengd worden.

Dec 2009 – Juni 2011 WE Netherlands B.V. te Roermond
Functie: assistent storemanager

In deze functie heb ik op een motiverende wijze leiding gegeven aan 15 medewerkers. Daarnaast heb ik de storemanager ondersteund bij het naleven van het beleid m.b.t. winkelbeeld en een optimale inzet van werkprocessen. Enkele taken die hieronder vallen zijn: het zorgen voor een optimaal voorraadbeheer, financieel administratief beheer, een efficiënte planning van de werkzaamheden en inzet van medewerkers en het voorbereiden en voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken. Tevens heb ik trainingen aan de medewerkers gegeven over de servicecyclus.

Aug 2006 – Dec 2009 WE Netherlands B.V. te Heerlen
Functie: verkoopmedewerkster en assistent storemanager

In deze functie heb ik op een motiverende wijze leiding gegeven aan 18 medewerkers. Daarnaast heb ik de storemanager ondersteund bij het naleven van het beleid m.b.t. winkelbeeld en een optimale inzet van werkprocessen. Enkele taken die hieronder vallen zijn: het zorgen voor een optimaal voorraadbeheer, financieel administratief beheer, een efficiënte planning van de werkzaamheden en inzet van medewerkers en het voorbereiden en voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken. Tevens heb ik trainingen aan de medewerkers gegeven over de servicecyclus en was ik Personal Style Advisor.

Aug 2003 – Aug 2006 Vroom & Dreesmann te Heerlen
Functie: verkoopmedewerkster

Sept 2008 – Jan 2009 Boek & Offermans Makelaars te Heerlen
Afstudeerstage over de invoering van de seniorenmakelaar.

Jan 2008 – Juni 2008 Ruijters Heuvelland te Valkenburg
Oriënterende stage over de concurrentiepositie van Ruijters Heuvelland.

Lees meer

Opleiding

2005 – 2009 Management, Economie en Recht faculteit Vastgoed & Makelaardij
Fontys Hogeschool Eindhoven
Diploma behaald

2004 – 2005 Facility Management
Hogeschool Zuyd Heerlen
Propedeuse behaald

1999 – 2004 Havo, Economie en Maatschappij met management en organisatie
Diploma behaald

Opleiding

2005 – 2009 Management, Economie en Recht faculteit Vastgoed & Makelaardij
Fontys Hogeschool Eindhoven
Diploma behaald

2004 – 2005 Facility Management
Hogeschool Zuyd Heerlen
Propedeuse behaald

1999 – 2004 Havo, Economie en Maatschappij met management en organisatie
Diploma behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed), Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Goed), Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Moestuin, koken, reizen, fitness, breien, powertex, films en series, gezelschapsspellen

Hobby's & interesses

Moestuin, koken, reizen, fitness, breien, powertex, films en series, gezelschapsspellen

Eigenschappen

Creatief, proactief, sociaal, betrokken, accuraat , leergierig, doorzetter, flexibel, stressbestendig, ambitie, resultaatgericht

Eigenschappen

Creatief, proactief, sociaal, betrokken, accuraat , leergierig, doorzetter, flexibel, stressbestendig, ambitie, resultaatgericht

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Starter
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten